PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Manifolt kararması



erro
27 Aralık 2011, 13:02
Aga bu nedir ya..o kadar para verip aleti alacaksın ve bu şekilde bi görüntü olacak, muhakkak bir yöntemi vardır ya da en kötü ihtimalle değiştirilebilir ama yine bu görüntü oluşacak...21. yüzyılda artık olmaması lazım...işte bu yüzden cruiserları seviyorum...



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mv-agusta-mototal-den-brutale-1078-64528606/detay

KUVVETMİRA
27 Aralık 2011, 13:33
modern çağın yüzkarası. fiyasko!!

dersansport
27 Aralık 2011, 13:40
cruşserlarda oluyor sadece krom plaka ile gizleniyor

yeleri
27 Aralık 2011, 20:14
Yanlis hatirlamiyorsam ventil ayari ile ilgili bir olay. serviste konusurlarken duymustum. Manifolta yakin yerlerde fazla isidan kizil renge donusme oluyor. Ama resimdeki pas gibi geldi bana, orjinal olmayan bir eklenti olmasi muhtemel midir? model hakkinda bilgim yok.

ixeywent
27 Aralık 2011, 21:18
Yanlis hatirlamiyorsam ventil ayari ile ilgili bir olay. serviste konusurlarken duymustum. Manifolta yakin yerlerde fazla isidan kizil renge donusme oluyor. Ama resimdeki pas gibi geldi bana, orjinal olmayan bir eklenti olmasi muhtemel midir? model hakkinda bilgim yok.

fazla ısıdan olan şekil duruyo bu bildiğin paslanmış. bi egzozcu ile konuşmuştum egzozun tüpünü sağlam borusunu falan kötü yaparlar hep demişti sonradan servise gidince egzoz değişimi derler komple değiştirirler demişti ne kadar doğru bilmem.

Blackeagletr
27 Aralık 2011, 21:26
Araboru titanyum boruda bir sıkıntı yok ama katalitik konvertör paslanmış gibi görünüyor.

motorcu48
27 Aralık 2011, 21:33
arkadaş sen yanlış yere başlık açmışın
neden dicen haklı olarak ozaman şu soruma cevap ver
resimdeki çizili yer sizce nedir???
http://ressim.net/8/out.php/i5353550_efsds.jpg-k

daha silindiri bilmeyen kişilere bunu soruyon:D
cbf150 nin silindirindeki hava girişi diye konu açtım milletin yorumları oku
resimdeki 1.işaret egzoz manifoltu değil mi? demekki yanma oluyoki orada egzoz çıkışı var ama bizim kıvrak zekalı arkadaşlar kabul etmiyo üst kapak diyolar yahu üst kapakta olsa silindir silindir değil mi neyini tartışıyonuz :queen:
senin konunada böyle hiç bilmeyen adamlar bişiler yazmasından korkuyom
misal
http://img233.imageshack.us/img233/4921/motorbloutv2.jpg

bunu adamlar kabul etmiyo bu silindir değil miş

ixeywent
27 Aralık 2011, 21:39
arkadaş sen yanlış yere başlık açmışın
neden dicen haklı olarak ozaman şu soruma cevap ver
resimdeki çizili yer sizce nedir???
http://ressim.net/8/out.php/i5353550_efsds.jpg-k

daha silindiri bilmeyen kişilere bunu soruyon:D
cbf150 nin silindirindeki hava girişi diye konu açtım milletin yorumları oku
resimdeki 1.işaret egzoz manifoltu değil mi? demekki yanma oluyoki orada egzoz çıkışı var ama bizim kıvrak zekalı arkadaşlar kabul etmiyo üst kapak diyolar yahu üst kapakta olsa silindir silindir değil mi neyini tartışıyonuz :queen:
senin konunada böyle hiç bilmeyen adamlar bişiler yazmasından korkuyom
misal
http://img233.imageshack.us/img233/4921/motorbloutv2.jpg

bunu adamlar kabul etmiyo bu silindir değil miş

kardeş değil işte. bi motora misal yeni silindir takıyolar üst kapağı değiştirmiyo usta demekki ikisi farklı şey. ha silindirin olduğu yerde o ayrı ama ikisi aynı şey değil. bunu uzatmanada hiç gerek yok yani forumdanda memnun değilsen bişey bilmiyorlar diyorsan:king:. İKİSİ AYNI ŞEY DEĞİL AMA AYNI YERDE!!

motorcu48
27 Aralık 2011, 21:51
kardeş değil işte. bi motora misal yeni silindir takıyolar üst kapağı değiştirmiyo usta demekki ikisi farklı şey. ha silindirin olduğu yerde o ayrı ama ikisi aynı şey değil. bunu uzatmanada hiç gerek yok yani forumdanda memnun değilsen bişey bilmiyorlar diyorsan:king:. İKİSİ AYNI ŞEY DEĞİL AMA AYNI YERDE!!

bmw gs serisi ne peki neden boxer tipi silindir diyorlar :queen: yav yapma allaşkına illa silindir kavramınız benzin yanarken görmek mi:P

http://kakaku.com/bike/images/bike/BMW_R1150R.jpg

dersansport
27 Aralık 2011, 22:13
üst kapakla silindir ayrı şeylerrrrrrrrrr off cehalet 16 yy da kaldı sanıyordum

ixeywent
27 Aralık 2011, 22:16
bmw gs serisi ne peki neden boxer tipi silindir diyorlar :queen: yav yapma allaşkına illa silindir kavramınız benzin yanarken görmek mi:P

http://kakaku.com/bike/images/bike/BMW_R1150R.jpg

şimdide hondadan bmw ye mi geçtik:)

sen kendi bildiğini doğru sanmaya devam et:pr: :)

motorcu48
27 Aralık 2011, 22:18
http://img233.imageshack.us/img233/4921/motorbloutv2.jpg

bu resmin neresi üst kapak :queen:
konuyu acan arkadaşta manifolt demiş manifoltun yanı üst kapak mı ?
resme iyice bak konuyla çok alakalı

psyche
27 Aralık 2011, 22:26
tavuk mu yumurtadan çıkar 1 kg demir mi daha ağır :)

Neyse Mv Agusta alt kısma bir grenajla korunabilirmiş gibi duruyor ama bunu bizim değil o fiyat etiketini koyan mühendislerin düşünmesi gerekiyormuş hoş bir görüntü değil haliyle

motorcu48
27 Aralık 2011, 22:39
korunsa bilirsin naked diye satılmaz
kullanılan malzemenin alışımı ya da motor sıcakken hep soğuk suyla yıkanmış brandasız muhafaza edilmiş vs vssss
ancak bu tüm motosikletlerin başına gelebilicek bişi motosiklet tarzı fark etmez kullanılan malzeme kalitesi önemli
sorun edilicek bişi yok sanayide anında halledilirde önemli olan agustanın motoru arıza yapıyo mu o önemli

glock
27 Aralık 2011, 23:13
1078 cc 4 silindir o motosiklet, çok güçlü ve ne kadar ısındığını da siz hesap edin! sonucta nakedbike, istersen sakal takarsın çamur, su gibi durumlara maruz kalmaz, veya titanyum manifold takarsın arrow çalışıyo mv ye...
ve ayrıca; o onun orjinal rengidir pas vs... değildir! yakından görüp dokundunuz mu? motosiklete laf atmayalım eğer yeterli bilgiye sahip değilsek...

airhead
27 Aralık 2011, 23:42
1000cc üstü yüksek sıkıştırma oranlı makina.Muhakkak ısıdan dolayı kararma olacaktır.

bY_aLp
28 Aralık 2011, 01:08
http://img233.imageshack.us/img233/4921/motorbloutv2.jpg

bu resmin neresi üst kapak :queen:
konuyu acan arkadaşta manifolt demiş manifoltun yanı üst kapak mı ?
resme iyice bak konuyla çok alakalı
içten yanmalı 4 zamanlı makinalarda silindirin üzerinin kapatılıp bir yanma odasının teşkilini ve zamanı sağlayan sibobların bulunduğu kısımdır onuda dıştan örten ayrı bir kapak daha vardır.işte gözümüzle gördüğümüz kapak en dış kapaktır.

şimdi bu silindir kapağının içinde ne vardır sayalım.

motosiklet motorları yüksek devirlidir buna göre zamanda kayıp olmasın diye sibobların üzerine basan egsantrik milleri,siboblar ve sibob iticileri(bazı ustalar bunlara fincan adını vermiştir)su kanalları ve yağ kanalları vardır.sibob yayları.

her imalatçı değişik şekilde ve sayıda sibob,egzantrik mili filan kullanmıştır.mesela küçük cc deki makinalara üsten tek eksantrik,tek emme sibobu tek egzost sibobu kullanılmıştır.

daha büyük makinalarda ise emmeye ayrı,egzosta ayrı egzantrik mili kullanılmış ve 2 ad.emme sibobu 2 ad.egzost sibobu kullanılmıştır silindir başına.çok uzun yazıp akıl karıştırmak istemiyorum.

erro
28 Aralık 2011, 01:20
1078 cc 4 silindir o motosiklet, çok güçlü ve ne kadar ısındığını da siz hesap edin! sonucta nakedbike, istersen sakal takarsın çamur, su gibi durumlara maruz kalmaz, veya titanyum manifold takarsın arrow çalışıyo mv ye...
ve ayrıca; o onun orjinal rengidir pas vs... değildir! yakından görüp dokundunuz mu? motosiklete laf atmayalım eğer yeterli bilgiye sahip değilsek...

üstad benim pek bir bilgim yok teknik konuda...henüz motorum bile yok...benim için orası komple manifolt...tek bildiğim görüntünün çok iğrenç olduğu..normal derseniz bence hiç normal değil bunlara mühendislik harikası diyolar....tüküreyim öyle mühendisliğin içine...daha önce bu kadar dikkatimi hiç çekmemişti böyle bir görüntü...

glock
28 Aralık 2011, 01:30
zevk meselesi tabiki, o kadarına birşey diyemem.
fakat rengi normaldir, benimde manifoldumun resmini çekip koyayım aynı renk... üstelik grenajın içinde olmasına rağmen!
beğenmiyorsan onunda alternatifi var! titanyum egsoz kiti :) altınada sakalı koyarsın olur biter, arka seleyede mono kapakta takabilirsin çeşitli detayları malesef ekstra!...
http://www.mvagusta.it/common/shop/special-parts/exhaust-system/collettore-completo-inox-no-cat-brutale-1090--ecu

takendy
28 Aralık 2011, 01:56
150 beygir bir ara gelip seni kovalasa kaçarken sende böyle morarırsın ,

Syanur
28 Aralık 2011, 11:12
150 beygir bir ara gelip seni kovalasa kaçarken sende böyle morarırsın ,

Yapma hocam, bilmem kaç 10.000€ vererek aldığımız motoru bu şekilde mi savunacağız... Ayrıca susturuculardan önceki kısmın renginin orjinal renk olduğundan emin değilim. Eğer sonradan o rengi alıyorsa benim için büyük hayal kırıklığı demektir. Özellikle MV nin müşteri kitlesinin düşününce bunun nasıl bir açıklaması olabilir? Madem önüne geçemiyorsunuz fiyat farkını koyup fabrika çıkışlı titanyum egzos kullanın, kimse de neden demez...

motorcu48
28 Aralık 2011, 11:32
içten yanmalı 4 zamanlı makinalarda silindirin üzerinin kapatılıp bir yanma odasının teşkilini ve zamanı sağlayan sibobların bulunduğu kısımdır onuda dıştan örten ayrı bir kapak daha vardır.işte gözümüzle gördüğümüz kapak en dış kapaktır.

şimdi bu silindir kapağının içinde ne vardır sayalım.

motosiklet motorları yüksek devirlidir buna göre zamanda kayıp olmasın diye sibobların üzerine basan egsantrik milleri,siboblar ve sibob iticileri(bazı ustalar bunlara fincan adını vermiştir)su kanalları ve yağ kanalları vardır.sibob yayları.

her imalatçı değişik şekilde ve sayıda sibob,egzantrik mili filan kullanmıştır.mesela küçük cc deki makinalara üsten tek eksantrik,tek emme sibobu tek egzost sibobu kullanılmıştır.

daha büyük makinalarda ise emmeye ayrı,egzosta ayrı egzantrik mili kullanılmış ve 2 ad.emme sibobu 2 ad.egzost sibobu kullanılmıştır silindir başına.çok uzun yazıp akıl karıştırmak istemiyorum.

dersine iyi çalışmısın üstat ;) da bunların hepsini biliyoruz zaten
gözümüzle gördüğümüz yer kapak diyorsun sana söyle söyliyim

motor kısmı silindir
içinde piston (yanma odacığı bulunan kısım
alt taraf krank kolunun hareket ettiği yer
üst taraf subab kısımlar (kapak la ulaşılan yer)


şimdi gelelim sen daha o silindirin içinde yanma odacığını atlamışsın subablar diyosun o sübablar hareketi nerden alıyo ? egzoz manifoltu motorun yanma odacığının çıkışısır yani bu kanalı açarsan motorun silindirinin içine girmiş olursun vede dış metal olan aksamına motor blogu denir .en üst yerinde kapak olsa dahi olduğu gibi silindir blogudur bunu unutma çünkü kompile bir mekanizmaya bağlı çalışır bunu reddemezsin bu çok barizdir

kardeşim sana önerim silindirin blogunun içinde benzinin yandığı yeride atlama sırf subabları nette çalışmışsın en önemli yeri atlamışsın haksızmıyım haksızsam gene belirt

günümüzde soğutma kanalları su soğutmalı motorlarda silindirde ayrı kanallardan sağlanıyor resimdeki sistem isede bunun yerine havadan

arkadaşın konusunu dağıtmak istemem sadece önce bilin silindir blogunda sadece subab olmadını o demir aksamı soğutmak için içten kanallar geçer bunu öğrenin sonra arkadaşın yazısına yorum yapın istiyorum