PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 600cc mi 1000cc mi



nefretxx
31 Aralık 2015, 06:01
Herkese günaydın.47 bin km tecrübem oldu motor üzerinde.Aktif olarak 3 senedir cbr 250 kullanıyorum ve motordan açıkça söylemek gerekirse iyice tiksinmeye yetmemeye tatmin olmamaya başladım sıkıldım üzerinde dura dura.Şu sıralar motor arayışı içerisindeyim.600 ve 1000cc arasında tereddütte kalıyorum aşırı derece kimi diyor 600 al kimi diyor 1000 al şu saydığım cc den fazer 600,600f,1000rr bir tur attım öyle taş çatlasın 4-5 km tecrübem olmuştur üzerlerinde.Neden ss motor almama konu gelirse 1.Kesinlikle hava atma-sidik yarıştırma-gazlama-teker yapmak için veya caddede şekil olmak veya kız kaldırmak/düşürmek amacıyla değil sadece zevk ve kimilerine saçma bile gelse uzun yol amaçlı.Uzun yolda 1000cc anladığım kadarıyla 600e göre daha az yakıt sarfiyatına sahipmiş tam net bilmemek koşuluyla böyle duydum.2.Herhangi bir şekilde gaza gelen bir insan değilim yakından tanıyan arkadaşlarım biliyorlar biri beni geçmiş o benden hızlıymış ben ondan daha hızlı olacağım dediğim veya gaza gelip gaz kolunu koparacak şekilde gaza abandığım olmadı.Kendime güveniyorum o konuda ama litrelik makineye korkum var mı var yemiyor gibi duruyor.Birde size sormak istedim 600 mü 1000 mi karar veremiyorum aralarında tork-hp bakımından çok çok fark olsada top speed ve hızlanma süratlerinde öyle ağım şahım bir fark yok.Uzun vade kullanma amacı istediğim ve gsx-r 1000'de mod olduğu için şu aralar ona yöneldim ve ss motorda içlerinde beni donduran ve aşırı derece sempati duyduğum motor o olduğu için kendimi ona yöneltmiş durumdayım.Arada kendimle konuşup kendimi 1000 cc ye ikna etmek için türlü bahaneler bulup kafamı ona yöneltiyorum bilmiyorum kendimimi kandırıyorum ne yapıyorum ama saçlarım beyazlamaya başladı:silent:Bana bir yardım edin abilerim ablalarım iyi değilim şu aralar.Yeni motor istemek veya almak bu kadar mı kafa bozucu bir olaymış:silent: en sonunda satıcam motoru alıcam bir tane pcx 150 onunla gezicem olmayacak böyle :P

-ZERO-
31 Aralık 2015, 06:21
600cc sehir icinde de sehir disinda da yeter de artar. benim totemim var 300 e kitleyip gidecem demiyorsaniz litrelik motor anlamsiz.

enxdesign
31 Aralık 2015, 07:01
Bence bu sırayı bozmadan tadını ala ala gitmelisin. Çünkü üst sayılardan alt sayılara düşme gibi bir şansın olmuyor. (istemiyorsun yani)

250, 600, 1000, 1198, 1300 ...

Bütçen uygunsa 2013 model üstü 600RR süper makine.
Tipi, yakıtı, rahatlığı on numara.

Bthndmrl
31 Aralık 2015, 09:43
İlla ss ise 600RR yada R6 ama uzun yolda demişsiniz cb650f

LynXMaSTeR
31 Aralık 2015, 10:21
hocam 1000 lik makine yazın şehiriçinde sıkıntı olabilir.
600 den devam etmeni öneririm.
zaten kendin de demişsin, öyle sürekli gaza abanacak biri değilim diye, ülkemiz yolları da malum, saatte 260 km/s ile 300 km/s arasında çok bi fark olmayacaktır bence.

Darkcity2000
31 Aralık 2015, 10:35
CBR 1100 XX de dusunulebilir sport touring sehir disi kullanacaksan.. Aklini basindan alabilir dikkat..

UNdocab
31 Aralık 2015, 10:40
Sadece cc değil beygir ile hesaplamak gerekir. 600cc olup 16000devir çeviren bir motor,1400 cc bir cruiserdan çok daha atak olacaktır ve güvenli olmaz.

Sıralama şu şekilde olmalı
0- 33 -> 33-80 -> 80-125 -> 125 - 200 -> +200

Ben GT250R(29hp) ile başladım. Şuan GT650(79hp)kullanıyorum. 2,5 yıldır kullanıyorum.
50.000km oldu ve hala GT250 kadar rahat kullanamıyorum. Gücü günlük yaşamın çok üzerinde.Trafiğe açık herhangi bir yerde 80hp nin kesinlikle yeterli
Ancak otobana çıkıcam dibine kadar gazlıycam denirse o başka. Fakat cbr 250 gibi çok ehil, sakin bir motordan 120hp bir motora geçilmez ki sen 1000cc mi yani 130 150hp birşey soruyorsun.

mt07, Er6, monster 696 gibi motorlar bile sana çok çok fazla gelecektir.

isfa67
31 Aralık 2015, 10:46
Tarz olarak tarzım olmasa da ben de 600 cc diyenlerdenim.çünkü hernekadar da uzun süre motor kullanmış olsanız da 250cc den 1000e çıkmak tehlikelidir.birden 4 merdiven çıkmak gibi.bence kademeyi bozmayın derim.

zaferce
31 Aralık 2015, 11:11
Denediğim en güçlü motosikletler 100 beygir, kendi kullandığım motor ise 70 beygir civarındaydı. 100 beygir civarı motor kullanan benden daha tecrübeli arkadaşlarımın ifadesine göre 70 beygir civarı bir motor tek kişilik kullanımlarda gayet yeterli. Ama artçılı sürüşlerde motorun gücünde bir yetersizlik hissedilmeye başlanıyor. Hafif bir artçıyı nadiren almışımdır ve o sürüşlerde gaz kolunun tepkisinin değiştiğini hissetmeye başlar olmuştum. Mesela 70 beygir bir motorla motorda çantalar dolu, artçı varken hızlı ve lüks bir araba yokuş yukarı sollamalarda peşinize dayanabilir. Ondan hızlıca kaçmaya alışmışızdır motorcu olduğumuz için. Ona göre planlama yapıp o durumda kalmamak tabii en güzeli en güvenlisi ama o planlamada zaafiyet olduğunda da insan elinin altında güç istiyor.

Anafikir artçı varsa 100 beygir ile 70 beygir arasında hissedilir bir fark olur. Her ikisi de 30 beygir den çok farklı bir sürüş deneyimi yaşatır. Ama artçı yoksa 30 beygirden 100 beygire zıplamaya gerek yok.

Tabii bu söylediğim virajlı yollardan zevk alan rotasını ona göre planlayan motorcular için geçerli. Çevre yolu gibi 200 km/s civarı hızlarda gidilmedikçe viraj gibi hissedilmeyecek kıvrımsılara sahip rotalarda sürüş yapmak için sonsuz güçlü olması daha iyi olacaktır.

heia2654
31 Aralık 2015, 11:13
250'den (25-30hp), 1000cc'ye (140-180hp) çıkmak alışana kadar tehlikeli olabilir. İstediğiniz kadar eliniz ayarlı olsun bir noktada algıların hata yapma olasılığı var.

250cc'den 280kg ve sadece 66hp motora geçtim o bile ilk 1-2 ayda yer yer sıkıntı yarattı. Araç dinamiklerini iyi bilmeme ve temkinli sürmeme rağmen. Şu anda da her türlü güç ihtiyacımı karşılıyor. Diyeceğim o ki, pistte yarışmayacaksan 1000cc'ye gerek var mı bir düşün. Normal trafikte farkı hissetmek bile zor. Ek olarak yazın şehir içi eziyet olabilir.

Uzun yolda yakıt tüketimi meselesine gelince 600cc'ye çıkınca bitmiş oluyor. Şöyle ki, 250cc motorlar 100km/s hızda rüzgara karşı gelebilmek için yüksek devir çeviriyor ve gaz açık oluyor. 600cc'ye çıkınca bu sorun ortadan kalkmış oluyor, 1000cc'de yine motor büyük olduğu için yakmaya devam ediyor.

SS seviyor ve uzun yola da gidicem diyorsanız seçenekler cbr650f ve diversion f çevresinde dolanıyor.

Ya da çok arada kaldım diyorsanız vfr 800. Bence sport touringin kralıdır :)

kuvvetmira
31 Aralık 2015, 11:14
honda 600rr eski kasalarda elektronik gidon amortsörü olmadığı için depo tokatlama var en iyisi yeni kasa veyahutta yamaha r6 zatel r6 5000 devirdrn sonra binlik makina gibi gidiyor

zaferce
31 Aralık 2015, 11:22
160 beygirlik bir motor ise hiç bir sürücü için ihtiyaç olamaz.

ZümeR
31 Aralık 2015, 12:24
700 lük makina var canımı sıkan şey 1000 lik makinayla aynı vergi diliminde olmam..

initial-D
31 Aralık 2015, 12:41
600lüklerin binlik makine gibi gittiğini söyleyenler veya 600le bin arasında bir fark olmadığını söyleyenler şaka mı yapıyor?

600lük top speedini yapana kadar 1000lik makinenin aldığı yolu gördünüz mü hiç gözünüzle?gerçi görülmeyecek kadar açıyor arayı ya neyse :)

600 iyidir.+10.000 devir kullanmadığın sürecede gayet uysal makineler.1000 cc de 3-5000 devirlerde bile 600e göre acayip tork var.gazı çok daha hassas ve kontrol etmesi zor bu yüzden.çok keyif alacağın bir yolda arkadaşların 600lükle pıtı pıtı virajları alırken sen kullanamadığın 1000likle zevk almaktan çok eziyet çekebilirsin.

1100xx gibi st makinelerin gidişi 1000lik kadar zorlayıcı olmasada başetmen gereken kilosu var ve alt devirleri 1000liğe göre bile daha dolu makine.hoşuna da gidebilir,nefrette edebilirsin.

ben fazer 8 tarzı 100-120 hp sporttouring makine bakardım

Karalı
31 Aralık 2015, 13:27
2013 cbr600fa aldım ben sürüşü zevkli virajı güzel firenler çok iyi abs' de var ortalama yakıtı 5,5lt şehir içinde (ist trafiği) gayet rahat yormuyor uzun yolda tadından yenmez ağırlığına bakma hiç hissettirmiyor bence sana gayet yeterli olacaktır

biyeybaraküs
31 Aralık 2015, 13:52
600 veya 1000 cc olur olmaz demek istemiyorum zaten o tecrübede görmüyorum kendimi, cbr 250 den (benim 600 rr önceki motorum )geçiş deyince aklıma direk gelen eski cbr 250 im ile ışıktan kalkıyorum 1 istemsiz kesici ,2 yine istemsiz kesici , 3 yine kesici 4 e atıyorum motoru anca rahatlıyor ama 600 cc de kesiciye kadar bas bakalım o viteslerde ve türkiyedeki dandik asfaltta en iyi lastiğin (pirelli roso corsa ) olsa ne kadar az tutunduğunu göreceksin yılan gibi yan yan gidiyor vallahi , sadece 1 ve ikinci viteste kesiciye kadar bas cbr 250 nin tim hızını yapar neredeyse çok ayrı dünyalar bence


1000 cc yisi ise düşünemiyorum bile özet olarak bu makineler şakaya gelmez sadece 3 saniye gaza gelip açsan gaz kolunu sonucu kötü olabilir dikkat etmek lazım hayırlısı olsun kazasız belasız

evet karşınızda 600 rr nasıl gidiyor bakmak lazım 1. viteste kaç yapıyor acaba ::gazete::::gazete::::gazete:: https://www.youtube.com/watch?v=qkBnpVwl48Q

AWESQME
31 Aralık 2015, 15:37
Hız yapıcak biri değilsen 1000cc bi racing almanın manası ne? O zaman tek seçenek var şekil olsun başka bi amacı yok. Uzun yol istiyosan yanlış yoldasın bence.

TOTEMONS
31 Aralık 2015, 15:54
5500 km CBR 125 kullanıp 1000 RR a geçen ve hakkınıda sonuna kadar veren arkadaşım var.Bu CC olayı birazda kişinin sürüş tarzı ve kişiliği ile alakalı
videosuda altta arkadaşın


https://www.youtube.com/watch?v=JmD4ZU2bUg4

Pilot90
31 Aralık 2015, 16:08
yaparim diyorsa git al 1000cc... bence kimsenin fikrine ihtiyacin yok. 1000cc ile 600cc arasinda pek fark yok demissin ama o is öyle degil maalesef. her konuda cok fark var!
dedigim gibi; yeterli tecrübem var diyorsan ben bunu kullanirim diyorsan al.

nefretxx
31 Aralık 2015, 16:18
Herkeze yorumları için ayrı ayrı teşekkür ederim.Kıyaslama yapmak veya eleştiri yapmak için değil ama kendi görüşüm 4 japon benim gözümde 2 japon aslında şahsen yamaha ve kawasaki'ye binmem gerek servisi gerek kendini lord sanması yüzünden benlik durumları yok 2 markanın.Uzun yol gitme amacım hem rahat gitmek istemesi hemde yere güçlü basmak istememden ötürü ss istiyorum ki motosiklet dünyasındada ss motordan başka motor dikkatimi çekmiyo ne enduro ne naked motorlar spor turing ss kadar olmasada yine az buçuk kendine çekimi var.Motora kondisyonlu olarak bineceğimden dolayı ss istiyorum ama öyle ahkam kesmelerim yok uzun yolda belim bileğim ağrımıyacak gibi biliyorum illaki ağrıyacak ama normale göre daha düşük olarak.Yorumlarınıza dik gitmek veya illaki 1000cc ye kendimi avutmak için yazmıyorum ama gsx-r'da olan güç modu ilk safhalarda işime yaramaz mı yani alışana kadar filan ABC modlarında gezsem(biliyorum A modunada alıcam dinlemeyeceğim kendimi)bana yararı olmaz veya kontrolü sağlayamazmıyım.Basmayacağım dedim yukarıda ama o basmamak öyle değil atıyorum 1,1.5 ay geçer ki bu kadar kısa sürede yabancılık duygusunu kaybedebilirmiyim bilmiyorum neyse o süre zarfından sonra yavaş yavaş +200 +250 gibi bir süratlere tabiki yol ve trafik şartlarına bağlı olarak düz yolda süratlere çıkma olacak.Herşeyi geçtim 600 veya 1000cc motorum oldu iyi hoş onunla oturduğum yere yakın bir alanda dolgu alan var ve tafiğe kapalı orada fren vites ve gaz kolu hakimiyetlerine yönelik çalışmalarım olacak.Aldığım gibi trafiğe çıkmayacağım ki ehliyetimi almama 2 ay kaldı 100 puanı ne ara doldurduğumu hiç bilmiyorum çok çabuk doldu namussuz:queen: neyse işte 2 ay süre içinde haftada 1-2 orada çalışma yaparım ehliyeti alana kadar.Cebime koyduktan sonra trafiğe çıkmaya başlayacağım.

heia2654
31 Aralık 2015, 22:14
Abicim sen git vfr 800'ü al, cc tam ortada, en güvenilir motorlardan ve ss tadında bir sport touring. Bi de alınca beni çağır bi tur atiim çok merak ediyorum o aleti :D

Darkfriairs
31 Aralık 2015, 22:15
1000 cc olursun lord.

kivancern
31 Aralık 2015, 22:57
Bende fikrimi paylasiim bari.. 1000cc ile 600cc nin aslinda bence temel farki guc ve torq egrileri..

Litrelik makinalar 2k devirde iken bile cok kotkutucu bir tork sunuyor sana.. 600luklerin cogu alt devirleri 250cc bin orta devirlerine cok benziyor..

Bu da aslinda temel bir sorun olusturabilir senin icin.. gazi anlik yanlis acman motoru altindan ucurucaktir litrelikde..

Sanki 600 luk alip alisana kadar dusuk devir tutmak senin icin daha iyi..

Fakat benim gaz kontrolum iyi panik yapmam bilincliyim diosunda litrelik de alabilirsin..


Litrelik alet evet cok guzel ama bence ikinci bir motor olmadan surekli o gaz koluna dikkst etmek bi sure sonra zor olabilir..

Ben 600 luk aldim pisman da deilim fakat 1000 ligin o torkuda cezbetmior deil..

600 luk golf r ise binlik ford mustang dir (arabalara ilgin varsa).. ikisininde performansj cok yakin olmasina ragmen (0-100) size verdikleri keyif varkli

nefretxx
01 Ocak 2016, 02:49
Bende fikrimi paylasiim bari.. 1000cc ile 600cc nin aslinda bence temel farki guc ve torq egrileri..

Litrelik makinalar 2k devirde iken bile cok kotkutucu bir tork sunuyor sana.. 600luklerin cogu alt devirleri 250cc bin orta devirlerine cok benziyor..

Bu da aslinda temel bir sorun olusturabilir senin icin.. gazi anlik yanlis acman motoru altindan ucurucaktir litrelikde..

Sanki 600 luk alip alisana kadar dusuk devir tutmak senin icin daha iyi..

Fakat benim gaz kontrolum iyi panik yapmam bilincliyim diosunda litrelik de alabilirsin..


Litrelik alet evet cok guzel ama bence ikinci bir motor olmadan surekli o gaz koluna dikkst etmek bi sure sonra zor olabilir..

Ben 600 luk aldim pisman da deilim fakat 1000 ligin o torkuda cezbetmior deil..

600 luk golf r ise binlik ford mustang dir (arabalara ilgin varsa).. ikisininde performansj cok yakin olmasina ragmen (0-100) size verdikleri keyif varkli

Hocam kendimi biliyorum bilinçli kullanıcıyım yaşım 19 ama öyle gaza gelmiyorum babam ve ailem sağolsun yavaş eğittiler beni arabada bile tek veya babam ile 100km sürati geçtiğim görülmemiş.Cbr 250 de bile 3 senede son hıza 2 veya 3 kere görmüşümdür uzun yol veya kısa yol 120-130 max süratle seyrediyorum.Gaz kontrolüm ve frenajım kendime göre iyi başkasının gözünde ne olur veya nasıl anlar bilemiyorum ama kendime güvenim var.Yüksek cc bir motora geçtiğimde onu tam anlamıyla hakimiyeti sağlayana kadar sıkıntı zorluk yaşayacağım biliyorum ve kendimi buna hazır etmeye çalışıyorum.Eğitimlerimi havalar ısınınca sezon açılınca alacağım konuştuğum 1-2 yer ve gis akademi birde honda güvenli sürüş okulu var buralardan eğitim alacağım o eğitimlerime kadar eski motorum cbr zaten benimle duracak ss motor ekstra yanında küçük cc motorda istiyor.Eğitimlerimi alırım ehliyetimi alırım öyle çıkarım trafiğe.Eğitim şart bu ülkede bunu biliyorum ve alacağımda ama tek istediğim ss makinede gsx-r başka motor beni bağlamıyor kendine çekim kuvveti oluşamıyor bende.Zaten motora 5 yıl oldu başlayalı tek hayalim oydu ve Allahım nasip kısmet ederse o olacak gibi duruyor.Ben kendimi o motora adamış durumdayım şu merete başladığımdan beri

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------


Abicim sen git vfr 800'ü al, cc tam ortada, en güvenilir motorlardan ve ss tadında bir sport touring. Bi de alınca beni çağır bi tur atiim çok merak ediyorum o aleti :D

Hayırlısı ne olur ne kısmet olur bilinmez ama düşünürsem forum üzerinden irtibat kurarız kullanmak için veririm ama direğin ordan dönüp gelmek koşuluyla :cherry::cherry::cherry:

zaferce
01 Ocak 2016, 03:08
ehliyetimi alırım öyle çıkarım trafiğe.

Bu guzel bir surpriz oldu.

F54
01 Ocak 2016, 03:37
Bence direk sonuça git Hayabusa al bi daha değiştirmeye uğraşmazsın

hasmet
01 Ocak 2016, 03:39
Şehir içi kullanım için 600cc ile 1 litre arasında ciddi tork farkı var. Litre motorda güç yapmak için devir arttırmak zorunda değilsiniz. Devir nerde olursa olsun gidiyor, o da büyük rahatlık şehir içinde. Hesap kitap yazmak zorunda olmuyorsunuz. Düşük devirlerde 600cc cruiser rahatlığında oluyor alet. Ama Cruiser aksine yüksek devirde de güç üretmeye devam ediyor. 600cc de o kadar rahat gitmek mümkün değil, devire dikkat etmek gerekiyor. Onun da ayrı zevki var gerçi. Ama kesinlikle yüksek hacim daha rahat. Yoksa hepsi her mantıklı hızda gidiyor zaten.

enxdesign
01 Ocak 2016, 12:32
Sen kafaya gsxr`ı koymuşsun bizden mantıklı birkaç cevap arıyorsun. Malesef onu alman için hiç bir mantıklı sebep yok.

Hayalindeki motor oysa onu almanı isterim. Ama bundan sonraki motorun ne olacak? 1-2 seneye sıkılacaksın bu motordan. O zaman hayabusaya mi geçeceksin?

İllaki büyük motor alacaksan bence 600lük al, tadını çıkar. 600lük kullanmadan 1000liğe geçersen aradaki farkı asla anlamayacaksın. 1000 likten de tat alamayacaksın.

Üstte çok güzel yorum yapanlar var. Onları dikkatli oku. Yaş olarak çok tehlikeli bir yaştasın. Senin gibi aklı başında bir insanı kaybetmek istemeyiz.

nefretxx
01 Ocak 2016, 16:12
Sen kafaya gsxr`ı koymuşsun bizden mantıklı birkaç cevap arıyorsun. Malesef onu alman için hiç bir mantıklı sebep yok.

Hayalindeki motor oysa onu almanı isterim. Ama bundan sonraki motorun ne olacak? 1-2 seneye sıkılacaksın bu motordan. O zaman hayabusaya mi geçeceksin?

İllaki büyük motor alacaksan bence 600lük al, tadını çıkar. 600lük kullanmadan 1000liğe geçersen aradaki farkı asla anlamayacaksın. 1000 likten de tat alamayacaksın.

Üstte çok güzel yorum yapanlar var. Onları dikkatli oku. Yaş olarak çok tehlikeli bir yaştasın. Senin gibi aklı başında bir insanı kaybetmek istemeyiz.

Her motor alımında sizde yaşamışsınızdır insanın kafası güzelleşiyo o mu bumu acaba diye kararsız kalıyo acaba ne olur bana ne iyi olur bu tecrübeye ne en uygun olur sonra millette daha çok kafa karıştırıyo çevrendeki insanlar onları dinlememek en iyisi ama şeytan dürtüyo işte söyledikleri laflardan tam kesinleşmeden önce şu 1-2 önceleri 600rr istiyordum onunla mutlu mesut bi 30-40 bin devirip daha sonra 1000cc ye geçme hayallerim vardı ama motor alma işi kesinleşince acaba diye tereddütte kalıyorum çok sıkıntılı dönemmiş şu yeni motor alma hele yüksek cc insanda birde tatmin olmama duygusu var oda iyice kafamı yedi bitirdi şimdi diyorum alırım 600cc ama daha sonra yetmez ise bünyeyi besleyemez ise ne olacak o yüzden baya tereddütte kalıyorum ama bu gidişle 600cc ye binme hayallerim gerçekleşecek gibi yada kademeyi daha öne alırım bi cbr 500 alıp 15-20 bini devirip öyle 600cc ye geçmeye niyet ederim bilmiyorum ama gsx-r'larında bir yere kaçtığı yok şimdide satılıyor bundan 2 yıl sonrada satışta olacaklar acele edip kendimi kaptırıp Allah göstermesin en ufak bir kazada ölmek istemiyorum açıkcası galiba kademeyi 500-600-1000 cc olarak yükseltmeyi hedeflemeye başladım gibi duruyor

kivancern
02 Ocak 2016, 12:27
Hocam kendimi biliyorum bilinçli kullanıcıyım yaşım 19 ama öyle gaza gelmiyorum babam ve ailem sağolsun yavaş eğittiler beni arabada bile tek veya babam ile 100km sürati geçtiğim görülmemiş.Cbr 250 de bile 3 senede son hıza 2 veya 3 kere görmüşümdür uzun yol veya kısa yol 120-130 max süratle seyrediyorum.Gaz kontrolüm ve frenajım kendime göre iyi başkasının gözünde ne olur veya nasıl anlar bilemiyorum ama kendime güvenim var.Yüksek cc bir motora geçtiğimde onu tam anlamıyla hakimiyeti sağlayana kadar sıkıntı zorluk yaşayacağım biliyorum ve kendimi buna hazır etmeye çalışıyorum.Eğitimlerimi havalar ısınınca sezon açılınca alacağım konuştuğum 1-2 yer ve gis akademi birde honda güvenli sürüş okulu var buralardan eğitim alacağım o eğitimlerime kadar eski motorum cbr zaten benimle duracak ss motor ekstra yanında küçük cc motorda istiyor.Eğitimlerimi alırım ehliyetimi alırım öyle çıkarım trafiğe.Eğitim şart bu ülkede bunu biliyorum ve alacağımda ama tek istediğim ss makinede gsx-r başka motor beni bağlamıyor kendine çekim kuvveti oluşamıyor bende.Zaten motora 5 yıl oldu başlayalı tek hayalim oydu ve Allahım nasip kısmet ederse o olacak gibi duruyor.Ben kendimi o motora adamış durumdayım şu merete başladığımdan beri

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------



Hayırlısı ne olur ne kısmet olur bilinmez ama düşünürsem forum üzerinden irtibat kurarız kullanmak için veririm ama direğin ordan dönüp gelmek koşuluyla :cherry::cherry::cherry:

Hocam karar senin ama bilinc edinmek farkli.. sen gixer a agisik olabilirsin ama onemli olan motosiklet surmeyi anlmak teknigini bilmek

telike
02 Ocak 2016, 14:18
600 700 800 1000 veya daha fazlası. ben uzun yol kullanımı için şahsen kaç cc olursa olsun sportouring öneririm. vfr800 efsane makinadır. onun dışında 650cc st makinalar da var. uzun yolda da gazlamada da işini görecek hondanın özellikle cbf serisi çok iyidir. cbf1000 oy oy oy

themaniacjoe
02 Ocak 2016, 14:35
250r dan xj6 N e geçmiş biri olarak hemen hemen arkadaş ile aynı tecrübe ye sahibiz gibi diyelim;Velhasıl şöyle bir şansım vardı 2 hafta kadar motorunu kullanabilecegim bir can dostum var 600rr ı olan 3. Gün geri verdim ve Xj6 N aldım sebebi 600rr beni biyere saplamadan bence 4 silindir uysal bi makina ile km ler yapılmalı sonrasında ss alınması taraftarıyım 250r da yetmiyor diye gaz kolunu bittiği halde çevirmeye çalışan ben şimdi milimetre milim gaz açmayı öğreniyorum ya teker sarar ya tekere kalkarsin benim gibi şanslı isen düşmez devam eder dersler çıkarırsin yavaş yavaş öğrenmeye devam :) saygılar