Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Anket: Bolu' nun neresindensiniz?

Katılımcı sayısı
155. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Merkez

    110 70.97%
  • Mudurnu

    12 7.74%
  • Dörtdivan

    2 1.29%
  • Gerede

    7 4.52%
  • Mengen

    9 5.81%
  • Kıbrıscık

    3 1.94%
  • Seben

    8 5.16%
  • Yeniçağ

    4 2.58%
3. sayfa BirinciBirinci 123451353 ... SonuncuSonuncu

[Bolu - Mt]

    Leoncino
  1. #41
    Alcohol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    YK-200GY2
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet kanka seneye işallah uzun yol yapacagız senınle...

    Ha bi de ehliyet olmasaydıda ercan bey yine bi şey yapamazdı... Olum Bizim......Büyük.

    Harbiden yaa sole bi toplanıp bi şeyler yiyip içsek güzel olur ya....


    yok galiba kimse neyse artik olanlar yeter....
    İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #42
    camouflage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2005
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    4x4

    Boludan

    Merkezden motosikleti olmayan biride benim
    ama yakında olucak inşallah

  3. #43
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Alıntı camouflage adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merkezden motosikleti olmayan biride benim
    ama yakında olucak inşallah
    Bekliyoruz abi seni en kısa zamanda motorla... Gerçi 4*4 de sana cok yakısıo ama motorda fena durmaz hani ;)
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  4. #44

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Sevgili MT-BOLU üyeleri ve özellikle MYHEART - ALCOHOL ;

    Her ilin bölümüne ayrı ayrı konu açıp ; bizleri ABANTA davet ettiğiniz için çok teşekürler...

    Görevli olmam nedeniyle ben geziye katılamıyorum ama buradan ABANTA katılacak arkadaşlarım olacak! Onlara da göstereceğiniz misafirperverlikten çok memnun olacağımı bildirmek isterim...

    Hertürlü yardım ve destek için bize ulaşabilirsiniz.Görüşmek üzere.Kolay gelsin .

    İyi çalışmalar...

  5. #45
    Alcohol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    YK-200GY2
    Alıntı viper_1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili MT-BOLU üyeleri ve özellikle MYHEART - ALCOHOL ;

    Her ilin bölümüne ayrı ayrı konu açıp ; bizleri ABANTA davet ettiğiniz için çok teşekürler...

    Görevli olmam nedeniyle ben geziye katılamıyorum ama buradan ABANTA katılacak arkadaşlarım olacak! Onlara da göstereceğiniz misafirperverlikten çok memnun olacağımı bildirmek isterim...

    Hertürlü yardım ve destek için bize ulaşabilirsiniz.Görüşmek üzere.Kolay gelsin .

    İyi çalışmalar...
    viper_1 dostum gezi guzel oldu birkac aksilik oldu eskisehir den gelen arkadaslardan ozur diledik bu biraz amator oldu umarim bir daha basimiza boyle bir olay gelmez. Tum EskisehirMT grubundan ozur dileriz, BoluMT olarak artik bu sene sezonu kapattik en azindan uzun yollar icin bizler yine Abant'ta kros yapmaya devam yagmur çamur bizim isimiz. Viper_1 seneye uzun yol dusuncemiz var eskisehiride rotamiza alabiliriz ve sizinlede bulusabilir. En azindan Kırmıs oldugumuz arkadaslar var ise gonullerini aliriz..

    Bakalım Bu Original CHINA lar ne kadar gidebiliyor.
    İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....

  6. #46

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Ben de yarışlardan yeni geldim. Hertarafım toz ve çamur içinde
    Olsun yaw sorun değil. Gerçi ne oldu bilmiyorum ama...
    Yine de güzel bir gezi olmuş....

    Kapımız her zaman açık. Ne zaman isterseniz bekliyoruz...

    Görüşmek Üzere...

  7. #47
    Alcohol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    YK-200GY2
    heyy boludaki MT ciler 3. yazisim galiba ee artik saklandiginiz yerden ciksaniz diyorum. Bulusalim tanisalim kucucuk yerdeyiz birbirimizi tanimiyoruz olmazki ya bole hadi cikin artik bi cay icelim bi yerde cayları myheart ısmarliyor
    İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....

  8. #48
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    hehahehahe ulan yıne benı somurme çabası içerindesin... Herkes kendi cayının parasını kendisi yanında getirsin...

    (Benımde Aynı Taktik Herkes Basının Çaresine baksın )
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  9. #49
    fernando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2005
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    DL 650 V-strom
    kardeşler bugün bolu ya geliyrm ama arabayla,
    tanışalım:05446506552

    ARKADAŞLAR MOTORUMU SATIYORUM...
    http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/21727-satilik-yamaha-ybr125-siyah.html
    FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...

  10. #50
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Fernando arkadaşım.. msjını daha yenı gordum... Hala boludaysan eğer bulusabiliriz...
    543 878 80 15
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  11. #51
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    arkadaşlar bendeforuma yeni üye oldum 2.5 yıllık motorcuyum tanışalım bi grup oluşturalım bu yıl belki gec ama seneye kalabalık geziler düzenleyelim hem arkadaşlık kurmuş oluruz siyah hondacbf250 sahibiyim belki tanıyanınız vardır sevgiler...

  12. #52
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    hadi arkadşlar bolulu yokmu hiç haberleşelim

  13. #53
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Gel Arkadaşım Ekle Beni myheart1404@hotmail.com

    Boludayım. Zaferle tanışcakmıssınız sanırım... Biz de onla kankayız zaten biz de tanısırız ;)
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  14. #54
    elsiva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2006
    Şehir
    BoLu ( Geçici olarak )
    Bolulu diilim ama bende boluda yaşıyorum

  15. #55
    Alcohol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    YK-200GY2
    arkadaslar tanismak isteyenlere acik adres vereyim Tuşpa Bilgisayar&Internet Yurt İci kargonun karsisinda adim zafer herkezi beklerim. Eli bos gelmeyin ramazan ayi iftardan sonra gelenler alsin gelsin bi tulumba tatlisi tatli yiyelim tatli konusalim myheart olm her aksam geliyon dukyanin onunu otopark olarak kullaniyon yarim kilo baklava alip gelmedin sinirleniyorum bak motorunu biraktigin zaman sokerim bi taraflarini
    İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....

  16. #56
    fernando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2005
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    DL 650 V-strom
    kardeşler yarın bolu dayım
    motorumu takasladım
    yeni motorum kawasaki er-5
    tlf numu daha önce yazmıştım
    isteyen olursa görüşürüz
    saygılar...
    FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...

  17. #57
    LucasBishop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    gt250r
    bolu beyi merkezden bishop ve mikado var! tanıdığından eminim

  18. #58
    tuncayguler14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    cbr 125r
    arkadaşlar bu sezon artık uzun yol için bitti,ama bolu çevresinde bu pazara yedigöllere bir gezi düzenlesek nasıl olur uyarmı???? cvplarınızı bekliyorum .

    Ha bu arada bolu dışından gelmek isteyecek arkadaşlar olursa bu topici okursa buyursunlar onlarıda bekleriz bolu mt olarak karşılarız dimi ,alcohol ve myhart.

    yedigöllereee hadi bolu mt, olm harun izin al len pazara....

  19. #59
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    len benım izin işleri iyice karıstı abi ya napcaz bakalım onceden haberleşelimde ona gore davranırız abi..


    Lan zafer alcohol bozuntusu al sen de bi pasta biz yiyelim muehaheha
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  20. #60
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    loynn bolulu mt ciler nerelerdesin ya.. Başlık 3. sayfalara kadar gerilemiş valla. Ara sıra bişiler yazın bea
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 123451353 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler