Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

[Balıkesir - MT]

    Leoncino
  1. #41
    PrOleTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    İsterim tabiki kardeş havalar müsait olduktan sonra.Ben yalnız değilim belki 1-2 motor daha gelir.Bu topicden takip ederim selamlar.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #42
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    ayın 28 inde değirmen boğazında bi etkinlik olacakmış oraya gitmeyti planlıyoruz
    Ybr
    10 xx xxx

  3. #43
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    biz 10 motosiklet kadar olduk ama netten kimse yok şimdilik
    Ybr
    10 xx xxx

  4. #44
    ccdora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    slmlar ben de gönen deyim... öncelikle gönen li emre pansiyon sahibi mustafa bey e acil şifalar diliyorum... son durumu ile ilgili bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.. çarşamba günleri saat 13:30 da merkezdeki petrolofisinde buluşabiliriz.. biz bunu bir kaç arkadaş rutinleştirdik.. katılabilirsiniz... ybr, chopper karma gidiyoruz.. beklerim.. keyifli ve güvenli sürüşler...

  5. #45
    EMREUZESEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2006
    Selamlar Arkadaşlar. Bundan 1 Sene önce Balikesiri öreni Akçayi Altinoluğu Cayirtira Cayirtira Dolaşan Suziki Gsxr750 Kullanicisiyim. Motorcular Tanirlar Gevur Ali Denen Zati Muhteremin Sattiği Motor Elimde Patladi. Neyse Geliyorum 2 Haftaya Kadar Tekrar Araniza. Son Batma Olayimdan Sonra Chopper A Dönüyorum. Hem Ucuz Hemde Güzel Modeller Var. Made In China Bende Asostayim. Beklerim Millet çayimi Için. Il Ler Katogorisine Bursa Balikesir çanakkale Izmir Isimli Topic Açtim. Motor Sevdasi Ayri Ama Grup Halinde Daha Bir Ayri. Tabi Katilacak Arkadaşlar Chopper Ci Olursa Sevinirim. Nefret Ediyorum Artik Racing Cilerden. Hepsi Dalavereci. Bu Arada Balikesirdeki çoğu Racingin Geçmiş çeteresini Bilirim. Almadan önce Danişin Bana. Gelmeyin Sonra üçkağida. Hemşerilerime Kazasiz Güzel Sürüşlü Günler Dileğiyle.

  6. #46
    wolky34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ DL650 V-STROM
    arkadaslar merhaba.. iste bir balıkesirli daha..
    ben okul zamanları ist.dayım ama, tatillerde balıkesir.e gidiyorum.
    kepsut.luyum..
    herkese tekrar slm..

    tanısalım kaynasalım.. balıkesirin cennetten parca yerlerini hep beraber turlayalım arkadaslar..

  7. #47
    eserkaradeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Araniza Bir Regal-raptorcu Daha Geliyor Hey Gözünü Sevdiğimin Balikesiri

  8. #48
    EMREUZESEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2006
    ve bir tane daha regalci geliyor. gerçi ben asostayım...

    wolk34 yapalım uygun bir zamanda tur. izmirden bir sürü arkadaş buldum. gelin çayımızı için diyorlar. gerçi eski racingcilerdenim ben. tın tın sararmı bizi bilmem

  9. #49

    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Şehir
    balıkesir havran
    Motosikleti
    cbr250r
    bende balıkesir havran dan herkese selam

  10. #50
    wolky34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ DL650 V-STROM
    Alıntı EMREUZESEN adlı üyeden alıntı
    ve bir tane daha regalci geliyor. gerçi ben asostayım...

    wolk34 yapalım uygun bir zamanda tur. izmirden bir sürü arkadaş buldum. gelin çayımızı için diyorlar. gerçi eski racingcilerdenim ben. tın tın sararmı bizi bilmem

    emreuzesen, valla ben senin kadar usta deilim hojam
    yamaha ybr almayı düşünüyorum, bu yaz alırım herhalde.. sahil turu güzel olabilir.. ybr ile ist-izmr yapılır mı, gidilir mi o kadar yol yaa..
    millet cok övüyor ama uzun yolda nasıl acaba..

    slm halil hoşgeldin.. artık bi ayagımız da havranda desene..

  11. #51
    EMREUZESEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2006
    Alıntı wolky34 adlı üyeden alıntı
    emreuzesen, valla ben senin kadar usta deilim hojam
    yamaha ybr almayı düşünüyorum, bu yaz alırım herhalde.. sahil turu güzel olabilir.. ybr ile ist-izmr yapılır mı, gidilir mi o kadar yol yaa..
    millet cok övüyor ama uzun yolda nasıl acaba..

    slm halil hoşgeldin.. artık bi ayagımız da havranda desene..
    BUGÜN KAVUŞTUM HOCAM MOTORSİKLETİME. UZUN YOL YAPILIRMI DİYE SORMUŞSUN... ALIR ALMAZ İKİ KİŞİ (YAKLAŞIK 150 KG) 150 KM YOL YAPTIM. İÇİN RAHAT OLSUN... SENELERDİR MOTORSİKLETE BİNERİM. RACİNG VB. CHOPPERDAN BEKLENEN HERŞEY VAR BU MOTORDA. TABİ EGZOS SESİ HARİÇ. ONUDA KESTİRİYORLAR FALAN OLUYOR HERHALDE. BEN RR DİYORUM. Bİ ARAŞTIR BENCE. YAZIN ÖREN AKÇAY YAPARSAN GELİRİM GÖRÜRSÜN MAKİNAYI...

  12. #52
    burik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2005
    Şehir
    balıkesir merkez
    Motosikleti
    haojin as125t yaza inşallah ybr olacak
    aaa aa aa arkadaşlar ben yeni gördüm burayı ne zamandan beri warmış balıkesir merkezde oturuyorum haojin as125t motorum war yakında ybr olacak inşallah yaza tanışmak isterim ayrıca otel basrinin çok yakınında devlet hastanesinin altında otruyorum tanışalım ben msn adrsleri olan arkadaşları kaydediyorum tek tek

    bence birbirimizin tel. numarasını alalım ayrıca balıkesir merkezde olan arkadaşlar biyer belirleyelim orda buluşalım bi hafta sonu oturalım sakin biyerde tanışalım ondan sonrada gezmek için düşünelim anlaşalım gezilere gidelim ben yaza ehliyet alınca ybr büyük ihtimal alcam daha rahat gelme imkanımda olur çok muhteşem olur en azından 8-10 motor beraber gitmesi çok zevkli olur sadece konuşulanlar bu topicte kalmasın msn lerimizi kaydedelim tel. nomuzu alalım tanışalım yaz geldi geçmeden gezelim biran önce yarın 1 haziran yaz başladı çabuk biter
    Allah bütün motorcuları ve motor sevdalılarını korusun Allah Türkü korusun.Allah motor alamayanlara sabır versin ( ben yaşıyorum çok zor war ama memnun değilim)

  13. #53

    Üyelik
    08 Haziran 2006
    s.a arkadaşlar ewim burhaniyede edremitte çalışıyorum 251 Mz var bende de cmrtesi veya pzr günleri böyle gezi türü işleriniz olursa bende varım

  14. #54
    EMREUZESEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2006

    gezii

    Ikiteker Grubu Olarak 9 Temmuz Pazar Günü ç.kale (07:00 Hareket) üzerinden Ezine Tavakli Iskelesi Gülpinar Akliman Asos Küçükkuyu Altinoluk Akçay ören (09:00) (sabah Kahvaltisi) Ve Ayvalik , Balikesir üzerinden örende Buluşulacak şekilde (09:00) , Izmir üzerinden Ayvalikta (11:00) Buluşulacak şekilde Ayvaliktan Tekne Gezisi Düzenlenecektir. 8 Temmuzda çikacak Ikiteker Sevdalilarindan Konaklamak Isteyen ç.kale Izmir Ve Balikesir Grubu Için Asos A 25 Km Uzaklikta Akliman Bölgesinde Camping Yada Otel Ayarlanacaktir. Gezi Eşli Yada Eşsiz Olarak Motorsikletli Olarak (marka Yada Model Ayrimi Yapilmaksizin) Düzenlenecektir. Katilmak Isteyenler şahsima Mail Yada Cep Telefonumdan Bana Ulaşabilirler. Kazasiz Sürüşler...

    0543 3683231 Emre Uzesen

  15. #55
    superkartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Honda Beat
    İşte bi burhaniyeli daha

  16. #56
    Spatula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2006
    Şehir
    Edremit/Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 100KM siyah

    Mrb Mrb Mrb!

    Arkadaşlar ben aranıza yeni katılıorum hepinize merhabalar!
    Motorumu Dün akşam saat 7 sularında aldım daha elime geçmedi sabırsızlıkla plakayı bekliorum bu akşam alıcakmışım galiba bu arada motorum
    Mondial 100KM motor hakkında önerilerini yoqsa bir gün sonra sorularınızı o da yoqsa sleamlarınızı bekliorum
    ARANIZDA EDREMİTTEN ARKADAŞ WARMI

  17. #57
    VENTUREROYAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2006
    Şehir
    İZMİR KSK
    Motosikleti
    VENTUREROYAL 1990 1300cc 98 hp 2004 kawasaki 636<
    selam. balıkesirde MT olması da güzel. balıkesirli olarak hepinize selamlar.izmir den herhangi birşeye ihtiyacınız olursa çekinmeden söyleyin. belki sizler beni tam olarak tanımıyabilirsiniz ordaki eski motorculrdan öğrenebilirsiniz.ÖMER HAYYAM dedinizmi tanırlar.seco@ybr /proleter../ scoozy ./nomarka. / yetguin ./ bozkurt. / okan4037. ..hepinize sevgilerimi gönderiyorum.kazasız belasız günler dilerim.

  18. #58

    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Alıntı superkartal adlı üyeden alıntı
    İşte bi burhaniyeli daha
    sendemi burhaniyedensin dostum

  19. #59
    NicemaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    arkadaşlar 19 ağustos cumartesi günü motosikletim ile istanbul' dan ayvalığa geliyorum detaylar aşağıdaki linkte mevcut tanışmak isteyen arkadaşların bir bardak demli çayını içebilirim kendinize iyi bakın şimdiden....

    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/19809-19-agustos-konakalamali-ayvalik-tatil-programi.html
    www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri

  20. #60
    rüzgarınoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    İzmir Karşıyaka
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 250(Küçük Canavar)
    Balıkesirliler selam izmirden bir balıkesirli olarak sizlere sesleniyorum balıkesirdeki motorcu arkadaşlarımızında toplanması beni çok sevindirdi ay sonuna balıkesire geleceğim 2 3 gün kalacağım muhtemelen hafta sonu olacak haberiniz olsun
    Kazasız Belasız Sürüşler Sevgiler... Hayat Bir Mücadeledir
    Motosiklet Kullanmak Bir Mücadeledir O halde Motosiklet Kullanmak Hayattır


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler