dostlar en aşağsı alırsam..600cc racing olur...sonu ise 1000lik bir jet...
Valla skullhunter'ın bu yazısını bi kaç kez okudum, benim motor seçimimde ne kadar etkili oldu bilmiyorum ama (çünkü zaten küçük motorla başlamayı kafaya koymuştum) faydalı bir başlık ve gündemde olması iyi.
Ben de cruiser seven biri olarak uzun uzun araştırıp, kendimi de sınadıktan sonra düşük cc ve rahat kullanımlı bir motorla başlamak istedim, cruiser almayı tecrübe edinme adına erteledim. Ve 150cclik bir Honda aldım (CBF150), karizmanın çizilmesi ya da o motor kurye motoru falan gibi şeyleri hiiç düşünmedim, zorla kullanacağım ya da çok daha zor hakimiyet sağlayabileceğim bir motorla sıkıntı çekmektense bu tip bir motorla uzunca bir süre deneyim yapmak mantıklı geldi bana. Yeni başlayacaklara da çok çok iyi düşünmelerini tavsiye ederim, zira 150cc bir motor bile öyle kullanımı bisiklet kadar kolay olan bir alet değil. Ben bu işlerin içine girince anladım ki bu motor seçme işi çok ciddiyetle düşünülmesi ve iyi karar verilmesi gereken bir iştir. Şakaya ya da havaya gelir yanı yok. Varsın karizmanız olmasın ama zevkle sürebilin ilk motosikletinizi.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
bence küçük motosiklet asla kazrizmayı çizmez motosiklete binmek keyifle yapılması gereken birşeydir.. onun için küçük büyük tüm motosikletler güseldir... karizma falanda çizmez.
cebin ufaksa ufaga bınersın buyukse buyuge karizma değil bizim cüzdan çizik
BORN TO RACE
bilmiorum da ufak motor uzun yolda zor yoksa iki teker sonuçta tatmin eder az da olsa.arabalar sıkıştırırsa zorlanırsın bence hemen uzaklaşamazsın
olmz öyle şey onu bulamayanlar var.. motorun küçügü garaji olmayanlara iyidir
Boy 1,90 kilo 88...
Honda beat çok seker ama dizler sığmıyorki
GS500 istiom korkuyorum o da küçük gelicek diye..
kucuk buyuk bının gaarı...(cıps reklamını hatırladınız de mı )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)