PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki ve Kawasakinin anlaşılmaz fiyat politikası



Sinan Er
01 Ocak 2012, 19:58
Güncel kur bilgisi linki
(http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/today.html)
http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/today.html

Suzuki GSX-R600 Yurtdışı fiyatı 11,599$ (http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Categories/Sportbike.aspx)

Suzuki GSX-R600 Türkiye fiyatı 1,980,000 Japon yeni (http://motosiklet.suzuki.com.tr/Motosiklet/Super-Sport/Gsxr600/1/Super-Sport-Gsxr600/Fiyat-Bilgisi)

Honda CBR 600 RR Yurtdışı fiyatı 11,540$ (http://powersports.honda.com/2012/cbr600rr.aspx)

Honda CBR 600 RR Türkiye fiyatı 27.000 TL (http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=super-sport-cbr-600-rr)

Kawasaki Ninja ZX-6R Yurtdışı fiyatı 10,299 $ (http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx)

Kawasaki Ninja ZX-6R Türkiye fiyatı 14,000 Euro (http://www.kawasaki.com.tr/fiyat-listesi.html)

Yamaha R6 Yurtdışı fiyatı 10,690 Dolar (http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modeloverview/cat/2011/58/model_overview.aspx)
Yamaha r6 Türkiye fiyatı 29,500 TL (http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/supersport/yzf-r6.aspx)

Suzuki Dl 650 VStrom Yurtdışı fiyatı 8,299 $
Suzuki Dl 650 VStrom Türkiye fiyatı 1,360,000 Japon yeni




Kısaca açıklamak gerekirse.


Suzukinin 11,599 Dolarlık motoru Türkiyede 48,510 TL ye satılıyor
Kawasakinin 10,299 Dolarlık motoru Türkiyede 34,300 TL ye satılıyor
Hondanın 11,540 Dolarlık motoru Türkiyede 27,000 TL ye satılıyor.
Yamahanın 10,690 Dolarlık motoru Türkiyede 29.500 TL ye satılıyor
Suzukinin 8,299 Dolarlık motoru Türkiyede 33,300 TL ye satılıyor
Hondanın 11,540 Dolarlık motoru Türkiyede 27,000 TL ye satılıyor.

Diğer modelerde de durum aynı Sıfır motosiklet almak istiyorum ve Alacağım motor Kawasaki yada Suzuki olursa İthal edeceğim artık o derece yani.

merkezkale
01 Ocak 2012, 20:12
Hocam be bu başlığa abone oldum. ithal etme imkanı olursa sabit giderlere ortak olurum.

dersansport
01 Ocak 2012, 20:12
ithal edemen :) suzuki vstorm abartı bir fiyata sahip bir zamanlar almak istiyodum sıfır adam 27 lira diyince oha 18 liraya yamaha tenere alır geri kalan 9 liraylada dünya turu yaparım yani.
Kawasakiyeden ve suzukiden hiçbirşey alınmaz honda yamaha iyidir.

Sinan Er
01 Ocak 2012, 20:29
Şu anda en uygun fiyatlar Hondanın. Diğerleri oha dedirtecek seviyedeler.

Sezon açıldığında fiyatlar ne durumda olacak ve o zaman oha yerine ne diyeceğiz bilemiyorum.

700 cc Transalp yada 1000 cc Varadero almak cok daha akıllıca.

Vstromun 12000 liralık artısı yok ki transalp dururken ne demeye 12000 lira fazla vereyım.

Neyse yakında bi yurtdısı durumu var o ara araştıracağım ithalat konusunu.

luthier76
01 Ocak 2012, 20:29
Bu araştırmayı bi de otomobillere yap da bak nooluyo :) Mercedes bmw sanırsın ferrari. Ama böyle işte yine de gidip alıyoruz egomuz tatmin olsun diye :)
Yamahanın kawasakiden pek farklı olduğunu düşünmüyorum. r 6 r1 yeni kasalarını çıkarsın fiyatlar aynı olacak hemen hemen. Malesef böyle. Belki honda biraz daha insaflı.

Suzukiyi hiç bir zaman anlamadım zaten...

glock
01 Ocak 2012, 20:32
k8 hayabusa yeni çıktığı zaman ilk senede, almayı çok düşünmüştüm. suzuki bayilerini aradığımda ellerinde olmadığını söylüyorlardı, tuhafıma gitmişti sanki satmak istemiyorlarmış gibi...

hocaseko
01 Ocak 2012, 20:37
transalp artık gelmeyecek...kesin bilgidir...son kalanlar eldekiler...

luthier76
01 Ocak 2012, 20:47
Şu sitede bir Allahın kulu zzr kullanmıyormu yahu!! :)

avciceyhan
01 Ocak 2012, 20:47
2 yada 2.5 sene önce suzuki gsr 600 düşünüyordum sıfırı 24000 diye pahalı dedim vazgeçtim şu an olmuş 34500 keşke alsaymışım altın kadar karlı bi yatırımmış :)

clemenze
01 Ocak 2012, 20:57
k8 hayabusa yeni çıktığı zaman ilk senede, almayı çok düşünmüştüm. suzuki bayilerini aradığımda ellerinde olmadığını söylüyorlardı, tuhafıma gitmişti sanki satmak istemiyorlarmış gibi...

Genelde, sezon ürünleri gelmeden terminler önceden alınır ve hobby grubu ürünlerinin çoğunuda KORLAS kapatırdı.

Zaten Hayabusa gelipte elde kalacak ürün olmadığından diğer bayilere sorulma gereği bile duyulmazdı. Gelen ürünleri KORLAStali bayi aracılığıyla etrafa verirdi.

Dolayısıyla hemen heryerdeki Hayabusalar ya satılmıştı yada farklı sebeplerle yok çekiliyordu!!!

İşte bu sebepledir ki Suzuki'nin satış politikasını çoğu kullanıcı anlayamamıştır.

Süvarİ
01 Ocak 2012, 21:04
biz koyun koyun pahalıya almaya ve bundan şikayetçi olmadıkca laylalalyalylllalalalalalaylalylalyyy :)

dersansport
01 Ocak 2012, 21:27
gsr 600 35 milyarmı????????? o motorun edri 16 dır ne aşağı ne yukarı golf alıyoruz sanki motorda motor olsa.

samet10
01 Ocak 2012, 21:39
vergiler vergiler vergiler onlar başımız yakıyor

Sinan Er
01 Ocak 2012, 21:59
Aslında motordan anlamayıpda motora verılen parayı duyanların meshur tepkisi haklılık kazanmaya başladı.

Ne o kadar paramı verdın o paraya araba alınırdı be diyenler artık Haklı. Walla bu paralara araba alnır.

ilkantek
01 Ocak 2012, 22:12
Yanlışınız var bu rakamlara satılmıyor.
Daha doğrusu SUZUKİ artık satmıyor.
Sanırım Suzuki Türkiye bırakacakmış distrübitörlüğü.

Sinan Er
01 Ocak 2012, 22:42
Yanlışınız var bu rakamlara satılmıyor.
Daha doğrusu SUZUKİ artık satmıyor.
Sanırım Suzuki Türkiye bırakacakmış distrübitörlüğü.

Bizahmet Linklere tıklarsan TR sitesindeki fiyatları göreblirsin.

forewer
01 Ocak 2012, 22:53
Şu sitede bir Allahın kulu zzr kullanmıyormu yahu!! :)
kim demiş.. :)

luthier76
01 Ocak 2012, 22:59
Aaa güzeeeel :) Biraz anlatabilirmisiniz? 2012 model düşünüyorum. Artısı eksisi nedir bu kamyoncuğun? Kontrolü çok mu zor vs..

forewer
01 Ocak 2012, 23:02
senin kastettiğin zzr1400 dostum onu yakından bile görmedim ben :)

luthier76
01 Ocak 2012, 23:05
Sazan luthier :)

poyraz
01 Ocak 2012, 23:25
Yanlışınız var bu rakamlara satılmıyor.
Daha doğrusu SUZUKİ artık satmıyor.
Sanırım Suzuki Türkiye bırakacakmış distrübitörlüğü.

evet ben de duydum brakacaklarını.Suzuki artık distributor kullanmıyacak. bundan böyle Kendi ofis açıp satacak.(bu fiyatlara ne kadar satacaksa)

safakk
01 Ocak 2012, 23:32
verginin vergisi alınan güzlde memleketimde ucuz mu olmasını bekliyordunuz yoksa?

Kdv ötv....

GP500-1st
02 Ocak 2012, 01:11
Suzuki nin bu insanı sağılıcak inek- keriz müşteri yerine koyan fiyat politikasına son 3 yıldır Japonya merkez ve küresel pazarlama yetkilileri nasıl izin veriyor?

glock
02 Ocak 2012, 01:20
Bahadır bey, bi konu açında kavga edip kapışalım :cherry: 2012 şerefine...
zzr14 yeni kasayı kimse bilmez şuanda anca fuar zamanı görünür ve sonrasında piyasada görürüz...
sizin mutlaka fuara gelmeniz lazım, hatta gelince haber verin bende geleyim beraberde bakabiliriz!
zzr14 ü bende merak ediyorum hayabusaya göre ağırlığı nasıl? ne kadar hissettiriyor? oturup bakmak gerekir, hayabusa
hafif gelmişti bana ama ön panel gidonun olduğu alan mübarek bardak koyma yeri küllük gibi şeyler koysaymış tam olurmuş! supersporta göre...
bunlar şey gibi! mesela... 911turbo değilde panamera turbo diyelim araba örneğiyle... yani tercih meselesi, dikeni var! ağırlık ve ebat! avantajıda var yere yakın ve selesi alçak, topspeedleri zzr veya hayabusa gibi motosikletlerde daha konforlu yaşarsınız ve daha konforlu frenleri vardır... boyunuzdan dolayı! ergonomik yapı olarak (belden yukarı olarak söyleyeyim, rahatça uzanıp yapışırsınız depoya! fakat belden aşağısı için bacaklarınız uzun gelebilir pegler yüksekte kalır sizi yorabilir!) bir bakmanız şart, oturup 5-10 dk. en az pozisyon alıp bakmanız lazım. kundura gibi düşünün birazda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------


Genelde, sezon ürünleri gelmeden terminler önceden alınır ve hobby grubu ürünlerinin çoğunuda KORLAS kapatırdı.

Zaten Hayabusa gelipte elde kalacak ürün olmadığından diğer bayilere sorulma gereği bile duyulmazdı. Gelen ürünleri KORLAStali bayi aracılığıyla etrafa verirdi.

Dolayısıyla hemen heryerdeki Hayabusalar ya satılmıştı yada farklı sebeplerle yok çekiliyordu!!!

İşte bu sebepledir ki Suzuki'nin satış politikasını çoğu kullanıcı anlayamamıştır.

açıklama güzeldi bu arada, tahmin ettiğim gibi! Teşekkür ediyorum. :cat:

Shrieker
02 Ocak 2012, 01:52
Suzuki nin bu insanı sağılıcak inek- keriz müşteri yerine koyan fiyat politikasına son 3 yıldır Japonya merkez ve küresel pazarlama yetkilileri nasıl izin veriyor?

Türkiye küçük bir pazar. Muhtemelen umurlarında değil :) Haksız da değiller. Ha diyeceksin ki Honda'nın niye umrunda o zaman:) Honda çok sayıda motosiklet satabiliyor çünkü, halk arasında "sürümden kazanmak" dediğimiz hadise. Bu konuyla ilgili başka bir forumda güzel bir tartışma olmuştu. En sonunda 4 Japon firması Türkiye'deki şu anki pazar hacmiyle eşit sayıda motosiklet satsaydı hiçbirinin bu işten kar (veya o kadar zahmete değecek kar) elde edemeyeceği sonucuna ulaşılmıştı. Honda'nın Türkiye'deki satış hacmi diğer 3 Japon'un herbirinden 2 kat fazla. Honda sürümle kar yapıyor, diğerleriyse fiyatlarını yüksek tutup az motor satarak. Yani 4 Japon üretici arasında Türkiye pazarında bilinçli veyahut bilinçsiz mutualist bir ilişki var:) Ama istemli ama istemsiz Dünya genelindeki amansız rekabete tezat oluşturan bir durum var burada, canım ülkemde birçok konuda olduğu gibi:)


evet ben de duydum brakacaklarını.Suzuki artık distributor kullanmıyacak. bundan böyle Kendi ofis açıp satacak.(bu fiyatlara ne kadar satacaksa)
Yamaha benzer bir uygulama yaptı geçen sene hatırlarsanız, beldeyama distribütörlüğü bırakmıştı. Fiyatlar daha da arttı :) Yani böyle bir hamle fiyatlar açısından bir iyileşme getirir demek aşırı iyimserlik olur bence.

tr100a
02 Ocak 2012, 01:53
herkez güzel yazmışta bir kaç kişi gerçeklere değinmiş- vergiler- türkiyedeki motosiklete konan vergiler diğer avrupa ülkeleriyle aynı olsa bizde çok ucuza alırdık

anduril1252
02 Ocak 2012, 02:12
evet vergiler inanılmaz fazla, vergiler bukadar olmasa bütün motosikletleri daha ucuza alırdık. ama bu başlıkta değinilen nokta daha farklı. Honda da aynı vergilerle satış yapıyor suzuki ve kawasaki de. Honda'nın motorları çok daha kalitesiz ve ucuz malzemeden üretilmediğine göre, nereden geliyor bu aradaki fark. bu mantıksızlık niye?

kefeeee
02 Ocak 2012, 02:34
bütün ülkelerde aynı fiyat ve kar oranıyla satılıyo motorlar. vergi çıkıldığında gsxr-1000 2012 yaklaşık 35 milyara denk geliyor. bu iki firmada pahalı ve rakiplerinden çok daha üstün markalar, türevlerinden daha pahalı dolayısıyla. 1000RR'lar falan amerikada çerez gibi satılıyo çok ucuz ve yarı amatör motorlar gibi bakılıyo.

cyclone34
02 Ocak 2012, 02:56
mesela yamahanın sitesinden baksanız şu an XJ6-Abs 17.250 bin TL bu rakamdan %10 gümrük %18 KDV %37 Ötv yi çıkartırsak Vergisiz rakaam 9700 TL

bu 9700 Tl de disp. karı da vardır . belki 1700 Tl kar var diyelim 8 bin Tl lik motosiklet :D bu vergiler inanılır gibi değil

Shrieker
02 Ocak 2012, 03:07
bütün ülkelerde aynı fiyat ve kar oranıyla satılıyo motorlar. vergi çıkıldığında gsxr-1000 2012 yaklaşık 35 milyara denk geliyor. bu iki firmada pahalı ve rakiplerinden çok daha üstün markalar, türevlerinden daha pahalı dolayısıyla. 1000RR'lar falan amerikada çerez gibi satılıyo çok ucuz ve yarı amatör motorlar gibi bakılıyo.

Sanırım daha yanlış bilgi veremezdin bu mesajında.

cyclone34
02 Ocak 2012, 03:21
Sanırım daha yanlış bilgi veremezdin bu mesajında.

aynen katılıyorum ben bir önceki mesajımda gerekli hesaplamayı ilettim zaten aynı hesabı yapabılırsınız diğer markalarda da .... yamaha R6 vergisiz + kar dahil fiyatı 16,589 Bin TL

herşeydahil 29.500 TL

GP500-1st
02 Ocak 2012, 03:46
Türkiye küçük bir pazar. Muhtemelen umurlarında değil :) Haksız da değiller. Ha diyeceksin ki Honda'nın niye umrunda o zaman:) Honda çok sayıda motosiklet satabiliyor çünkü, halk arasında "sürümden kazanmak" dediğimiz hadise. Bu konuyla ilgili başka bir forumda güzel bir tartışma olmuştu. En sonunda 4 Japon firması Türkiye'deki şu anki pazar hacmiyle eşit sayıda motosiklet satsaydı hiçbirinin bu işten kar (veya o kadar zahmete değecek kar) elde edemeyeceği sonucuna ulaşılmıştı. Honda'nın Türkiye'deki satış hacmi diğer 3 Japon'un herbirinden 2 kat fazla. Honda sürümle kar yapıyor, diğerleriyse fiyatlarını yüksek tutup az motor satarak. Yani 4 Japon üretici arasında Türkiye pazarında bilinçli veyahut bilinçsiz mutualist bir ilişki var:) Ama istemli ama istemsiz Dünya genelindeki amansız rekabete tezat oluşturan bir durum var burada, canım ülkemde birçok konuda olduğu gibi:)


Yamaha benzer bir uygulama yaptı geçen sene hatırlarsanız, beldeyama distribütörlüğü bırakmıştı. Fiyatlar daha da arttı :) Yani böyle bir hamle fiyatlar açısından bir iyileşme getirir demek aşırı iyimserlik olur bence.

Olaya geniş bi açıdan bakınca hakkaten böyle bi sonuç çıkması normal ve bunu doğal sonucunu yaşıyoruz gibi. Ama yinede rekabet etmeyip olayı bu yöne çeken suzukidir. Sonuçta Kawasaki ve Suzi fiyatlarının rekabetçi ortama göre ayarlasalr pazar hacmi yüzde 20 artarması muhtemel.

2-3 motor satıp edilecek karı 1 motordan etmeye çalışıp bazı modelleri karaborsa yapmak en kolayı:)


bütün ülkelerde aynı fiyat ve kar oranıyla satılıyo motorlar. vergi çıkıldığında gsxr-1000 2012 yaklaşık 35 milyara denk geliyor. bu iki firmada pahalı ve rakiplerinden çok daha üstün markalar, türevlerinden daha pahalı dolayısıyla. 1000RR'lar falan amerikada çerez gibi satılıyo çok ucuz ve yarı amatör motorlar gibi bakılıyo.

4 japon arasında ayrıntılar dışında teknoloji ve kalite farkı pek yoktur ve global pazarda(ekonomisi büyük gelişmiş ülkelerde:) ) ayını sınıflarda aradaki fiayat farkı %10 geçmez. Ve bendeki bike dergisindeki fiyatlara göre 1000cc ve 600cc race lerde suzikinin fiyatı İngilterede en düşük olanı(2001-2005)

Yani yazdıklarınız komple gerçek dışı gibi:)

ferhatkars
02 Ocak 2012, 03:57
Sazan luthier :)

heheeeeeee 10 karakter:king:

luthier76
02 Ocak 2012, 12:37
Bahadır bey, bi konu açında kavga edip kapışalım :cherry: 2012 şerefine...
zzr14 yeni kasayı kimse bilmez şuanda anca fuar zamanı görünür ve sonrasında piyasada görürüz...
sizin mutlaka fuara gelmeniz lazım, hatta gelince haber verin bende geleyim beraberde bakabiliriz!
zzr14 ü bende merak ediyorum hayabusaya göre ağırlığı nasıl? ne kadar hissettiriyor? oturup bakmak gerekir, hayabusa
hafif gelmişti bana ama ön panel gidonun olduğu alan mübarek bardak koyma yeri küllük gibi şeyler koysaymış tam olurmuş! supersporta göre...
bunlar şey gibi! mesela... 911turbo değilde panamera turbo diyelim araba örneğiyle... yani tercih meselesi, dikeni var! ağırlık ve ebat! avantajıda var yere yakın ve selesi alçak, topspeedleri zzr veya hayabusa gibi motosikletlerde daha konforlu yaşarsınız ve daha konforlu frenleri vardır... boyunuzdan dolayı! ergonomik yapı olarak (belden yukarı olarak söyleyeyim, rahatça uzanıp yapışırsınız depoya! fakat belden aşağısı için bacaklarınız uzun gelebilir pegler yüksekte kalır sizi yorabilir!) bir bakmanız şart, oturup 5-10 dk. en az pozisyon alıp bakmanız lazım. kundura gibi düşünün birazda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------



açıklama güzeldi bu arada, tahmin ettiğim gibi! Teşekkür ediyorum. :cat:

Sevgili glock tabiki biliyorum 2012 kasa zzr nin kimsede olmayacağını.Fakat eski kasaları kullanan olabilir. Eski kasa boyut ebat ağırlık olarak çok farklı değil. O konuda bilgi verebilir sahip kişi.
İkincisi ben eski kasaya oturdum şöyle bir baktım. Ebat büyük ama benim hoşuma gitti. Araba lüksü hissettim sanki. :) Ayrıca ağırlık kendini çok hissettirmiyor. Hareket halinde nasıl olur bilemem. En son kullandığım motor 225kg dı ve hiç hissetmedim. Gelecek olan aletin eski kasası 257 kg. Yenisi daha hafif olacaktır dersek çok bir fark yok bence. Ama tabi bir ss e göre karşılaştırırsan, fark var.
Oturma pozisyonunda bir rahatsızlık hissetmedim eski kasada. Gayet iyi bence. Ergonomiyi çok problem ediyorsun :) Buralarda benden uzunlar 600ss şikayetsiz kullanıyorlar. Hemi de delü gibi :)

o da olur
24 Nisan 2012, 02:25
konu hortlatmak dedikleri bu olsa gerek diyeceğim ama konu bence güncelliğini koruyor. o yüzden yazmak istiyorum.

suzuki ve kawasaki'nin bu fiyat politikalarını hala vergi ile açıklamaya çalışanlar var. vergi markaya göre belirlenmiyor. yani devlet suzuki'ye çok vergi koyalım yamaha'ya az demiyor. 600 cc ss motosikletler üzerinden bir kıyaslama yapalım. seçtiğim ülke ingiltere. aynı markanın aynı modelinin ingilitere ve türkiye satış fiyatlarını tl cinsinden kıyaslayıp yüzde cinsinden farklarını alalım.

http://i39.tinypic.com/nbqiir.jpg

görüldüğü üzere honda ve yamaha'nın fiyat farkı yaklaşık %20 iken suzuki fiyatları %55 iteliyor. kawasaki bunların arasında bir yerde duruyor.

erro
24 Nisan 2012, 02:33
konu hortlatmak dedikleri bu olsa gerek diyeceğim ama konu bence güncelliğini koruyor. o yüzden yazmak istiyorum.

suzuki ve kawasaki'nin bu fiyat politikalarını hala vergi ile açıklamaya çalışanlar var. vergi markaya göre belirlenmiyor. yani devlet suzuki'ye çok vergi koyalım yamaha'ya az demiyor. 600 cc ss motosikletler üzerinden bir kıyaslama yapalım. seçtiğim ülke ingiltere. aynı markanın aynı modelinin ingilitere ve türkiye satış fiyatlarını tl cinsinden kıyaslayıp yüzde cinsinden farklarını alalım.

http://i39.tinypic.com/nbqiir.jpg

görüldüğü üzere honda ve yamaha'nın fiyat farkı yaklaşık %20 iken suzuki fiyatları %55 iteliyor. kawasaki bunların arasında bir yerde duruyor.

geçen hafta lüksemburgda sadece honda nc 700 fiyatına baktım burasıyla aynıydı..kaldı ki vergilerin çok düşük olduğu bi yer...

o da olur
24 Nisan 2012, 02:35
vay üstat, geçen hafta lüxemburgdaydım diyosun yani :)

microchip
24 Nisan 2012, 03:15
evet kur hesabı yapınca aşşa yukarı aynı fiyata geliyor ama bu ülkede motosiklet veya araba almak gerçekten çok zor.
yurtdışında 600rr 11.540 dolar ve bu fiyat olan ülkede asgari ücret diyelimki 700 dolar.
türkiyede 27.000tl ve asgari ücret 701tl.
türkiyede 46 ay asgari ücretle çalışıp 1kuruşuna dokunmadan bu motoru alabiliriz.
yada yurtdışında 20 ay çalışıp...

semich
24 Nisan 2012, 15:08
bazı arkadaşlar gerekli açıklamaları yapmışlar aslında, vergiye vergi ödediğimiz güzide ülkemizde fiyatlar böyledir, şaşırmamak gerek.. ben otomobiller konusunda bilgili biriyimdir, yurtdışı fiyatı 128bin euro olan bir A8 Long W12 6.3lt. FSI quattro tiptronic modelli audi arabasının türkiye satış fiyatı 840bin liradır.. yaklaşık %160 vergi vererek rekorları alt üst ettiğimiz bir ülkede kendimizi özel hissetmemiz gerekir.. cebinden bu kadar para çıkıpta bu kadar sakin kalabilen bir milletin alnını öpmek gerekir.. helal olsun bizlere..

ZIPPIRMAN
24 Nisan 2012, 15:21
Kör tutuğunu iteler
en kör olanda devlet baba bu durumda )))

motocycleboyreigns
24 Nisan 2012, 15:41
GSR 600 bitirildi.Bu sene GSR 750 geliyor;onun da liste fiyatı 27.GSX R 600 ile karıştırılmış.

motodriftt
24 Nisan 2012, 16:06
2004 buldm cbr 600rr kazasız 14binlira kmsine bakmadım:) nasıl iimi

karayılan
24 Nisan 2012, 16:31
keşke site içinde küfür etmek serbest olsaydı ithalatçı firmaların ve fiyatların bu kadar fahiş olmasına sebep olan devletin ben taaa................durmak yok yolmaya devam ama işte canım Türk halkı herşeyekoyun gibi boyun eğdiği gibi bu sektördeki fiyatlarada boyun eğiyoruz ne zaman baş kaldırmayı öğreneceğiz???? neden baş kaldırmıyoruz protesto etmiyoruz.parası olan için bunların hiç önemi yok fiyatlar umurlarında bile değil zenginler parası olanlar biraz düşünceli olsalar bu fahiş fiyatlar aşşağıya düşer kesin.kimse motosiklet otomobil akaryakıt bu Ülkede neye zam yapılıyorsa hoş zam yapılmayan bişeyde yokta :queen: kısacası kimse hiç birşey almasa neye zam yapılıyorsa protesto edilse o zaman görürüm ben bunları.beğenmediğimiz bir Yunanistan kadar bile olamadık