PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MOTOSİKLET HAVA AYARI



chopper125
07 Haziran 2017, 18:09
Arkadaşlar motosikletimin nerdeyse herşeyini yapabiliyorum birazını kendim takıp sökerek birazını sizden bilgi,yardım alarak öğrendim ama şu hava ayarını bir türlü anlıyamadım :)ben şimdi motosikletimin hava ayar vidasını iyice sıkıp 2,5 tur açtım sonra saatin tersine yönüne vidayı ort. 1,25 tur çevirince bozuldu sonra tekrar sıkıp 2,5 tur açtım saat yönüne doğru sıktığımda ort. 2,5 turda hava ayarı bozuldu ikisini topladım 2 ye böldüğümde 1,8 gibi bi rakam çıktı iyice sıkıp 1,8 tur falan açtım bu yaptığım ayar doğrumu

Carbondioxid
07 Haziran 2017, 18:13
Olmamış açı ortay'ını alıp "pi" ile çarpıp , çıkanı hadron düzüştürücüsünde düzecek idiniz...


Kuzum , siz hangi rakip platformun kalemşörü'sünüz?

chopper125
07 Haziran 2017, 20:26
biraz çok ayrıntılı yapmışım bende farkındayım ama :cherry: insanın motoru hergün bozulunca böyle çok ince hesaplar yapmayı öğreniyor :queen: sorduğum soruda yardımcı olabilecek biri varmı

matrax33
07 Haziran 2017, 20:34
biraz çok ayrıntılı yapmışım bende farkındayım ama :cherry: insanın motoru hergün bozulunca böyle çok ince hesaplar yapmayı öğreniyor :queen: sorduğum soruda yardımcı olabilecek biri varmı

ben 3 tur buraya 2 tur bi tarafa falan anlamam. Çelik para kasası mı bu.

hava ayar civatasını sonuna kadar sık. Motor çalışır vaziyetteyken yavaş yavaş açmaya başla.

Motorun en iyi gaz yediğini düşündüğün yerde bırak.

Motorunu tanımıyosan tamirciye git. Onlar tanırlar.

mustafa_325
07 Haziran 2017, 20:42
Öncelikle ortalamayı yanlış hesaplamışsınız. Doğrusu 3,125 tur olacak. [(2,5-1,25)+(2,5+2,5)]/2=3,125. Zaten bu ayar doğru değil.
Ayarın bozulduğu noktayı değil aynı gazla maksimum devri bulduğu noktaya göre ayarlayacaksınız. Yani önce rölantiyi arttır sonra hava ayar vidasıyla oynayarak maksimum devrin olduğu noktayı bul en son rölantiyi tekrar düşür.

chopper125
07 Haziran 2017, 20:44
cevaplar için teşekkürler yarın dediğiniz gibi ayarlıyacağım