PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangi Motosiklet Bana Uygun ?



€MR€
18 Mayıs 2011, 10:49
Herkese İyi Günler. Öncelikle Foruma Yeni Üye Oldum Yaşım Eylülde 17 Olacak Ve Ehliyetimi Alıp Racing Motor Almayı Planlıyorum.2 Senedir Ramzey 100cc Cup Kullanmaktayım ve Artık Racinge Geçme Zamanının Geldiğini Düşünüyorum.Sizden Ricam Bana En Uygun Racing Motoru Tavsiye Etmenizdir.(250-600 Hangisi Daha İYi Olur ?)Fyatı 6000 Tl Den Yüksek Olmassa Benim İçin Almak Daha Kolay Olacaktır Şimdiden Teşekkürler Hekese İyi Günler.

cekokk
18 Mayıs 2011, 10:56
arkadaşım öncelikle merhabalar. eğer 100cc motor deneyimin varsa hemen 600 e geçme derim sana 250cc lik racing kasalardan birini al bütcene göre örneğin hyo gt 250r olabilir kawasaki ninja olabilir bu ikisi en cok tercih edilendir. ama kesinlikle ve kesinlikle 600 le devam etme çünkü daha yaşın genç onu kontrol etmekte büyük ihtimal zorlanacaksın.
ayrıca benimde aynı şekilde yavaş yavaş yükselttim ilk scooter daha sonra 100 lük cup şimdide 500cc lik kawasaki er-5 aldım.:wiinkk: daha da yükseltmeyi düşünmüyorum çünkü yetiyo tavsiyem hızlı başlama yavaş yavaş sindire sindire oky:cat:

€MR€
18 Mayıs 2011, 11:01
arkadaşım öncelikle merhabalar. eğer 100cc motor deneyimin varsa hemen 600 e geçme derim sana 250cc lik racing kasalardan birini al bütcene göre örneğin hyo gt 250r olabilir kawasaki ninja olabilir bu ikisi en cok tercih edilendir. ama kesinlikle ve kesinlikle 600 le devam etme çünkü daha yaşın genç onu kontrol etmekte büyük ihtimal zorlanacaksın.
ayrıca benimde aynı şekilde yavaş yavaş yükselttim ilk scooter daha sonra 100 lük cup şimdide 500cc lik kawasaki er-5 aldım.:wiinkk: daha da yükseltmeyi düşünmüyorum çünkü yetiyo tavsiyem hızlı başlama yavaş yavaş sindire sindire oky:cat:

Tavsiyeniz Mantıklı Geldi Teşekkürler Ama 600cc Kontrolü Zor Motormu ? Ne Gibi Zorlukları Var Açıklarsanız Sevinirim.

chirkinn
18 Mayıs 2011, 11:08
altından kaçırırsın makinayı 100 lük cup nere 600 lük racing nere + racing model kullanmak daha başka gt250r bir sür o bile ilk başta zorlar diye tahmin ediyorum ve 100 cc cuplarda ehiyet gereksizmi kullanmaktasın ????

cekokk
18 Mayıs 2011, 11:24
bak sana şöle açıklıyım
1-) en aşagı motorun agırlıgı benzinle beraber 200 kg
2-) gaz aşırı tepkilidir ben 500 lük naket i bile zor kullanıyorum şuanda daha 150 yi geçmeye cesaret edemedim 3. viteste benim motor 150 görüyor 6 vites sen düşün
3-) mesela performance lı kullanacagın zamanlarda vites değiştirirken motor seni atacakmış gibi oluyor resmen bunlara alışmak uzun zaman ve tecrübe istiyor
şimdilik aklıma gelenler bu kadar ama bence senin de herkez gibi 600 lük makinenin sesine hastasın biliyorum ama ses içinde canından olmanı istemem yani 250 lik bir makineye güzel bir egzoz takıp 600 lük kadar olmasada seni tatmin eder.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:10 ----------


bak sana şöle açıklıyım
1-) en aşagı motorun agırlıgı benzinle beraber 200 kg
2-) gaz aşırı tepkilidir ben 500 lük naket i bile zor kullanıyorum şuanda daha 150 yi geçmeye cesaret edemedim 3. viteste benim motor 150 görüyor 6 vites sen düşün
3-) mesela performance lı kullanacagın zamanlarda vites değiştirirken motor seni atacakmış gibi oluyor resmen bunlara alışmak uzun zaman ve tecrübe istiyor
şimdilik aklıma gelenler bu kadar ama bence senin de herkez gibi 600 lük makinenin sesine hastasın biliyorum ama ses içinde canından olmanı istemem yani 250 lik bir makineye güzel bir egzoz takıp 600 lük kadar olmasada seni tatmin eder.

haaa bu arada eklemek isterim 600 lük bir racing 0-100 ü 3.2 saniye diye biliyorum. bir bakmışsın 100e çıkcam derken ahiretin kapısı önüne çıkar :queen:

€MR€
18 Mayıs 2011, 11:24
Hmm. Madem Zor 250 likle Başlayalım Ozaman.Aklımda 2 Model Var 1. Hyosung,2.Kawasaki Ninja Hangisini Tavsiye Edersiniz veya Başka Tavsiye Edeceğiniz Marka Varmı ?

cbr125cbr
18 Mayıs 2011, 11:55
Hmm. Madem Zor 250 likle Başlayalım Ozaman.Aklımda 2 Model Var 1. Hyosung,2.Kawasaki Ninja Hangisini Tavsiye Edersiniz veya Başka Tavsiye Edeceğiniz Marka Varmı ?

Emre google dan arama yapabilirsin bu sorular için, daha efektif zaten verilmiş cevaplar alırsın..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/66033-racing-e-baslangic-icin-cbr-125-mi-ybr-125-mi.html

http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/64103-125-250cc-racing-baslangic.html

Özellikle bu konuyu iyi okumanı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36871-baslangic-icin-600-luk-nasil.html

Dikkat et hız öldürür.. Ya da süründürür..

Not: Yazım kurallarına dikkat edersen hepimiz adına iyilik yapmış olursun. :cat:

mınçıka_35
18 Mayıs 2011, 12:03
Yedek parça vs. fiyatlarını da araştırmanızda yarar var.Sonuçta racing motorların yedek parçaları,bakımları pahalı.Yani kawasaki Ninja'yı idare ettirmek masraflı iş diye biliyorum.Ayrıca arkadaşlara sonuna kadar katılıyorum.Ben de racing meraklısıyım.Ama düşük cc ile başlamak gerekiyor.Yoksa zaten racing sizi üstünden atmak için elinden geleni yapıyor.

Omicron
18 Mayıs 2011, 12:29
arkadaşım ben suzuki gsr 600 kullanıcısıyım 20.000 km'dir. ilk motorum ybr 125 ti ( 40.000 km) sonra mz 251 oldu ( 20.000 km) daha sonda kısa bir sürüş kawa er-5 sonra gsr 600. anlayacağın 60.000 km geçmeden 600 lük bi naked motora ulaşamadım.
1. vites sonu 100 km/sa
2. vites sonu 137 km/sa
3. vites sonu 169 km/sa
4. vites sonu 201 km/sa
5. vites sonu 250 km/sa
6. vites sonu 285 km/sa

0-100 km hızlanması 3,4 sn

0,250 tl/km yakıt tüketimi var

şehir içinde agresif kullanışta her 200 kmde bir depo fullemek gerek. daha ılımlı kullanımda şehirler arası yolda 290 km de depo fullemelisin.

sana tavsiyem sırasıyla ehliyet, kurallara tam ve eksiksiz uyumla geçirilen belirli bir km, uygun geçiş motorları ile birlikte 600 lük motora geçiş.

ben bunu tavsiye ediyorum ama sen uyar mısın senin bileceğin iş. piyasada satılan 300 beygir+turbolu birçok motor var alırsın birini ertesi gün senin cenazene geliriz. ve haberlerde bir başlık motorun hız kadranında 250 yazıyordu diye. vah vah yazık oldu gencecik çocuğa diye yorum yaparlar. geride kalacak aileni düşün derim

saygılar.

€MR€
18 Mayıs 2011, 12:45
Emre google dan arama yapabilirsin bu sorular için, daha efektif zaten verilmiş cevaplar alırsın..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/66033-racing-e-baslangic-icin-cbr-125-mi-ybr-125-mi.html

http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/64103-125-250cc-racing-baslangic.html

Özellikle bu konuyu iyi okumanı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/36871-baslangic-icin-600-luk-nasil.html

Dikkat et hız öldürür.. Ya da süründürür..

Not: Yazım kurallarına dikkat edersen hepimiz adına iyilik yapmış olursun. :cat:

Yardımınız İçin Teşekkür Ederim.Zaten Başından Beri 250 lik Düşünüyordum.Dedim 600 lük ün Ne Açıdan Zorluğu Var Onu Merak Ettiğim İçin Sorumuştum Verdiğin Linkler Yetti Bİlgi Edinmeme .Teşekkürler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:36 ----------


Yedek parça vs. fiyatlarını da araştırmanızda yarar var.Sonuçta racing motorların yedek parçaları,bakımları pahalı.Yani kawasaki Ninja'yı idare ettirmek masraflı iş diye biliyorum.Ayrıca arkadaşlara sonuna kadar katılıyorum.Ben de racing meraklısıyım.Ama düşük cc ile başlamak gerekiyor.Yoksa zaten racing sizi üstünden atmak için elinden geleni yapıyor.

Hyosung un Yedek Parça Açısından Sorunu Varmı Bilmiyorum Araştırmak Lazım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 ----------


arkadaşım ben suzuki gsr 600 kullanıcısıyım 20.000 km'dir. ilk motorum ybr 125 ti ( 40.000 km) sonra mz 251 oldu ( 20.000 km) daha sonda kısa bir sürüş kawa er-5 sonra gsr 600. anlayacağın 60.000 km geçmeden 600 lük bi naked motora ulaşamadım.
1. vites sonu 100 km/sa
2. vites sonu 137 km/sa
3. vites sonu 169 km/sa
4. vites sonu 201 km/sa
5. vites sonu 250 km/sa
6. vites sonu 285 km/sa

0-100 km hızlanması 3,4 sn

0,250 tl/km yakıt tüketimi var

şehir içinde agresif kullanışta her 200 kmde bir depo fullemek gerek. daha ılımlı kullanımda şehirler arası yolda 290 km de depo fullemelisin.

sana tavsiyem sırasıyla ehliyet, kurallara tam ve eksiksiz uyumla geçirilen belirli bir km, uygun geçiş motorları ile birlikte 600 lük motora geçiş.

ben bunu tavsiye ediyorum ama sen uyar mısın senin bileceğin iş. piyasada satılan 300 beygir+turbolu birçok motor var alırsın birini ertesi gün senin cenazene geliriz. ve haberlerde bir başlık motorun hız kadranında 250 yazıyordu diye. vah vah yazık oldu gencecik çocuğa diye yorum yaparlar. geride kalacak aileni düşün derim

saygılar.

Yazdıklarınızda Çok Haklısınız.Yüksek Hız Yüksek Risk Demektir.250 lik Bİr Hyosung İşimi Fazlasıyla Görür Diye DÜşünüyorum.

cekokk
18 Mayıs 2011, 12:58
arkadaşım ben suzuki gsr 600 kullanıcısıyım 20.000 km'dir. ilk motorum ybr 125 ti ( 40.000 km) sonra mz 251 oldu ( 20.000 km) daha sonda kısa bir sürüş kawa er-5 sonra gsr 600. anlayacağın 60.000 km geçmeden 600 lük bi naked motora ulaşamadım.
1. vites sonu 100 km/sa
2. vites sonu 137 km/sa
3. vites sonu 169 km/sa
4. vites sonu 201 km/sa
5. vites sonu 250 km/sa
6. vites sonu 285 km/sa

0-100 km hızlanması 3,4 sn

0,250 tl/km yakıt tüketimi var

şehir içinde agresif kullanışta her 200 kmde bir depo fullemek gerek. daha ılımlı kullanımda şehirler arası yolda 290 km de depo fullemelisin.

sana tavsiyem sırasıyla ehliyet, kurallara tam ve eksiksiz uyumla geçirilen belirli bir km, uygun geçiş motorları ile birlikte 600 lük motora geçiş.

ben bunu tavsiye ediyorum ama sen uyar mısın senin bileceğin iş. piyasada satılan 300 beygir+turbolu birçok motor var alırsın birini ertesi gün senin cenazene geliriz. ve haberlerde bir başlık motorun hız kadranında 250 yazıyordu diye. vah vah yazık oldu gencecik çocuğa diye yorum yaparlar. geride kalacak aileni düşün derim

saygılar.

OMİCRON KARDEŞİM ZAMANINDA ER-5 SÜRMÜŞSÜN 0-100 Ü KAÇ SN ER-5 İN BİLGİN VARSA PAYLAŞABİLİRMİSİN?:rendeer:

Farukxtm
18 Mayıs 2011, 13:19
sen en iyisi hyosung gt250r al 600 lük makine canını yakar ben 600 lük motora ilk bindigimde çok tırstım resmen motoru ben degil motor beni kullandı atıyordu azdaha üstünden beni düşük cc li motosiklet kullanıcısı büyük motora geçecegi zaman gidip 600 lük alması hatadır şu varkı egerki kullanmışsa tecrübesi varsa tabi 5-10 defa kullanmak yeterli degil çok iyi tanıması lazım 600 lük motorda alabilir sorun olmaz sonuçta motoru tanıyor ve verdigi tepkileri biliniyor ben bile 600 makine kullanmış biri olarak şunu söyleyeyim ben gidipte 600 lük almam hyosung gt250r bana yeter rahat 170-180 görüyor daha fazlasına ihtiyacım yok güzel bir eğzozla 600 makinede çıkan sesi elde ederim