PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Lider Çıplaklar



Goktug
22 Ekim 2011, 14:06
Naked motorlar hoşuma gitmeye başladı bu aralar ve şehir içi kullanım için çok uygunlar. Bu yakınlarda motosiklet alıcam aklımda 3 naked var sizin öneriniz var mı bilemem ama ben 3 ülkenin 3 çıplağı arasında kaldım.

DUCATİ MONSTER 696 - 11.990 EURO

http://ducati.com.au/cms-web/upl/MediaGalleries/120/MediaGallery_120563/M-696_2011_R_[1067x600].jpg

Motor : 696CC
Silindir Hacmi : 58.8kW - 80hp @ 9000 rpm
Silindir Çapı ve Strok : 88 x 57.2mm
Sıkıştırma Oranı :
Maksimum Tork : 7.0kgm - 50.6lb-ft @ 7750 rpm
Soğutma : AIR HAVA
Çalıştırma :
Ön fren : 2 x 320mm discs, 4-piston radial caliper
Arka fren : 245mm disc, 2-piston caliper
Yağlama Tipi :
Ateşleme : ENJEKSİYON
Ön Süspansiyon : Showa 43mm upside-down forks
Arka Süspansiyon : Progressive linkage with preload and rebound Sachs adjustable monoshock
Ön Lastik : 120/60 ZR 17
Arka Lastik : 160/60 ZR 17
Ağırlık : 163
Boyutlar U-G-Y mm : 770-1060-2058



KAWASAKİ Z750R - 25.500 TL

http://www.motorcyclenews.com/upload/272285/images/z750r.jpg



Likit Soğutmalı, 4 zamanlı, 4 Silindir
Yüksek Gerilimli Çelik Boru Biçiminde Omurga
748 cm3
DOHC, 16 sübap
120/70 ZR17M/C (58W)
Yakıt Enjeksiyon: Oval yan gaz sistemi ile ø 32 mm x 4 (Keihin)
Ön Süspansiyon
Kademesiz geri sekmeli, sıkıştırmalı 41 mm ters çevrilmiş çatal
Kademesiz geri sekmeli, sıkıştırmalı 41 mm ters çevrilmiş çatal
Yağlama Yağ karter, Etkili yağlama
Arka Süspansiyon Kademesiz 7 çeşit, gazlı Uni-Trak
Ön Frenler Çift 300 mm. Pedal diskler Çift piston kaliper ÇELİK FREN HORTUMLARI
Arka Frenler 250 mm tek pedal disk TEK PİSTON
Yakıt Kapasitesi 18.5 lt
Full Ağırlığı 226 kg / 230 kg (ABS)
Vites durumu: 6
Maksimum Güç 77.7 kW {106 PS} / 10,500 rpm
Son azaltma oranı 2.867 (43/15)
Maksimum Tork 78 N·m {8.0 kgf·m} / 8,300 rpm


TRUİMPH STREET TRİPLE R 675

http://glyniblog.com/wp-content/uploads/2009/09/StreetTriple_gallery_pop_1_2008.jpg


MOTOR VE AKTARMA
MOTOR SU SOĞUTMALI, 12 VALVE, DOHC, SIRALI 3 SİLİNDİR

MOTOR HACİMİ 675cc

SİLİNDİR ÇAPI x STROK 74.0 x 52.3mm

YAKIT SİSTEMİ MULTIPOINT ARDIŞIK SAI ELEKTRONİK YAKIT ATEŞLEME SİSTEMİ

EGZOZ 3 - 1 - 2 YÜKSEK KONUMLANDIRILMIŞ PASLANMAZ ÇELİK

DEBRİYAJ ISLAK, ÇİFT PLAKA

VİTES KUTUSU 6 İLERİ, KISA ARALIKLI
YAĞ KAPASİTESİ 3.5lt
ŞASE, YÜRÜYEN AKSAM, GÖSTERGE
JANT ÖN DÖKME ALÜMİNYUM ALAŞIMLI 5 KOLLU 17x 3.5in
ARKA DÖKME ALÜMİNYUM ALAŞIMLI 5 KOLLU 17x 3.5in

LASTİK ÖN 120/70 ZR17
ARKA 180/55 ZR17

AMORTİSÖR ÖN KAYABA 41mm UPSIDE DOWN FORKS, 120mm TRAVEL
ARKA KAYABA MONOSHOCK WITH ADJUSTABLE PRELOAD, 126mm REAR WHEEL TRAVEL

FREN ÖN ÇİFT 308mm DİSK, NISSIN 4 PİSTONLU KALİPERLER
ARKA TEK 220MM DİSK, NISSIN TEK PİSTON KALİPER

TAKOMETRE ÇOK FONKSİYONLU LCD TAKOMETRE, YOL BİLGİSAYARI, ANALOG SAAT, LAP TIMER, VİTES GÖSTERGESİ, PROGRAMLANABİLİR VİTES DEĞİŞTİRME IŞIKLARI

PROGRAMLANABİLİR VİTES DEĞİŞTİRME IŞIKLARI
BOYUTLAR VE KAPASİTELER
UZUNLUK 2000mm (78.7in)

GENİŞLİK(GİDON MESAFESİ) 735mm (28.9in)

YÜKSEKLİK 1060mm (41.7in)

SELE YÜKSEKLİĞİ 800mm (31.5in)

TEKERLEKLER ARASI MESAFE 1390mm (54.7in)

YAKIT DEPOSU KAPASİTE 17.4lt (4.6 US gals)

KULLANIMA HAZIR AĞIRLIK 189kg (416 lbs)
PERFORMANS

MAKSİMUM GÜÇ 106PS / 105 BHP / 78 kW @ 11700rpm

MAKSİMUM TORK 68Nm / 50 ft.lbs @ 9200 rpm

gokmenkurt
22 Ekim 2011, 14:10
street triple sıralı silindir olduğundan bence kaybetti.
diğerleri hakkında bilgi vermemiş ducati tek silindirse 4 silindir olan kawasaki derim ducati çift yada 4se ducatiyi tercih ederim.

OguzhanCBR
22 Ekim 2011, 14:12
Z750R iyidir en şık olanı.. ducati nebileyim tek silindirli olduğu için pek cezbedemiyor..

Goktug
22 Ekim 2011, 14:23
street triple sıralı silindir olduğundan bence kaybetti.
diğerleri hakkında bilgi vermemiş ducati tek silindirse 4 silindir olan kawasaki derim ducati çift yada 4se ducatiyi tercih ederim.

sıralı 3 silindir olması benimde aklımı karıştırdı daha önce 3 silindir hiç görmemiştim seside bi ilginç çıkıyo ama güç açısından Z750R ile aynı hatta biraz daha iyi gibi geldi bana, Ducatinin tek silindir olması eksi ama sonuçta Ducati Ducatidir :)

Gökhan
22 Ekim 2011, 14:33
Yakıtla ilgili sorunun yoksa Z750R alınabilir. "R" versiyon için yenilenen frenler ve süspansiyonlar yol tutuşu ve frenleme konusunda racinglerden pek bir farkını bırakmamış hatta ABS sayesinde dahada güvenli diyebiliriz.

Okan Sinan Ocan
22 Ekim 2011, 14:37
Tabiki Kawa derim , 4 herzaman 3 dende 2 dende iyidir. Ama konu çıplaklar ise hedefim Z1000SX olurdu...

kanucan
22 Ekim 2011, 14:47
Ducati Monster tek silindir değil V2 motorludur.Benim oyum kesinlikle Ducati'den yana. :)

gti_king
22 Ekim 2011, 14:48
Ben de daha farklı bir şekilde CB600F Hornet önereceğim.

Fakat illa ki bu üçü arasından seçim yapılacaksa Ducati derim. Zaten hiçbirinde yeterli konforu bulamayacaksınız, hiç değilse imkanınız varken Ducati'ye binin.

sey_47
22 Ekim 2011, 14:49
Bunu unutmuşsun bizimoğlan ;) buda çıplaklar arasında sanırım
BMW K1300 R
http://www.fotosymotos.com/fotos/big/BMW/BMW_K1300R_c.jpg

Gökhan
22 Ekim 2011, 14:52
Z750R testi. Alet fena:)
http://www.youtube.com/watch?v=TiUtB2m8jmw&feature=player_embedded#!
TiUtB2m8jmw
(14:41'den itibaren)

PEKTAS
22 Ekim 2011, 15:01
diğerlerini bilmiyorum ama ducati monstera bir kaç saatliğine binme şansım oldu mükemmel bir alet. siyahı da çok süper görünüyo kesinlikle fotoğrafta göründüğünden farklı. teknik bilgileri bilmiyorum ama ben ducatiyi seçerdim nede olsa ducati değilmi :)

Goktug
22 Ekim 2011, 15:06
Bunu unutmuşsun bizimoğlan ;) buda çıplaklar arasında sanırım
BMW K1300 R
http://www.fotosymotos.com/fotos/big/BMW/BMW_K1300R_c.jpg

K1300R İLE 600-700LUK ÇIPLAKLAR KIYASLANMAZ BİLE BMW YE Bİ SAYGISIZLIK OLUR BU FIYAT OLARAK TA :)

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------


Ben de daha farklı bir şekilde CB600F Hornet önereceğim.

Fakat illa ki bu üçü arasından seçim yapılacaksa Ducati derim. Zaten hiçbirinde yeterli konforu bulamayacaksınız, hiç değilse imkanınız varken Ducati'ye binin.

aslında bende konforsuz olucagını düşünüyordum ama Z de inanılmaz rahat ettim oturuş pozisyonu olarak ducatiden korkmamın nedeni termig egsozda taksam akrapovicde taksam 2 silindir daima 2 silindir birde benzin göstergese olmaması çok sinir gidon meselesi sorun değil pek rizomanın gidonuyla 100 euroya o sorun cozulebiliyor fakat iki silindirin o pat pat pat ses çok rahatszlık veriyo 4 silindirin mırıldanması yok sanki 3 siindir ise ayrı bi konu çok değişik bi ses ilk defa duydum

yürekçe
22 Ekim 2011, 15:26
ducati çift L motordur, İTALYAN
triumph KLASİK 3 SİLİNDİRDİR, İNGİZLİZ
KAWA SIRALI 4 TÜR, JAPON...

AMA

YAMAHA MT01, suzuki gsr600 ve B-KİNG, fazer1, honda hornet vs hep unutulmuş...

bence araştırmaya devam etmelisiniz.
sadece görünüşe bakarak bu aletler alınmaz.
ben gsr 600 sahibiydim, tüm çıplaklar gibi rüzgar manyağı oldum. uzun yollarda 170+ hızlarda özellikle boynum ve omuzlarım dayak yemiş gibi bırakırdı beni.

ama şimdi bana sorsanız yeniden hangi çıplağı alırdın diye,

bmw f800s alırdım. 100km de 3,5 lt yakıt sarfiyetı ve sıralı çift silindiri ile sessiz egsozu ve ön camı ve kayış aktarımı ile yine tek geçerim.

2 eksi yönü vardı,

1- yüksek
2- vergi...

dr_lunata
22 Ekim 2011, 16:12
dostum benden cok tecrubeli bir dunya arkadas yorumunu yapmis ama ben agirligi da goz onunde bulundurmani tavsiye ederim.gercekten sehirici cok sorun olabiliyor.bu yuzden saydiklarin arasinda ducatiyi tek gecerim

gti_king
22 Ekim 2011, 16:55
Halen çift silindir Ducati'yi tercih ediyorum ben. Çift silindirin o pat pat sesi farklılık yaratacaktır size. Yani bu makineler genel anlamda diğer motosikletlerden farklılar, sesleri ile de farklılık çekmeleri gerekir bence.

Ben olsam öncelikli olarak Ducati'yi tercih ederdim. Ardından Hornet 600, sonra da Street Triple gelir bence. Sonra Z750, GSR600 ve benzeri motosikletler gelir. Fiyat düştükçe farklı motorlara da bakılabilir, bu klasmanda uygun fiyatlı MT-03 de bakılabilecek seçenekler arasında.

Goktug
22 Ekim 2011, 16:56
Bking getirilmiyo artik ben sifir alicam gs600 de japon yeni bazindan ve fiyati ucuk suan hornete bi bakmam lazim aama tercihim sanirim 4 silindir olabilir sirali 3 hic kullanmadim kulllananlarin gorusu ne ducati cok sessiz bir makina bmw ise cok iyi herseyiyle ama biraz buyuk isi sanirim hatlari cok oval Z cok keskin hatlara sahip

gti_king
22 Ekim 2011, 17:02
Hornet 4 silindir, sesleri hemen hemen aynıdır Z ile. Street Triple'ın testi de AEA'da vardı, izlemiştim ve 3 silindirin pürüssüz sürüşünü öve öve bitiremiyordu Barkın.

Çift silindire biraz daha sıcak bakıyor olsaydınız, şunu atlamışım:

Aprilia Shiver 750

http://www.motorcycle-online.info/wp-content/gallery/aprilia-shiver-750-sl750-2008/%20Aprilia%20Shiver%20750%202008%20wallpapers%2010 .jpg

http://moto-magz.com/pictures/2011-Aprilia-Shiver-750-2.jpg

Goktug
22 Ekim 2011, 17:48
Aprillianin teknik verileri nedir silindir fiyat filan, 3 silindir street triple guzel mi yol tutusu frenleme ivmesi hizlanma ivmesi filan buarada yarisci lisansiyla sandik gsr600 25.000 tl ye geliyor hersey dahil olarak listeme suan hornet ve gsr ida kattim ama hala en yakisiklisi Z sanirim

İHTİYAR
22 Ekim 2011, 20:11
Hiiiiieeeeyyyyytt noooolllluuuuyooo burda bakiiiim çıplak mıplak, edep yahu.:P:P:P

avciceyhan
22 Ekim 2011, 20:24
Bak gercek naked triump ve ducati dir ducati yillardir urettigi monster konusunda gayet deneyimli ve naked konusunda ilerlemis bir firmadir triump ise tamamen kendi tasarimi 3 silindir motoruyla 2 silindirin torkunu ve 4 silindirin gucunu bir arada bulundurmakta bu ikisi de iyi motorlardir ama bana sorarsan ducati bence en iyi secim

ezme
22 Ekim 2011, 21:09
Bahsettiğin motorlardan kötü olan yok ki! Hatta sana önerilen motorlarda gayet güzel. Zevk senin ama ben olsam kawasaki yada bmw F800R alırdım. Ama sana şunu söylemeliyim daha 1 hafta oldu italyadan geleli orada bile TRUİMPH çok revaçta hani ducatinin anavatanında. Keza barkında ballandıra ballandıra anlatmıştı truimp'u hatta bmw yi de anlattı. Bence barkını youtube dan izle faydalanırsın!

Goktug
22 Ekim 2011, 22:40
Bahsettiğin motorlardan kötü olan yok ki! Hatta sana önerilen motorlarda gayet güzel. Zevk senin ama ben olsam kawasaki yada bmw F800R alırdım. Ama sana şunu söylemeliyim daha 1 hafta oldu italyadan geleli orada bile TRUİMPH çok revaçta hani ducatinin anavatanında. Keza barkında ballandıra ballandıra anlatmıştı truimp'u hatta bmw yi de anlattı. Bence barkını youtube dan izle faydalanırsın!
Herkes farkli bi motoru ovmus TRUİMPH e gittim bugun yedek parca biraz sorunmus gsr600 e yarisci ehliyeti sayesinde 25.000 TL fiyat aldik Z 750R DA BMW ile gorusmedim ama oda 12.000 euroya indirir cok araba alindi ordan ama 2 silindir bi makine 4 silindir sesi torku gucu verir mi eglendirir mi acaba monster cok kalipsiz ve benzin gostergesi yok hornete filan bakmadim BKİNG de buyuk bi motor zapdetmesi zor olur onu ne yazikki elemek zorundayim ben mirildayan bi motor bakiyorum daha cok ducati cok hos ama 2 silindirin sesi ne kadar iyi cikabilir

zeda3000
22 Ekim 2011, 23:09
Herkes farkli bi motoru ovmus TRUİMPH e gittim bugun yedek parca biraz sorunmus gsr600 e yarisci ehliyeti sayesinde 25.000 TL fiyat aldik Z 750R DA BMW ile gorusmedim ama oda 12.000 euroya indirir cok araba alindi ordan ama 2 silindir bi makine 4 silindir sesi torku gucu verir mi eglendirir mi acaba monster cok kalipsiz ve benzin gostergesi yok hornete filan bakmadim BKİNG de buyuk bi motor zapdetmesi zor olur onu ne yazikki elemek zorundayim ben mirildayan bi motor bakiyorum daha cok ducati cok hos ama 2 silindirin sesi ne kadar iyi cikabilir

Ducati iscilik kalitesi ile rakiplerinden cok ilerde bir motor. Her daim insanlarin donup bakacagi bir motor. Egzozlarin kesinlikle degismesi gerekli Ducatinin pazar taktigi boyledir. Orjinal egzozlari degistirdiginde motorun tum karakteri degisiyor.

Ducati ayni bir Ferrari gibidir. 1982 model Ferrai yada 2011 model Ferrari fark etmez her daim insanlari heycanlandirir sesi harikadir. Ducatide boyledir.

kanucan
22 Ekim 2011, 23:29
Ducati iscilik kalitesi ile rakiplerinden cok ilerde bir motor. Her daim insanlarin donup bakacagi bir motor. Egzozlarin kesinlikle degismesi gerekli Ducatinin pazar taktigi boyledir. Orjinal egzozlari degistirdiginde motorun tum karakteri degisiyor.

Ducati ayni bir Ferrari gibidir. 1982 model Ferrai yada 2011 model Ferrari fark etmez her daim insanlari heycanlandirir sesi harikadir. Ducatide boyledir.

Ducati bir aşktır diyebilir miyiz? :joker:

İHTİYAR
23 Ekim 2011, 00:13
Pist değil cadde sokak motorudur nakedler.

O yüzden sıralı düz kısa biyel kollu kısa stroklu düşük tork yüksek devirli makinalar pist için daha uygundur.

Ancak düşük devir, dur kalkın çok olduğu, koparmanın gerektiği durumlarda tork ön plana çıkar.

Şöyle söyliyeyim, 2. viteste motoru stop ettirmeden ya da debriyajı yemeden, bağırmadan ve kafa kaldırma riski olmadan hangi makina daha rahat kalkış yapar sizce?

airhead
23 Ekim 2011, 00:41
çıplaksa ducatidir o

harleytamir
23 Ekim 2011, 00:41
bazı arkadaşların motordan anlamadıgı ne kadar çabuk kendini gösteriyor,4 silindir değilse almam gibi :) triumph 3 silindirdir ve motosiklet tarihindenki en egzotik motor dur sıralı 3 hem torku yüksektir hem beygiri hemde devirli ve çok çok faklı bir sesi vardır zaten senelerdir nakedların tek lideri konumundadır.Bir mühendislik harikasıdır o motor ama tabi burası türkiye dimi :) 4 silindir olmazsa almam hahahaha

gti_king
23 Ekim 2011, 01:00
Şunu söylemeliyim ki, bu motorların hepsinde farklı tatlar var, hepsini denemek gerekir. Siz her ne kadar 2 silinidiri istemeseniz de onun da bambaşka ve keyifli bir karakteri vardır. Sıkı ve kaliteli bir iki silindir ile çok keyifli sürüş yapılabilir. Sesi da 4 silindir gibi ortalığı yıkacak şekilde değil, her devirin hissedildiği hoş bir tonda çıkar. Bu sebepten Ducati tercih edilebilir diyorum ısrarla. Shiver'ın sıfırı yok sanırım, ikinci elde de çok az var hadi onu elediniz diyelim, arkasından Street Triple ve Hornet gelir.

Yerinizde olsam zerre tereddüt etmezdim, bir Ducati ile GSR'ı yan yana koyun lütfen, sizce çok araştırılacak bir seçim mi?
Eğer maksat en iyi motosikleti seçmekse şayet Duc denir geçilir.
En iyi fiyat/performans denirse Hornet öne çıkar mesela.
3 silindir ile Triumph farklı bir olay.
Z750, GSR, Fazer tarzı motosikletler de genelde birbirlerini andırdıkları için benzeşirler. Hepsi de standart olarak tutulan modellerdir.

Kolay gelsin.
Seçiminizi de burayla paylaşırsanız seviniriz.

Goktug
23 Ekim 2011, 09:16
Şunu söylemeliyim ki, bu motorların hepsinde farklı tatlar var, hepsini denemek gerekir. Siz her ne kadar 2 silinidiri istemeseniz de onun da bambaşka ve keyifli bir karakteri vardır. Sıkı ve kaliteli bir iki silindir ile çok keyifli sürüş yapılabilir. Sesi da 4 silindir gibi ortalığı yıkacak şekilde değil, her devirin hissedildiği hoş bir tonda çıkar. Bu sebepten Ducati tercih edilebilir diyorum ısrarla. Shiver'ın sıfırı yok sanırım, ikinci elde de çok az var hadi onu elediniz diyelim, arkasından Street Triple ve Hornet gelir.

Yerinizde olsam zerre tereddüt etmezdim, bir Ducati ile GSR'ı yan yana koyun lütfen, sizce çok araştırılacak bir seçim mi?
Eğer maksat en iyi motosikleti seçmekse şayet Duc denir geçilir.
En iyi fiyat/performans denirse Hornet öne çıkar mesela.
3 silindir ile Triumph farklı bir olay.
Z750, GSR, Fazer tarzı motosikletler de genelde birbirlerini andırdıkları için benzeşirler. Hepsi de standart olarak tutulan modellerdir.

Kolay gelsin.
Seçiminizi de burayla paylaşırsanız seviniriz.

Truimphle gorustum dun yedek parcada sorun yasandigini soyledi 3 hafta civari bekleme yasanabiliyomus. Ducati guzel hos ama 2 silindirden inip yine ki silindire binmek degisik geliyo acikcasi istenen sesi ve gucu saglamiycak sonucta 2 silindir 80 hp digerleri 100 hp den fazla ve 3-4 silindir siz daha iyi bilirsiniz gerci ses konusunu cunku hic ducati kullanmdim

harleytamir
23 Ekim 2011, 10:16
yedek parça sorunu hepsinde var belli başlı bir motor almıyorsan yani transalp ybr cbr gibi diğerbütün motorların parçasını 1 ay la 2 ay arası beklersin.triumph daha kısa zamanda gelir çünkü jponyadan gelmiyor ingiltereden gelicek sana parçalar.Triumph ü ilada yere düşürücem diyede binme zaten hiçbir motora öyle binme :) kaza yapıcam parça lazım diye motora binilmez.

zenon
23 Ekim 2011, 10:57
sen sırf sesinden dolayı zaten triumph ve ducati'yi elemişsin, yapacağın tercihleri japonlar arasında yapsan daha iyi olucak. öncelikle naked seçerken yaptığı son hızı değil sahip olduğu torka bakmalısın, adı üstünde naked son hızında ne kadar üzerinde dayanabilirsin ki ? kawasaki z750'i bende seviyorum , hatta cep telefonum çaldığında cbf900 ve z750'nin kapışmasında mermi gibi çıkan sesleri çalıyor. ama tercihim yinede o tok ve güçlü bir şekilde çıkan 2 silindirli sesidir. hem psikolojik bişeymidir bilemem 4 silindirli motorların sesi tehlikeli insanda daha çok gaza yüklenme etkisi yaratıyor, 2 silindirlilerin en güzel sesin çıktığı an düşük ve orta devirlerde olduğu için pek yüklenesi gelmiyor motora..

mtcrss
23 Ekim 2011, 11:03
en iyisi ducati :thumleft:

kanucan
23 Ekim 2011, 11:18
Truimphle gorustum dun yedek parcada sorun yasandigini soyledi 3 hafta civari bekleme yasanabiliyomus. Ducati guzel hos ama 2 silindirden inip yine ki silindire binmek degisik geliyo acikcasi istenen sesi ve gucu saglamiycak sonucta 2 silindir 80 hp digerleri 100 hp den fazla ve 3-4 silindir siz daha iyi bilirsiniz gerci ses konusunu cunku hic ducati kullanmdim

Ducati ile Hyosung'u kıyaslanamaz.Termignoni egzoz ile gümbür gümbür gezersin. :)

harleytamir
23 Ekim 2011, 11:35
Rasyonel bir insan sesi için motor almaz......

DarkSeleCT93
23 Ekim 2011, 11:43
suzuki gsx1300r namı değer hayabusa yı eklememişsiniz

kanucan
23 Ekim 2011, 11:50
suzuki gsx1300r namı değer hayabusa yı eklememişsiniz

Hayabusa naked tarzında mı sence?

Hann_Ist
23 Ekim 2011, 11:52
suzuki gsx1300r namı değer hayabusa yı eklememişsiniz

O Giyinik olanı

http://img535.imageshack.us/img535/3403/800pxsuzukibking2007tms.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/535/800pxsuzukibking2007tms.jpg/)



Buda çıplağı..:queen:

Goktug
23 Ekim 2011, 12:36
Rasyonel bir insan sesi için motor almaz......

4 silindirin sesi ile 2 silindirin sesi farkli hiz vs vs acisindan nerdeyse hepsi ayni fiyat olarakta kafa kafaya sayilirlar 3-4 sene kullanicagim bi motor ariyorum o yuzden ses cekis gosterge konfor aksesuar hersey onemli