PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet sarj etmiyor (100cc cup)



iskender123
31 Temmuz 2016, 15:13
Herkese merhaba, yine bi sorunla karşı karşıyayım, 2 gün önce motor kırmızı ışıkta beklerken stop etti (rolenti ayarindan) tekrar çalıştırmak istedim tık dedi kaldı farlardada bi sonukluk vardi, ayak marsiyla çalıştırdim eve geldim hâlâ devam ediyo ,gaz verince lambalarin parlamasi lazimken orali bile olmuyo bunun sorunu konjektordenmidir sargilardanmi akudenmi hic yasayan varmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Yokmudur bilgilendirecek bilgili abimiz

snappy x
31 Temmuz 2016, 16:01
sen daha dün bana demiyormuydun 3.vites 90 yaparsan öyle olur diyen ? demekki sende denemişsin motorun bozulmuş

SenC_an
31 Temmuz 2016, 16:09
%85 konjektör , %10 akü ,%5 motor az yada fazla volt veriyor konjektöre.

Eğer yazdığın gibi motorun mondial'se servisi garanti yeni knjektör yanında akünü bitirmiş bu abim yeni akü der ikisinide garantiye sokmaz para ister üstüne işçilik ister. İsterse aküden olsun ikisininde yenisini (bi önceki arkadaştan çıkan) takar geçer. Ha motordan kaynaklı bi problemse 2-3 ay sonra tekrar aynı şey başına gelir yine gidersin , yine aynı parçalara aynı parayı ister ama bu sefer motorun içinide açar işçiliği de artar. tahmini 300 civarı hesap çıkarırlar. extrem yağ özelliği vardır mondial servisinin hep haklıdır mükemmeldir tecrübeyle sabittir.

Denizli'de melek gibi bi mondial ustası yoksa ( burda yok ) vurdur motoru sökeden yeni konjektör al taktır bas gel (ordakiler melek gibi dışardan pek belli olmaz ama cüzdanı açtığında anlarsın kime gidersen git 50 liranın üstü mümkün değil)

Mertcan39
31 Temmuz 2016, 16:16
sen daha dün bana demiyormuydun 3.vites 90 yaparsan öyle olur diyen ? demekki sende denemişsin motorun bozulmuş

Snapy çocukmusun herşeye muhalefet olma derdindesin şarj sorunu ile 90 basmanın ne alakası var ?

Arkadaşa gelicek olursak gidip baktırman gerek burdan ancak tahmin edebiliriz fakat motor sargı yaksa hiç çalışmaması gerek akü boş diyorsun elektriği nerden buluyor bu alet :)

snappy x
31 Temmuz 2016, 20:15
Snapy çocukmusun herşeye muhalefet olma derdindesin şarj sorunu ile 90 basmanın ne alakası var ?

Arkadaşa gelicek olursak gidip baktırman gerek burdan ancak tahmin edebiliriz fakat motor sargı yaksa hiç çalışmaması gerek akü boş diyorsun elektriği nerden buluyor bu alet :)

ne alaka hocam.başka bir konuda alakasız olarak bunu söylemişti bende şimdi alakasız yerde bunu söyledim :wiinkk:

iskender123
31 Temmuz 2016, 22:29
sen daha dün bana demiyormuydun 3.vites 90 yaparsan öyle olur diyen ? demekki sende denemişsin motorun bozulmuş

Kardesim sen beni yanlış anlayıp kizmissin kusuruma bakma. evet 2.vitesde 60 3.viteste 85 4.vitestede 110 a çıktım. sınırları zorlarsan civatalar elbet dökülür demek istedim o mevzuda:) yorumun için çok teşekkür ederim tekerin düz bassın

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------


%85 konjektör , %10 akü ,%5 motor az yada fazla volt veriyor konjektöre.

Eğer yazdığın gibi motorun mondial'se servisi garanti yeni knjektör yanında akünü bitirmiş bu abim yeni akü der ikisinide garantiye sokmaz para ister üstüne işçilik ister. İsterse aküden olsun ikisininde yenisini (bi önceki arkadaştan çıkan) takar geçer. Ha motordan kaynaklı bi problemse 2-3 ay sonra tekrar aynı şey başına gelir yine gidersin , yine aynı parçalara aynı parayı ister ama bu sefer motorun içinide açar işçiliği de artar. tahmini 300 civarı hesap çıkarırlar. extrem yağ özelliği vardır mondial servisinin hep haklıdır mükemmeldir tecrübeyle sabittir.

Denizli'de melek gibi bi mondial ustası yoksa ( burda yok ) vurdur motoru sökeden yeni konjektör al taktır bas gel (ordakiler melek gibi dışardan pek belli olmaz ama cüzdanı açtığında anlarsın kime gidersen git 50 liranın üstü mümkün değil)

Motor mondial 110 kf serisi 2006 model garanti filan yok servise goturmem ama zorundayim manyeto tarafindan yag kaçırıyor ve manyetoyu çevreleyen (stator muydu neydi )bakir teller yag içinde ondan kaynaklanabilirmi ? sadece yag kacagi icin goturcem ama servuse degil herhangi bir ustaya geçen 3 liralik bilye degisimine 50 lira istediler morelim bozuldu onuda kendim taktim .Yarin 110 cc silindir karbüratör ust kapak filan komple degistircem parçaları siparis etmistim cok uygun fiyata geldi, komple kaporta degistirme de aklimda neyse , Internete 10 liraymis konjektor, benim tanidik parcacidada aynıdır, kendim takarim bugune bugun 0 tecrübeyle şanzıman indirmis adamız :) yorumun için cok tesekkur ederim yarin soker takar yazarim buraya

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------


Snapy çocukmusun herşeye muhalefet olma derdindesin şarj sorunu ile 90 basmanın ne alakası var ?

Arkadaşa gelicek olursak gidip baktırman gerek burdan ancak tahmin edebiliriz fakat motor sargı yaksa hiç çalışmaması gerek akü boş diyorsun elektriği nerden buluyor bu alet :)
Mantıklı, akuyu söktüm yine yaniyordu lamba ama cok az böyle hani ölmücek
kadar gaz verincede hic artış yok , acaba diyorum akü sarjmi almiyor oyle olsa gaz verince lambanin ışığının artması lazim tek şüphelenilen şuan konjektor yarin insallah komple elden gecircem motoru ve uzun zamandir aklimda olan denizliden-Isparta Eğirdir gölüne gideceğim yorumun icin çok teşekkür ederim

Ben Vahit
31 Temmuz 2016, 23:03
Konjektör kardeşim aynı sıkıntıyı yaşadım merak etme sargı kolay kolay yanmaz.
En kısa sürede değiştirmen gerekli akü de bitecektir haliyle.

Karalı
31 Temmuz 2016, 23:36
Konjektor yada sargı muhtemelen sargı
Konjektör'ün ölçüm'lerine baktır sorun yoksa sargı yanmıştır yeniletmen yada yenisini alman gerekicek

iskender123
31 Temmuz 2016, 23:49
Konjektör kardeşim aynı sıkıntıyı yaşadım merak etme sargı kolay kolay yanmaz.
En kısa sürede değiştirmen gerekli akü de bitecektir haliyle.

Akü dolar ya çok fazla binerim motora genelde,akü az sarj olur gibi oluyo iki basimda bitiyor. teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------


Konjektor yada sargı muhtemelen sargı
Konjektör'ün ölçüm'lerine baktır sorun yoksa sargı yanmıştır yeniletmen yada yenisini alman gerekicek

Galiba manyetonun altindaki kapak veya krank milinin ordan bi yerden yag kaciriyor ve sarginin ordaki kapaga doluyo tasiyor motor yag akitiyor , acaba onu yag etkilermi ? Cok tesekkurler

Mertcan39
31 Temmuz 2016, 23:55
Yağlı çalışan ve kuru çalışan sargı var benim driftteki yağlı çalışan :)

iskender123
01 Ağustos 2016, 00:00
Yağlı çalışan ve kuru çalışan sargı var benim driftteki yağlı çalışan :)
Vay be daha öğrenecek çok şeyim var :D yagli sargi taksakmi napsak 30lira filandir galiba ortalama motora 150 -200LIRA harcicam belli oldu

mterayes26
01 Ağustos 2016, 10:54
Gelelim hız konusuna dün gece Seyhan 150 sübapları kesti, VN 800 ile çekmeye gittim. Yolu düz bulup 70 çıktım arkamdan sellektör korna dedim sıkıntı var durdum.

Yaa abi beni öldürCEN mi tamam iyilik yapıp geldin bu halde de 90 la gidilmezki dedi. Olm diyorum 71 İ görnedim nasıl görmedin abi benim ibre 90 dı.

4.vites 80 90 yapmıştır o

Soruna gelince konjektördür sargı kolay yanmaz

iskender123
01 Ağustos 2016, 21:02
Gelelim hız konusuna dün gece Seyhan 150 sübapları kesti, VN 800 ile çekmeye gittim. Yolu düz bulup 70 çıktım arkamdan sellektör korna dedim sıkıntı var durdum.

Yaa abi beni öldürCEN mi tamam iyilik yapıp geldin bu halde de 90 la gidilmezki dedi. Olm diyorum 71 İ görnedim nasıl görmedin abi benim ibre 90 dı.

4.vites 80 90 yapmıştır o

Soruna gelince konjektördür sargı kolay yanmaz

Biz gördüğümüzü söyledik abi :) belkide 60-70le gidiyoruz , burdaki 3.viteste göstergedeki 90 olayi cup motor icin fazla denmek istendi :) sorun konjektor deymis bu arada herkese cok tesekkurler hazir elim degmisken bite motor rektefe ettim :D