PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bizde neden Royal Enfield yok?



Sayfa : [1] 2

airhead
08 Mayıs 2011, 00:12
Bilmedigim sebepten,bu motorda beni çeken bişeyler var.Menşei ingiliz,üretimi son yıllarda hindistana vermiş.Klasik çizgisini modernize ederek kullanışlı hale getirmiş.Bir zamanlar dizel modelini bile çıkarmış.
-Hindistan üretimi motorun pek pahalı olacagını sanmıyorum.
-Türkiyede bence bu tip motorun pazar açıgı var(e bu tipte bi jawa,bi bmw var)
-Özellikle dizel modeli gelse ilk ben alırım(tıkır tıkır bineriz işte fenamı:mrgreen:)
-Bu marka bizim memlekette neden yoktur?

airhead
08 Mayıs 2011, 08:34
Vay be kimse bilmiyomuki bu motoru?

ketchup
08 Mayıs 2011, 10:38
çok güzel motorlar gerçekten. ama Türkiye pazarı malesef bu motor için yeterince olgunlaşmış değil. biz henüz aldığımız 250cc motorların bile yüksek hacimli sanılsın diye 250cc stickerlarını söküyoruz. Kız arkadaşıma Triumph Scrambler resmi gösterince "öök bu ne be külüstür!" diyor. Ama bir Kanuni Racer geçerken "aa bak yarış motoru" diyor. İnsanların geneli bu düzeyde tanıyor motosikleti.
bu tip özel ilgi motorları Jawa ile denendi aslında. Jawa 650 Style, 650 Classic falan geldi ama yollarda bir tane bile göremedim. Sonra da getirtmediler heralde. Derbi Mulhacen de tam bi cafe racerdı ama inanılmaz ucuz fiyatına rağmen o da tutmadı.
RoyalEnfield gelse örneğin; sen alırsın, param yeterse ben alırım, sitede bizim kafadan birkaç kişi daha alır o kadar. Gerisi de gelmez malesef =/ Sonra firma desteği kesince biz de elimizde bu motorlarla yedek parçasız kalırız =)
Yani uzun lafın kısası, önce insanları bilinçlendirmek lazım galiba.

draggy
08 Mayıs 2011, 10:49
Klasik motorlar işte, memlekette apaçi dediğimiz tipler arasında tutulmaz, ha gelse ben kesin alırdım bir tane :)

redlion999
08 Mayıs 2011, 11:26
http://www.royalenfield.com/Motorcycles.aspx

Buradan bakabilirsiniz
http://www.royalenfield.com/images/Products/classic-500-details.jpg

Egzoz dışında çok hoşuma gitti

vlad1462
08 Mayıs 2011, 12:23
http://www.motodesign.org/wp-content/uploads/2010/10/Kawasaki-W-800_5-587x441.jpg

kawasai w 800 modelini geçenlerde kawasaki nin sitesinde tesadüfen gördüm. yolda ise hiç görmedim. 10.500 € fiyatı varmış. kaç tane satar Allah bilir ama sayılı olacağı kesin. bu tip motorları alacak kişiler ve maddi durumları bellidir ve Royal Enfield gibi ismi cismi duyulmamış (en azından bizim ülkede) motorların getirilmesi getirecek firma açısından riskli olacağından kimsenin bu işe doğru düzgün girişeceğini sanmıyorum. keşke gelsede çeşit olsa ama olmuyor işte.:pr:

klemenjero
10 Mayıs 2011, 12:16
kaliteli motorlar oldujları her hallerinden belli. şu anda elimde tuttuğum dergide 3 modelinden bahsetmiş puanları 5 üzerinden 3. tip olarak retro motorlar. fiyatları da 4000 ile 5100 pound arasında değişiyor. 500 cc lik motorlar için çok aşırı fiyatlar değil bence.
fiyatlar tam olarak doğru değil bence çünkü aynı dergide ybr 250 nin fiyatına 4000 pound demiş. fiyatı siz kıyaslayın artık.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------


http://www.motodesign.org/wp-content/uploads/2010/10/Kawasaki-W-800_5-587x441.jpg

kawasai w 800 modelini geçenlerde kawasaki nin sitesinde tesadüfen gördüm. yolda ise hiç görmedim. 10.500 € fiyatı varmış. kaç tane satar Allah bilir ama sayılı olacağı kesin. bu tip motorları alacak kişiler ve maddi durumları bellidir ve Royal Enfield gibi ismi cismi duyulmamış (en azından bizim ülkede) motorların getirilmesi getirecek firma açısından riskli olacağından kimsenin bu işe doğru düzgün girişeceğini sanmıyorum. keşke gelsede çeşit olsa ama olmuyor işte.:pr:

bir de dostum çok bilmişlik yapmak istemem ama W800 bu motorlarla kıyaslanmaz. çok büyük fark var arada hem kalite hem de teknoloji açısından. ama distributor firmalar ile ilgili dediğin doğru. ben olsam ben de getirmem bu motorlardan. sonuçta ülkemizde en fazla satan motorlar çin malı olanlar..

Syanur
10 Mayıs 2011, 14:26
Ülkemizde BENELLİ de yok, MOTO-GUZZİ de yok...(en azından yok denecek kadar az). İnsanların alım gücü ve TALEBİ doğrultusunda marka-model gelişimi oluyor. Alım gücünün düşük olduğunu tekrar tekrar konuşmaya gerek yok sanırım. Ancak TALEP konusuna gelince gizli-belirgin bir durum daha baş gösteriyor.

Diğer arkadaşlar da belirtmiş zaten, sizce alım gücümüz yeterince yüksek olsa hangi tip motorlar daha çok rağbet görür? Tabikide SS tarzı. Hadi onu da geçtim, kimse gidip Ducati-Aprilia yada MV-Agusta da almaz. Çünkü neden? "Japondan şaşma abi..." gibi mükemmel basit kafa yapısına sahip olduğumuz için. Anladığımız sandığımız armutun iyisinden de tatlısında da anlamıyoruz aslında(çoğunluk olarak). Siz ise RoyalEnfield gibi bir motordan bahsediyorsunuz :) Gerçi ingilterede de çok YAYGIN denilebilecek bir motor değil kendiler ama Türkiyede adı bilinse yeter bence. Adamlar Moto-Guzzi ye bakınca bile "egzosları dışarda bırakmış mühendisler, kapatamamış, tasarımı çok kötü olmuş..." felan diyorlar. Gerisini siz düşünün yani :)

airhead
12 Mayıs 2011, 11:48
Diğer arkadaşlar da belirtmiş zaten, sizce alım gücümüz yeterince yüksek olsa hangi tip motorlar daha çok rağbet görür? Tabikide SS tarzı. Hadi onu da geçtim, kimse gidip Ducati-Aprilia yada MV-Agusta da almaz. Çünkü neden? "Japondan şaşma abi..." gibi mükemmel basit kafa yapısına sahip olduğumuz için.

Japonlar bana çok fazla kullan-at geliyor.Bir japon(bazı modeller hariç) eğer şanslıysa ve ağır kaza geçirmemişse birkaç motor yenilemeden sonra,artık yapı itibarıyla tamiri imkansız hale gelip piyasadan silinir,adı sanı bile kalmaz.Kalanı da baş belanı diye anılır.
Buna ragmen yollarda 50 yaşında bir zündapp,vespa,sachs,bmw,harley davidson,royal enfield,bsa vs.... görmek her zaman mümkündür.

zeda3000
12 Mayıs 2011, 11:55
Japonlar kac adet satarım dusuncesi ile motor uretiyor

Avrupa ve Amerikalilar ise nasil bir motor yaparimda ilah olur diye dusunuyor.

myagdi
12 Mayıs 2011, 12:43
Diğer arkadaşlar da belirtmiş zaten, sizce alım gücümüz yeterince yüksek olsa hangi tip motorlar daha çok rağbet görür? Tabikide SS tarzı. Hadi onu da geçtim, kimse gidip Ducati-Aprilia yada MV-Agusta da almaz. Çünkü neden? "Japondan şaşma abi..." gibi mükemmel basit kafa yapısına sahip olduğumuz için.

Japonlar bana çok fazla kullan-at geliyor.Bir japon(bazı modeller hariç) eğer şanslıysa ve ağır kaza geçirmemişse birkaç motor yenilemeden sonra,artık yapı itibarıyla tamiri imkansız hale gelip piyasadan silinir,adı sanı bile kalmaz.Kalanı da baş belanı diye anılır.
Buna ragmen yollarda 50 yaşında bir zündapp,vespa,sachs,bmw,harley davidson,royal enfield,bsa vs.... görmek her zaman mümkündür.

arkadaşlar, her şey tasarımdan, veya performanstan ibaret değil. mesela ben de moto guzzi'lerin v motor tasarımına bayılıyorum, ama iş satın almaya gelince iki kere düşünürüm.

"japondan şaşma" diyen haksız mı? ducati, aprilia, hele agusta'nın fiyatları malum. kaç yerde bayileri var? kaç tane servisleri var? yedek parça? mv agusta'ya verecek parası ve seçkin zevki olan gider ikinci elini alır mı? bu durumda sen değiştirmek istediğinde nasıl satacaksın?

makina mühendisiyim. yirmi yıla yaklaşmış meslek hayatımda, hiçbir ingiliz üretimi makine görmedim ki başıma büyük sorunlar açmasın. ülkemizde onlarca klasik chevrolet, buick, cadillac, mercedes var; ama neden klasik rover, austin, mg, rolls-royce yok; onca bmw ve zündapp'a karşılık kaç tane klasik triumph var; acaba sebebi nedir düşünmek lazım.

50 yıllık zündapp, vespa, harley'lerin kalma sebebi biraz da bu araçların o dönemlerde çook kıymetli olması, sahiplerinin gözü gibi bakması olmasın?

Zuzuuw
17 Ağustos 2014, 10:51
hortla ya konu!!

Ne güzel motorlar bunlar, keşke gelse.

uçnkaplumbğa
01 Ocak 2015, 20:51
Yine baktım motorlara, iç geçirdim,
dedim bizim neden böyle motorlarımız yok...

tanertc
01 Ocak 2015, 22:20
Harika motor ilk farkettiğimde sahibinden.coma bakmıştım:) ne gezer.
Nasuh mahruki bir kaç arkadaşıyla yaptığı Hindistan turunda bu motorları kullanmıştı, iz tv de yayınlanmıştı belki seyretmişsinizdir.

https://www.youtube.com/watch?v=DwV-Im0kGqg

efendy06
01 Ocak 2015, 22:56
Classic 350 muhteşemmiş, tam bobberlik :)

Birde cafe racere uygun olanı varmış, adamlar modifiyeli motosiklet yapıyor resmen :)

TIGERSHARK
02 Ocak 2015, 02:57
Nasuh mahruki bir kaç arkadaşıyla yaptığı Hindistan turunda bu motorları kullanmıştı, iz tv de yayınlanmıştı belki seyretmişsinizdir.

tekrar izleyebilmek için zamanında çok aradım ama bulamamıştım.

Sj's
02 Ocak 2015, 03:27
Madem konuyu hortlattiniz, 6 ay hindistan'da yasayip ilk agizdan konuyu aciklayayim:

Niye yok cunku Hintli Bajaj buraya 2 model getirdi o iki modelle ilgili bile bi ton tiriviri ettiniz hintliler simdi baska marka model niye getirsin?

Ben Bajaj/Royal Enfield (Hindistan'da ikisinin de fabrikasi ayni) olsam sokarim lan derim bu gerzek turklerle ne ugrasicam..

LynXMaSTeR
02 Ocak 2015, 15:33
bizim türklere motosiklet dedin mi hız anlıyor, ama bu motosiklet ise daha çok şehir içinde fıtı fıtı geziler yapabileceğin tarzda. o yüzden tutmaz, satmaz..

jackonbir
02 Ocak 2015, 15:57
yaramızı deştin biz avengere bile razıyken :(

Yurdukoru
02 Ocak 2015, 16:56
Arkadaşlara katılıyorum. Değişik ve cins insanlar bizim insanlarımız.

Asgari ücretle bir lokantada çalışırken başlangıç motoru olarak krediyle 15 milyarlık cbr 250 alır, aksesuardı sehpaydı topcase di derken bütün maaşını oraya bırakır, sonra bir de üstüne parçası servisi bilmem nesi pahalı diye sürekli vıdı vıdı yapar. Bir yandan da düşük cc motorlara burun kıvırır.

Ayranı yok içmeye atla gider s..çmaya...

tuna_tour
02 Ocak 2015, 17:03
bizim insanlarımız böyle motordan anlamaz, bide kaliteli motor kimse mutlu olmaz, bunun yerine çinin çöpü yada japonun kazığını yemeyi sever

sdirer
02 Ocak 2015, 19:00
yanılabilirim ancak; ben bu aletleri İngilizlerin Hintlilere kakaladığını düşünüyorum. :silent: :pl:o yüzden bir ön yargım var bu aletlere :)
yani çok matah olsalar titremeseler niye triumph gibi üretmeye devam etmasinler düşündüm hep..
aslında bir bilen olsa da aydınlansak. :)

Yurdukoru
02 Ocak 2015, 19:29
Enfieldlerde fren ve vites tersmiş (Sol ayakta fren, sağ ayakta vites) Üstelik vitesler aşağı doğru büyüyormuş...Nasuh Mahruki bu Enfieldlerin son derece tehlikeli, güvensiz ve sorun çıkarmaya meyilli olduklarından bahsetmişti. Yazısı yine bu sitede mevcut:

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/43726-motosikletle-kuzey-hindistan-nasuh-mahruki.html

sdirer
02 Ocak 2015, 20:06
Enfieldlerde fren ve vites tersmiş (Sol ayakta fren, sağ ayakta vites) Üstelik vitesler aşağı doğru büyüyormuş...Nasuh Mahruki bu Enfieldlerin son derece tehlikeli, güvensiz ve sorun çıkarmaya meyilli olduklarından bahsetmişti. Yazısı yine bu sitede mevcut:

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/43726-motosikletle-kuzey-hindistan-nasuh-mahruki.html

düşüncem kuvvetleniyor. İngilizler Hintlilere kakalamışlar. ;)

Seko
02 Ocak 2015, 21:24
Ben de bir ara bir yerlerde o motorları almamak için altı neden başlıklı bir yazı okumuştum. Göründükleri kadar iyi değiller, problemli motorlar bunlar. Yazısı aşağıda :

http://riderzone.in/never-buy-royal-enfield/

crxforever
02 Ocak 2015, 23:44
bir kaç sene önce bu motorlardan sultanahmette ve taksimde görmüştüm. dünya turuna çıkan bir grup kullanıyordu. retro sever birisi olarak hep ilgimi çekmişti. ama okuduklarıma göre çok da başarılı motorlar değillermiş.

denizildir
28 Ocak 2016, 14:29
Dün akşam altınlı gece'nin yayınında Barkın Bayoğlu bahsetti, bu sene fuar ile beraber Türkiye'ye geliyormuş Royal Enfield markası

HAZZILHAR
28 Ocak 2016, 15:45
Dün akşam altınlı gece'nin yayınında Barkın Bayoğlu bahsetti, bu sene fuar ile beraber Türkiye'ye geliyormuş Royal Enfield markası

Royal Enfield ve çok sorulan Ural da Türkiye pazarına giriyor. Bu ikisini fuarda göreceğiz. Keşke Norton'ı da ülkemizde görebilsek. Gerçi bu kitleye uymaz bu motorlar. Herkeste bir yarış motoru hastalığı var. Bu arada Ural'ın aşırı pahalı olacağını düşünüyorum. Bakalım göreceğiz.

fedos
28 Ocak 2016, 15:50
Pazar şenleniyor iki markayı da oldukça merak ediyorum doğrusu , Royal enfield ın kullanım düzeneği,bence Türkiyeye uyumlu halde gelir , yani sağ ayakta fren ,sol ayakta vites şeklinde. Ayrıca büyük bir boşluk bulunan 250 - 500 cc arası için güzel bir seçenek.


Royal Enfield ve çok sorulan Ural da Türkiye pazarına giriyor. Bu ikisini fuarda göreceğiz. Keşke Norton'ı da ülkemizde görebilsek. Gerçi bu kitleye uymaz bu motorlar. Herkeste bir yarış motoru hastalığı var. Bu arada Ural'ın aşırı pahalı olacağını düşünüyorum. Bakalım göreceğiz.

TIGERSHARK
28 Ocak 2016, 15:51
bir yurt dışı sitesinde enfield i almamak için 6 neden diye bir haber vardı haberde şanzımandan çok problemli bir motor olduğundan bahsediliyordu
İsmi olduğu kadar kalitesi olmadığını düşünüyorum ama bunca geçen süre zarfında belki sorunları düzeltmişlerdir

buda bazı siteler

http://riderzone.in/never-buy-royal-enfield/

http://royalenfield.com/community/forum/thread/posts/?topicid=10802

UGzeg
28 Ocak 2016, 17:54
Royal Enfield Thunderbird modeli çok hoş gözüktü gözüme. Güzel bir şekli var. 20 litre benzin deposu varmış. Renk seçenekleri de çok güzel. Retro motosiklet seven ss sevmeyen kişileri çekeceklerdir tahminimce.

fedos
28 Ocak 2016, 18:10
Detay bilgisi olan var mı ? Kim getiriyor bu markaları ?

HAZZILHAR
28 Ocak 2016, 18:36
Detay bilgisi olan var mı ? Kim getiriyor bu markaları ?

URAL'ı Restar Otomotiv İç ve Dış Ticaret A.Ş. getiriyormuş. Siteyi de açmışlar bile:

http://www.uralmotosiklet.com/

Hatta Ural'ın kendi sitesinde bile duyrulmuş.

http://www.ural.cc/index.php?en_dealers

Royal Enfield ile ilgili bilgi bulamadım. Sadece duyumlar var.

*** EDIT: Royal Enfield'ı da aynı firma getiriyormuş. Hadi hayırlısı:

http://www.restar.com.tr/

http://www.royalenfieldmotosiklet.com/

motorsüren
28 Ocak 2016, 22:56
Çin malları biraz daha kaliteli olsa montajına dikkat etseler çok iyi olur çin malı ucuz değil ürün dandik ucuza vermiyor yani

fedos
01 Şubat 2016, 12:34
Geçen gün yazdığım mesajı buraya da ekliyorum :

"Merhaba arkadaşlar, Bu akşam üzeri Distribütör firmayı aradım. Bir satış yetkilisi ile görüştüm. Ural markası değil ama,Royal Enfield hakkında konuştuk.Konuştuğum kişi de bizim gibi bir motorcuymus.Motoru ile yurtdışı gezileri olmuş. Royal ın çalışma duzenegi aynı tr deki diğer Araçlar gibi.yani sağ ayakta fren,Sol ayakta vites.Titreşim bmw f650 serisi kadar ancak olduğunu söyledi. Gelecek olan Modeller 500cc hacminde olacak.Euro 3 standartlarına uygun olacak.Fiyat konusu ise fuarda açıklanacakmış . "

basardumlu
01 Şubat 2016, 14:28
çok yakın bir zamanda Türkiye'de satılacak. Fiyatıda uygun olacak

G-Strider
01 Şubat 2016, 14:49
Royal Enfield'in yeni 400cc arazi motosikleti Himalayan'da çıkmak üzere Hindistan'da.
Bence hoş bir tipi var.

http://royalenfield.com/motorcycles/himalayan/

http://www.zigwheels.com/newbikes/Royal-Enfield/Himalayan-400cc

http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/Royal-Enfield-Himalyan-Rendering.jpg

Bartas3010
02 Şubat 2016, 07:42
s.s motorla işe gidip gelme eziyetine katlanabilen bir ülkede olduğumuz için sanmıyoeum bu makinalar da tutsun. Ben böyle retro görünümlü makinalsrı severim. Hatta bitane honda titan alıp kesip biçmeyi de planlıyorum açıkçası. Alınabilirlik açısından bize bir avantaj sağlamaları lazım. Gidip er6n ile aynı fiyata satarsa makineleri kawasaki rüştünü ispat eden bir marka olduğundan gidip kawasaki alır insanlar.
Adamların mekanik teknolojileri, malın sağlamlığı ne kadar iyi bilmiyorum ama tasarımları çoğu firmadan önde bence. Süper cihazlar aga denenir yani. Baya heyecanlandırdı beni

Peder
02 Şubat 2016, 08:09
Tr sitesinde sadece Classic olan modeli var. Diğer modelleri gelmeyecek mi acaba ?
Fiyat aralığı da mühim tabi..

Seko
02 Şubat 2016, 09:05
Bu enduro modeli de bir garip ama yine de güzel motor. Bu arada vites ve arka fren pozisyonlarına baktım fotoğraflarda normal gözüküyor. Belki önceki yıllarda ters yapmışlardır ama şu anda öyle değil. Adamı öldürür ters olsa...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------


Tr sitesinde sadece Classic olan modeli var. Diğer modelleri gelmeyecek mi acaba ?
Fiyat aralığı da mühim tabi..

Ben üç sanıyordum ama evet sadece renkleri farklı tek model var. Acaba diğer ikisinde artçı koltuğu yok mu ? Fuar gelse de şunları incelesek.

Peder
02 Şubat 2016, 09:10
Bu enduro modeli de bir garip ama yine de güzel motor. Bu arada vites ve arka fren pozisyonlarına baktım fotoğraflarda normal gözüküyor. Belki önceki yıllarda ters yapmışlardır ama şu anda öyle değil. Adamı öldürür ters olsa...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------



Ben üç sanıyordum ama evet sadece renkleri farklı tek model var. Acaba diğer ikisinde artçı koltuğu yok mu ? Fuar gelse de şunları incelesek.

Fiyatı makul düzeyde tutmadıktan sonra piyasada kolay beri yer edinemezler.
Tek model getirmek de ayrı bir olay. Farklı modelleri de olmalıydı bence, kısıtlama gibi olmuş resmen

Seko
02 Şubat 2016, 09:17
bir yurt dışı sitesinde enfield i almamak için 6 neden diye bir haber vardı haberde şanzımandan çok problemli bir motor olduğundan bahsediliyordu
İsmi olduğu kadar kalitesi olmadığını düşünüyorum ama bunca geçen süre zarfında belki sorunları düzeltmişlerdir

buda bazı siteler

http://riderzone.in/never-buy-royal-enfield/

http://royalenfield.com/community/forum/thread/posts/?topicid=10802

Evet, aynısını ben de yazmıştım ama dün Fransızların bir forumunda uzun kilometrelerde yapılan yolculuklarda (binli rakamlar) hiç sorun yaşatmamasından bahsedenleri okudum. Yani yaşamışlar da ufak tefek buji, sinyal vs gibi şeyler. Sanırım eski motorlarında yaşanan sorunları düzeltmişler, bir de en önemlisi yenilerde enjeksiyon var. Sadece eski motorların mekanik olarak daha basit uzun ömürlü ve kendi başına tamirinin daha kolay olduğunu söylüyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------


Fiyatı makul düzeyde tutmadıktan sonra piyasada kolay beri yer edinemezler.
Tek model getirmek de ayrı bir olay. Farklı modelleri de olmalıydı bence, kısıtlama gibi olmuş resmen

Modeller birbirlerine çok benzediklerinden bence yanlış değil fakat artçı konforu daha iyi olan bir model seçebilirlerdi, artçısız motor zor satar. Fiyat konusu tabi ki en önemli nokta. Bir de servisini kimler verecek merak ediyorum. Böyle bir motoru Çin motoru servislerinin apaçi çıraklarına teslim etmek istemem.

G-Strider
06 Şubat 2016, 10:42
Himalayan çıktı! Keşke ülkemize de gelse

http://www.gizmag.com/royal-enfield-himalayan/41671/?utm_source=Gizmag+Subscribers&utm_campaign=89943db1eb-UA-2235360-4&utm_medium=email&utm_term=0_65b67362bd-89943db1eb-91338109

https://www.youtube.com/watch?v=9lJL09QrPPY

Peder
06 Şubat 2016, 10:54
Himalayan çıktı! Keşke ülkemize de gelse

http://www.gizmag.com/royal-enfield-himalayan/41671/?utm_source=Gizmag+Subscribers&utm_campaign=89943db1eb-UA-2235360-4&utm_medium=email&utm_term=0_65b67362bd-89943db1eb-91338109

https://www.youtube.com/watch?v=9lJL09QrPPY

Değişik ve güzel bence

Dodin
06 Şubat 2016, 11:25
Yunanistanda varmış bizde yok ://

dalangıç
06 Şubat 2016, 13:42
Burada gördükten sonra baktım markaya gerçekten çok güzel özellikle himalayan çok hoşuma gitti keşke gelse ama işte aması var :/

Merdo
06 Şubat 2016, 14:12
Himalayan gelmeli turkiyede bu tarz bir motor yok, trk 502 ile beraber 20.000 alti olursa tutabilir.

G-Strider
06 Şubat 2016, 23:46
410cc Himalayan'ın Hindistan fiyatı $3000 civarı olacak denmiş!!

Hadi olsun burda 18.000TL, millet havada kapar! :D

atillakctr
27 Şubat 2016, 14:29
Motor ülkemizde fuar sonrası satışa çıkacak.
fiyat ise belli değil. Sitesinde fuar sonrası belli olacak deniliyor.
Ben Himalayan modelini çok beğendim inşallaha satışı olur :thumleft:

TIGERSHARK
27 Şubat 2016, 15:00
fiyatlar en düşük 7 bin euro