PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : rolanti duzensizligi



motosero
18 Aralık 2016, 08:44
Selamlar ustalar.500 km de mondial x trememax 200 motorum var.motorum yuksek rolantide calisiyor.rolantiyi normal seviyelere indirdigimde 5 sn icinde stop ediyor.karburatoru temizledim ve bir sorun gormedim.subap ayarinami baktirayim?karburatoru mu degistireyim?

Bisnev99
18 Aralık 2016, 09:46
Normal seviye kaç oluyor ve bütün motosikletlerde ayni mı

ümitersoy
20 Aralık 2016, 02:42
Bujileri degistir

Nikkfurie
20 Aralık 2016, 11:14
motosikletlerin rölantisi genelde 1200 - 1500 devir arasında olur,rakkamla belirtmediğin için yazmak istedim ki otomobillerle mukayese ediyorsan boşuna kurcalama 500 km deki motoru :)

motosero
20 Aralık 2016, 13:23
Devir saati olmayinca bisey diyemedim dogru soyluyorsunuz.yillardir cg kullandigim icin cok yuksek geldi 2000 civari gibi .buji degistirip deniyecem.sogukta jigle ile tek marsta aliyor.zaten iyibir ustaya baktiracagim.herkese tesekkurler.

MrMud
20 Aralık 2016, 14:32
Selamlar ustalar.500 km de mondial x trememax 200 motorum var.motorum yuksek rolantide calisiyor.rolantiyi normal seviyelere indirdigimde 5 sn icinde stop ediyor.karburatoru temizledim ve bir sorun gormedim.subap ayarinami baktirayim?karburatoru mu degistireyim?

Hocam bende işe git gelde kullanıyorum xtreme 150 sana şunu soyleyeyim;

Hiç ustaya felan gidip sormadım rölanti durumunu ama xtreme de motor ısınma durumu resmen problem, rölanti düşürürsen elini gazdan çekip olduğun yerde durmak için maksimum 5 dakikan var,
Bide Soğuk havalarda rölanti düşükse eğer jigle kaldırmadan çalıştırmak imkansız, ha jigleyi kaldırır çalıştırır, sonra jigleyi ortaya alıp 2-3 dakika yol yaptıktan sonra, jigleyi en alta alırsan daha stop etme sorunu olmuyor, motoru ısıtana kadar çekiyorsun çileyi, sonrası kütür kütür. 2 dakikada 10 defa jigle dedim dikkatini çekerim.

Sanki Pro.Hard-cross anasını saydığım, yüksek rölantide çalışmadan olmuyor, xtreme resmen iki zamanlı gibi davranıyor,.
Gururmu yapıyor anlamadimki :farao:

Bisnev99
20 Aralık 2016, 14:40
Konu benim değil ama bir şey soracaktım. Vites boştayken rolantide devirin kendi kendine giderek yükselmesinin sebebleri neler olabilir.?

motosero
20 Aralık 2016, 14:57
Saolun ustadim .biraz yuksek calisiyor bunlar herhalde biz cg ye alismisiz ondan belkide.

MrMud
20 Aralık 2016, 15:02
Saolun ustadim .biraz yuksek calisiyor bunlar herhalde biz cg ye alismisiz ondan belkide.

Hard Cross makineler için evet öyle, rolantiler yuksek, durduğu yerde bile elektrikli testere gibi çatır çatır ederler, Husqvarna markası, cross motorlarında oldugu kadar e.testere üretiminde de meşhurdur.
Kendileri elektrikli testere üreticisi :)

sines
22 Aralık 2016, 01:27
Konu benim değil ama bir şey soracaktım. Vites boştayken rolantide devirin kendi kendine giderek yükselmesinin sebebleri neler olabilir.?

Karbüratör hava ayarında sorun olabilir

medusa_0302
22 Aralık 2016, 08:40
dostum mobilet mi bu hemen karbüratörü temizliyorsun. Supaplar sıkı muhtemelen 500 bakımında mutlaka göstermelisin.

motosero
22 Aralık 2016, 15:59
dostum mobilet mi bu hemen karbüratörü temizliyorsun. Supaplar sıkı muhtemelen 500 bakımında mutlaka göstermelisin.
Ikinci el aldim. yatan bir motordu akusu bitikti.ne durumda bilmiyordum.soktum baktim hava ayarida yaptim .subaplarina baktiracagim .saol ustadim herkesin emegine saglik.

motosero
08 Ocak 2017, 10:14
Sorunumuz karburator gaz teli kapagindaki contadanmis.yeni conta taktim motorum saat gibi ayar tuttu.emegi gecen herkese tesekkur ederim.saolun.

Nikkfurie
08 Ocak 2017, 15:04
Konu benim değil ama bir şey soracaktım. Vites boştayken rolantide devirin kendi kendine giderek yükselmesinin sebebleri neler olabilir.?

manifold contasından hava emiyorsa devir yükselir..