PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM SERVİS PROBLEMİ



byanmaz
16 Nisan 2016, 14:00
Bir kaç ay önce şöyle yazmıştım :



Bu arada geçen sene test sürüşü için moto212'ye, bu motoru alırken ekspertiz için atamotoya, eksik bir iki aksesuar için spormoto'ya ve ufak tefek bakım işleri için moto x'e gittim. KTM bayiilerinin müşteri memnuniyeti ve güleryüz için özel çaba gösterdiğini teslim etmek lazım. Aksesuarlar pahalı ama işçilik ve yedek parçanın fiyatları makul.
--



erken konuşmak her zaman pişman ediyor insanı:)

uzun yazacağım, özet isteyenler için sorun şu: KTM yaptığı bakımı bilgisayara işlememiş. esasen bir bakım yaptıklarından bile emin değilim artık .
şöyle ki :
Haziran 2015 çıkışlı motorun aküsü Ekim 2015'de bittiği için yolda kaldım. Motor maslakta işyerinin garajındaydı. Akşam saat altıda, işyerime 2 km mesafedeki yetkili servis gelmedi doğal olarak. trafik ve usta olmamasını gerekçe gösterdiler. her neyse, ertesi gün iki kişi motorla geldi, getirdikleri aküyü taktılar ve motoru servise götürdüler. motorun 7500 bakımı da gelmişti. onu da yaptırdım. akü için garanti başvurusunda bulundum. "3 ayı geçen akü garantiye girmez, mırmır.. " ettiler ama yine de başvuru yapacaklarını söylediler. bundan bir cevap çıkmadı tabi.

Sonra Şubat ayında, motor 12500 civarındayken tekleme ve yalancı yağ basınç lambası ışığı yanma sorunu ortaya çıktı. Motoru spormotoya götürüp bıraktım. dediler ki "bu motorun yağı ve filtreleri kötü görünüyor, yaşadığın sorunlar normal. zaten en son 1000 bakımı yapılmış, 7500'de bakım yaptırmamışsın. sebep budur". Ben de neyse ki sakladığım 7500 bakım fişini çıkardım. Bu kez 7500 bakımının yapıldığını, zaten bujiye bakınca da değiştirildiğinin anlaşıldığını söyleyip çark ettiler. ben de sordum : "bujiye bakarak 5000km mi çalışmış yoksa 12bin km mi çalışmış anlaşılır mı ?" "tabii" dediler, "bunu anlamak bizim işimiz". eyvallah, dedim. her neyse, yapılan 7500 bakımını sisteme işlemeyen servisi uyaracaklarını söylediler, akünün garantiye girmediğini söylediler, kusura bakma dediler ve beni eve gönderdiler. eve dönünce bir mail attım, 7500 bakımının sisteme işlenmesini ve akünün garanti kapsamına alınarak bedelinin ödenmesini istedim. buna bir cevap vermediler tabii.

her neyse, ben en azından bakımın sisteme işlendiğini düşünüyordum. akünün parasını sineye çektim, üçüncü motorumun bir KTM olmayacağına karar verdim vs.

sonra dün motoru bir başka servise fren balata değişimi için götürdüm. tahmin edeceğiniz gibi sisteme göre motor 1000km'de ve 13bin km'de bakım görmüş. 7500 bakımı işlenmemiş. ben de ktm avusturyaya mail attım. durum budur, bu adamlar işlerini yapmıyor, sizin nüfuzunuz vardır, diğer taleplerimden vazgeçtim en azından bir kulaklarını çekin de 7500 bakımını sisteme işlesinler diye. (ingilizcem bu kadar iyi değil tabi, biraz daha dümdük yazdım:))

Bir kaç saat sonra mail geldi. otomatik değil sanıyorum. en azından " emin ol ki mailini aldık ve yetkili ve işine hakim bir arkadaşa ilettik, biraz sürebilir ama dönüş yapacağız" diye.

Velhasıl, göreceğiz bakalım, ktm merkez problemi çözüp gazımı alacak mı, yoksa ben forumlarda şikayet etmeye devam mi edeceğim. :)

oluroyle
16 Nisan 2016, 14:09
Geçmiş olsun... ne sinir bozucu bir durum.. büyük ihtimalle çözüm için biseyler yaparlar gibi geliyor.
Şikayetçi olacaksınız o Ktm bayisinden..olacak olan bu.

Mertcan39
16 Nisan 2016, 15:09
Benim çinli motorumun aküsü 2 sene sonunda bitti 3 ayda akü bitmez garantiye girmeli fakat servisleri markaya bağlamamak gerekiyor bizim insanımızın burnu dik garanti için onlara mecbur olduğumuz için böyleler sanırım

byanmaz
16 Nisan 2016, 16:03
teşekkürler arkadaşlar.
aslında aküden garantiden geçtim. motoru 13bin km'deyken spormotoya götürdüğümde, motorun bakımsız olduğunu söylediler. servis fişini gösterince çark ettiler. beni asıl rahatsız eden, 7500bakımının yapılıp yapılmadığından emin olamamam. elimde servis fişi var, ama parayı alıp filtreleri salladılar mı yoksa gerektiği gibi bakım yapıp kaydını sisteme girmediler mi emin olamıyorum. benim asıl dert ettiğim bu.

mchi
16 Nisan 2016, 16:11
Yapmışlardır bakımi bence o kadar olacagini zannetmiyorum işlemeye usenmislerdir yada unutmuslardir.

TOTEMONS
16 Nisan 2016, 16:13
Geçmiş olsun kardeşim.Umarım sorunun çözülür.

Sorunların üstüne üstüne giderek biz motorseverlere örnek olan fanatik KTM ci arkadaşları bu konuya davet ediyoruz.
Diyecekleri bişey vardır elbet.

hasmet
16 Nisan 2016, 17:00
İngilizcesi düzgün birine maili kontrol ettirip Avusturya ya yazın mutlaka. Türkiye'de merkezi varsa oraya da yazın.

3 ayda akü bitmesi garanti kapsamına girmesi lazım. Normal değil zaten. Bu arada 7500km de buji mi değişirmiş yahu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

Bu arada yağ filtre değişimi çok zor bir olay değil. Sırf doğru düzgün yapıldığından emin olmak, bir de ilk yağ değişiminde çıkacak talaş miktarını merak ettiğimden kendim değiştirdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

Servis üç kağıtçıysa şikayet edin, bi daha uğramayın, buraya da deneyiminizi yazın ki işleri azalsın.

SenC_an
16 Nisan 2016, 19:08
Benim çinlininde aküsünü garantiden değiştirdiler 5.aydı sanıyorum ,3 ay gibi genel bir söylem var hatta o günde bık bık etmişlerdi esas anlatmak istediğim konu şu o gün servise soktuğumda bana ustanın işini izlememin daha doğrusu çalıştığı yerde olmamın yasak olduğunu ve bekleme odasında bekleyebileceğimi söylediler. gittim bekleme odası dedikleri yer hesap alınan masa / iki sandalyeden oluşan nezaretten ufak bir oda. ne bir ekran var motoruma yapılan işlemi görebileceğim nede içecek birşey ha koyarsın oraya en azından bir çay su vs , servise 3-4 kamera bir de ekran müşterin paşa paşa çayını içerken ustanın kafasını şişirmeden ekrandan izler sorun yok. Ama sen kalkar bana ait olan bir aracın içini açarken beni ordan kovarsan üstüne birde garantiye girmez ver şu kadar dersen ben neden geleyim ki bir daha ?.. Ertesi gün aradılar akünüzü değiştirdik bakımını yaptık yağ değişim ücreti ve işçilik ücretini ödeyin motorunuzu alın dediler. İşin özü kağıda değil yapılan işe bakmak lazım ve sorunları yazmak lazım foruma distiribütöre üreticiye vs

hasmet
17 Nisan 2016, 00:16
Amerika'da garanti icin ille de servise goturme sarti yok. Kendiniz bile yapabiliyorsunuz. Aksini ispatlayamadikca size guvenmek zorundalar. oteki turlu servisler durumu musteri aleyhine kullanabilirler, ki kullaniyorlar da.

byanmaz
18 Nisan 2016, 10:08
cevap veren herkese teşekkürler. ktm avusturyaya attığım mail aşağıdaki gibiydi. sonuç alırsam haber vereceğim size de .

"Sayın Bay,Bayan,
.... plakalı 2015 model bir 250 Duke sahibiyim. Türkiyenin yerel distribitör ağıyla bir iki sorunum var ve taleplerim sonuçsuz kaldı. Satış sonrası hizmetleri hiç umursamıyorlar. 3 aylıkken değiştirilen ve garanti başvuruma olumsuz cevap aldığım bir akü bedeliyle ilgili bir talep ve yol yardımı hizmetlerinin yokluğu dahil tüm taleplerimden vazgeçtim ama biri hariç:

Motorum Ekim 2015'de, sayaç 7500 km'de iken .... isimli servisde bakım gördü. (Ekte bakım fişinin bir örneğini gönderiyorum). Sonraki şubat ayında, motorum 13bin km'de iken, stop etme ve hatalı "düşük yağ basıncı" uyarısı aldığım için motoru Spormoto isimli ana bayiye götürdüm. Motorumun bakımsız olduğunu, en son 1000km'de bakım gördüğünü, filtre ve yağın kötü göründüğünü ve yaşadığım sorunların bundan kaynaklandığını söylediler. Ben de onlara ekte size gönderdiğim, motorun 7500 km'de bakım gördüğünü ispatlayan servis fişini gösterdim. Bu kez motorun bakım gördüğünü ama servisin bu bilgiyi veritabanına işlemeyi unuttuğunu söylediler. bu bakımın işlenmesini sağlayacaklarını söylediler, benden özür dilediler ama bana pek samimi görünmediler. Çünkü tüm dertleri beni bir an önce postalamakmış gibi hissettim.

Ne var ki motorun bakımsız gördündüğünü söyleyen ana bayii olduğundan, artık motorun 7500 km'de bakım gördüğünden bile emin değilim.Bir kaç hafta sonra bir bayiiden motorun bakım tarihçesini sorguladığımda, 7500 bakımı yine sistemde görünmüyordu. Bunun üzerine ana bayiye bir mail attım ve taleplerimi tekrarladım. bu e-mail'e bir yanıt gelmedi ama ben yine de işlerini yapmış olduklarını düşündüm.

Problem her ne ise bugün (15Nisan) motoru fren balatalarının değişmesi için bir başka servise götürdüm. tahmin edebileceğiniz gibi, 7500km bakım bilgisi hala veritabanına işlenmemişti.bu durum motoru satmak istemem durumunda bana sorun çıkaracaktır.

Global bayii olarak, yerel bayiiler üzerine nüfuz kullanabileceğinizi tahmin ediyorum. Yerel bayii, bu 7500 bakımını veritabanına işlemesi için zorlamanız mümkün olur mu ?"

istanbu_gezg
18 Nisan 2016, 10:47
Hocam şu forumda Ybr cilere ve cbf cilere asla birşey diyemeyiz paralarlar adamı ktm gibi elit üretim yapan bir motora asla yorum yaptırmayacaklar bekleyelim görelim, çok geçmiş olsun umarım yakın zamanda sıkıntınzı çözülür

yeniii
18 Nisan 2016, 10:52
Geçmiş olsun hoş bir durum değil tavsiyem yapılan işleri takip etmeniz olsun

araltı
18 Nisan 2016, 11:08
Titreşim var diyorlar doğru mu?

GP500-1st
18 Nisan 2016, 11:12
Bende uzun yazmıyacağım dedim ama...

2014 yılında arkadaşa başlangıç ve vitesli öğrenmesi için cbf150 aldık. Motor giderken bizi istanbula uzak bir yerde yolda bıraktı. çalışırken pıt pıt pıt yapıp gidiyordu. rezilik rezillik... yapıldı dendi toplam 3 defa yolda kaldık, 4 defa servise gittik. sorun akudeymiş. Bun bulamışlar ateşleme bundan dolayı alakasız olarak yolda bırakıyordu... arkadaş 1 yılda 1500 km kullanamadı servis servis soğudu.

En son 250 tl akuyude garantiye girmez diye G. müze soktular... Arızıadan yolda kalıp ilk gittiğimizde de arıza raporu tutmadılar. tamam abi hallederiz sen merak etme diye. Bu beylikdüzündeki Marmara Honda.

Birde 2000 km de ara bakım varya ana bakım olmayan. Halkalıdaki anes motor bu yağ değişimi için sabah acele ile ruhsatı yanına almamışız ama ordan alınmış ve bakımları orda yapılan iki motor gitmemize rağmen bizi 65 km gel git 2 saat istanbul trafiğine soktular. Sonra ruhsatı aldık geldik bize bik bik eden görevli bakımı bilgisayara bile işlemedi yani bize ezieyet olsun diye yol teptirdi. Ruhsatıisterken sistemden görmeden olmaz diye bizi illet etmişti.

Sonra bilgisayardan hiçbir giriş e kayıt almadıkların gören ben açtın ağzımı yumdum gözümü:pl: Küfü ediyorum diğer 5-6 çalışan duyuyor! yediği oku bildiklerinden diğer görevli özür mahiyetinde servis ücreti olarak 8 tl aldı:)

heia2654
18 Nisan 2016, 11:25
KTM servislerinden bu ara sıkıntılar akıyor...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/162320-zincir-dondukce-periyodik-olarak-bir-yere-surtunuyor.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

Akünün garantisi niye 3 ay onu da anlamam. 63.000km'de 8 yıllık motorumun aküsü 0 derecede marş alıyor hala... Aynı akü, üzerinde üretim tarihi 2008 yazıyor...

Akülerin de garanti süresi 2 yıldır. Aküye müdahele etmediyseniz, yakmadıysanız, suya batırmadıysanız vs. bu geçerlidir. 29029 sayılı yönetmelikte yazar, arayın bulun. Hatta kusura bakmayın da forumlarda yakınmadan önce arayın böyle şeyleri de hakkınızı bilin. En gıcık olduğum çakallık tipi. Kendi kafasına göre kanun yazıyo adam. Garantiden değişimi reddettiklerine dair yazı alıp gidin başvurun oraya buraya. edevlet'ten şikayet edin falan.

byanmaz
18 Nisan 2016, 12:42
KTM servislerinden bu ara sıkıntılar akıyor...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/162320-zincir-dondukce-periyodik-olarak-bir-yere-surtunuyor.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

Akünün garantisi niye 3 ay onu da anlamam. 63.000km'de 8 yıllık motorumun aküsü 0 derecede marş alıyor hala... Aynı akü, üzerinde üretim tarihi 2008 yazıyor...

Akülerin de garanti süresi 2 yıldır. Aküye müdahele etmediyseniz, yakmadıysanız, suya batırmadıysanız vs. bu geçerlidir. 29029 sayılı yönetmelikte yazar, arayın bulun. Hatta kusura bakmayın da forumlarda yakınmadan önce arayın böyle şeyleri de hakkınızı bilin. En gıcık olduğum çakallık tipi. Kendi kafasına göre kanun yazıyo adam. Garantiden değişimi reddettiklerine dair yazı alıp gidin başvurun oraya buraya. edevlet'ten şikayet edin falan.

Valla konuyu iyice şişirmemek için o kısmı yazmamıştım ama haklısınız,sıfır akü alırsanız garanti 2 yıldır. motorun üzerinde sıfır gelen akü de öyle. bana dedikleri "bu motor hindistandan geliyor, biz hindistandan nasıl garantiden para alalım. oradan alamıyoruz sana da veremiyoruz" dediler. Bunu diyen spormoto'daki ustabaşı. banane dedim, sinirlendim ve ertesi hafta işten izin alıp başakşehir tüketici hakem heyetine gittim. hem evime hem işime uzak bayağı. Evrakları bıraktım ertesi gün aradılar, dilekçedeki bilmem ne kısmına ana distribitörü değil, servis aldığım bayiyi yazmalıymışım. "bunu işleme alamayız, gelip düzelt" dediler, uğrayamadım ben de kaldı öyle. dediğim gibi, aküden geçtim, 130 lira için yarım gün uğraştım zaten, bir yarım gün daha uğraşamayacağım maalesef. bir daha ktm almam olur biter.

Benim kızdığım şey şu: yaptıkları servisi, bu kadar tantanaya yazışmaya kalmadan sisteme işlemeleri gerek. hadi ilkinde unuttular, olmaz ama insanlık hali diyelim. üzerine spormotoya gittim, benden servis fişinin fotokopisini aldılar yine de sisteme işlemediler. bunun üzerine mail attım yine işlemediler. böyle forumda ve ktm avusturyada tantana koparınca işleyecekler mi göreceğiz.

herkese destek mesajları için teşekkürler bu arada.

nines
18 Nisan 2016, 13:04
bizdeki servisler neyazıkki böyle. aklı başında işini düzgün yapan çok az servis var. motosiklet dünyanın en mükemmel aleti olsun ama servis tırt olunca ondan randıman alınamıyor lakin b*mbok bir alet olsa ve servisi iyi olsa yine birşeyler oluyor.

byanmaz
21 Nisan 2016, 15:57
Bugün spormoto'dan aradılar. Yaşadığım problem için özür dilediler, ki en önemlisi bu bence, bir cevap alabilmek. Kullandıkları bilgisayar programının geçmişe dönük servis kaydı girişine izin vermediğini ancak elimdeki bakım fişini onaylayacaklarını ve sisteme bu konuyla ilgili not düşeceklerini ve servisleri uyaracaklarını söylediler. Akünün garanti meselesi ile ilgili olarak da bundan sonraki ilk bakımda spormotoya gelirsem telafi edeceklerini söylediler.
Sorun çıkınca yazdık madem, çözülünce de tarihe not düşelim bunu da:)

Erdost
21 Nisan 2016, 16:50
Yetkili servis hikaye, ne yetkisi :)

Ben şunu bilirim, motora göre usta değil, ustaya göre motor almak gerekir.

Ben 30 50 bin yapmadan motor değiştirmem, onun için usta çok önemli.5 10 bin yapıp motor değiştirenler için pek önemli değil.Ama yine de böyle sorunlar çıkıyor, motor garanti kapsamında dahi olsa.Nedeni bu amatör eğitimsiz insanların bu işi yapması.Profesyonel marka ahlakına sahip birisi zaten sizin yaşadığınız sorunu çözer, sonuçta imzalanan anlaşma var ortada.Boşuna sıfır alınmamış.Bunda KTM nin de suçu büyük eğitime tabi tutmuyor mu sorusunu getiriyor akla.

Neyse geçmiş olsun ancak bir ustanızın olması iyi olur.Bundan sonraki motorlarınızda herşey daha yapıcı olabilir.

Birde ben kesinlikle motorumu bilmediğim tanımadığım birine isterse KTM nin baş mühendisi olsun motor üstünde nasıl çalışıldığını görmeden vermem.Buda en doğal hakkım..

byanmaz
19 Temmuz 2016, 11:22
Arkadaşlar, konu özetle şuraya gelmişti : KTM arayıp özür dilemiş, bundan sonraki ilk bakımı ücretsiz yapacağını, bu ücretin de hatayı yapan servisten tahsil edileceğini söylemişti. Ben bu kadarının hatayı yapan servise haksızlık olacağını düşündüğümden, servise gittiğimde yalnızca akünün parasının (150 TL) servis ücretinden düşülmesini talep ettim ama bu kadarını bile yapmadılar. Hatta serviste daha hala akünün garantiye girmeyeceğini, benim motoru yatırmadığımı nereden bileceklerini cart curt konuşuyorlardı. Spormoto'da biliyorsunuz, alt katta servisi yaptırıp, faturayı üst katta ödüyorsunuz. Fatura da bir süre sonra mail olarak geliyor. Aşağıdaki usta asık suratla akünün bedelinin düşüldüğünü, yukarıya çıkıp ödememi istedi. Ancak fatura geldiğinde gördüm ki, yaptıkları indirimi, diğer kalemlere ekleyerek kendilerince telafi etmişler. Aşağıda 13bin ve 20bin bakımlarına ait faturaların görüntülerini gönderiyorum. ilk bakımda kdv hariç 115 lira olan periyodik bakım ücreti ikinci bakımda 150 lira. Ki bakımlar tıpatıp birbirinin aynı, faturaki stok kodlarına kadar. Diğer kalemlerde de 5-10 liralık ufak farklar var.

Sonuç olarak KTM güzel motor, ancak spormoto dışındaki servislerde yeterli donanım ( diagnostik cihazı gibi) ve yedek parça ( Servislerde filtreler dışında yedek parça yok gibi. Avrupa yakasında konuştuğum 2 serviste de fren balatası ve zincir dişli seti yoktu örneğin) yok. Spormoto verilen sözleri tutmuyor. Alacağınız KTM'ye, eğer sıkıntı çıkarmazsa, yüksek bakım ücretlerine razı olmak şartıyla mutlu mesut binersiniz. Ben de bu bakım ücretlerine seve seve razı olurdum, eğer biraz güleryüz ve bu yüksek ücreti hakedecek özen gösterselerdi. Ama motor sıkıntı çıkarırsa, sizin de canınız sıkılır.

http://i64.tinypic.com/2znq2qr.jpg

mehmet35burucu
21 Temmuz 2016, 01:11
Ne idugu belirsiz yeni yetmelerce ve degersiz konuların sıkça paylasildigi su gunlerde KTM kullanan kullanmayan olsun cok bilgilenecegini dusundugum konu. Hem aylar sonra durum hakkinda bilgi paylasimi yaptiginiz icin hem de takibi birakmayarak isin pesinde kostugunuz icin tesekkur ve takdir ederim.

The Best
11 Ağustos 2016, 02:24
Selamın aleyküm cümleten.
Motorum 29 hazirandan beri serviste kafayı yemek üzereyim...
giderken arka teker kitledi .ondan önce düşük yağ basincı hatası verdi ve motorun ısısı arttı saga cekeyim derken teker kitledi
ustaya götürdüğümde sanzıman kitlemis dedi hala garantiden bekliyoruz daha 10.000 deki motor kafayı yemek üzereyim gerçekten
bunun bi yasal suresi yokmudur ? isin tuhafı bakımı daha yeni yaptırmıstım spormotoda...
Ustanın dediği tek şey mail attık bekliyoruz onaylanırsa çıkarıcam diyor....
29 hazirandan beri bekliyorum bi maile cevap gelmesi ne kadar uzun sürebilir sizce bu iste baska birseymi var ?

keremkrmn
11 Ağustos 2016, 09:25
Elinizde 29 haziranda motoru servise teslim ettiğinize dair bir belge var mı?

Mexico
11 Ağustos 2016, 09:45
Bakım işlememe olayının aynısı benimde başıma geldi. Ben spormotoyu baya bi sıkıştırdım. Servis müdürü bir beyefendi aradı, kusura bakmayın biz burdan işleyeceğiz dedi. Ha inandim mı? Tabii ki hayır.
KTM alacaksanız servis yokmuş gibi düşünün. Hele Antalya servisi tam bir bisikletçi. Önümüzdeki sezona Duke 390 almayı planlıyorum ama o servisle devam ederlerse hayatta almam. Adamların umurunda bile değilsiniz.

Serk21
11 Ağustos 2016, 09:55
Spormoto denen simsarlar yüzünden KTM yi sattım. Buz gibi soğuttu adamlar KTM den. Tam simsarlar.. Çok tehlikeliler. Adamlardan Sıfır parça aldım, parça üzerinde üretim çapağı var.. Kargoyu teslim alır almaz aradım ama kabul etmediler.. Kargocuya tutanak tutturmanız gerekli dediler. Kurye ise öyle birşey yok ödemesi yapılmış dedi. Hatta isterseniz gelin şubeye müdürümüz ile arayalım beraber spormotoyu dedi. Durumu aynen spormotoya ilettim geveleyip durdu. Yahu 75 TL lik bir parça için spormotoya yakışıyor mu? Ben utandım yeminle.. O kadar utanmaz ve o kadar dalaveracılar ki, 70 lira için yaptıkları utanmazlıkarına ben utandım onların adına.


Tamam KTM iyidir, hoştur, eğlencelidir, standartları yüksektir ama spormoto gibi bir talihsizlik söz konusu iken KTM leri listenin yarı fiyatına verseler almam.

byanmaz
11 Ağustos 2016, 17:55
Elinizde 29 haziranda motoru servise teslim ettiğinize dair bir belge var mı?

aynen, teslimde bir servis fişi aldıysanız tamir süresi 20 günü geçtiği için para iadesi alabilirsiniz bildiğim kadarıyla. Tanıdık bir avukat varsa ya da mevzuat okuyacak sabrınız varsa işe koyulabilirsiniz. :)

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------


Spormoto denen simsarlar yüzünden KTM yi sattım. Buz gibi soğuttu adamlar KTM den. Tam simsarlar.. Çok tehlikeliler. Adamlardan Sıfır parça aldım, parça üzerinde üretim çapağı var.. Kargoyu teslim alır almaz aradım ama kabul etmediler.. Kargocuya tutanak tutturmanız gerekli dediler. Kurye ise öyle birşey yok ödemesi yapılmış dedi. Hatta isterseniz gelin şubeye müdürümüz ile arayalım beraber spormotoyu dedi. Durumu aynen spormotoya ilettim geveleyip durdu. Yahu 75 TL lik bir parça için spormotoya yakışıyor mu? Ben utandım yeminle.. O kadar utanmaz ve o kadar dalaveracılar ki, 70 lira için yaptıkları utanmazlıkarına ben utandım onların adına.


Tamam KTM iyidir, hoştur, eğlencelidir, standartları yüksektir ama spormoto gibi bir talihsizlik söz konusu iken KTM leri listenin yarı fiyatına verseler almam.

ben de aynı fikirdeyim. servis organizasyonları zaten çok dağınık. istanbulda bile her serviste diagnostik cihazı ya da periyodik bakıma ait parçalar (balata, zincir dişli hatta filtre) bulunmayabiliyor. Üzerine bir de kelime oyunlarıyla, arsızlığa ve anlamazlığa vurarak üste çıkmaya çalışıyorlar. adama 3 aylık akü bitti diyorum. motoru yatırmadığını ne bileyim diyor. motor yatsa bile akü hatalı değilse şarj tutar diyorum, motoru yatırmadığım her gün 70 km yol yaptığım 3 ayda bir periyodik bakıma gelmemden belli diyorum. Ben senin için demiyorum, başkası için diyorum diyor. E başkasının değil benim akü bitti diyorum arkasını dönüp gidiyor.
Dediğim gibi, eğer böyle olmasa, aldıklara paranın gerektirdiği özeni gösterseler, yine yarım saat işçilik için 150 lira işçilik vermeyi kabul ederim. ama hem bu parayı alıp hem de özensiz davranıyorlar.
3. motorum bir ktm olmayacak orası kesin.

The Best
12 Ağustos 2016, 00:43
Elimde belge yok zatende vermiyorlar elektronik olarak atiyoruz felan diyorlar hersey kayitli zatenki aksini solerlerse herturlu kanitlarim. cok az zaman kaldi yasal yola bas vurucam yakinda