PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Devir saati coşuyor..



toseabul
26 Haziran 2016, 00:08
MERHABA MT ailesi.. 99 Model Motosikletim R1 de kontağı açtığımda devir 3 gelip 2 de duruyor. ve bir iki saniye sonra kendiliğinden 6-7 devire cıkıp tekrar 2 ye iniyor. kafasına göre takılıyor.. kontağı kapattıgımda ise devir 0 a düşüyor. motosikleti calistirirken gene devir saati ayni sekilde bazen 4-5 devire gelior ve saniyeler icinde gene kafalarına göre takılmalar oluyor. bu sorunun neyden kaynaklı olduğunu ve cözümü nasıl oldugu hakkında bilgi sahibi olan varmı acaba ?

etarhan
26 Haziran 2016, 00:35
Elektronikten anlayan (mesleği elektronik cihaz tamir etmek olan) birisi (tercihan yetkili servis) aleti açacak, içinde oksitlenmiş veya gevşemiş bağlantı var mı diye kontrol edecek, becerebiliyorsa arızalı parça arayıp değiştirecek. Bunlar olmuyorsa sana hayırlısıyla üç vakitte helal süt emmiş bir devir saati görünüyor demektir. Anlamayanlara KUR CA LAT MA!

CrazyBullet
26 Haziran 2016, 00:53
Yabancı bir forumda benzer durumu yaşayan bir kişiye exup ya da throttle position sensor hatası verip overmediğ sorulmuş. Sanirim kullanım kılavuzunda belirtilen throttle position ile ilgili ayari yapip adam sorunu cozmus.

toseabul
26 Haziran 2016, 00:54
Elektronikten anlayan (mesleği elektronik cihaz tamir etmek olan) birisi (tercihan yetkili servis) aleti açacak, içinde oksitlenmiş veya gevşemiş bağlantı var mı diye kontrol edecek, becerebiliyorsa arızalı parça arayıp değiştirecek. Bunlar olmuyorsa sana hayırlısıyla üç vakitte helal süt emmiş bir devir saati görünüyor demektir. Anlamayanlara KUR CA LAT MA!

tamircilerin ellerine sokmam. salapati iş yapıyorlar ve bütcemi aşacak işçilik alıyorlar. coguda bu işin hakını veremiyor malesef... devir saatinde problem oldugunu sanmıyorum. saati acıp baktım. sıkıntı yok hersey düzgün küflenme oksitlenme vs olayı yok. ölcü cihazı ile icindeki diyot entegre direnc vs herseyi ölctüm hersey normal görünüyor. elektrik tesisati sifir taktirtmiştim tamirciye korkum tesisatan yada kablolardan olması. devir saatine baglı kablonun tam olarak nerde oldugu hakkında fikir sahibi degilim.

istanbu_gezg
26 Haziran 2016, 01:02
tamircilerin ellerine sokmam. salapati iş yapıyorlar ve bütcemi aşacak işçilik alıyorlar. coguda bu işin hakını veremiyor malesef... devir saatinde problem oldugunu sanmıyorum. saati acıp baktım. sıkıntı yok hersey düzgün küflenme oksitlenme vs olayı yok. ölcü cihazı ile icindeki diyot entegre direnc vs herseyi ölctüm hersey normal görünüyor. elektrik tesisati sifir taktirtmiştim tamirciye korkum tesisatan yada kablolardan olması. devir saatine baglı kablonun tam olarak nerde oldugu hakkında fikir sahibi degilim.



ölçmekle olmuyor km satini çeviren hassas motorlar arıza büyük ihitmal onlarla alakalı

toseabul
26 Haziran 2016, 04:20
Yabancı bir forumda benzer durumu yaşayan bir kişiye exup ya da throttle position sensor hatası verip overmediğ sorulmuş. Sanirim kullanım kılavuzunda belirtilen throttle position ile ilgili ayari yapip adam sorunu cozmus.

sıkıntının bende tps oldugunu dusunuyorum. motorun daha önce hız göstergeside calısmıyordu. bi kac arastirma sonucu ile hız göstergesini yapmıstım ordaki kablo kopuktu baglayınca sorun hal olmustu. sanırım sıkıntı gene aynı yerden oldugunu dusunuyorum. şu tps ayarının nasıl verdigini bi cözemedim yada nasıl yapılıyor anlamadım. malumun yabancı dil yok :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

sanırım sorunun kaynagını buldum. exup iptal edilmiş ama servo motora müdahele edilmemiş. 3000rpm den 7000rpm cıkmasının nedenide bu sanırım.. servo motora elimanator yapmam gerekecek. iş elektronik alanına giriyor bu konudada üstüme yoktur. yarın aksam neticeyi yazarım. insallah bu sıkıntıda hal olur.