PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Görsel zevkliler araniyor.



Sayfa : [1] 2 3

Lucas
20 Aralık 2011, 22:05
http://i51.tinypic.com/308xys7.jpg

Alet bu. Diyorum ki, önümüz kış. Bununla biraz cebellessek, gozlerine far, dudaklarina ruj surup makyajlasak, nasil bir sey cikar ortaya? Yani oynanmaya musait bir motormus gibime geliyor,var mi yardimci olmak isteyen, maddi, manevi herturlu :p
Nette cok arastirdim, cok fazla ornek yok gorsel olarak. Yuvarlak ön fari naked havasi veriyor, ve isin ilginci aydinlatmasi cok cok iyi. Degistirmeye kiyamiyorum. Aslinda kafamda cook sey varda, burdan da guzel fikirler cikar eminim.
Not : Resmi de ekleyemedim mesaja mobilden girdigim icin, biri hayrina eklese, sevaba girse :)

Okan Sinan Ocan
20 Aralık 2011, 22:11
Depoyu değiştirmekle başlayabilirsin egsozlara sakın dokunma çok güzel görünüyorlar.


http://i51.tinypic.com/308xys7.jpg

mezit
20 Aralık 2011, 22:13
bencede tek sıkıntı depo..ilk yakından gördüğümdede demiştim..

motorsaykıl
20 Aralık 2011, 22:14
En kolay makyaj vinil ile yapılıyor. Bence turuncu vinil ile depoyu ve ön çamurluğu kapladıktan sonra depo kapağı üzerine siyah bir ikonu kendi zevkine göre koyabilirsin. Ayrıca, far için biraz sert görünümlü birşeyler bulup taksan diyorum. yani biraz ktm gibi çirkin farlı bir şey yapsan.... bence fena olmaz. Ayrıca jantları da siyah yapmak güzel olur ama siyah yapmak için kullanacağın boya konusunda en ufak bir fikrim yok. arka çamurluk yine turuncu olabilir. Şimdilik sele için aklıma birşey gelmedi. Ama sele eğer deri ise boyayarak rengini değiştirebilirsin diyemeyeceğim. Çünkü muhtemelen sahte deridir ve boyanmaz.

kanucan
20 Aralık 2011, 22:14
Deponun değişmesi ve arka kuyruğun daha sivri hale getirilmesi lazım.Bide o kocaman egzoza bir çare. :P

motoseyyah
20 Aralık 2011, 22:15
Hadi bakalım bu güzel aleti daha da güzel görelim.SLR 650 de depo konusunda hepimiz hemfikiriz sanırım.


http://img710.imageshack.us/img710/3015/308xys7.jpg (http://img710.imageshack.us/i/308xys7.jpg/)

mezit
20 Aralık 2011, 22:17
eğzoza dokanma şahane bence...

takendy
20 Aralık 2011, 22:17
evet ilk göze çarpan depo ama alternatif de önermek gerek değil mi şimdi ,

hımm belki eski bmwlerin büyük depoları uyabilir ?

ön çamurluk değişimi yada ek olarak gaga olabilir ,

1200 gs lerdeki gibi manet koruma geldi bir de aklıma ,

ayrıca kırmızı olarak kalacaksa bazı noktalar beyaza çevrilebilir.

sen işi bitir , sana birde süprizde benden :)

Lucas
20 Aralık 2011, 22:18
Depoyu değiştirmem için seleyi de değiştirmem lazım. Baştan motor yaptırmayın bana :)

mezit
20 Aralık 2011, 22:19
aga mat siyah da neyakışır ama..he.

Lucas
20 Aralık 2011, 22:20
evet ilk göze çarpan depo ama alternatif de önermek gerek değil mi şimdi ,

hımm belki eski bmwlerin büyük depoları uyabilir ?

ön çamurluk değişimi yada ek olarak gaga olabilir ,

1200 gs lerdeki gibi manet koruma geldi bir de aklıma ,

ayrıca kırmızı olarak kalacaksa bazı noktalar beyaza çevrilebilir.

sen işi bitir , sana birde süprizde benden :)

Sürprizi şimdi görsek, şevklenirdik belki daha çok :)

takendy
20 Aralık 2011, 22:22
Sürprizi şimdi görsek, şevklenirdik belki daha çok :)

sürprizi sona sakla :)


aga mat siyah da neyakışır ama..he.

yakışırda küçük görünür...

Lucas
20 Aralık 2011, 22:25
Boyatmaktan ziyade kaplama yapmayı düşünüyorum. Topcase gibi zorlu bir objeyi başarıyla kapladıktan sonra yapabileceğime karar verdim. Yani bir kaç parçasını değiştirip, 1-2 saat içinde de orjinaline dönebilecek birşey çıksın ortaya istiyorum. Biliyorsunuz çok bulunan bir motor değil, bi tane daha eksilmesin memleketten :P

immortalboss
20 Aralık 2011, 22:26
Ben başka bir tarz düşündüm.Ayırabileceğiniz bütçeyi bilmem ama öne ve arkaya güzel ve biraz daha büyük jant.Dişsiz v desenli lastikler.Ön ve arka disk yerine yaprak desenli diskler ve brembo,wilwood gibi fren balataları.(Yazıları da olsun tabi.) Boyaya sadece güzel bir pasta cila ve koruma yaparak yetinilebilir.Kaliteli deriden yeni koltuk döşemesi...Far illa değilecek derseniz de acerbis denilen farlardan olabilir.(Pek sevmiyorum bunu.) :) Şimdiden kolay gelsin.

Lucas
20 Aralık 2011, 22:30
Ben başka bir tarz düşündüm.Ayırabileceğiniz bütçeyi bilmem ama öne ve arkaya güzel ve biraz daha büyük jant.Dişsiz v desenli lastikler.Ön ve arka disk yerine yaprak desenli diskler ve brembo,wilwood gibi fren balataları.(Yazıları da olsun tabi.) Boyaya sadece güzel bir pasta cila ve koruma yaparak yetinilebilir.Kaliteli deriden yeni koltuk döşemesi...Far illa değilecek derseniz de acerbis denilen farlardan olabilir.(Pek sevmiyorum bunu.) :) Şimdiden kolay gelsin.

Jant masrafına girecek olsam, büyültmekten ziyade ön jantıda 17 yapar supermoto'ya çevirirdim aleti. Ama sadece jantla bitmiyor, diski ve fren merkezini de uydurmak lazım o zaman. Ayrıca frenlerim brembo efem :)

inzell
20 Aralık 2011, 22:38
Ön fara şöyle bir koruma ekleyip havasını değiştirebilirsin, madem far kalsın istiyorsun. :)

http://www.touratech.com/shops/001/images/artikel/BIGIMAGE/01-041-0210-0_I_01.JPG

gs500inanc
20 Aralık 2011, 22:43
bu telden ön fara yap bence de :)) siyah acerbis el korumalar al bence. çok büyük mevla değiller.Aslında ben olsam imkan olsa dminatör elbisesi döşerim.Ayrıca ön farın aydınlatmasının yerini tutmaz amam acerbis (orjinal cyclops) görsel olarak baya ii olabilir...

sezer aykaç
20 Aralık 2011, 22:43
motosikleti naked olarak mı kullanacaksın yoksa cross olarak mı.

Lucas
20 Aralık 2011, 22:45
Ön fara şöyle bir koruma ekleyip havasını değiştirebilirsin, madem far kalsın istiyorsun. :)

http://www.touratech.com/shops/001/images/artikel/BIGIMAGE/01-041-0210-0_I_01.JPG

Bu fikri hemen kaydediyorum beynimdeki önemli bilgiler kısmına :) teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------


motosikleti naked olarak mı kullanacaksın yoksa cross olarak mı.

Hiç bir motorumu o bu şu diye kullanmadim. O yüzden model kısıtlamam yok :) Ama oturuş pozisyonu itibariyle cross ve enduro'ya daha yatkın bir motor sanki. Bende tam bir naked hastasıyım. Durum karışık kısaca :)

sezer aykaç
20 Aralık 2011, 23:03
öncelikle depoyu degiştirmekten ziyade deponun üzeindeki slr yazısını çıkarıp üst kısma dogru bir honda kuş logosu iyi olur. alt tarafınıda farklı bir renk ile kaplarsan çirkin depo görüntüsünden uzaklaşır.

ikinci önerim ise egsooz koruma sacını ısıya dayanıklı bir vinil kaplama yada direk boyama yapabilirsin. buda motosiklette fark yaratır.

gidon degişimide hem kullanımda hemde görselde fark yaratır.

arkadaşlarda deginmiş fara bir koruma takılabilir.

son olarak eger depo altını siyaha kaplamak istersen sele altındaki siyah parçayı kırmızıya boya yada kapla.

Lucas
20 Aralık 2011, 23:10
öncelikle depoyu degiştirmekten ziyade deponun üzeindeki slr yazısını çıkarıp üst kısma dogru bir honda kuş logosu iyi olur. alt tarafınıda farklı bir renk ile kaplarsan çirkin depo görüntüsünden uzaklaşır.

ikinci önerim ise egsooz koruma sacını ısıya dayanıklı bir vinil kaplama yada direk boyama yapabilirsin. buda motosiklette fark yaratır.

gidon degişimide hem kullanımda hemde görselde fark yaratır.

arkadaşlarda deginmiş fara bir koruma takılabilir.

son olarak eger depo altını siyaha kaplamak istersen sele altındaki siyah parçayı kırmızıya boya yada kapla.

Depoyu çift renk yapmak aklıma geldi ama çapraz şekilde bölmeyi düşünmüştüm. Paralel olarak iki renk aklıma gelmemişti. Far için o koruma şeysini nasıl ve nereden temin ederim bilmiyorum. Bu konuda fikri olan var mı?

inzell
20 Aralık 2011, 23:15
Arkadaşın biri tavuk kümesinden yapmış. :)

zeda3000
20 Aralık 2011, 23:18
http://www.pipeburn.com/storage/A_triumph.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=128210115 8620

gti_king
20 Aralık 2011, 23:20
Motosiklet daha çok enduro ağırlıklı bir cihaz, bana kalırsa yaptıklarınızı bu yönden yapmalısınız, daha endurovari bir şekil kazanmak. Kesinlikle bir takım Hand guard yazıyorum, kaliteli demirlisinden. Onların ardından klasik farın yerine KTM'lerin kristal adı verilen farları yakışabilir, eğer renk yakalanabilirse tabi:

http://www.vancouversupermoto.com/cms/files/image/KTM-690-SMC-flashers.jpg

Bunun gibi. Ayrıca bunun gibi bir çamurluk da yakışabilir motosikletinize, ya da daha kısa olanlarından, supermoto misali. Belki gidonu değiştirebilirsiniz kros bir motosikletten alarak, daha dik ve holigan bir oturuş - sürüş sağlar. Ön fren diski aynı boyutlarda papatya bir disk ile değiştirilebilir. Çanta kullanılmayacaksa eğer, daha sivri bir kuyruk tercih edilebilir, arkayı da daha yüksek gösterir. Tüm bunların yanında daha detay değişiklikler yapılabilir. Göstergeler, fren ve debriyaj manetleri, fren ve vites pedalları, pegler değiştirilebilir.

Bana kalırsa eksoza, depoya veya seleye dokunmaya gerek yok. En fazla tüm depo sele ve diğer plastikleri kaplayan bir çıkartma tasarımı kullanılabilir, daha büyük değişikliklere gerek olmadığını düşünüyorum.

Lucas
20 Aralık 2011, 23:28
http://www.pipeburn.com/storage/A_triumph.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=128210115 8620

David benim motoru mu bu hale sokacağız, resimdeki motoru mu benim motora benzeteceğiz :)



Arkadaşın biri tavuk kümesinden yapmış. :)

O bahsettiğin tel çok ince değil mi hocam :)


Motosiklet daha çok enduro ağırlıklı bir cihaz, bana kalırsa yaptıklarınızı bu yönden yapmalısınız, daha endurovari bir şekil kazanmak. Kesinlikle bir takım Hand guard yazıyorum, kaliteli demirlisinden. Onların ardından klasik farın yerine KTM'lerin kristal adı verilen farları yakışabilir, eğer renk yakalanabilirse tabi:

http://www.vancouversupermoto.com/cms/files/image/KTM-690-SMC-flashers.jpg

Bunun gibi. Ayrıca bunun gibi bir çamurluk da yakışabilir motosikletinize, ya da daha kısa olanlarından, supermoto misali. Belki gidonu değiştirebilirsiniz kros bir motosikletten alarak, daha dik ve holigan bir oturuş - sürüş sağlar. Ön fren diski aynı boyutlarda papatya bir disk ile değiştirilebilir. Çanta kullanılmayacaksa eğer, daha sivri bir kuyruk tercih edilebilir, arkayı da daha yüksek gösterir. Tüm bunların yanında daha detay değişiklikler yapılabilir. Göstergeler, fren ve debriyaj manetleri, fren ve vites pedalları, pegler değiştirilebilir.

Bana kalırsa eksoza, depoya veya seleye dokunmaya gerek yok. En fazla tüm depo sele ve diğer plastikleri kaplayan bir çıkartma tasarımı kullanılabilir, daha büyük değişikliklere gerek olmadığını düşünüyorum.


Teşekkür ederim, aynı kafadayız sanırım sizinle, far konusunda anlaşamadık sadece :)

HaydarBıçak
20 Aralık 2011, 23:33
http://b1112.hizliresim.com/s/n/17ngb.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

çamurluk biraz yükseltilebilir adına ne deniliyor bilmiyorum

Lucas
20 Aralık 2011, 23:35
http://b1112.hizliresim.com/s/n/17ngb.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

çamurluk biraz yükseltilebilir adına ne deniliyor bilmiyorum

Photoshop la uğraşmayalı 5-6 yıl oldu, yeniden kurduracaksın bana :) hoş olurmuş sanki çamurluk almaya da gerek kalmaz.

HaydarBıçak
20 Aralık 2011, 23:38
Photoshop la uğraşmayalı 5-6 yıl oldu, yeniden kurduracaksın bana :) hoş olurmuş sanki çamurluk almaya da gerek kalmaz.

az önce denedim birebir yükseltip aynı çamurluğu koymayı ama biraz daha uzun olması gerekiyor sanırım biraz da ince

Lucas
20 Aralık 2011, 23:39
az önce denedim birebir yükseltip aynı çamurluğu koymayı ama biraz daha uzun olması gerekiyor sanırım biraz da ince

Denemek bedava :) dener bakarız hocam. Bunu da aklıma yazıyorum hemmaaan :)

cihangir151
20 Aralık 2011, 23:58
çamurluk değişmeli
depoya er6 ki gibi kanatçıklar eklenebilir
farın altına hemen bitişiğinden mercekli küçük bir far atılabilir
gidon değişebilir
ayaklıkların takılı oldugu gri askılar ve manifold koruması karbon kaplama yapılabilir

sonradan gördüm ktm yi tarif etmişim :)

glock
21 Aralık 2011, 00:05
motosiklet gayet güzel nesini değiştirmek için uğrasıyorsunuz ki? bence çok güzel...
belki motor bloğu ve diğer parçalar siyah galvaniz boya ile boyanabilir ve alt kısma şık olanlarından aluminyum koruma veya sakal takılabilir...
eksozların krom olduğu için, bloğu kromda kaplatabilirsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

aynalarını değiştirip elcik topuzlarına takılan aynalardan alabilirsin ve elcik koruma alabilirsin acerbis marka...
mercekli sis farı... arka topcase veya yan çantalardan takılabilir, şart olan koruma demiri, eğer yoksa orjinalinde, yaptırtabilirsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

ön fara uygun şekilde kafa grenajı takılabilir...

COQ
21 Aralık 2011, 00:08
Ön masayi yûkseltelim,cross tipi yapalim.
Tabi çamurlugu çôpe atip yukariya cross çamurluk takiyoruz.
egzoz borularini gizleyen kapaklari,çikardigimiz çamurlugun yanina gômelim.
ön fari gizleyecek kûçük bir rüzgarlik takalim.
Cantlari çelik yapalim, hazir yapmisken super moto sekli yapalim.
Egzoz tûplerini çikardigimiz çamurluk ve kapaklarin yanina gönderip, ixillin ince çift kafalarindan monte edip 4 egzoz yapalim.
Elimiz degmisken arka salincagida çift yollu kromajlisi ile degistirelim.
Olmusken motoru da siyah ya da koyu kahverengi yapalim.
Hadi yapalim.:)

Lucas
21 Aralık 2011, 00:12
motosiklet gayet güzel nesini değiştirmek için uğrasıyorsunuz ki? bence çok güzel...
belki motor bloğu ve diğer parçalar siyah galvaniz boya ile boyanabilir ve alt kısma şık olanlarından aluminyum koruma veya sakal takılabilir...
eksozların krom olduğu için, bloğu kromda kaplatabilirsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

aynalarını değiştirip elcik topuzlarına takılan aynalardan alabilirsin ve elcik koruma alabilirsin acerbis marka...
mercekli sis farı... arka topcase veya yan çantalardan takılabilir, şart olan koruma demiri, eğer yoksa orjinalinde, yaptırtabilirsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

ön fara uygun şekilde kafa grenajı takılabilir...


Karar ver değiştirelim mi değiştirmeyelim mi? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------


Ön masayi yûkseltelim,cross tipi yapalim.
Tabi çamurlugu çôpe atip yukariya cross çamurluk takiyoruz.
egzoz borularini gizleyen kapaklari,çikardigimiz çamurlugun yanina gômelim.
ön fari gizleyecek kûçük bir rüzgarlik takalim.
Cantlari çelik yapalim, hazir yapmisken super moto sekli yapalim.
Egzoz tûplerini çikardigimiz çamurluk ve kapaklarin yanina gönderip, ixillin ince çift kafalarindan monte edip 4 egzoz yapalim.
Elimiz degmisken arka salincagida çift yollu kromajlisi ile degistirelim.
Olmusken motoru da siyah ya da koyu kahverengi yapalim.
Hadi yapalim.:)

Abi baştan motor yapsak daha iyi değil mi? Burası Türkiye unutuyorsun bazen. O saydıklarını almak için bir motor parası daha harcamak lazım :)

glock
21 Aralık 2011, 00:24
:cherry::cherry::cherry:
yani, çok istenirse değiştirelim,
fakat bu haliyle de gayet güzel bir motosikletin var güle güle kullan.
(bahsettiklerim aslında ufak tefek süslemeler, sıkıldığında eski haline geri çevrilebilir)

Lucas
21 Aralık 2011, 00:34
:cherry::cherry::cherry:
yani, çok istenirse değiştirelim,
fakat bu haliyle de gayet güzel bir motosikletin var güle güle kullan.
(bahsettiklerim aslında ufak tefek süslemeler, sıkıldığında eski haline geri çevrilebilir)

Aslina bakarsan bende begeniyorum tipini.Deposunu kimse begenmesede bir sure sonra goz alisinca motorun tamamina bakinca hos duruyor.Fakat degistirip ahanda bunu ben yaptim demek cok buyuk bir keyif. Tabi profesyonel degil de amatorce birseyler yapmak maksat.

COQ
21 Aralık 2011, 00:36
Abi baştan motor yapsak daha iyi değil mi? Burası Türkiye unutuyorsun bazen. O saydıklarını almak için bir motor parası daha harcamak lazım :)

Ohooo!!
sen de hem ucuz olsun hem pencere kenari olsun istiyosun.:mrgreen:

Bak bir arkadas söyle bisey yapmis.

http://medias.forum-auto.com/uploads/200401/gliss_man_1074872124_slr.jpg

http://medias.forum-auto.com/uploads/200401/gliss_man_1074872145_slr_sm.gif

Lucas
21 Aralık 2011, 00:44
Ohooo!!
sen de hem ucuz olsun hem pencere kenari olsun istiyosun.:mrgreen:

Bak bir arkadas söyle bisey yapmis.

http://medias.forum-auto.com/uploads/200401/gliss_man_1074872124_slr.jpg

http://medias.forum-auto.com/uploads/200401/gliss_man_1074872145_slr_sm.gif


Netteki örnekleri gördüm abi. Zaten fazla da seçenek yok. Ayrıca burada paran olsada parça bulmak için yine yurtdışına bağımlıyız biliyorsun. Maksat az par(ç)a çok işçilik ile güzel birşeyler çıkarmak ortaya.

Ayrıca boy 1.72 supermotoları çok sevsemde boy pekte müsait deil :)

COQ
21 Aralık 2011, 00:47
Eh parasi olan yapiyor abicim.:santa:
Gerçi tam benim istedigim gibi olmamis ama.:P
http://www.customcross.es/ficheros/recortes/2_XZoxfL.jpg
http://www.customcross.es/ficheros/recortes/1_KAxL28.jpg

Lucas
21 Aralık 2011, 00:55
Eh parasi olan yapiyor abicim.:santa:
Gerçi tam benim istedigim gibi olmamis ama.:P
http://www.customcross.es/ficheros/recortes/2_XZoxfL.jpg
http://www.customcross.es/ficheros/recortes/1_KAxL28.jpg

Ne yalan söyliyeyim benim istediğim gibi hiç olmamış :)

zeda3000
21 Aralık 2011, 13:55
Erdem sen ne yapmak istiyor isen bana soyle sorun yok , ben klasik diye sevdim modern istiyor isen ona gore de bir kac ornek var. Istanbuldayim , hic kafani yorma. Ekip hazir emrine amade , dile yeter.

yürekçe
21 Aralık 2011, 14:35
depoyu elleme, üstüne plastik birşeyler giydir. freewind gibi bir depo yan grenajı olabilir. egsozların çok güzel, yeri de iyi ama kuyruğu sivriltirsen ( tvs apache kuyruk ve koltuk ) yaparsan o eksozları koltuk altına alabilirsin.. renk olarak ruhsata uygun depo ile siyah jant ve ön çamurluk düşün. ön far için de o tellerden kullan ama elcik koruma ve çanta ile destekleyebilirsin.....
zaten arka teker ve çamurluk arası oldukça hoş duruyor.

farlar için kuvvetmiranın farlarını nereden bulup değiştirdiyse tenere farı gibi yapmış ve o teliden kaplamış....

kısıtlı zamanda aklıma gelenler bunlar...

GaCCaLL
21 Aralık 2011, 15:15
Bak bi arkadaş geçen bi konuda şu resmi eklemişti aslında :wiinkk:

http://img241.imageshack.us/img241/244/drz400smspcialemaistrsbxb7.jpg

yalan yok bomba bi alet olmuş :) kaldki sende bide çift egzoz var oh oh oh

Lucas
21 Aralık 2011, 15:56
Erdem sen ne yapmak istiyor isen bana soyle sorun yok , ben klasik diye sevdim modern istiyor isen ona gore de bir kac ornek var. Istanbuldayim , hic kafani yorma. Ekip hazir emrine amade , dile yeter.

Eyvallah David'im :) dedim ya profesyonel olarak girisemem simdi olaya, bizimkisi makyajlayip degistirme girisimi olacak :)
Gidon degisecek, renk degisecek kaplama yapilacak, elcik koruma takilacak, ön amartisor korumasi konulacak, far'a kiyamiyorum gercekten cok guzel aydinlatiyo ama aslinda kare fari daha cok severim kararsizim o konuda. V.b. ince detaylarla degisik birsey ciksin ortaya istiyorum. Bakalim, vakit ve nakit ikilisini bir araya getirince girisicem olaya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------


Bak bi arkadaş geçen bi konuda şu resmi eklemişti aslında :wiinkk:

http://img241.imageshack.us/img241/244/drz400smspcialemaistrsbxb7.jpg

yalan yok bomba bi alet olmuş :) kaldki sende bide çift egzoz var oh oh oh

Saol Yunus'um , aslinda far tam istedigim gibi, on camurlukta oyle hatta. Lastiklerde guzelmis varmidir guzel ülkemde acep bilmiyorum. Ayrica o depodaki grenajlari orjinalligini bozmadan uydurmak zor gibi. Hem yuvarlak fara oyle birseyin yakisacagini sanmam. Neyse bakiciiiiz kafada tilkiler dolaniyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------


depoyu elleme, üstüne plastik birşeyler giydir. freewind gibi bir depo yan grenajı olabilir. egsozların çok güzel, yeri de iyi ama kuyruğu sivriltirsen ( tvs apache kuyruk ve koltuk ) yaparsan o eksozları koltuk altına alabilirsin.. renk olarak ruhsata uygun depo ile siyah jant ve ön çamurluk düşün. ön far için de o tellerden kullan ama elcik koruma ve çanta ile destekleyebilirsin.....
zaten arka teker ve çamurluk arası oldukça hoş duruyor.

farlar için kuvvetmiranın farlarını nereden bulup değiştirdiyse tenere farı gibi yapmış ve o teliden kaplamış....

kısıtlı zamanda aklıma gelenler bunlar...

Zamaninin kisitli olmadigi birgun yine bekleriz abi konuya (: Kuvvetmira'ma mesaj yolladim far icin akil fikir versin diye. Saol goruslerin icin.

ketchup
21 Aralık 2011, 15:57
bence depo gayet iyi =)

tavsiyelerim:

İlk sayfada (malesef sadece ilk sayfayı okuyabildim) inzell'in tavsiye ettiği far kafesine katılıyorum. Motoru daha agresif gösterecektir. Acerbis'in o küçük mercekli farlarına falan hiç bulaşmayın derim. Görür görmez "kazalı motor" imajı oluşturuyo o farlar bende artık =)

CBF150'lere yaptıkları gibi komple kafes şeklinde koruma demiri de motora oldukça hacim katacaktır.

Bunun dışında ön taraftan ziyade bence kuyruk kısmı biraz oynama istiyor sanki. Çamurluk ve plakalığın kısalmaya ihtiyacı var gibi. Onları kısaltıp (çamurluğun işlevselliğini tamamen yok etmeden) arka stop lambasını daha agresif bir led ile değiştirip, arka tekerleğe de hugger (türkçesini bilmiyorum) ekleyebilirsiniz.

Depo bu kadar yuvarlak olmasaydı alt sakal da yakışır derdim ama hem deponun şekli ile bütünlük sağlamaz hem de enduro sürüşe ters olabilir (altını illa ki vuracaz sağa sola :mrgreen: )

Onun dışında ebay'den cross stickerları aratıp motora uygulayabiliriz. Bir de topcase kullanmayacaksak arkadaki aparattan kurtulalım eheh =)

Büyük cross elcikleri de motora güzel hareket getiriyo.

Son bir ekleme, egzozun koruma kaplamasını, manifolt tarafındaki koruma demiri gibi pançla delebilirsiniz belki. hareket katar.

Lucas
21 Aralık 2011, 16:10
bence depo gayet iyi =)

tavsiyelerim:

İlk sayfada (malesef sadece ilk sayfayı okuyabildim) inzell'in tavsiye ettiği far kafesine katılıyorum. Motoru daha agresif gösterecektir. Acerbis'in o küçük mercekli farlarına falan hiç bulaşmayın derim. Görür görmez "kazalı motor" imajı oluşturuyo o farlar bende artık =)

CBF150'lere yaptıkları gibi komple kafes şeklinde koruma demiri de motora oldukça hacim katacaktır.

Bunun dışında ön taraftan ziyade bence kuyruk kısmı biraz oynama istiyor sanki. Çamurluk ve plakalığın kısalmaya ihtiyacı var gibi. Onları kısaltıp (çamurluğun işlevselliğini tamamen yok etmeden) arka stop lambasını daha agresif bir led ile değiştirip, arka tekerleğe de hugger (türkçesini bilmiyorum) ekleyebilirsiniz.

Depo bu kadar yuvarlak olmasaydı alt sakal da yakışır derdim ama hem deponun şekli ile bütünlük sağlamaz hem de enduro sürüşe ters olabilir (altını illa ki vuracaz sağa sola :mrgreen: )

Onun dışında ebay'den cross stickerları aratıp motora uygulayabiliriz. Bir de topcase kullanmayacaksak arkadaki aparattan kurtulalım eheh =)

Büyük cross elcikleri de motora güzel hareket getiriyo.

Son bir ekleme, egzozun koruma kaplamasını, manifolt tarafındaki koruma demiri gibi pançla delebilirsiniz belki. hareket katar.

Neden bilmiyorum ama acerbis'in hicbir farına "heh tamam iste bu" diyemedim. Topcase takmamayi dusunuyorum, ama topcase tablasi alette orjinal, camurlukta baglanti delikleri var, cikarinca cirkin duracaktir diye dusundum. Ayrica uzun yolculuklara cikarken topcase olmasa bile tablasinin uzerine canta koyup baglanabilitesi oldugundan cikarmasam daha iyi olur dedim kendi kendime. Cikarinca da arkasi ciliz kalacakmis gibi bir yandan da. Ay bilemedim simdi, kafami karistirdin (:

gti_king
21 Aralık 2011, 16:11
Far için konuşayım, Acerbis'in tek beğendiğim farı budur:

http://118.151.169.117/photo/article/80/1242402965480L.jpg

Acerbis Dimension. Far değişecekse eğer, takacağınız en fantastik far bu şekilde olsun bence. Sade bir güzelliği var, ön tarafa hoş bir görünüm kazandıracaktır. Kaliteli bir ön çamurluk, supermoto stili, ile birlikte çok iyi olacaktır ön taraf. Ön amortisör korumasından bahsetmişsiniz, eğer körük veya çorap takacaksanız olur fakat XT'lerdeki gibi plastik korumanın pek yakışmayacağını düşünüyorum açıkçası. Bu arada, el koruması alırken Acerbis'in, içinden demir geçen plastik modellerinden almak yerine bu resimdeki gibi Zeta'nın veya bir başka markanın daha az plastikli, demirleri görünürde olanını tercih etmenizi önereceğim. Hem daha vahşi bir görünüş katar, hem de düşmelerde daha işlevli olur, plastik derdiyle uğraşmazsınız.

Far değişimi, çamurluk ve hand guard takılması bittikten sonra motorun çehresi komple değişecektir zaten. Gidon da değiştirildiğinde yeteri kadar değişiklik yapılmış olur diye düşünüyorum. Tabi bunlar minimum maliyet içerisinde. Eğer imkan olursa manetler ve elcikler değiştirilebilir, jant kenarlarına slider denilen, düşme esnasında yerden yüksek tutan topuzlardan da takabilirsiniz.

Sonucu beklemedeyiz.

zeda3000
21 Aralık 2011, 16:20
Nakiti dusunme, ben sana en ucuz yolu ile cozerim. Bu kadar motor yaptim ben bilmiyor isem kimse bilemez merak etme. Ne istedigine karar ver yeterki.

yürekçe
21 Aralık 2011, 16:32
elcik koruma için link : 8 BAĞLANTI APARATLARI İÇİNDE OLDUKÇA UYGUN )

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-inter-moto-kiros-elcik/detay/

zeda3000
21 Aralık 2011, 17:02
Soyle bir sey var bilmem severmisin

http://www.pipeburn.com/storage/21_12_2011_honda_XLS_125_dirt_02.jpg?__SQUARESPACE _CACHEVERSION=1324466108570

yürekçe
21 Aralık 2011, 17:23
Soyle bir sey var bilmem severmisin

http://www.pipeburn.com/storage/21_12_2011_honda_XLS_125_dirt_02.jpg?__SQUARESPACE _CACHEVERSION=1324466108570

tüylü bir hayvanın tüyleri kesildikten sonraki cılız haline benzemiş ama bence çok sevimli