PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 freedom arka teker sallaması



lokmancetin
06 Şubat 2016, 00:23
merhaba arkadaslar. baslıktanda anlasıldıgı gibi 250 falcon freedom kullanıcısıyım.
dönüşlerde kasislerde yada yol cizgilerinde bile motorun arka tekerin salladıgını hissediyorum. bunun cözümü ne olabilir. acaba amartisörlerden yaparmı.
motorun üstüne elinle bastırınca cok fazla yaylanıyor. motor sanırım 145 kg. genelde 2 kişi biniyoruz 80+80 yani yaklasık 300 kilo oluyoruz. sizce amartisorleri degiştirmelimiyim. yada baska bir cözüm önerisi olan varmı :) şimdiden yanıtlar için tesekkürler....

ayzek
06 Şubat 2016, 00:38
Senın modeli bilmem ama orta sehpa varsa vitesş boşa alıp tekeri cevirmeni öneririm zikzaklı dönuyorsa yada saga sola gidşyorsa muhtemel takozlardandır senin motorda varmı bilmiyorum ama daha önce basımıza gelmisti takozlarda sıkıntı olunca arka teker gezinmeye baslıyor en buyuk etkende gazı ac kapa yaparak kullanmaktan okuyor surucu kursunun motorunun sık sık başına geliyor

Ali1903
06 Şubat 2016, 00:40
bu model cruiser olduğundan orta sehpa yok diye biliyorum ama

ayzek
06 Şubat 2016, 00:43
Buyuk ıhtımal takozlardandır pahalı bişeyde degil plastik bi ustaya sor ozaman görmeden birşey söylemek afaki olur

lokmancetin
06 Şubat 2016, 00:47
Takozlarda herhangi problem yok. Tekeri cevirincede bsey gorulmuyor. Ozellikle yol seritlerinde cok hissettiriyor. Yada asfalt yamasinda flan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

Yada dreksiyonu sallayinca afedersin gotu basi ayri oynuyor 😂

ayzek
06 Şubat 2016, 00:49
Serit cizgilerinde oynaması yada yoldakı bozukluk durumunda oynaması çok normal olagan birşey dumdüz giderken arka teker oynuyorsa sıkıntı sen biraz kuruntu yapmıssın kanımca :)

mehmet__26
06 Şubat 2016, 00:49
Mafsalınız gevşemiş olabilir hocam, kullanıcı kitapçığına bakıp doğru tork değerleri ile tekrar sıkılaştırın. Daha önce başıma gelmişti. Düz yolda değil virajlarda sallıyordu motosikleti.

lokmancetin
06 Şubat 2016, 00:56
Ayzek hocam biraz dediginiz gbi ben kafama cok takiyorum basit seyleri. Ama sonucta 2 teker ustundeyiz. Donusleri korkutuyor bni. Cizgiden mumkun oldugnca gecmeyiz sorun degl de. Ben amartisore odaklandm birazda. Dedigim gibi motorun ustune elini koy motor yere basio. Ayrica yaylar elinle saga sola hareket ediyor bosluklu olmasi normalmi.

Emreaygn
06 Şubat 2016, 01:12
Amortisorun sertligi virajini okadar mukemmel yaptigi gibi yumusakligi da gevsetir virajda seni guvensiz hissettirir suspansiyon dedigin kadar varsa ona kesinlikle baktir

ayzek
06 Şubat 2016, 01:18
Amortisörler patlamış olabilir ön olsaydı sızan yağdan anlaşılırdı arka lar genelde yaylı oluyor sen genede bi ustaya göster içinde rahat eder kafanda

mustafa42121
06 Şubat 2016, 01:45
Amörtisörler patlamistir yada uzerinde bi ayar olmasi lazim (keeway sl de vardi) onu ayarla son care ustaya gotur :)

lokmancetin
06 Şubat 2016, 12:39
Evet ayar var ustnde fakat suanda maximum ayarda yani en sert sekilde. Bide soyle bsey dusunuyorm ben bu amartiaorlerin olcusunde amartisor bulamadim. Aynisinida almak istemiyorum. 2 cm yada 3 cm kisasini alsam. Amartisorun alt tarafindaki girdigi yeri biraz iceri ceksem bir sikinti olurmu. Yani amartisor cok az bse dik konuma gececek mecburen.