PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 150KT Modifiye



src23
09 Haziran 2016, 22:28
Motorumu satıp cbr125 alacaktık ama bazı sorunlar yüzünden alamayacağım çok sinirim bozuldu. Elimdeki motor 2015 model mondial 150KT bu motoru artık hurda olana kadar kullanacağım. O yüzden bu motorun üzerinde maximum yapabileceğim modifiyeler nelerdir paradan kaçınmayacağım 1000-2000 TL neyse vereceğim. İlk maaşımın hepsini motora yatıracağım. Yeterki biraz daha iyi gitsin ve ömürlük olsun arıza çıkartmasın. Japon motorlar bütçemizi çok aşıyor elimdeki motoru adam edip hurda olana kadar kullanacağım.

mustafa42121
09 Haziran 2016, 22:31
200 cc yaparsin bide brat tasarim tamamdir :)

Mengu16
09 Haziran 2016, 23:10
Ben balansörü iptal etmeden 210cc yaptım. Forumda bilmeyen yoktur ama anlatılmaz yaşanır bi motor. 80km hızla girdiğim yokuşun ortasında gaz açıyorum 110km hıza çıkıyo motor :cherry: Yokuş da neresi söyleyim Ankara-Konya yolu Oran kavşağına çıkan yokuş. 100 beygir arabam motosikletimin yarısı kadar hızlanamıyo o yokuşta.

bursagsli
09 Haziran 2016, 23:51
kt 150 tarzı motorlar en fazla 90-100 km hızlara çıkıyor hızlansın diye dişlilerle oynama tavsiye etmem ben oynadım sadece motorun vitesler arası mesafe uzadı ama son hız artmadı. silindir ile 200 cc falan yap diyecemde çok ince ayarı var benim pek gözüm yemedi ama arkaya deri yan çanta yanlara da heybe gidona gidon püskülü koydun mu tamamdır

src23
10 Haziran 2016, 00:09
200 cc yaparken şanzımanda değişecekmi yoksa sadece şanzımanın üst bölümüm değişecek. Şanzımandanda pek memnun değilim aşağıya bastıkça vites artıyor bi türlü alışamadım bana klasik şanzıman daha koaly geliyor. Bunu değiştirmenin yolu yokmudur. Karbüratörüde güzel japon karbüratör alıcam. Arka ve ön amörtisörleri değiştirmemizde mümkün müdür acaba. Baya araştırma yapacam başıma iş açacam.

Mengu16
10 Haziran 2016, 01:52
200 cc yaparken şanzımanda değişecekmi yoksa sadece şanzımanın üst bölümüm değişecek. Şanzımandanda pek memnun değilim aşağıya bastıkça vites artıyor bi türlü alışamadım bana klasik şanzıman daha koaly geliyor. Bunu değiştirmenin yolu yokmudur. Karbüratörüde güzel japon karbüratör alıcam. Arka ve ön amörtisörleri değiştirmemizde mümkün müdür acaba. Baya araştırma yapacam başıma iş açacam.
Orjinal şanzıman 200cc gücü de taşır. Vites dizilimini değiştirmek için şanzıman dişlilerini değiştirmeye gerek yok. Vites topu ve vites değiştirici yıldız parça değişecek. Karbüratörün japon olmasına gerek yok cc'ye uyumlu olsun yeter. Ön amortisör değil ama arka amortisörü değiştirmek kolay. Orjinal amortisörün boyuna uyumlu bir amortisör bulup takabilirsiniz.

EmreKocyigit
10 Haziran 2016, 02:17
Motoru sat üstüne harcayacağın parayı koy japon al illa reyzing şart mı temiz ömürlük commuter yetmez mi?

src23
10 Haziran 2016, 12:55
Comutterlerin görüntüsü pek hoşuma gitmiyor 150kt nin görüntüsü hoşuma gidiyor sadece performansı pek tatmin etmiyor. birde ön amortisörleri önden bakınca çok cılız gözüküyor. En azından hyosung gv250 gibi olsa daha iyi olurmuş. Ben yeni motorcu sayılırım motorumu geçen yıl çokta fazla araştırma yapmadan hevesle aldım.

hattoi
10 Haziran 2016, 13:56
Süpürge hortumu ��
Acaba tır tır, 70 - 80 i geçmeden gezilsin diye üretilen motorun şasisi 100 üzeri hızlarda güvenli midir?
Kt bildiğim kadarıyla cg gillerden. 210 cc civarlarına çıkarman uzun yokuşlarda 150 ye göre süper olur ama son hız gezmemeni tavsiye ederim.
Motorunu sev, sevmediğin motora binme. İzmir dışına çıkmıyorsan bence ilk etapta görünüşünde hoşuna gidecek değişiklikler yapsan daha güzel olur. Birde 3 lük motora 5 masraf yapma üzülürsün. En fazla 1 yap.
Tabi bunlar benim düşüncelerim.


İyi günler dilerim.

src23
10 Haziran 2016, 22:51
Süpürge hortumu ��
Acaba tır tır, 70 - 80 i geçmeden gezilsin diye üretilen motorun şasisi 100 üzeri hızlarda güvenli midir?
Kt bildiğim kadarıyla cg gillerden. 210 cc civarlarına çıkarman uzun yokuşlarda 150 ye göre süper olur ama son hız gezmemeni tavsiye ederim.
Motorunu sev, sevmediğin motora binme. İzmir dışına çıkmıyorsan bence ilk etapta görünüşünde hoşuna gidecek değişiklikler yapsan daha güzel olur. Birde 3 lük motora 5 masraf yapma üzülürsün. En fazla 1 yap.
Tabi bunlar benim düşüncelerim.

İyi günler dilerim.


Evet hocam bir kere eğimli yolda 120 yi gördüm motor acayip kafa sallamaya başladı. Neden kafa sallar bunuda bilmiyorum şasidenmi yoksa amortisörler mi ? Biraz fazla cahilim bu konuda kusura bakmayın :D Benim için önemli olan biraz daha güçlü olsun ne biliyim gazı açtınmı daha seri kaçsın filan yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Arkadaşlar birde açık hava filtresi takmak istiyorum bu motorun karbüratörünün havaemiş boğazı kaç mm ? İnternetten alıp kendim takacağım

Mengu16
10 Haziran 2016, 23:29
Evet hocam bir kere eğimli yolda 120 yi gördüm motor acayip kafa sallamaya başladı. Neden kafa sallar bunuda bilmiyorum şasidenmi yoksa amortisörler mi ? Biraz fazla cahilim bu konuda kusura bakmayın :D Benim için önemli olan biraz daha güçlü olsun ne biliyim gazı açtınmı daha seri kaçsın filan yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Arkadaşlar birde açık hava filtresi takmak istiyorum bu motorun karbüratörünün havaemiş boğazı kaç mm ? İnternetten alıp kendim takacağım
Orjinal karbüratör 37mm civarı hatırladığım kadarıyla(sorun olmayacak kadar doğru hatırlıyorum ama). Modifiye karbüratörler 42mm. 45'lik açık filtreler uyuyo ona da.

necipalperen
13 Haziran 2016, 09:48
hız merakın yoksa bence motora dokunma hocam, yan çanta arka çanta ön sosis çanta motoru süper bir choppera çeviriyor. gören hayran hayran bakıyor.
hem de chopper gibi ağır ve hantal değil. trafikte her türlü kıvraklığa sahip.

motor zaten 100 km hıza rahat ulaşıyor. 120 için değmez bence. aradaki 20 km hız. uzun yola çıkmıcaksan çok da önemli değil.

ben kt150 ile uzun geziler yapıyorum. 4000km uzun yol yaptım. şimdi de yunanistan düşünüyorum.

motora modifiye yapacaksan yapman gereken tek şey koltuğu değiştirmek olsun bence. uzun yolda k.cımı ağrıtıyor benim.