PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ogs Cihaz Mağduriyeti



Raphae1
11 Ekim 2011, 12:49
Nisan ayında Garanti bankasından ogs cihazı aldım. Cihazı ilk aldığım gün ve temmuz ayında 1 er kez okumadı. kgm den sorgulattığımda ceza görünüyor. Normalde cihaz yanımda olmasa dahi hesabımdan otomatik normal ücret olarak düşmesi lazım. O günden bugüne bankayı defalarca aradım , şubeye gittim, hatta mail bile attım . Fakat aldığım cevap hep aynıydı. Plakanıza ait ceza bulunmamaktadır. ardından Karayollarına mail attım telefon ettim ve bana cevapları plakanıza kayıtlı ogs cihazı bulunmamaktadır oldu. Bankaya bana dediklerini aktardığımda ,hayır efendim plakanız kayıtlı ve cezanız bulunmamaktadır oldu. Artık kafayı yiyecektim. ortada 2 adet kaçak geçiş ihlali var ama bir türlü kim doğru kim yanlış söylüyor bulamadım. taki son kez karayollarını aradığımda cihaz seri nosundan kontrol edip bu cihaz sizin plakanıza ait değil diyip benım plakamı defalarca tekrar ettırıp teyid ettirdiler ve sonunda gerçeği öğrendim. Meğer cihaz 34 plaka yerine 16 plakaya açılmış. Yani bundan banka suçlu ama suçlarını kabul etmiyorlar.

Garanti bankası müşteri temsilcisi bayan bana koskoca garanti sizi mağdur etmez diyince iyice sinir katsayım arttı ve dedimki ; Koskoca banka benı magdur etmez diyorsunuz ama bir plakayı bile doğru yazamamışsınız dedim. Şuan cihaza internetten başvurdugum için banka cezayı normal ücrete cevirmediği gibi cezayıda karşılamıyor. Bende dava açma düşüncesine girdim fakat 80 tl için dünya kadar para verip dava açmak pek mantıklı gelmedi.

Açıkçası bankaya ait bütün hesaplarımı kapatıp protesto etmekten başka bir seçeneğimin kalmadığını düşünüyorum ve tabi cezayı paşa paşa ödeyipte. Bunların dışında fikri veya tavsiyesi olan varsa görüşlerinize açığım.

kurubuz
11 Ekim 2011, 13:06
Garanti internet şubesinden, ödemeler menüsü altında OGS/ KGS işlemleri var. Oradan plakayı değiştirebilirsin, değişikl 24 saat içinde karayollarına da işleniyor. Benim üçüncü aracım aynı OGS. Seninkisi biraz da şanssızlık olmuş. Garanti genel müdürlüğüne şikayet maili atman belki işe yarayabilir.

Raphae1
11 Ekim 2011, 13:58
hemen müdahale etseydim dediğin gibi düzeltilebilirdi ama bunu bir kaç ay sonra ve şans eseri kaçak geçiş sorgulama yaptığımda farkettim. bilgi@garanti.com.tr bu adrese şikayet maili attım ama cevap bile vermediler genel müdürlüğün mail adresini biliyor musun?

HaydarBıçak
11 Ekim 2011, 14:12
mailden ziyade yazılı bir dilekçe fakslayın ve bir nüshasınıda tüketici haklarına faksladığınızı söyleyin yazılı dilekçe olunca
işin ciddiyeti bir anda değişiyor

drsteel
11 Ekim 2011, 14:22
garanti bankası mı? benim kanımca uzak durulacak bir banka. benim bütün hesaplarım kredilerim kredi kartım garanti bankasında idi. sonra beni hiç borcum yokken merkez bankası kara listeye eklemişler başka bankadan kredi başvurusunda bulununca öğrendim. iki ay çabaladım sonra bana dedilerki bilgisayar hatası. bundan bir yıl sonra borcum olmadığı halde icraya verildim. ayrıca avukata vermişler avukat bana mesaj atmış yarın saat 14.00 de evinize icraya geleceğiz. lütfen evinizde olun diye. bende sabahtan bankaya koştum ne icrası benim size borcum yok diye. araştırdılar soruşturdular borcum yoktu. ama icraya verilmiştim. buna da bilgisayar hatası dediler. ben de tamam yeter dedim kapatıyorum tüm herşeyimi dedim. 2 yıl uğraştım. tüm borcumu peşin ödemem rağmen bana bir 11 liralık borç daha çıkarttılar geçen ay. onuda yatırdım. bankacı memur biizmle ilişkiniz kalmadı dedi. ama emin değilim. o bankadan herşeyi bekliyorum. ayrıca size borcunuz yoktur veya bizimle ilişiğiniz kesilmiştir gibi bir evrak vermiyorlar.

mete_han
11 Ekim 2011, 14:34
tam bir bürokratik çilekeş durum...

Raphae1
11 Ekim 2011, 15:26
Her insan evladı hata yapabilir bunda problem yok. Ama , hatalı olupta zeytinyağ gibi üste çıkmaya çalışmaları , birde bunlar yetmezmiş gibi nerdeyse sizi suçlu duruma düşürmeleri ,insanı çileden çıkartıyor. HaydarBıçak'ın dediği gibi hem bankaya hemde T.haklarına dilekçe yazacağım. Yukarıda belirttiğim sıkıntımı tabi içlerinden bi kaç cümleyi çıkartarak göndereceğim. Umarım işe yarar olmazsa da banka ile bütün bağlantımı keserim.

drstell; banada 2 ay önce işsizlik sigortası yapmışlar. Bunu extremi inceklerken gördüm. aradım dedim kime sordunuz da bana sigorta yaptınız. Telefonda yada bankamatikte yanlışlıkla onay vermişsinizdir dedi. Dedim ben hiçbirşeye onay falan vermedim . Hemen iptal edilmesini söyledim.

Arkadaşlar;
Extrelerinizi ve hesaplarınızı iyi kontrol edin bankalar bazen kafaları na göre cart curt sigortası vb. seyler yapabiliyor.

---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

http://www.ibb.gov.tr/sites/zabita/Site/Pages/TSikayetFormu.aspx linkteki formu doldurup yollasam bir yararı olur mu?

draggy
12 Ekim 2011, 04:25
Direkt tüketici hakem heyetine başvurun.

eroldayı
12 Ekim 2011, 11:10
bende ne yazıkki o yerden motoruma ogs alanlardanım zamanın varsa ugraş burnundan kıl aldırmıyorlar benim kapattığım bir hesabım vardı megerse onlar kapatmamışlar para yatırırken kurnaz gişeci hareket olmayan hesaba yatırıp dört senelik hesap işletim ücreti almışlardı bana bende gerekli işlemleri yapıp bana mesaj attılar bende tufaya düşüp evet diye mesaja cevap verdim tabiki paramı alamadım o kuruluşla ben olsam uğraşmam,şimdiden kolaylıklar sana ;)

ozgurakman
12 Ekim 2011, 12:03
banka hesaplarının ve kredi kartının olduğu şubeye gidip müdürün odasına girip durumu anlat, maduriyetini gideremeyeceklerse hemen garanti bankasına ait kredi kartı hesap v.s. kapatacağını söyle bak noluyor...

acemi60
12 Ekim 2011, 13:06
Bankacılıkta Garanti Bankası'nın yeri, motosiklette Çin menşeli markaların yeri ile benzerlik gösterir. (Denenmiş ve görülmüştür.) Marka değiştirmeni öneririm.