Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

[Balıkesir - MT]

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    öncelikle herkese merhaba balıkesirli arkadaşları buraya bekliyorum
    Ybr
    10 xx xxx


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    mısafır kabul edermısınız?>???
    Yeni yine yeniden

  3. #3
    PrOleTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    Way hemşo meraba..

  4. #4
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Seco@YBR,Proleter merhaba.bi çay içelim oturup görüşelim.Güzel Balıkesir'in güzel insanları.Sağlıcakla kalın
    BOZKURT
    KUBA 150-25

  5. #5
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    tabi arkadaşlar niye olmasın, mayıs gibi kazdağı ayvalık şeytan sofrası oralara gitmeyi planlıyoruz bi arkadaş daha var ben ybr 125 ile hazırım bozkurt merkezdenmisin???
    Ybr
    10 xx xxx

  6. #6
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    Alıntı okan4037 adlı üyeden alıntı
    mısafır kabul edermısınız?>???
    geldiğin zaman müsait olursam seve seve karşılarım bende mersine gelmeyi çok istiyorum
    Ybr
    10 xx xxx

  7. #7
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Evet Bahçelievler Otobüs son durağı yanındayım.Sağlıcakla kal.
    BOZKURT
    KUBA 150-25

  8. #8
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    ben dün tek başıma sındırgıya gidip geldim daha sorna diğer motorcu arkadaşlarla buluşup 3 ybr 1 mondial 150 kn pamukçuya gittik bir kaç tane fotoğraf çektim koyarım yakında
    Ybr
    10 xx xxx

  9. #9

    Üyelik
    19 Mart 2006
    xxxxxxxxxxx

  10. #10
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Arkadaşlar Belıkesir'liyim ama görev gereği Adana'dayım. Sizlerle tanışmayı çok isterim. Kısmet olursa Balıkesir'e geldiğimde görüşebiliriz.

  11. #11
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    hoşgeldiniz arkadaşlar
    Ybr
    10 xx xxx

  12. #12
    scoozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Motosikleti
    Wuxi Scoozy 150cc.
    sealam ben de gönendeyim ,wuxi 150cc scooterım var ..bozkurt la tanıştık zaten

  13. #13
    PrOleTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    arkadaşlar bende megatıp da çalışıyorum çay içip tanışmaya beklerim.Ayrıca motorumu büyütmek için satıyorum hemşolarımdanda ilgilenen olursa ilan vermiştim buyurun:
    http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/10304-cbr-125-2005-model.html

  14. #14
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    oyun bozanlık yok bizde 125 likler varken cbr 125 de güzel motosiklet
    Ybr
    10 xx xxx

  15. #15
    Starsailor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 Dark
    bandırmalılar ı kabul ediyor musunuz?
    Ducatista

  16. #16
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    ayıpsın dostum tabi
    Ybr
    10 xx xxx

  17. #17
    PrOleTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    seco@ybr, oyun bozanlık değil kardeş ayıp ettin biz cc yükseltsekde haddimizi biliriz.

  18. #18
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    Alıntı PrOleTeR adlı üyeden alıntı
    seco@ybr, oyun bozanlık değil kardeş ayıp ettin biz cc yükseltsekde haddimizi biliriz.
    helal be işte bu :D en yakın bi zamanda bi topalntı düzenleyelim
    Ybr
    10 xx xxx

  19. #19
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Arkadaşlar,İmail adresim:bozkurt0043@hotmail.com Buluşma ve programlar için veya herhangi birşey için beklerim.Hepiniz motorcu değilmisiniz,Allah sizi!!!!Sağlıcakla kalın.
    recepoly bunu beğendi.
    BOZKURT
    KUBA 150-25

  20. #20
    psr10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2005
    Motosikleti
    honda
    valla balıkesır gorunce hemen tıkladım balıkesırlı arkadasları gormek cok guzel oldu ben cbr ı olan arkadası tanıyorum daha oncede gordum motorunu .. yaz gelıyo yıne dısarı cıkmaya baslarız carsıda falan cok denk gelırız ben yenı motor aldım mutlaka gorursunuz ısmım yiğit gorunce hemen durdurun hatırlatın motordan tanırsınız yoncadakı ramzey bayıyıınden alacagım aynı cbr 125 benzıyor tanısmak ısterım bız zaten bır kac arkadasız yazları her haftasonu sahıle kacıyoruz motorlarla bu sene allah nasıp ederse bır canakkale flan da dusunuyoruz havalar ıyı gıderse .. valla hemsolar alorak hep beraber gıtmek ısterım


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler