PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 cc ss naked suport tourıng



antilop_skul
23 Kasım 2011, 11:41
merhaa arkadaslar mc mi satıp bu tarzda motosiklet almak istiyorum tercigim hyosung gt250 naked su soğutmalı falan diye önerilerinizi bekliyorum yorumlarınızı bekliyorum simdi olamsada ileride cok ise yarayacak bir konu oldugunu dusunuyorum saygılar..

berk_cglr
23 Kasım 2011, 11:58
eger dusunursen 2 el yamaha virago 250 de var yada onun birebir kopyası keeway supershadow 250

Zodium
23 Kasım 2011, 12:09
hyosung comet 250

Okan Sinan Ocan
23 Kasım 2011, 12:32
merhaa arkadaslar mc mi satıp bu tarzda motosiklet almak istiyorum tercigim hyosung gt250 naked su soğutmalı falan diye önerilerinizi bekliyorum yorumlarınızı bekliyorum simdi olamsada ileride cok ise yarayacak bir konu oldugunu dusunuyorum saygılar..

GT250N gayet yerinde bir tercih ve maalesef aynı seviyede/güçte önerilebilecek hemde çift silindirli bu fiyat seviyesinde pek alternatif yok.

ozgurakman
23 Kasım 2011, 12:40
GT250N gayet yerinde bir tercih ve maalesef aynı seviyede/güçte önerilebilecek hemde çift silindirli bu fiyat seviyesinde pek alternatif yok.

usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın :)

antilop_skul
23 Kasım 2011, 12:41
krank kırma falan derken arkadaslar =) tam hevesliyim krank gbi hevesimde krılmasın :queen:

900rr
23 Kasım 2011, 13:10
toplamda bu araçta kırılan krank sayısı 10 u geçmiyor türkiye çapında.ama yüzlercesi yollarda.iyidir gt250 comet.kullanılır bir motordur.

sessizsakin
23 Kasım 2011, 13:16
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın :)

hiç kullandın mı gt250?

garip depo şekli görsel birşeydir ve kişisel beğenidir. oturuş pozisyonu son derece rahattır...

frenleri zayıf falan değil. iyi bir çift lastik ve güzel bir balata ile son derece verimlidir.

malzeme kalitesi derken? neresini tuttun da elinde kaldı? servisle alakası olmayıp, fabrikasında sıkılmış hangi vidasının gevşediğini gördün? hani malzeme kalitesi diyorsun da? malzemeden ve kaliteden anladığın ne? evet şasi kaynaklarını robotlar yapmamış belli.. ama nerde gördün kaza yapmadığı halde kaynağı açılmış bi hyosung?

sıkıştırınca krank kırmayan motor mu var? benim gördüğüm birçok gt250'nin ilk sahibi 25000'i devirerek sattı rahatça, bir arkadaşım 45000 de sattı. ve 45000 deki motor, bakımları yapıldıktan sonra hala aynı performansıyla gitmekteydi... o motorlar sıkıştırınca değil, hayvan gibi kullanınca krank kırıyor :)... redline'a da girersin ama, 10 km redline da gitmezsin... 10 - 15 km redline'da gidip de krankı patlayıp çatlamayacak bir motor göster bari de :) hyo bu konuda dandik diyelim. benim arkadaşımda da BMW F650 gs vardı. o da sıkıştırmadığı halde uzun yolda motor kilitledi. segman piston valf yataklar krank. ne varsa değişti. masraf 4 bin lira.... ne şimdi, bmw de mi dandik?




doğru düzgün kullanırsan krank filan kırmaz arkadaşım. rahat motordur. en ekonomik 250'lik olmasa bile, ekonomiktir. iyidir yani gt250. düşük km li bir tane bulup uzun süre rahatça kullanabilirsin.

Soykan67
23 Kasım 2011, 14:51
Bir japon kalitesi kimse beklemiyor fakat kalitesi gayet yerinde.GT250R yazmasına rağmen performans bekleyenler yüzünden krank kırma namı kalmıştır üzerinde.Bende motosikletimi satabilirsem GT250N düşünüyorum.Bakımlarını eksiksiz yaptığın sürece, insan gibi kullandığın sürece ve artistlikten kaçtığın sürece uzun yıllar gidebilecek bir motosiklet.Şöyle bir durum var 2. elleri bana kalırsa hiç alıp barşa basıp masrafsız gidilecek kadar güvenli değil.Çoğu bu motoru tecrübe kazanmak için kullandığı için 2. el alırken çok dikkat etmek gerekir.Düşük KM'li olmasada olur.Düzgün kullanılsın bakımları düzgün yapılsın 40.000'de ki GT250N'ı bile alabilirsin.

scooboy
23 Kasım 2011, 15:15
Al işte başladı. Kulaktan dolma bilgilerin sanki kendi başından geçmiş gibi anlatılması yok mu tilt oluyorum.
Örnekmi? alın size örnek Çinli alma elinde kalır, Kawasaki alma yedek parçası yok z moto yok şöyle, yok böyle, Hyo alma kol çıkarır ( o kolu size çıkarsın inşallah hyo), Honda al honda ne de olsa hayat onda, vb... daha uzar gider arkadaşım bu salak muhabbet...

Çinli de kullandım.(yolda her motor ne kadar kalırsa o kadar kaldım.)
Yamaha da kullandım ( yedek parçasını 2 ay bekleyeceksin dediler yan sanayi tornada yaptırdım. Ha yamahay'la daha fazla yolda kaldım o ayrı)
Şimdi Kawa kullanıyorum. Yedek parçasıda var ha z motoda pahalımı? tek alternetifim z moto diil arkadaşım bulurum her yerden.
Sözün özü hiç bi motor ne bu kadar iyi ne bu kadar kötü. İyi kullan bakımını yap ne istediğini bil. Gerisi biraz da şans işi.
Al arkadaşım temiz bi hyo güzel bak, gazla git ne diyim...

acayüp
23 Kasım 2011, 15:24
Gt 250 cometten başka alternatif varmış gibi konuşulmuyormu bitiyorum yaw :)

Hala krank konusunda kalanlamı var. O konuyu birkaç yıl önce unutmuştu herkes ama geriden takip edenler var sanırım.

Comet al hayrını gör. Çok güzel motordur.
Yok desen de sana bir cbf 250 kalıyor birde vtr 250 başka varsada ben bilmiyroum. Ha mondial ide unutmamak lazım. Destuur o :)

Bu arada gilera runner çok dandik motor. Geçen krank kırdı resimlerini atsam şaşırırsınız. Sakın gilera almayın çok kalitesiz. Birde bir krank 2000 tl oda ayrı mesele. İşçilik hariç. (bumudur yani )

inzell
23 Kasım 2011, 15:30
GT 250 Comet'i tercih etmek çok akıllıca. :)


"Destuur o" :mrgreen:

BWSTÜRK
23 Kasım 2011, 15:31
Hyosungda kullandım ancak HONDA CBX 250 TWİSTER var bende 2004 model Performans egzosu var ustunde ISOTTA yanında orjınal egzosunuda vereceğim birde xenon farını veriyorum fiyatı 4000 tl muayene sigorta vs full =) düşünürsen yada düşünen olursa 0554 283 54 63 sahibinden e ilanınıda kısa sürede vereceğim

saffet
23 Kasım 2011, 15:49
merhaa arkadaslar mc mi satıp bu tarzda motosiklet almak istiyorum tercigim hyosung gt250 naked su soğutmalı falan diye önerilerinizi bekliyorum yorumlarınızı bekliyorum simdi olamsada ileride cok ise yarayacak bir konu oldugunu dusunuyorum saygılar..

Arkadaşım ben tam 1,5 yıl kulandım HOYSUNG GT 250 R sadece benzin ve yağ kuyup bindim motor radyötörlu yağ soğutmalı dijital göstergeli ve 29 hp güç üretiyor ve kore malı sorunduz kulanmasını bilmez isen hangi makina olursa olsun sorun yaratır .ben şahsen kendi adıma ve bir hoysung kulanıcısı olarak tavsiye ederim şu an ben F650 BMW kulanıyorum.

Zippo's
23 Kasım 2011, 17:18
Hala gelip krank kiriyor diyosunuz ya.Sen makinayi zorlarsan devir kesici olmayan makina kirar kranki.Kac tane 2008 uretim sonrasi devir kesicili krank kiran hyo gordun bunu soyleyen arkadas ? Hep bi bok atma egilimindeyiz.Bilincli bir kullanici hyo ile heryere gider kafasi rahat sekilde.Depo konusuda gorecelidir.Hyo malzeme kalitesi japonlar kadar olmasada hakkini veren bi motosiklet

Felon
23 Kasım 2011, 17:26
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın :)
kaç tane gt250 sahibi oldunda bu kanıya vardın merak ediyorum.
Yaklaşık 10bin kmdir bu motoru kullanıyorum canını çıkartacak kadar bastım, saat gibi işliyor.Neden benimki krank kırmıyor özel üretimmi benim motorum yoksa :)

Soykan67
23 Kasım 2011, 17:27
Eeee nasıldır peki bu Hyosung GT250? Kullananlardan yorum alalım :) Dün buraya Hyosung GT250N'ı sormak için konu açmıştım, silindi başlık.Hazır uygun zemini yakalamışken sorayım :P :)

gs500inanc
23 Kasım 2011, 17:37
Valla kesşcş yıok insan gibi kullanırsan uzun yıllar hizmet eder. ama gazlarsan 160 170 de yapar krank da kırar.140 ı geçme 10 numara motor. parça kalitesi japonlardan düşüktür. şase örneğin gs 500 ün kalıplarının çakmasıdır.

Chronix
23 Kasım 2011, 17:48
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın :)

GT250 sahiplerinin tepkisini alacaksın.. motorumuza b...k sürdürmemek değil olay. senin kulaktan dolma yorumlarla buraya yazman..

*depo şekli garip değil aksine büyük sevenlerin ilk tercihidir ki özellikle sağ veya sol arka çaprazdan baktığında depoya hayranlık uyandırır.

*motorun durması senin kullanacağın balatalara bağlıdır. 5 10 tl lik balata ile hiç bir motor beklenen perfomansı sergilemez.

*malzeme kalitesine gelince , evet bazı yerlerde ki somunlar çok kalitesiz anında bozulma veya kırılma durumu var.

*sıkıştırılan hangi motor arızalanmaz onu bir düşünmek lazım, ayrıca satılan yüzlerce gt250 içinde kaç krank sorunu yaşandı . sorunu sürekli motorda aramaktan vazgeçin

Syanur
23 Kasım 2011, 19:37
GT250 sahiplerinin tepkisini alacaksın.. motorumuza b...k sürdürmemek değil olay. senin kulaktan dolma yorumlarla buraya yazman..

*depo şekli garip değil aksine büyük sevenlerin ilk tercihidir ki özellikle sağ veya sol arka çaprazdan baktığında depoya hayranlık uyandırır.

*motorun durması senin kullanacağın balatalara bağlıdır. 5 10 tl lik balata ile hiç bir motor beklenen perfomansı sergilemez.

*malzeme kalitesine gelince , evet bazı yerlerde ki somunlar çok kalitesiz anında bozulma veya kırılma durumu var.

*sıkıştırılan hangi motor arızalanmaz onu bir düşünmek lazım, ayrıca satılan yüzlerce gt250 içinde kaç krank sorunu yaşandı . sorunu sürekli motorda aramaktan vazgeçin

:cat: Yaşıyon mu sen ya :)

o da olur
23 Kasım 2011, 21:57
http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2011-250cc-beginner-bike-shootout-90422.html şurda kıyaslamışlar 250 cc modelleri.

testçilerin hyosung ile ilgili olarak temel sıkıntıları orasının burasının oynaması. dönüşleri başlatmak için en çok efor gerektireni ve şehir içinde esnekliği, test edilenler arasında, en az olanı hyosung gt250 olarak belirlenmiş. hatta "dansöz gibi kıvırtıyor" demiş misafir testçi. test sonucunda vardıkları sonuç şu gibi: şehir içi gezinmelerde kıvraklık düşük devirlerde canlılık için honda cbr250r ama şehirler arası yollarda son hızlara yakın kullanmayı sevenler için de Kawasaki ekstra beygir gücü ile tercih ediliyor.

yeni başlayanlar için son tahlilde honda'yı önermişler. yalnız düşürüp de karenajları yenilemek gerektiğinde "vay ben naked istiyordum da honda'da 250 cc satmıyorlardı" diye sızlayacak kullanıcı için bir söz etmemişler.

Altın Elbiseli Adam vaktiyle gt250r'yi incelediğinde "bunun freni yok, tren gibi gidiyor" demişti. şimdi gt250 naked'ın önünde o disklerden sadece bir tane var. dolayısıyla durma performansı daha kötü olması beklenir gibi. ama linkini verdiğim kıyaslamada üç modelin de çiçek gibi durduğu ifade edilmiş. belki de bayoğlu'nun test ettiği motosiklete has bir sıkıntı vardır diye düşünüyor insan ama emin de olamıyor. bayoğlu'nun bir başka önemli eleştirisi de arkada çift pistonlu kaliper olmasıydı. bunun arka tekerlekte kilitlenmeye yol açacağını söylemişti testinde. aynı malzeme naked'da da mevcut. gerçek durum nedir kullanıcılar açıklığa kavuşturabilir sanırım.

ben kendi adıma 250 cc naked sınıfta daha çok seçenek olmasını istiyorum.

jack hammer
23 Kasım 2011, 22:41
eger bütçeniz hyo 250 ye yetiyorsa (mesela 5-6 binlik bir motor düşünüyorsanız.) temizini bulmak gerekir. haliyle temiz makinada ucuz olmaz.

temiz bir cbf 250 de alternatif olarak bulunabilir 4-6 bin arasında.

limit biraz yukarı çıktıgında göze çarpan naked model ybr 250 dir.

ss kasa ise piyasaya bu sene girmiş cbr 250r ve 3 senedir piyasada olan ninja 250r var.

overcloud
23 Kasım 2011, 23:39
sabah bu başlığı gördümde cevap yazan ikinci kişi olmaya niyetlenmiştim ki, birilerinin çıkıp hyosung'a pok atacağını ve konubaşlığının yine saparak tartışma başlayacağını bildiğimden mesaj atmaktan vazgeçmiştim.

nitekim doğru bilmişim :P

başlıkla ilgili olarak, 250cc ss / naked yada sport touring modelleri sorduğunu anlıyorum arkadaşın, benim aklımdaki sıralama şu yönde:

ss: hyosung gt250r
naked: gt250 (cbf250 ve ybr250'i yazmıyorum, artık temizini bulmak zor)
sport touring (oturuş pozisyonuna göre değerlendiriyorum): ninja 250r - cbr250r

bunun dışında 250cc enduro olabilir mi bilmiyorum ama klx250. (kuba ve mondial'inde bu sınıfta modelleri var)
chopper istenirse: gv250 - virago 250 (artık temizi nasıl bulunur bilemem)

şahsi fikrim 6000TL kadar param olsa, KM'si yüksek fiyatı şişirilmiş cbf250 yada ybr250 kovalayacağıma düşük km'de olan ve güvenilir birisinden gt250 almaya bakardım.

Lucas
23 Kasım 2011, 23:55
Ozgurakman isimli arkadas bir daha bu konuya girer bakar, bunca insana cevap verebilirse, bende bu konuyu unutursam Allah rizasi icin biriniz haber verin ne yazacak, merak ettim.
Konuya cevabim; butcen uygunsa al bir comet, lastikleri shinko ise degistir, degistirme imkanin yoksada lastiklerin isinana kadar yani en az 20 km cok ani fren yapmaktan kacin. Kisaca sehir ici kullanimda dikkatli ol. Lastiklerini degistirirsen hic korkma, yagini filtrelerini zamaninda degistir kafi. Ha birde surekli iki kisi kullanimda amortisoru 2 yilda patlar, yenisi ile degistirirsin patlarsa.
Bunlarin disinda Comet 250 icin kim ne derse desin hikayeden ibarettir.

antilop_skul
24 Kasım 2011, 00:53
suan en cazip gt 250 naked geliyor ama bir yandanda cbr 125 in 2011 fiyatına baktım 0 ı 5.750 gibi bir rakam yazıyor oda cazip geldi benim icin önemli olan rahatlık ve hız ve ucuzluk ve görüntü =)) ama aradımı bulamıyorummm

hocaseko
24 Kasım 2011, 01:12
güzeldir kötü değildir...küçük hacimli olduğu için çok sıkıştırmamak gerekir...başkada sıkıntısı yok çevremdekilere göre...en dik rampaları bile iki kişi ile 90-100 arası çıkabiliyor...daha ne yapsın...

immortalboss
24 Kasım 2011, 01:35
Benim de sevdiğim hatta yakışıklı diyebileceğim motosikletlerdendir.Hatta bir de şöyle bir hoşuma giden alet var.Ama çok üzün sürmedi bu aletin sefası.
http://3.bp.blogspot.com/_9hwySBBk82I/SpAsKfW3xjI/AAAAAAAABaY/oDxGUhGHG_Y/s1600/Honda+VTR+250.jpg
Sağlamlık konusuna gelirsek.Krank kırma olayı devir kesici olmamasından kaynaklı bir durum.Bunu da artık biliyorsun.Makineyi redline içerisinde tutmadan,hatta hiç sokmadan kullanman çok iyi olur.25000 km'de mondial cub gördüm.Tamircim kendisine almış 0 olarak.Motosikletin karbüratörünü temizlemiş 15000 km'de,bujisini değiştirmiş.Yağını bile değiştirmemiş düzgün olarak.Motosikleti 4 mevsim kullanıyor.Sadece grenajlar kırılmış düştüğü için.Buradan çıkan sonuç...Bakarsan bağ,bakmazsan...Hoşuna gidiyorsa,al kardeşim.Hayırlı olsun şimdiden.

Ahmet N.
24 Kasım 2011, 02:43
antilop_skul
Şuan kulandığım 125 lik trafikte çok zayıf kalıyor...Ciddi ciddi Seneye GT 250R yada 650 comet düşünüyorum...650 comet düşünmemin sebebi fiyatı GT 650R dan baya bi aşağıda olması...Çünkü aynı yaşta ve temizlikte japon fiyatları çok uçuk geliyor bana...Bence hyosungun diğer köklü markalarla arasında aşırı-uçsuuuuz bucaksız bir kalite farkının olduğunada inanmıyorum.tabiki fiyatına göre eksikleri,kusurları olabilir,Bence o fiyata okadarda abartılacak şeyler değil, 6-7 binliraya hangi başka motosiklet 600 ss sürüş keyfi ve gücü veriyorki..rahatlıkla güvenilerek alınıp binilebilecek markadır,genel görüşte bu yöndedir...Sitede Hyosung topiklerine gir,en işlek topiklerden nerdeyse...Kullananı,alanı-satanı,arayanı çok fazla.Kötü bir mal olsa kimse alıp satmaz,güvenerek binmez,canını üzerinde taşımaz...
Aklından Gt 250r yada 250 comet mi geçiyor,Acele et bence;fiyatlarda sezon bitişi nedeniyle düşmüşken hiç kaçırma,bul kendine temiz bir Hyo....