kerem can
16 Ağustos 2016, 12:25
Oncelıkle herkese iyi forumlar,lafı fazla uzatmadan yapım aşamalarının fotograflar ile anlatıyorum.
http://i.hizliresim.com/3A1qkr.jpg
http://i.hizliresim.com/B8RA5V.jpg
Motorumun orjinal hali bu şekildedir.Tam 1 sene kadar ehliyetim olmaması nedeniyle garajda yattı.
--
http://i.hizliresim.com/bygGdG.jpg
2.el 400km de iken aldım 1 hafta kadar sürdüm sürmedim benzin şamandırası erimiş vb fabrika hataları nedeniyle.Bununla uğraşmak yerine 125 drift almayı düşündüm ilk başta.Sonra cafe racer tarzına cevırırmıyım acaba diye bi kurt düştü içime.Aynı günün ertesi hemen gidon ayna elcik siparişlerini verdim.Bu vesileyle şamandırayıda yaptırmıs oldum.
--
http://i.hizliresim.com/Nk91mk.jpg
1Hafta kadar bekledikten sonra motorumu almaya gittim.Eski haline göre büyülenmiştim resmen.O gidon o aynalar farklı bi motosiklet olu verdi bi anda gözümde.
--
http://i.hizliresim.com/VEgMdR.jpg
Eee tabi kolları sıvama vakti gelmişti,artık her görenden bir yorum bir fikir duymaktanda sıkılmıstım. Kendı zevkıme ne hitap ederse onu yapmaya karar verdim.Tabi bazı custom boxerlardanda cok esinlendim. İlk işim yapıskanları ve gereksiz metalik parçaları sökmek oldu.
--
http://i.hizliresim.com/D38dN1.jpg
Sonra dedımkı neden camurlugu sokmuyorum? Havalarda cok iyi ayrıca o kırmızı rengi hiç uymamıştı önüne, e tabiki o fardaki carpı olmazsa olmazz
--
http://i.hizliresim.com/RQbPdG.jpg
Şu zamana kadar tek sıkıntım motor altımdayken kucuk gozukmesiydi,1.80 1.85 arasında bi boyum,yapılı bi vucudum var.
---
http://i.hizliresim.com/yVA3Ba.jpg
E tabi malın özü çinli olunca sorunlarda cıkartıp duruyodu. Bana en pahalıya patlıyan on takımın dagılmasıydı, 1 sene garajda durunca on takımdakı vıdalar paslanmıs ilk cukurda dağılmışlar 200 tl vermek zorunda kaldım.Titreşim azer bülbül derecesinde oldugu için vidaları sıkmak zorundaydım 2 gunde bır en azından. Artık nasıl titriyosa bu kornayı tutan demir direk yerinden kırılmış,cok guclu bi yapıstırıcıyla onuda hallettım fakat can sıktı tabikide.
---------
http://i.hizliresim.com/ZYAErA.jpg
Vee tabikide filmin koptugu nokta;kuzenım misafir olarak geldi kendisi 90kilo sırt cantasındada baya yük vardı bi 30kg civarıda o. Arkama oturunca tabi motorun seyri değişti,sele yamuldu camurluk gibi oval şekil aldı benım oldugum kısım havada kaldı,ya komple demiri değiştiricektik yada yeni sele yaptırıcaktım.Her şeyin el emeği olmasını istedigim için kendım yapmayı tercıh ettım,kartonla olcu ayarladım marangoza bu sekılde tahta kesmesını ıstedım bayada kalın kırılma felanda olmaması için.
http://i.hizliresim.com/G3p0q6.jpg
Ortaya boyle bır sekıl cıktı, tabıkıda bazı eksikleri var.Ardıdan eski selenin altındaki bağlama aparatlarını sanayide söktürüp bu tahtaya monte ettirdim. Artık son aşama deri kaplama kalmıştı.
http://i.hizliresim.com/OE3yJZ.jpg
Onun ıcınde bir yer ile anlaştım,istedigim modeli gösterdim sagolsunlar ellerinden geldikleri kadar yaptılar.Ama boyle bır sey yapacak olan arkadaslar mutlaka motosiklet icin ozel sele yapan mekanlara gitsin,dedıgım gıbı benımkısı orta hallı ogrencı işi :)
---
http://i.hizliresim.com/pEmGY0.jpg
Artık biraz para harcamnın vakti gelmişti,yuvarlak sinyal,yuvarlak stop lambası,mat siyah sprey boya,vernik sipariş verdim.Sinyaller bekledigimden baya baya büyük geldi.Ama daha fazla ugrasmak istemedigim için değiştirmedim sonucta istedigim tarz aynı sadece biraz büyükler.
--
http://i.hizliresim.com/9G9DR5.jpg
Ardından 1 gün boyunca motora boya attım baya alengirli oldu,tabi oldugu kadar.Boyalar kurur kurumaz sinyalleri taktım.
---
http://i.hizliresim.com/lE0bkr.jpg
Ve tabikide sinyalleri nikelaj kısmınıda boyadım.Sonucunda ortaya böyle bir görüntü cıktı.Stop lambasını takmak ıcın bı yer uyduramadım camurluga delık acmamız gerek bunun ıcın motorcuya götürmem gerekli.Ayrıca havalar sogumaya başladı ve yagmur yagdı 1-2 kez ön camurluk olmadan kaskıma kadar camur geliyordu bende camurluguda boyayıp tekrar takmaya karar verdim.
----
http://i.hizliresim.com/G3pyYr.jpg
Motorun biraz ekmegini yemek istedim yaklaşık 1000 kilometre yaptım ve kilometre teli koptu,artık hız ve kilometre sayacı çalışmıyor.Ön fren telide muhtelemene değişmesi gerek gıcırtılı sesler cıkartmaya basladı.On takımı yapan motorcu 1-2hafta ıcınde ses gelırse on takımdan getır demıstı acayıp bı sesde gelıyor amartisorden onuda gosterıcem en yakın zamanda. EE bunlar çinlinin derdi ne kadar sogutsada yapıcak bir şey yok :)
---
http://i.hizliresim.com/aXy102.jpg
http://i.hizliresim.com/oEY68X.jpg
Bu motosikletim geçiş motosikleti ve bunu satana kadar hiç bir zaman bitmicek projem,elbet değiştirilcek bir şey bulunur :)
Artık bana cafe racer ruhunu yaşatmak ve en azından bi 10.000 kilometrelik tecrube yapmak kaldı.
http://i.hizliresim.com/3A1qkr.jpg
http://i.hizliresim.com/B8RA5V.jpg
Motorumun orjinal hali bu şekildedir.Tam 1 sene kadar ehliyetim olmaması nedeniyle garajda yattı.
--
http://i.hizliresim.com/bygGdG.jpg
2.el 400km de iken aldım 1 hafta kadar sürdüm sürmedim benzin şamandırası erimiş vb fabrika hataları nedeniyle.Bununla uğraşmak yerine 125 drift almayı düşündüm ilk başta.Sonra cafe racer tarzına cevırırmıyım acaba diye bi kurt düştü içime.Aynı günün ertesi hemen gidon ayna elcik siparişlerini verdim.Bu vesileyle şamandırayıda yaptırmıs oldum.
--
http://i.hizliresim.com/Nk91mk.jpg
1Hafta kadar bekledikten sonra motorumu almaya gittim.Eski haline göre büyülenmiştim resmen.O gidon o aynalar farklı bi motosiklet olu verdi bi anda gözümde.
--
http://i.hizliresim.com/VEgMdR.jpg
Eee tabi kolları sıvama vakti gelmişti,artık her görenden bir yorum bir fikir duymaktanda sıkılmıstım. Kendı zevkıme ne hitap ederse onu yapmaya karar verdim.Tabi bazı custom boxerlardanda cok esinlendim. İlk işim yapıskanları ve gereksiz metalik parçaları sökmek oldu.
--
http://i.hizliresim.com/D38dN1.jpg
Sonra dedımkı neden camurlugu sokmuyorum? Havalarda cok iyi ayrıca o kırmızı rengi hiç uymamıştı önüne, e tabiki o fardaki carpı olmazsa olmazz
--
http://i.hizliresim.com/RQbPdG.jpg
Şu zamana kadar tek sıkıntım motor altımdayken kucuk gozukmesiydi,1.80 1.85 arasında bi boyum,yapılı bi vucudum var.
---
http://i.hizliresim.com/yVA3Ba.jpg
E tabi malın özü çinli olunca sorunlarda cıkartıp duruyodu. Bana en pahalıya patlıyan on takımın dagılmasıydı, 1 sene garajda durunca on takımdakı vıdalar paslanmıs ilk cukurda dağılmışlar 200 tl vermek zorunda kaldım.Titreşim azer bülbül derecesinde oldugu için vidaları sıkmak zorundaydım 2 gunde bır en azından. Artık nasıl titriyosa bu kornayı tutan demir direk yerinden kırılmış,cok guclu bi yapıstırıcıyla onuda hallettım fakat can sıktı tabikide.
---------
http://i.hizliresim.com/ZYAErA.jpg
Vee tabikide filmin koptugu nokta;kuzenım misafir olarak geldi kendisi 90kilo sırt cantasındada baya yük vardı bi 30kg civarıda o. Arkama oturunca tabi motorun seyri değişti,sele yamuldu camurluk gibi oval şekil aldı benım oldugum kısım havada kaldı,ya komple demiri değiştiricektik yada yeni sele yaptırıcaktım.Her şeyin el emeği olmasını istedigim için kendım yapmayı tercıh ettım,kartonla olcu ayarladım marangoza bu sekılde tahta kesmesını ıstedım bayada kalın kırılma felanda olmaması için.
http://i.hizliresim.com/G3p0q6.jpg
Ortaya boyle bır sekıl cıktı, tabıkıda bazı eksikleri var.Ardıdan eski selenin altındaki bağlama aparatlarını sanayide söktürüp bu tahtaya monte ettirdim. Artık son aşama deri kaplama kalmıştı.
http://i.hizliresim.com/OE3yJZ.jpg
Onun ıcınde bir yer ile anlaştım,istedigim modeli gösterdim sagolsunlar ellerinden geldikleri kadar yaptılar.Ama boyle bır sey yapacak olan arkadaslar mutlaka motosiklet icin ozel sele yapan mekanlara gitsin,dedıgım gıbı benımkısı orta hallı ogrencı işi :)
---
http://i.hizliresim.com/pEmGY0.jpg
Artık biraz para harcamnın vakti gelmişti,yuvarlak sinyal,yuvarlak stop lambası,mat siyah sprey boya,vernik sipariş verdim.Sinyaller bekledigimden baya baya büyük geldi.Ama daha fazla ugrasmak istemedigim için değiştirmedim sonucta istedigim tarz aynı sadece biraz büyükler.
--
http://i.hizliresim.com/9G9DR5.jpg
Ardından 1 gün boyunca motora boya attım baya alengirli oldu,tabi oldugu kadar.Boyalar kurur kurumaz sinyalleri taktım.
---
http://i.hizliresim.com/lE0bkr.jpg
Ve tabikide sinyalleri nikelaj kısmınıda boyadım.Sonucunda ortaya böyle bir görüntü cıktı.Stop lambasını takmak ıcın bı yer uyduramadım camurluga delık acmamız gerek bunun ıcın motorcuya götürmem gerekli.Ayrıca havalar sogumaya başladı ve yagmur yagdı 1-2 kez ön camurluk olmadan kaskıma kadar camur geliyordu bende camurluguda boyayıp tekrar takmaya karar verdim.
----
http://i.hizliresim.com/G3pyYr.jpg
Motorun biraz ekmegini yemek istedim yaklaşık 1000 kilometre yaptım ve kilometre teli koptu,artık hız ve kilometre sayacı çalışmıyor.Ön fren telide muhtelemene değişmesi gerek gıcırtılı sesler cıkartmaya basladı.On takımı yapan motorcu 1-2hafta ıcınde ses gelırse on takımdan getır demıstı acayıp bı sesde gelıyor amartisorden onuda gosterıcem en yakın zamanda. EE bunlar çinlinin derdi ne kadar sogutsada yapıcak bir şey yok :)
---
http://i.hizliresim.com/aXy102.jpg
http://i.hizliresim.com/oEY68X.jpg
Bu motosikletim geçiş motosikleti ve bunu satana kadar hiç bir zaman bitmicek projem,elbet değiştirilcek bir şey bulunur :)
Artık bana cafe racer ruhunu yaşatmak ve en azından bi 10.000 kilometrelik tecrube yapmak kaldı.