PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet takaslı 4 kapı spor araç



sezer aykaç
02 Mart 2017, 18:39
Araba fazlalıgından motosiklet ile takas düşünüyorum. Saygı samimiyet ve iyiniyete göre mantıklı olmak kaydıyla her tur takası degerlendirebilirim.

Degerlendirmeye almayacagim modeller yuksek cc scooter yine yüksek cc racing ve çin mallarıyla olmaz. Eski ve bakimsız bir motosiklette düşünmem. Chopper enduro naked ve 600 cc yi gecmemek kaydıyla racin ve 250 cc ye kadar scooter Ayrıca üst limit 25 bin alt limit yoktur buna gore degerlendirin.

Aracın şu an sahibindende ilani mevcut. Detaylı açıklama ve resimlerde mevcut. Ne var ne yok son derece şeffaf bir sekilde yazdım.

İLAN NO 314218424 budur

Ciddi düsünen arkadaşlar whatsapp ve telefon ile ulaşabilir. 05458113406

Araci kisaca tanitayım.

Lantis Porsche 911 ve Panamera'nin tasarimcisi Ginger Ostle tarafindan tasarlandi. Hatchback gibi gorunse de gercekte fastback kategorisinde bir aractir. Bu kategoride Toyota Supra, Mitsubishi Eclipse vs araclar var. Arka kuyruk kismina spoiler konulabilmesiyle hatchbacklerden ayrilir. Buradan da anlayabilirsiniz hatchback olmayip, fastback oldugunu. Parcalari Japon parcacilarda yan sanayi olarak var ve ucuz. Yetkili servislerde orjinal olarak var ve pahali. Honda'nin VTI VTEC benzeri bir sistem Lantis'de VICS olarak var. 5000 devirden sonra kisa iticileri devreye sokarak 7100 devire yapistiriyor. Otomatik sanzumani en uzun omurlu arabalardan. Tas gibi de denebilir. Aynalar elektrikli, 4 cam elektrikli standart donanimi. Piston kollari cok kisa ve boreXstroke orani 0.99 yani nerdeyse 1 civarinda. Bu da yuksek devirlere kolay cikis veriyor. Yagi zamaninda degistirilirse 350-400 bin kilometre motor omru var. Yakit tuketimi sakin kullanimda sehir icinde benzinde 8bucuk ile 9bucuk litre arasinda ki ideal degerlerdir. Performansli kullanimda 11 litreyi gecmez. 160 NM tork degerine sahiptir. Motoru 1840 CC olup 1.8den biraz daha buyuktur, 1.6 arabalarla karsilastirmayin. 4 kapisinda da camlar çercevesiz