hayabusa + nos olsa belkim :D
ben honda cbf 250 cc başlamaya gözüm yemedi yamaha ybr 125 city aldım.Valla bu inasanlarda ne cesaret var.Anlamak mümkün değil.
Yaw daha yeni başladın motora..Ne zaman şikayet etmeye başladın?......
Derler ya civciv kabuğunu beğenmezmiş çıkınca.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
ya diğer insanları yada genel kaideyi bilmem şöyle anlatmak istiyorum (daha önce benzer bi konuda da yazmıştım aynı şeyleri)
ben 2005 yazında sadece yazlıkta kullanmak üzere 150cc lik çin malı bir scooter aldım. O güne kadar sadece bisiklet kullanmışlığım vardı hiç artçı olarak bile motora binmemiştim. Çok temkinli belki 40-50km max. hızı geçmeden yaklaşık olarak tam hatırlamıyorum 500 km kadar yol yaptım. Daha sonra biraz alışmış olmanın verdiği cesaretle motorumun en fazla ne kadar sürat yaptığını kesfettim, doğru mu? derseniz hayır kesinlikle değil ama yaptım. Yaz bittip istanbula dönme zamanı geldiğinde rüzgarı bir daha ki yaza kadar çok özleyeceğimi düşündüm ve motoru kargoyla istanbula gönderdim.
İstanbul trafiğine alışmam biraz zaman aldı hatta daha çömez oluşumdan kaynaklanan reaksiyon zayıflığından dolayı 2 kez düştüm. Hata bende de değildi biri belediye otobüsü biri yolcu minibüsü...
neyse toplam 4000 km yol yaptım. Ama fazlasını istiyordum gerçek bi makina istiyordum hatta rüyalarıma girmeye başlamıştı. Çünki müthiş keyif alıyorum sürmekten. Kapalı bir kutu içerisinde gezmektense gerçekten koklayarak duyarak hissederek gitmek bana bu dünyada yaşadığımı bir kez daha hatırlattı. Yanlış anlamayın süratim sürekli yasal sınırlar içerisin de kaldı özellikle istanbula döndükten sonra...
Ve bilgi toplamaya başladım makaleler okudum insanlarla konuştum herkes düşük cc li kullanımı rahat bir motor almam konusunda hem fikirdi...
ama benim istediğim bu değildi ben o zaman resimlerine bile saatlerce baktığım motoru yani honda cbr 600rr istiyordum.
Gittim aldım. Motoru teslim almaya gittiğimde dizlerimden aşağısını sanki hissetmiyordum havada yürüyormuşum gibi geliyordu. Felaket derecede heyecanlıydım. Motorun üzerine bindiğimde kalbimin atışları hızlandığını ve yanaklarımın kızardığını hissettim.
Motoru çalıştırdım 1. vitese aldım hareket etmeye başladığında tüylerim diken diken olmuştu bile. Ama bu kadar sevdiğim ve sahip olmak istediğim motora zarar vermekten çok korktum. Kendimin önemi yoktu. sanki o, bütün yarışları kazanan bir at, bense hayatında hiç ata binmemiş bir jokey. Yanlış bir hareket yapıp hatta düşüp onun gözünde saygınlığımı kaybetmekten korktum.
2. Vitese almadan eve geldim...
Bu böyle 1-2 ay trafiğe çıkmadan devam etti evime yakın uygun boş bir alanda her gün sürdüm sürdüm sürdüm..... En kötüsü o evin önünde dururken onu orda bırakıp işe otobüsle gitmekti....
Kendimde biraz cesaret bulduğumda haftasonları trafikte gezintilere çıktım falan derken şimdi 1 yıl oldu ve çok mutluyum sevdiğim, hayalini kurduğum motorumla iyi anlaşıyoruz ve yolu, hayatı birlikte daha iyi hissedip keyfini çıkarıyoruz....
herkese iyi sürüşler....
it's just living and leaving
Makaleyi okudum,verilen cevapları okudum,kendimde bişeyler yazayım dedim;Düşündümki,daha geçen yazıların birinde,Ayşe arkadaşımız MT03'ü test etmiş ve bu motoru başlangıç motoru olarak tavsiye etmiş biri olarak,şu an daha düşük CC'leri başlangıç motoru göstererek güzel bir olgunluk örneği göstermiş diyecekken!,1800CC'nin başlangıç motoru olduğunu öğrendim ve apışıp kaldım.Buna sebep olan eğitimin nerede verildiğini öğrenmek isterim.Avrupa hariç dendiğine göre Avrupalıların motosiklete pek becerileri olmadığıda gün yüzüne çıkmış oluyor.Eğer müspet bir cevap alırsam bundan sonra başlangıç motorlarıyla ilgili en ufak yorum yapmayacağımıda buradan beyan ediyorum.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
Bence çözüm doğal seçilim.
Kask takan, kendine göre motorla başlayan, hız yapmayan hayatta kalır, ürer, çocuklarını da bilinçli motorcu yapar.
kask takmayan, kendini aşan motorla başlayan, istiklal caddesinde 240 gördümaaabi diyenler çocuklarını göremez.
bir süre sonra motosiklet faunasında baskın tür mülayim motorcular olur.
OLaya bir de şu gözle bakmanızı tavsiye ediyorum, Japonlar '' hiroshima ve nagazaki '' nin intiikamını almak için SS ve race lari ürettiler,yani paranı ve
GEBER,nasıl ama akıllı bücürler...
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
aslında arkadaslar cok onemlı bır konu bu;
ben asagı yukarı 12 senedır vede hemen hemen hergun motosıklet uzerınde gunumu gecıren bırıyım,genelde kucuk cc lı motorla kullanıyorum,ınanınkı kucuk cc lerın zevkı trafık kabılıyetı,toparlanması,zapdetmesı,masrafı,bakımı gıderı bır suru pusuru cok daha kolay,aynı sey buyukler ıcın soylenemez,ılk etapda bır kac sanıyede maksımum hıza cıkması kontrol edebılırlıgı ( yenı baslayanlar ıcın cok zor) tecrubelıde olsan yınede zor oluyor.sahsen ben halen aldıgım kullanmakta oldugum fazerımı bıle cıkan tepkılerı korkutuyor,yazılacak cok seyler var ama sımdılık bukadar.
son olarak lutfen arkadaslar yollarda yanınızdan hızla gecen ss veya onun gıbı makınalara ozenmeyın,buyuk dagın buyuk kısı vardır.
hah yine cc muhabbeti.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...macasi-12.html
Kolpa Adamları
Bu kadın keklendiğinin farkında mı acaba!!!
bu camiada yepyeni bi arkadaşınız olarak anladığım kadarıyla benim adıma cbr 125 yerinde bi tercih olmuş. motorum ikinci el. aküsü bitik, şarza verdim. henüz hiç yol yapmadım. ehliyet kursum devam ediyor. vs. vs. bu da forumda ilk mesajım
herkese sevgiler selamlar.
Gayet normal bişey aslında size söyledkleri seçimler. Karşısındaki bayan KTM vs. kullanırken scooter tavsiyesi istemeyecektir. Kompleksliler bunlar boşver. Biliyolar küçükten başlanacağını.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)