PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bir Hyosung hikayesi



pardus1992
01 Eylül 2016, 17:49
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım...
sorunum şu benim gt 250 uzun yol yaparken bir anda devir kesip stop etmistı ve kontagı aç kapa yapmadan çalısmıyordu (karburatorlu model)ustamı aradım ve beyınden kaynaklandıgını soyledı bende ecu yu tamır ettırdım hatta konjektorun ecu ya zarar verdıgını soyledıler bu yuzden onu da degıstirdım fakat problem ortadan kalkmadı hala motor zor calısıyo ve gıderken stop edıyo bılgısı olan arkadaslardan yardım talep edıyorum...

bazen25
01 Eylül 2016, 17:54
Konjektörden, yan ayak müşürüne kadar uzar, depodan gelen benzini musluktan kapat, karbüratörün altında iki adet civata var onları gevşet, içindeki benzin aksın, sonra kapatıp devam et.(birde böyle deneyin)
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-331.html

bu sayfada ilgili vidanın yeri var, sizinkinde 2 adet olmalı.

acestor
01 Eylül 2016, 17:54
Modelin kullanıcı başlığına açarsan veya aynı marka başka model, daha çabuk cevap alabilirsin. Buradan ulaşabilirsin:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/2145-hyosung-gt-250-comet-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10439-hyosung-gt-250-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

pardus1992
01 Eylül 2016, 18:31
birde boyle deneyeyim bakalım ben eletrikle ilgili bi problem olabıleceğini düşünüyodum ama sigorta falan gibi..

mterayes26
02 Eylül 2016, 01:48
Ecu ateşleme olması gerek Beyindeki siyahbeyaz kabloyu müsait bir yerden kes ateşleme varsa ayak müşürü Vs eğer yoksa arızalı Ecu veya kontak tesisat arızası

pardus1992
02 Eylül 2016, 03:40
Benim beyinde direk olarak kablo yok girisleri var sadece olayi soyle detaylanirayim ben bu sekilde kullanirken motoru yolda stop ediyor ben atesleme dugmesinden ac kapa yapiyorum hicbir sorun yokmus gibi calisiyor ihtimalleri siz degerlendirin

UNdocab
02 Eylül 2016, 08:41
Öncelikli muhtemel parçalar olarak ateşleme kesmeyi ayaklık müşürü, debriyaj müşürü geçici iptal edilerek bakılır.

Motor karbüratörlü, karbüratör pislik dolu ise hız atıyorum 100 ü geçtiğinde benzin pislikten motora gidemez ve stop edebilir.(Başıma geldi bulana kadar akla karayı seçtim)

Eski motorlarda olabiliyor. Sigorta kutusu soketli soketi çıkarıp sigorta kutusunun demirine bi bak bakayım kırık var mı. Bu da başka bir kişide oldu. yolda giderken motor stop ediyordu. Sigorta kutusunun içindeki metal kırılmış.

Doğru düzgün bir servise gidersen halleder.

Lucas
02 Eylül 2016, 09:44
Öncelikli muhtemel parçalar olarak ateşleme kesmeyi ayaklık müşürü, debriyaj müşürü geçici iptal edilerek bakılır.

Motor karbüratörlü, karbüratör pislik dolu ise hız atıyorum 100 ü geçtiğinde benzin pislikten motora gidemez ve stop edebilir.(Başıma geldi bulana kadar akla karayı seçtim)

Eski motorlarda olabiliyor. Sigorta kutusu soketli soketi çıkarıp sigorta kutusunun demirine bi bak bakayım kırık var mı. Bu da başka bir kişide oldu. yolda giderken motor stop ediyordu. Sigorta kutusunun içindeki metal kırılmış.

Doğru düzgün bir servise gidersen halleder.

Konunun uzmanı yazıp bize yazacak birşey bırakmamış :)

pardus1992
02 Eylül 2016, 14:19
Birde alet bi duzensi calisma egiliminde surekli gaz vercen surekli ust devirlerde kullancaksin yoksa tik diye duruyo onerilerinizi dikkate alip kontrol edecegim