PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet Modifiye



bekir060
02 Ocak 2016, 16:14
Selamın Aleyküm abilerim kardeşlerim ablalarım ben mh drift kullanıcısıyım motorum la 130 görüyorum tanıdık bi kaç kişiye sordum bu motoru nasıl hızlandırırım diye kimileri dişli dedi kimileri 250 lik karbüratör al dedi neyse ben de motosiklet hakkında çok şey bilmiyorum açıkçası burda sizlere sorayım dedim 500 tl bütçe ile motosiklet nasıl hızlandırılır ve son olarak ta geçen bi sayfada gördüm mh drift 5 vites ya normalde ve 135 cc onlar 200cc yapıp 6 vites yapmışlar bunu nasıl yaparım yaparsam hız nasıl olur tahmini ve bana kaça patlar fiyatı ?

MazhaRR
02 Ocak 2016, 16:19
130 sana neden az geliyor veya az gelmemesi için sana birşey önereyim 40km ile giderken kendini yere at 130 un ne kadar hızlı olduğunu hemen anlarsın.

Mengu16 ustamız senin sorularını cevaplar umarım.

bekir060
02 Ocak 2016, 16:22
Kardeşim haklısınız ama istiyorum siz yinede söleyin be sonuçta can benim canım

shooter1
02 Ocak 2016, 16:26
onu satıp başka motosiklet alabilirsin hevesini kırmak istemem ama ibreye güvenme 130 değildir o

MazhaRR
02 Ocak 2016, 16:29
6 vites yapmak pek iyi değil diye biliyorum çünkü vites dişlilerini inceltip bir dişlilik yer açılıyorlar ama dişliler yüke binince kırılıyor yani motorun yarışlık cg gibi birşey olması lazım.

Bana göre 250lik karbüratör çok gelir hadi 200 lük olsa neyse

200lük hazır silindir seti var ama onu takınca 200lük olmuyor 166cc oluyor ama önemli olan usta, usta iyi olmadıktan sonra istiyorsan 350 lik silindir tak gene gitmez.

bekir060
02 Ocak 2016, 16:33
Kardeşim biraz detaylı söleseydin ya fiyat acısından ve görecği son hız açısından ?

MazhaRR
02 Ocak 2016, 16:47
Fiyat olarak birşey diyemem çünkü ne kadar ayrıntıya inersen o kadar fiyat artar ama o kadarda hızlanır.

Daha büyük üst kapak,dereceli egzantrik,stronglu krank,yağ pompası vs. liste uzar gider ama sadece silindir-karbüratör-dişli ile 145 civarı bir hız yapar.

seta34
02 Ocak 2016, 17:13
Aptal bu insanlar galiba yada muhendisleri aptal saniyorlar.
Yav canini yedigim. Sen 3 milyon verip 130 yapiyorsun 50 kurus daha verip 150 yapiyorsun bu millette salak mi 10 milyon veriyor baska motorlara?
Sahinci tayfanin motosiklet versiyonuda bunlar heralda. Frenin yok dengen yok 150 yapayim derdinde findik

Mitoqondri
02 Ocak 2016, 17:30
Biz bu aletlerin canını almayı niye bu kadar çok seviyoruz.

Arkadaş 130 km hızda nasıl duruyosun o motorun üzerinde ?

Hiç mi titremiyor bu alet, hiç mi güvensizlik vermiyor ?

Tapa gaz son devir gitmenin alemi ney çok merak ediyorum.

Hayırlısı olsun. Umarım blok yarılıpta kol bacak çıkartmadan uzun süreler kullanırsın.

shooter1
02 Ocak 2016, 17:57
Biz bu aletlerin canını almayı niye bu kadar çok seviyoruz.

Arkadaş 130 km hızda nasıl duruyosun o motorun üzerinde ?

Hiç mi titremiyor bu alet, hiç mi güvensizlik vermiyor ?

Tapa gaz son devir gitmenin alemi ney çok merak ediyorum.

Hayırlısı olsun. Umarım blok yarılıpta kol bacak çıkartmadan uzun süreler kullanırsın.
İbre bozuk olunca 200 dahi yapıyor zaten çin mali ibreler 100den sonra atlamalar yapiyor
Arkadaşa bir onerim olacak komple bloğu sök bir tane hurdaya ayrılmış mz 251in bloğunu oturtur ama yapmadan önce blok oturur mu çok fazla iş çıkarır mi bunlara bak şunu da söyleyim her seyi uydurdun o aletin durma mesafesi çok uzar veya duramazsin

AWESQME
02 Ocak 2016, 17:58
O 130 değildir 130 olsa duramazsın :queen:

bozok_54
02 Ocak 2016, 18:24
Montla s*ç.

MazhaRR
02 Ocak 2016, 18:29
Yanlız gerçekten 130 yapıyor.

Mengu16
02 Ocak 2016, 18:31
Biz bu aletlerin canını almayı niye bu kadar çok seviyoruz.

Arkadaş 130 km hızda nasıl duruyosun o motorun üzerinde ?

Hiç mi titremiyor bu alet, hiç mi güvensizlik vermiyor ?

Tapa gaz son devir gitmenin alemi ney çok merak ediyorum.

Hayırlısı olsun. Umarım blok yarılıpta kol bacak çıkartmadan uzun süreler kullanırsın.
Balansörlü Cg 150 motorum 120km hızda 10000 devir çevirirdi sıfır titreşim yapardı. Sıfır dediğim de evet titriyo motor ama motorun çevirdiği devire göre görmezden gelinecek kadar az titriyo. Modifiye yaptım 210cc oldu titreşim biraz arttı ama aşırı değil yine de.

Yolcu0
02 Ocak 2016, 18:38
125cc 135cc 150cc makinelerle 100-120 den fazla hız yapılmayacağını öğretemedik daha :( bu motorlar şehir içi sen dolmuşda gitme veya arabadan daha hızlı bir yere var diye yapıldı. eğer hız yapcam roket gibi gitcem diyosan alırsın baba en az bi 600cc makina minumum 200 le gidersin. 200 de yetmez dersen 280 e kadar çıkar 600rr. yok zincir dişlisini değiştireyim yok motorla oynayım geçicen onları. sen drifte 200cc ye çıkaracanda o şase onu kaldıracak mı ilk bu açıdan düşün derim. yoksa verdiğin paralar boşuna gider. parayıda geç şase yolda kırılırsa Allah korusun sana bir şey olur.

oguzhanlal
02 Ocak 2016, 19:38
Arkadaş bende 150 MC var. Drift in 162 cc lik versiyonu. Motor 130 u ancak ben üstünde yokken yapabilir :queen: . Sen nasıl 130 yapıyorsun anlamış değilim

lonqsmina
02 Ocak 2016, 20:06
Ben 100cc lik motor ile 110net görüyordum geçen hafta yükseltme yaptım karbüratör silindir krank kapak hepsi 170cc oldu. Daha önce konu açtım sordum kimse yanıtlamamıştı ama olsun. Benim amacım hız değildi çekiş gücüydü şu an gayet güzel hoşuma da gidiyor basmadım hiç ama hız konusunda arkadaşlara katılıyorum cc yükseltme ile hız abartılı bir şekilde değişmiyor

Mitoqondri
02 Ocak 2016, 20:28
Balansörlü Cg 150 motorum 120km hızda 10000 devir çevirirdi sıfır titreşim yapardı. Sıfır dediğim de evet titriyo motor ama motorun çevirdiği devire göre görmezden gelinecek kadar az titriyo. Modifiye yaptım 210cc oldu titreşim biraz arttı ama aşırı değil yine de.

Yaz boyu Kuba SL150 kullandım. Hatta Ipone yarı sentetik 10/40 yağ kullandım içinde.

Nispeten titreşimi biraz güzelleştirdi. Ama 70-80 km hızı geçince titreşim rahatsızlık veriyordu.

Zaten o hızların üzerinde güvenlide hissettirmiyor. Gerekte yok taba gaz aletlerin canını almaya.

150 cc şehir içi 70-80 km hız yeterli geliyor zaten.

10000 devir çevirip can almanın manası yok. 6000-7000 devir çevir motorun ömrü uzun olsun.

Adı üstünde Çin malı. :)

Furkan Tarık
02 Ocak 2016, 21:08
motor bloğunu büyütenler vardı bi bak derim.

YERUÇAĞI
02 Ocak 2016, 21:29
eşeğe ne yaparsan yap süsle semeri değiş nalları değiş makyaj yap istediğini yap hiç bir zaman at olamaz,at olması için doğuştan at olarak doğması lazım,,yani seninkide o hesap,doğarken ,yani alırken güçlüsünü veya hız için yapılanı alıcaksın,,

boşuna eşeği at yapcam diye para harcama randıman alamazsın alsan bile harcadığın para şimdiki motorunu satıp daha güçlü motor alamaya vereceğin parayı geçer,boşuna para harcama,böyle bin paranı biriktir elindekini sat üstüne biriktirdiğini koy daha güçlüsünü al,en iyisi bu çünkü güçlü motorun her aksamı o güce göre yapılmıştır,mesela şanzuman,dişliler,frenler,şasesi,zinciri vs,

ama sen kendi motoruna para harcayarak güçlendirirsin ama,şanzıman,dişliler,fren,zincir,şase,vs,buna göre yapılmadığı için sorun çıkaracağı aşikar,hiç bu işe girişip para harcama

fullpusat1
03 Ocak 2016, 13:30
benim drift bir kere çok rampadan inerken 120 gördü ondada dağılıcak sandım motor ibreyi değiştirmekte fayda var :)

DepDep37
02 Nisan 2016, 16:25
Konuyu hortlatalım :)
Mondial 125MH DRİFT 'in "sağlıklı" şekilde yapabileceği hız 110KM/H cıvarıdır.Üstü hep zarar ve motorun ömründen çalmadır.
Bendede drift var iki kişi 120 yi görüyor(Dijital Gösterge ve Analog ile denenmiştir)Çok yüksek devirler bunlar,titreşimi zaten rüzgarda hissetmiyorsun :D
Dişli değişiminin faydası olur Hız artar güç azalır :) örnek:uzun yol yapacaksanız bence dişli değiştirin motor rahat gitsin yani devir düşsün biraz. Bendekinde 38T yazıyor orjinal oran bumu ?
CC büyütme olayıda mantıklı ama iyi usta yapmalı ...

Mengu16
02 Nisan 2016, 16:32
Benim çin malı motorum 210cc, 100km hızda 7300 devir çeviriyor ve 100km hızda gitmek için yarım gaz yetiyor. 110km hızda bile motorun sesini belirgin şekilde değiştirecek kadar aragaz atabiliyorum. Küçük cc'de 100km hızın üzerinde böyle bi gaz tepkisi kolay bulamazsın.

darkmotor
02 Nisan 2016, 16:55
Peki cg 6 vites şanzuman mcx lere uyum sağlarmı bir bilgin varmı.Birde mcx uyumlu 200 lük krank piyasaya daha çıkmadımı.

Mengu16
02 Nisan 2016, 17:07
Peki cg 6 vites şanzuman mcx lere uyum sağlarmı bir bilgin varmı.Birde mcx uyumlu 200 lük krank piyasaya daha çıkmadımı.
6 vites şanzıman balansörlü motora uymaz, zaten son hıza da etkisi yoktur. 200'lük krank şöyle olur motoru alttan egzantrikli klasik OHV sistem toplarsın 220cc'ye kadar yükseltebilirsin balansörlü olarak. Balansörsüz olarak da 230cc'ye kadar çıkartabilirsin.

truck123
02 Nisan 2016, 17:10
140 yaptim balikesir yolunda rampa inisi ustune yattim motor 2 yarilcak sandim tehlikeli 100 normal bu motorlara uzun sure gidemezsin gitsende zaten dumani cikar

volkanmet86
02 Nisan 2016, 17:11
Bende mcx var 110 geçemiyor. Adam drıftle 130 yapıyormuş olaya gel. O ibre bozuk degilse ben de bişey bilmiyorum

truck123
02 Nisan 2016, 17:17
Bende mcx var 110 geçemiyor. Adam drıftle 130 yapıyormuş olaya gel. O ibre bozuk degilse ben de bişey bilmiyorum

Yapar bayir assagi ruzgar falan yoksa ustune yattimi yapiyor usttune yattimi direk 10 km farkediyor cok kez denedim

sezgingulmez
02 Nisan 2016, 17:34
Dusuk cc binerken hep altimizdakini buyutme sıkıntısı cekiyoruz ama sonuc yuksek cc makine almak oluyor.
Bir kere drift 130 gormez onu gec.
Hic ugrasma olanida mundar edersin.silindirle oynarsin disli buyursun elindeki para ile 10 km bile fark yapmaz bayirlarda zorlanir sıkılırsın makineden yine degistirirsin. Yani her turlu degistirecen onu sen

shooter1
02 Nisan 2016, 18:17
eşeğe ne yaparsan yap süsle semeri değiş nalları değiş makyaj yap istediğini yap hiç bir zaman at olamaz,at olması için doğuştan at olarak doğması lazım,,yani seninkide o hesap,doğarken ,yani alırken güçlüsünü veya hız için yapılanı alıcaksın,,

boşuna eşeği at yapcam diye para harcama randıman alamazsın alsan bile harcadığın para şimdiki motorunu satıp daha güçlü motor alamaya vereceğin parayı geçer,boşuna para harcama,böyle bin paranı biriktir elindekini sat üstüne biriktirdiğini koy daha güçlüsünü al,en iyisi bu çünkü güçlü motorun her aksamı o güce göre yapılmıştır,mesela şanzuman,dişliler,frenler,şasesi,zinciri vs,

ama sen kendi motoruna para harcayarak güçlendirirsin ama,şanzıman,dişliler,fren,zincir,şase,vs,buna göre yapılmadığı için sorun çıkaracağı aşikar,hiç bu işe girişip para harcama
https://youtu.be/mHwpqIGB5cw