PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet Siteleri ve Reklam Geliri Sağlayanların İlişkileri



motorsaykıl
30 Aralık 2011, 17:09
Bu konu boşuna açılmadı yaşanmışlık var. Şöyle ki;

Ümraniye Honda Doğu&Batı Motordan bir motosiklet siparişi verdim. peşinatını da verdim. Sonradan parasını da ödedim. Fakat 2 haftadır motoru teslim etmediler. Yalan dolanlarını saymıyorum. Eğer silinmediyse aşağıdaki linklerden merak eden okuyabilir. Ben de bunu hem motosiklet.net'de hem de motordelisi.com'da dile getirdim. Motosiklet.net'de halen bu konu devam ediyor. Başına birşey gelmedi. Fakat motordelisi.com'da Osman Solak isimli site yöneticisinin Doğu&Batı Motor'un arkadaşı olması sebebiyle konu kilitlendi ve ben konuyu konuşup insanları yaşadığım deneyimden haberdar edemez oldum. Bunu kendi ifadelerinden aşağıdaki linklerde görebilirsiniz. İnsanları haberdar etmek istiyordum, Çünkü bir türlü yaşadığım şeyin başkalarınca tekrar edilmesi ihtimalinden dolayı sorumluluk hissettim.

Benim sorunum bir türlü halledilir. Mesele değil. Ama asıl sorun ise şu; Reklam alan bu tür motosiklet sitelerinin yaşanan bu tür sorunların üstünü kapatması. Daha doğrusu reklam aldıklarının yaşattığı sorunları gizlemeleri. Yani ben D&B'yi motosiklet.net'te yazabiliyorum. Çünkü onun sıkıntılarını gizleyecek bir kalemşörü yok. Peki, bu ahlaki sorunun üstesinden gelmek için illa ki yasa, kanun, kural mı gerekir. İnsanın vicdanının olması yeterli değil mi ? Sorunların gizlenmesi, güllük gülistanlık göstermesi ne kadar bu sektöre ve motor camiasındaki motorculara hizmettir. Bu anlamda bu tür sitelerin yaptıkları bir hizmet midir ? Yoksa bir kandırmaca mıdır ? Ve bu kandırmaca motosiklet bayileri ve aksesuarcılar ile ortak gitmektedir. Haksız mıyım sizce ? Bu sorunu ben dillendirmeyip bir türlü halletseydim başka bir sorunu da yine biri bir türlü halledecekti ve kimse kimin ne kalitede bir hizmet verdiğinden haberdar olmayacaktı. Öyle mi ? Veya kalitesizliğe o kadar çok alışmışız ki, kaliteli hizmet beklentisinde olmak aptallık mıdır ? Böyle bir kabul ile kendimize saygısızlık mı edelim ? Biz motorcular olarak kaliteli bir hizmeti ve adam gibi muameleyi hak etmiyor muyuz ? Kalitesizliğe alışmışlıktan dolayı "amma da büyüttün kardeşim" diyenleri haklı bulup susmak mı gerekir ?

Bunları konuşmayalım mı ? Yine kilitlensin mi konumuz ?

http://www.motordelisi.com/forum/moto-servis/90263-dogu-ve-bati-motorlu-tasitlar-san-tic-ltd-sti-nin-ticari-ahlaki.html

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-2011-model-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-103.html#post2534801

ozrace
30 Aralık 2011, 18:13
metehan abi devamlı oraya gidiyor ve ordan motor aldı adamları tanıması lazım ondan yardım iste bence...

Lucas
30 Aralık 2011, 18:22
Konuyu senden dinleyince haklisin.
Buna Ticaret ahlaki denir, memleketimizde kaybolmustur. Bulanlarin insaniyet namina(sanki o kaldi ya) en yakin karakola teslim etmesini...

acemi60
30 Aralık 2011, 19:10
D&B motor - Ümraniye'nin kaliteli bir müessese olmadığını Nisan 2011'de oradan motor satın alarak anladım. Şİkayetlerimi MT de dile getirdim. Başlık kilitlenmedi. Aynı şikayetleri diğer sitelerde de yazdım herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açtığınız başlığı ticari nedenlerle kilitlemişlerse kendi kalitelerini ortaya koymuşlardır. D&B ümraniye'den memnun olanları okuyorum. Ama ben ne oradan motor alırım, nede servis diye oraya giderim.

motorsaykıl
30 Aralık 2011, 19:15
Haklısınız D&B Motor bile herkese kötü hizmet vermeyi beceremez. Mutlaka iyi hizmetleri de olacaktır. Bu sebeple ticaretleri devam ediyordur. Ama asıl sorun bundan haberdar olmayışları. Patronları vs bundan haberdar olup gereken önlemleri almalı.