PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 150 Mr Vulture 6'bin devirden sonra tekleme problemi!



TheDarkPower
27 Mart 2017, 02:05
Merhabalar sorunum kısaca basit motosikletim 2015 model 15 Bin Km'de vites fark etmeksizin gaza yüklendiğim zaman 6 bin devirden sonra hareket halinde iken teklemeler yapıyor. Motosikleti yeni aldım 1ay oldu uzun yol fazla denemedim motorum çok dik 3 şeritli yoldan aşağıya inerken ancak 120-130'u gördü. Normalde bu tekleme yüzünden 80'i zor geçiyor. Sinyalimi yapan usta(Mondial Servis Ustası) karbüratörü değiştirmemiz lazım başka zaman gel dedi. Karbüratörümü açıp temizleyip geri takmıştı ama birşey fark etmedi sorun ondan mıdır yoksa ateşleme sistemi vs başka nedenlerden ötürüde olabilirmi?

Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkür Ederim.

diablof
27 Mart 2017, 09:57
karbüratöre gidin havaya bir bak bakalım.

karbüratör içindeki kauçuk malzemede yırtık olabilir. onu kontrol etmekte fayda var.

devir yükseldikçe, motorun elektrik ihtiyacı artar. bunu karşılayamayan elektrik tesisatı buna sebep olabilir. göz ardı edilmemesi gereken bir durum direk karbüratör değiştirelim kolay yolu işin bence. konjektörü elektriği hatta ateşleme bobininin kontrol edilmesi mantıklı bir hareket olur.

şimdilik aklıma gelenler bunlar.

kolay gelsin.

TheDarkPower
27 Mart 2017, 19:16
karbüratöre gidin havaya bir bak bakalım.

karbüratör içindeki kauçuk malzemede yırtık olabilir. onu kontrol etmekte fayda var.

devir yükseldikçe, motorun elektrik ihtiyacı artar. bunu karşılayamayan elektrik tesisatı buna sebep olabilir. göz ardı edilmemesi gereken bir durum direk karbüratör değiştirelim kolay yolu işin bence. konjektörü elektriği hatta ateşleme bobininin kontrol edilmesi mantıklı bir hareket olur.

şimdilik aklıma gelenler bunlar.

kolay gelsin.

Öncelikle teşekkürler motosikletin elektrik tesisatını sinyallerimi yaptıkları gün komple yeniden çektiler. Önceki sahibi biraz ortalığı karıştırmış sinyaller yüzüne bende komple yenilettim. Ateşleme vs elektriksel sıkıntılar yok yani kontrol edildi. Buji yağ vs ne varsa hepsini bakıttım değiştiler bir gün boyunca sadece benim motorumla ilgilendiler sağolsunlar. Sadece vakit kalmadığı için bu sorunu halledemedik ama hava filtresi olayını ben benzinciye gittiğim sırada bakmışlar ben birde oralara göz atıyım duruma göre dönüş yaparım.

efendy06
27 Mart 2017, 20:00
MR'nin hava filtresi kolay kolay dolmaz. Onun dışında, subap ayarı çabuk bozulur, baktırmanda, bozuk ise sentil ile ayar yapılmasında fayda var. Subap ayarı bozulunca haliyle gitmiyor motor. Düz yolda 110'dan sonrasını çok bekleme, rüzgar vs. uygun ise en fazla 115-120 yapar. Birinci viteste kolay tekere gelir, kolay yan verir. Dikkat etmekte fayda var.

Uzun yol konusunda, günübirlik turlarda 250-300 km ve daha fazlasını yaptığım oldu, motor gitmem, yoruldum, şiştim vs. demiyor ama sele rahatsız.

motorcu26
29 Mart 2017, 21:10
Jikle ye bak bende var mr jiklede yemiyo ga jikle mandalı en aşda olmalı jikle manadalaına bas en aşaağıda olsun boğz açaılaraka hava ve benzin karıştıracaka maadalaı yukarı aladında sade benzin gelecek o şekilde oldunda tekleme vaar bendede ona bi bak derim