PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : r6 600 cc'ye geçiş..



Recaİ
12 Şubat 2012, 19:34
Selamlar,

İlk motorum 150 cc racing tarzıydı 3-4 ufak kaza atlattım..
2.motorum ybr 125 0 aldım yaklaşık 4-5 senedir motor kullanıyorum vitesli tecrübem çok iyi, bu aralar araba yerine r6 'ya merak sardım sizce almak ne kadar doğru ? Ne gerekli bilgilendirirseniz sevinirim..

espri kutusu
12 Şubat 2012, 19:56
aslında tamamiyle maddiyata bağlı. eger maddi durumun iyiyse ve yeterli tecrüben varsa bence güzel motor ama şehir icinde biraz fazla yakabilir. ayrıca sıfırmı alacaksınız bilmiyorum ama 2.el temiz bi motor işinizı górür. yalnız size tek tavsiyem ybr den sonra r6 gibi motora konfor konusunda alışmak cok zor olacaktir :)

Recaİ
12 Şubat 2012, 20:04
aslında tamamiyle maddiyata bağlı. eger maddi durumun iyiyse ve yeterli tecrüben varsa bence güzel motor ama şehir icinde biraz fazla yakabilir. ayrıca sıfırmı alacaksınız bilmiyorum ama 2.el temiz bi motor işinizı górür. yalnız size tek tavsiyem ybr den sonra r6 gibi motora konfor konusunda alışmak cok zor olacaktir :)

Teşekkür ederim hocam, hafta sonları binmek için almak istiyorum her gün motora binmiyorum 2. el almayı düşünüyorum maddiyatta sorun yok çok şükür..Nekadar yakar masraf nelerdir onları araştırıyorum korumalarıda değiştirmek gerekicek

greyhorse
12 Şubat 2012, 20:17
Zilyontane benzer başlık var açmadan önce bir araştırsaydın.Topa tutulman an meselesi

Recaİ
12 Şubat 2012, 20:18
Kaç senedir forumdayım, senede 1 kere konu açıyorum hocam kusura bakmayın.

Volkan Serezli
12 Şubat 2012, 20:51
benzin sarfiyatın baya bir artacak motor şehir içinde şişecek bunları düşün tam olarak ne için kullanıcaksın
benim tanıdığım bir çok 600 cc ve üstü motor kullanıcısı bir tanede 150 cc bi motora sahipler

serkanADH13
12 Şubat 2012, 21:41
R6 piyasasına göre tanıdıktan alman daha mantıklı olur,
çünki 2000 md motorun dahi fiyatı 10 bınlerden aşağı değil,
aynı fiyatlara hatta 12,,13 bınlıra gıbı bır fiyata tertemız cbr 600f bulabılıyorsun,
elbette tamamen farklı görsellikteler,
eğer çok çabuk gaza gelen biri değilsen eğer,
sorunsuzca binebilirsin,
yok her kafa gösteren ile yarışmaya çalışan biri ise eğer,
sana cbr 250 daha ıyı olacaktır,
çünki her hangi bir ışıklarda eski kasa şahinler dahi seni gaza getirmeye çalışacaktır :)

Şimdiden almayı planladığın Motor Hakkında Hayırlısı Olur İnş...

espri kutusu
12 Şubat 2012, 21:41
Teşekkür ederim hocam, hafta sonları binmek için almak istiyorum her gün motora binmiyorum 2. el almayı düşünüyorum maddiyatta sorun yok çok şükür..Nekadar yakar masraf nelerdir onları araştırıyorum korumalarıda değiştirmek gerekicek

yakıt olarak ybr nin 2 veya 3katı yukarı olacaktır kullanıma bagli. ama inan degiyo, cok yakiyo binmıyim demiyosun. ayrıca masrafı cok daha fazla. yani ybr yi rektefe ettigin parayla r6 ya sadece koruma takozu alirsın o paraya. ayrıca yan düşürmelerde en az 1000tl <tabi grenaj konusunda> masraf cıkartabilecek pozisyonda. ayrıca seni cok iyi anlıyorum. bende cbf150 den daha yeni gectim bu motoruma. koruma olarak full degistirmen daha iyi olur. ben şahsen óyle yapıyorum, basladım yavaş yavaş almaya. sanada aynisını tavsiye ederim

Zodium
12 Şubat 2012, 22:12
kardes konuyu acmadan önce bir arastirma yapsaydin keske :)

Khutuck
13 Şubat 2012, 00:11
CBF150'den Fazer'a geçtim, keşke daha ufak bir motora geçseydim diyorum. ER-6 gibi bir alete geçersen uzun vadede daha mutlu olursun.

espri kutusu
13 Şubat 2012, 02:19
CBF150'den Fazer'a geçtim, keşke daha ufak bir motora geçseydim diyorum. ER-6 gibi bir alete geçersen uzun vadede daha mutlu olursun.
heralde fazerin yakıtı bakımı vs. biraz zorladı sanırım seni hocam :mrgreen: yoksa başka sebepten mi

Raphae1
13 Şubat 2012, 04:47
CBF150'den Fazer'a geçtim, keşke daha ufak bir motora geçseydim diyorum. ER-6 gibi bir alete geçersen uzun vadede daha mutlu olursun.aynen katılıyorum. çok yakar ve çok kaçar. ilk kez bu motora bıneceksen , benden sana tavsiye granajları sokupte bın :) mazallah her an altından kacabılır .

K o r @ y
13 Şubat 2012, 09:41
Recaİ, canım kardeşim napacaksın R6 yı..o tip motorlar yol motoru ... biraz ağır gezeyim ,şehir içinde turlayım dedin mi hareret tavan yapıyor.. O motorlar yol ister .. Bu sevdadan vaz geç.. al bi tane Er6 bak keyfine... Motor seçerken her zaman ihtiyacına cevap verecek bi makine düşün..
örneğin; İzmitte yaşarsın, Gebze de yada anadolu yakasında iş yerin vardır.. Her sabah otoyoldan motorun tadını çıkararak gidersin.. O zaman R6 senin için iyi bir seçim.. Ama öyle değilse gerek yok kardeşim.. boşa masraf.. er6 al ivmelenmesi falan iyi torklu sağlam.. hadi yolun açık olsun

Khutuck
13 Şubat 2012, 13:30
heralde fazerin yakıtı bakımı vs. biraz zorladı sanırım seni hocam :mrgreen: yoksa başka sebepten mi

Çok şükür ki yakıtı ve bakımı sorun değil. Senede 10 bin km yapıyorum, 2 bakım büyük para değil.


aynen katılıyorum. çok yakar ve çok kaçar. ilk kez bu motora bıneceksen , benden sana tavsiye granajları sokupte bın :) mazallah her an altından kacabılır .

Ben motora binmeyi "A noktasından B noktasına gitmek" olarak görmüyorum. Fazer'la iki yılda 18 bin km yaptım, çok şükür kazam yok. Fazer'ın düz yolda hızlanması, son sürati, ara hızlanmaları vb. benim için hiç sorun değil. Zaten eğitimli maymun bile düz yolda motor kullanır.

Fazer'la sorunum ıslak zeminde, soğuk lastiklerle, soğuk havada, bozuk asfaltta huzursuz olmam. Elimin altındaki fazla güç bana güven vermiyor. Hiç tehlike yaşamadım, ama yağmur altında viraj dönmekten CBF150'mle aldığım kadar çok keyif alamıyorum Fazer'la. Bu sebepten arada bir ER-5/ER6/XT660 gibi bir alet alsaymışım diye düşünüyorum; sürüş tekniğim daha çok gelişirdi.

Hoş, gazlamak için R6 alacak adam beni pek anlamaz; yağmurda, bozuk asfaltta, soğuk havada motor sürmez.