Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Anket: Bolu' nun neresindensiniz?

Katılımcı sayısı
155. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Merkez

    110 70.97%
  • Mudurnu

    12 7.74%
  • Dörtdivan

    2 1.29%
  • Gerede

    7 4.52%
  • Mengen

    9 5.81%
  • Kıbrıscık

    3 1.94%
  • Seben

    8 5.16%
  • Yeniçağ

    4 2.58%

[Bolu - Mt]

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #241
    bypro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Mondial 125 kt, bordo
    Dostlar sınavlarınızda başarılar dilerim,
    kamp işini arkadaşlarla bi görüşmem lazım,
    iyi geceler
    ÖyküLerin ßittiği Yerde SessizLik, YaLnızLık ve öLüm Konuşur ..!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    16 Aralık 2006
    GİDECEGİNİZ YERE BAGLI GELEBİLİRİM ZAFE ER NERLERDE

  3. #243
    Alcohol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    YK-200GY2
    Alıntı ULUMONDİALCİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GİDECEGİNİZ YERE BAGLI GELEBİLİRİM ZAFE ER NERLERDE
    ben buralardayimda sınavlar sebebi ve 3 haziran aksami antalya ya gidiyorum sanirim 10 haziranda buralarda olurum ondan sonra tam gaz devam yeni maceralara
    İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....

  4. #244
    byendro_14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Bolu Taşkesti
    Motosikleti
    Mondial kt125
    by pro bizde gidelim kampa ben hiç kamp yapmadım ya nerdeyse yaş yarıyı buldu biz daha kamp ateşi yüzü görmedik bi kamp ateşi etrafında şöyle arkadaşlarımla bi neskafe yudumlamak benimde hakkım gidelim be abi senin çadırda bi rezervasyon yap banada tek kişilik bi yer istiyorum ok cadır salamdır inşallah oralarda bizi ayı falan abalamasın

  5. #245
    bypro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Mondial 125 kt, bordo
    ALINTI
    byendro_14
    by pro bizde gidelim kampa ben hiç kamp yapmadım ya nerdeyse yaş yarıyı buldu biz daha kamp ateşi yüzü görmedik bi kamp ateşi etrafında şöyle arkadaşlarımla bi neskafe yudumlamak benimde hakkım gidelim be abi senin çadırda bi rezervasyon yap banada tek kişilik bi yer istiyorum ok cadır salamdır inşallah oralarda bizi ayı falan abalamasın


    İnşallah bi aksilik çıkmazsa gitmek isterim kardeşim,
    korkma yanında ben varken sizlere ayı falan soluyamaz bile,
    ben nede olsa yayla çocuğuyum, tatlı su balığı diilim
    saygılar dostlarıma.
    ÖyküLerin ßittiği Yerde SessizLik, YaLnızLık ve öLüm Konuşur ..!

  6. #246
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    hayırlısı baklaım inşallah bi gün o da olur...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  7. #247
    marwel114 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Bmw G650 Xmoto
    Bolu dan bir modi...

    fabrika çıkış gibi duruyo vallaa, amcama torpil geçmişler..



    sanayide gördüm hoşuma gitti

    Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.

  8. #248
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    10 Haziran 2007 Pazar Günü Bolu Mt Olarak Kartalkaya'Ya Gidiyoruz...

    Saat 09:30 DA Kardelen Sİneması Önünde Bulusulup O Sırada Alısverişler tamamlanıp 10:00 da da Yola koyulacagız...

    Yemek Olarak Kızarmıs Tavuk Almayı düşünüyoruz.Kendi İmkanlarımızlada Salatamızı yaparız Güzel Bir Gün Geçiririz...

    1. MyHeArT
    2. L.SAHİN
    3. sereye+1
    4. Dolapçı
    5. t_u_runcu
    6. alp er
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  9. #249
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    evet arkadaşlar pazar günki plan budur gelecek olanlar yazzsın herkezi bekliyoruz

  10. #250
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Eveettt,
    Güzel bir haber bu. Yağışlı havalar bunaltmıştı, meteor.gov.tr. den cumartesi havanın açacağı, pazar günü de kuru bir gün olacağı tahminine göre bu yerel geziye en önde katılacağım.

    Yaz beni de Harun kardeşim. Sanırım çocuklarımdan biri daha gelir.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  11. #251
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    dolapcı abiye fln da sole istersen abi onlarda gelirler belki.. Hem tanısma fırsatımız olur sizlerle...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  12. #252
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Haber vermeyi deneyeceğim.
    Önemli bir işi yoksa, Akçakoca tayfasını toparlar, getirir.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  13. #253
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mart 2007
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    bahara bi fazer olurmu ki acaba ?? : )
    harun la carsamba aksamı dukkanda,pazar gunu nereye gidelim , ne yapalım derken en sonunda kartalkayada karar kıldık..fakat arkadslar yazın hiç bi tadı olmaz gibime geliyor .. .ben gidelim derim ama bimiyorum zevkli mi olur ..

    yayla bayramları yokmu yav ..yavla bayramlarına gidelimm...yufkayla etli pilav yirüzzz.

  14. #254
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Alıntı t_u_runcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... fakat arkadslar yazın hiç bi tadı olmaz gibime geliyor .. .ben gidelim derim ama bimiyorum zevkli mi olur ...
    Anlatmak istediğini biraz daha açıklasan. Gelmişken keyf alabilmeliyiz.
    Kartalkaya'ya temmuzda da gidilir. Olmazsa daha uygun bir yere götürün bizi.
    Çağırdılar da, ... demeyelim.

    Aksilik olmazsa 9.30 da Valilik binasının oralarda olacağız; Kaç motor, kaç kişi henüz belli değil.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  15. #255
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    yaa nolursa olsun bahtımıza hava elverişli oldugu sürece gideceğiz.. yayla bayramı bu hafta yok diye biliyorum.. Oldugu zaman zaten oralara gideriz.. Bu pazar günü kartalkayaya gidiyoruz hayırlısıyla bakalım...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  16. #256

    Üyelik
    18 Mart 2007
    Şehir
    boluMT
    Motosikleti
    daha alamadı
    arkadaşlar bi aksilik cıkmazsa bende geliyorum eeeeeeee yolda harunu gececek kahraman bir YBR ci ye ihtiyaç var ...
    SevCan'ı Gönülden...

  17. #257
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Alıntı alp er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bi aksilik cıkmazsa bende geliyorum eeeeeeee yolda harunu gececek kahraman bir YBR ci ye ihtiyaç var ...
    Kapısırız
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  18. #258
    marwel114 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Bmw G650 Xmoto
    Ben de geliyoruuum. Oleeyy

    Ya tek scooter ben mi olucam acaba?
    Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.

  19. #259
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bilmiyorum ki belli değil... Mustafa abide gelebilir scooterıyla...

    Sabah 09:30 da bullusmak üzere...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  20. #260
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Dolapçı Ali'nin geçerli maazereti var, kendisi gelemeyecek,
    Sanıyorum çocuklarımdan birini artçı yapıyor, tek motor geliyorum.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler