PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CBR125>>HYOSUNG GT 250R



Ali1903
30 Aralık 2015, 16:58
Cbr'dan mt07 ye gececektim aslında ama pek eğitim alma durumum olmadığı için ertelemeyi düşündüm ve onun yerine Hyosung Gt 250R düşünüyorum. Fakat pek emin değilim biraz arada kaldım gibi. 2011 ve üstü modelleri tercih edeceğim. Görüntüsü şekli şemali gerçekten cok hoş bir makine. Ve benide kesebileceğini düşünüyorum. Şuanda fazla acılmamak için 250 cc kategorisinde R25 e atılmadım fazla açılmayayım bütce bakımından diye. Bana verebileceğiniz tavsiye var mı ?

Green Arrow
30 Aralık 2015, 17:21
Hyosung dandik marka geçme ürünleri kaka :P. MT07'ye bütçeniz var fakat eğitime mi yok anlamadım ben bu işi neyse. Yeni kasayı da bekleyebilirsiniz GT300R ABS'li olarak geliyor fuar dönemine yenilenmiş olarak. Fiyatı R25'in yeni yılda zamlanacak fiyatı civarında olacaktır muhtemelen. GT650R'da yenilendi ama fiyat ne olur bilemiyorum firma sapıtıp yüksek çekebilir veya uygun olabilir belki onuda düşünebilirsiniz. Açılmayım eğer diyorsanız oynanmamış ve yüksek km yapmamış motorlar alınabilir. Belirli yaşanan sorunlar var ancak bilinçli tüketici elinde çözülen şeyler bunlar yaşandığında.

Ali1903
30 Aralık 2015, 17:38
Hyosung dandik marka geçme ürünleri kaka :P. MT07'ye bütçeniz var fakat eğitime mi yok anlamadım ben bu işi neyse. Yeni kasayı da bekleyebilirsiniz GT300R ABS'li olarak geliyor fuar dönemine yenilenmiş olarak. Fiyatı R25'in yeni yılda zamlanacak fiyatı civarında olacaktır muhtemelen. GT650R'da yenilendi ama fiyat ne olur bilemiyorum firma sapıtıp yüksek çekebilir veya uygun olabilir belki onuda düşünebilirsiniz. Açılmayım eğer diyorsanız oynanmamış ve yüksek km yapmamış motorlar alınabilir. Belirli yaşanan sorunlar var ancak bilinçli tüketici elinde çözülen şeyler bunlar yaşandığında.

Bütceden daha cok zaman bulamadım. Ayriyetten bütce muhabbetide söz konusu. GT300R ı duymamıştım araştıracağım. Ama fiyatı eğer dediğiniz gibi olursa ki olur, temiz bir sağlam kullanıcıdan Hyo GT 250R mantıklı diyorsunuz

Ufuk ARSLAN
30 Aralık 2015, 17:46
Hyosung dandik marka geçme ürünleri kaka :P. MT07'ye bütçeniz var fakat eğitime mi yok anlamadım ben bu işi neyse. Yeni kasayı da bekleyebilirsiniz GT300R ABS'li olarak geliyor fuar dönemine yenilenmiş olarak. Fiyatı R25'in yeni yılda zamlanacak fiyatı civarında olacaktır muhtemelen. GT650R'da yenilendi ama fiyat ne olur bilemiyorum firma sapıtıp yüksek çekebilir veya uygun olabilir belki onuda düşünebilirsiniz. Açılmayım eğer diyorsanız oynanmamış ve yüksek km yapmamış motorlar alınabilir. Belirli yaşanan sorunlar var ancak bilinçli tüketici elinde çözülen şeyler bunlar yaşandığında.

bilincli tüketici derken bizden bahsetmişsin :) 33binde catır catır gidiyorum. şu amortisörümü degişeyim daha cok uzun yolu var meledin.

ama bu başlıga japoncu arkadaşlar ugramamış daha hyoya bulaşma dememişler aaa nerdelerki acaba?

Ali1903
30 Aralık 2015, 17:48
bilincli tüketici derken bizden bahsetmişsin :) 33binde catır catır gidiyorum. şu amortisörümü degişeyim daha cok uzun yolu var meledin.

ama bu başlıga japoncu arkadaşlar ugramamış daha hyoya bulaşma dememişler aaa nerdelerki acaba?

Belirli başlı problemleri nedir ?

Ufuk ARSLAN
30 Aralık 2015, 18:10
ali acıkcası bir hyosung almayı düşünüyorsan motordan önce sahibine bakacaksın. apaçilik varsa ruhunda kafadan uzak dur. malum eski modellerde devir kesici olmadıgı için kol cıkartmalar yatak sarmalar coktu. 10,5 ceviren motor a 12 13 bin zorlayan apaçiler yüzünden adı cıktı. öncelikle sahibi önemli.

ben gt250r ı naked a cevirdigim için bir kac problemle ugraştım ama bu benim projemle akalı yaşadıgım sıkıntılardı. genel olarak yaşanan sorunlar kullanıcı hatalarından kaynaklanıyor. kronik olarak duydugum tek sorun 2014 kasasında buji pipolarının catlamasıydı onuda nkg buji pipoları takarak hallettiler.

Green Arrow
30 Aralık 2015, 19:05
ali acıkcası bir hyosung almayı düşünüyorsan motordan önce sahibine bakacaksın. apaçilik varsa ruhunda kafadan uzak dur. malum eski modellerde devir kesici olmadıgı için kol cıkartmalar yatak sarmalar coktu. 10,5 ceviren motor a 12 13 bin zorlayan apaçiler yüzünden adı cıktı. öncelikle sahibi önemli.

ben gt250r ı naked a cevirdigim için bir kac problemle ugraştım ama bu benim projemle akalı yaşadıgım sıkıntılardı. genel olarak yaşanan sorunlar kullanıcı hatalarından kaynaklanıyor. kronik olarak duydugum tek sorun 2014 kasasında buji pipolarının catlamasıydı onuda nkg buji pipoları takarak hallettiler.

Ufuk hocamın detaylı açıkladığı ve dediği dışında belirli bir kronik sorun yok. Onun dışında yaşayacağın her problem diğer bütün motorlarda da ortaya çıkabilecek problemler.

Ali1903
30 Aralık 2015, 19:58
ali acıkcası bir hyosung almayı düşünüyorsan motordan önce sahibine bakacaksın. apaçilik varsa ruhunda kafadan uzak dur. malum eski modellerde devir kesici olmadıgı için kol cıkartmalar yatak sarmalar coktu. 10,5 ceviren motor a 12 13 bin zorlayan apaçiler yüzünden adı cıktı. öncelikle sahibi önemli.

ben gt250r ı naked a cevirdigim için bir kac problemle ugraştım ama bu benim projemle akalı yaşadıgım sıkıntılardı. genel olarak yaşanan sorunlar kullanıcı hatalarından kaynaklanıyor. kronik olarak duydugum tek sorun 2014 kasasında buji pipolarının catlamasıydı onuda nkg buji pipoları takarak hallettiler.


Ufuk hocamın detaylı açıkladığı ve dediği dışında belirli bir kronik sorun yok. Onun dışında yaşayacağın her problem diğer bütün motorlarda da ortaya çıkabilecek problemler.

Kullanıcılarından bilgi almam cok önemliydi cok teşekkür ederim. Peki parçaları bulunmuyormuş ve bulunabilenlerde oldukça pahalıymış. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?

BatuhanK
30 Aralık 2015, 19:59
Hyosung kötü bir motosiklet mi? Değil. İyi mi? e o da değil. Hyosungun haketmediği şey satış fiyatıdır. hadi onu da kabul ettik diyelim bu sefer serviste ve yedek parça fiyat-tedarik ile problemler söz konusu

Ali1903
30 Aralık 2015, 20:22
Hyosung kötü bir motosiklet mi? Değil. İyi mi? e o da değil. Hyosungun haketmediği şey satış fiyatıdır. hadi onu da kabul ettik diyelim bu sefer serviste ve yedek parça fiyat-tedarik ile problemler söz konusu

bu sene fuarda yeni modelini cıkartırlarsa yedek parça sorunu ortadan kalkabilir gibime geliyor

BatuhanK
30 Aralık 2015, 20:26
bu sene fuarda yeni modelini cıkartırlarsa yedek parça sorunu ortadan kalkabilir gibime geliyor

İlişki kuramadım ben ama nasıl yani

Ali1903
30 Aralık 2015, 20:43
İlişki kuramadım ben ama nasıl yani

Sonucta birbirinden farklı olmayan 2. makine cıkıyor 50 cc daha fazla. Ve eğer türkiyeye sokulursa bu makine 250R ında parça sorununu ortadan kaldırırlar

BatuhanK
30 Aralık 2015, 21:00
Sonucta birbirinden farklı olmayan 2. makine cıkıyor 50 cc daha fazla. Ve eğer türkiyeye sokulursa bu makine 250R ında parça sorununu ortadan kaldırırlar

2005 ten beri hyosung pazarda. yeni model çıkınca eski modelin parça sorunu mu ortadan kalkacak. Sorun da değil ki sadece problem fiyatı ve kalitesi de işin içinde... Yav aman neyse alan alsın millet taş mı yesin :cherry:

Ali1903
30 Aralık 2015, 23:28
2005 ten beri hyosung pazarda. yeni model çıkınca eski modelin parça sorunu mu ortadan kalkacak. Sorun da değil ki sadece problem fiyatı ve kalitesi de işin içinde... Yav aman neyse alan alsın millet taş mı yesin :cherry:

Tabi okadar düşük modele değil tabi, ama 2013 ve üzeri görebilir diye düşünüyorum. Saçmada olabilir haklıda olabilirsin

Blackeagletr
31 Aralık 2015, 00:35
Ben 2012 GT250R kullanıcısıyım. Son derece memnunum.
Evet parçası Ybr Cbf gibi her yerde bulunmuyor, çok da ucuz değil. Ama aynı şekilde cbr r25 ve inazumanın da parçaları pahalı ve zırt denince bulunmuyor. Ama şöyle bir güzelliği var, çoğu parçası yurtiçi temin edilebildiği gibi, hyosungsource gibi bir nimet var, en bulunmaz parçayı en fazla 1 ay beklersin. Fakat servis konusunda cidden çok eksik, özellikle kuralkandan çıktığından beri.
Şahsi görüşüm, alınacaksa sıfır fiyatı çok yüksek. Gerçi benim düşüncem en baba 250cc bile 12 nin üzerinde para etmez. İkinci el temiz 2012 ve öncesi tercih edilirse, parça bulunabilirliği daha kolay olur, pazarda daha uzun süredir var olduğu ve hyosungun çok sattığı altın yılları olduğu için. Yeni kasaların kaporta parçalarını yurtiçinde bulmak epey zor. 2012 öncesi için çöp gibi çıkma ve sıfır far ve ön cam varken, aylarca yana yakıla yeni kasaya ön far ve cam arayan gördüm. Hoş yurtdışından 20 güne getirebilirdi.
Mantık motoru mu? Bence değil. Mantığımla hareket etsem sıfır pulsar alır, servis ve parça fiyatı olarak rahat ederdim. Ama 2007 den beri peşinde koştuğum hyosung sevdası ağır bastı, pişman değilim :)

Ali1903
31 Aralık 2015, 00:58
Ben 2012 GT250R kullanıcısıyım. Son derece memnunum.
Evet parçası Ybr Cbf gibi her yerde bulunmuyor, çok da ucuz değil. Ama aynı şekilde cbr r25 ve inazumanın da parçaları pahalı ve zırt denince bulunmuyor. Ama şöyle bir güzelliği var, çoğu parçası yurtiçi temin edilebildiği gibi, hyosungsource gibi bir nimet var, en bulunmaz parçayı en fazla 1 ay beklersin. Fakat servis konusunda cidden çok eksik, özellikle kuralkandan çıktığından beri.
Şahsi görüşüm, alınacaksa sıfır fiyatı çok yüksek. Gerçi benim düşüncem en baba 250cc bile 12 nin üzerinde para etmez. İkinci el temiz 2012 ve öncesi tercih edilirse, parça bulunabilirliği daha kolay olur, pazarda daha uzun süredir var olduğu ve hyosungun çok sattığı altın yılları olduğu için. Yeni kasaların kaporta parçalarını yurtiçinde bulmak epey zor. 2012 öncesi için çöp gibi çıkma ve sıfır far ve ön cam varken, aylarca yana yakıla yeni kasaya ön far ve cam arayan gördüm. Hoş yurtdışından 20 güne getirebilirdi.
Mantık motoru mu? Bence değil. Mantığımla hareket etsem sıfır pulsar alır, servis ve parça fiyatı olarak rahat ederdim. Ama 2007 den beri peşinde koştuğum hyosung sevdası ağır bastı, pişman değilim :)

Bir insan motorunu ancak bukadar sevebilir, ve arkasında durup savunabilirdi. Çok teşekkürler, benimde cbr'dan önce hyosung vardı kafamda fakat ufağından alışalım dedik. Şimdiye nasipmiş. Nasipse temizini arıyorum, ortalama fiyat ne olur makine için ? Sahibinden malum fiyatlar şişik yazılıyor akıl karıştırıyor

Ufuk ARSLAN
31 Aralık 2015, 10:10
Kullanıcılarından bilgi almam cok önemliydi cok teşekkür ederim. Peki parçaları bulunmuyormuş ve bulunabilenlerde oldukça pahalıymış. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?

acıkcası ali parca ve fiyat konusunda sağolsunlar kuralkan okadar sevdiki zamanında bizi bu yüzdende milletin gözüne batar oldu fiyatlar.
şuan parca tedariginide bakımıda kendi imkanları ile yapanlar fiyatların aslında okadarda abartı olmadıgını anladı. misal ben gecen hafta 33bindeki motorum için arka amortisör aldım yurt dışından kargo dahil geliş fiyatı 130 dolar ve bir haftada bana geldi aldıgım ürün. bir araştır muadili japon karderşlerin arka amortisörü nekadar.

pilastik ve metal aksam kalitesin arkadaşların dedigi gibi cok iyi degil ama cok kötüde degil.

fedos
31 Aralık 2015, 10:22
Hyo ya bulaşma :)



bilincli tüketici derken bizden bahsetmişsin :) 33binde catır catır gidiyorum. şu amortisörümü degişeyim daha cok uzun yolu var meledin.

ama bu başlıga japoncu arkadaşlar ugramamış daha hyoya bulaşma dememişler aaa nerdelerki acaba?

Ufuk ARSLAN
31 Aralık 2015, 11:36
Hyo ya bulaşma :)

hoş geldin gözüm yollarda kaldı :) sanırım kar yagışından gec kaldın :):thumleft:

fedos
31 Aralık 2015, 11:43
Şaka şaka .
Hyo güzel motordur sağlam motordur. Fiyatı da yüksektir. Fakat tr de disti sorunları nedeni ile hakettiği ilgiyi maalesef görememiştir. Yoksa ,örneğin GV650 modeli tam müzelik bir model . Doya doya seyret :)


hoş geldin gözüm yollarda kaldı :) sanırım kar yagışından gec kaldın :):thumleft:

Ufuk ARSLAN
31 Aralık 2015, 12:24
gv650 helede special limited edition sa :)

http://www.motorcycleforums.net/forum/attachments/marauder-m50-secret-hideaway/16134d1223341474-very-sad-day-my-m50-gv650a.jpg

Green Arrow
31 Aralık 2015, 12:27
Şaka şaka .
Hyo güzel motordur sağlam motordur. Fiyatı da yüksektir. Fakat tr de disti sorunları nedeni ile hakettiği ilgiyi maalesef görememiştir. Yoksa ,örneğin GV650 modeli tam müzelik bir model . Doya doya seyret :)

Marka orta kalite kullanıcısı da buna itiraz etmez. Bana göre çoğu japon etiketi olan motordan aldıkları ve verdikleri olarak daha güzel ve kullanışlı. Marka güzel şeyler üretip ortaya koyuyor ancak sadece Türkiyede değil dünya çapında servis ve satış sorunu var. Bu bana göre normal çünkü diğer markalar neredeyse 100 yılları devirecekken Hyo 10 küsür yıldır bu işin içinde. Kore'ninde yükselişi çok eskilere dayanmadığı için daha zamanı olduğunu düşünüyorum ancak geleceği bana göre çok parlak şirketin.

Ali1903
31 Aralık 2015, 12:28
acıkcası ali parca ve fiyat konusunda sağolsunlar kuralkan okadar sevdiki zamanında bizi bu yüzdende milletin gözüne batar oldu fiyatlar.
şuan parca tedariginide bakımıda kendi imkanları ile yapanlar fiyatların aslında okadarda abartı olmadıgını anladı. misal ben gecen hafta 33bindeki motorum için arka amortisör aldım yurt dışından kargo dahil geliş fiyatı 130 dolar ve bir haftada bana geldi aldıgım ürün. bir araştır muadili japon karderşlerin arka amortisörü nekadar.

pilastik ve metal aksam kalitesin arkadaşların dedigi gibi cok iyi degil ama cok kötüde degil.


Şaka şaka .
Hyo güzel motordur sağlam motordur. Fiyatı da yüksektir. Fakat tr de disti sorunları nedeni ile hakettiği ilgiyi maalesef görememiştir. Yoksa ,örneğin GV650 modeli tam müzelik bir model . Doya doya seyret :)

Ufak ufak araştırmaya başladım, forumdaki GT 250R konusundada mesajları okuyorum. Gayet memnun olan kullanıcıları var. İlgimi çeken bir makinenin böyle kötü konuşulanın aksine iyi cıktığını görmek mutlu ediyor

Ufuk ARSLAN
31 Aralık 2015, 12:42
dedigim gibi ali ikinci el alacaksan dikkat edecegin ilk nokta sahibi. onun dışındakiler emin ol tüm motorlarda karşılaşabilecegin sıkıntılar olur.

mobyby
31 Aralık 2015, 13:22
Ben 2012 GT250R kullanıcısıyım. Son derece memnunum.
Evet parçası Ybr Cbf gibi her yerde bulunmuyor, çok da ucuz değil. Ama aynı şekilde cbr r25 ve inazumanın da parçaları pahalı ve zırt denince bulunmuyor. Ama şöyle bir güzelliği var, çoğu parçası yurtiçi temin edilebildiği gibi, hyosungsource gibi bir nimet var, en bulunmaz parçayı en fazla 1 ay beklersin. Fakat servis konusunda cidden çok eksik, özellikle kuralkandan çıktığından beri.
Şahsi görüşüm, alınacaksa sıfır fiyatı çok yüksek. Gerçi benim düşüncem en baba 250cc bile 12 nin üzerinde para etmez. İkinci el temiz 2012 ve öncesi tercih edilirse, parça bulunabilirliği daha kolay olur, pazarda daha uzun süredir var olduğu ve hyosungun çok sattığı altın yılları olduğu için. Yeni kasaların kaporta parçalarını yurtiçinde bulmak epey zor. 2012 öncesi için çöp gibi çıkma ve sıfır far ve ön cam varken, aylarca yana yakıla yeni kasaya ön far ve cam arayan gördüm. Hoş yurtdışından 20 güne getirebilirdi.
Mantık motoru mu? Bence değil. Mantığımla hareket etsem sıfır pulsar alır, servis ve parça fiyatı olarak rahat ederdim. Ama 2007 den beri peşinde koştuğum hyosung sevdası ağır bastı, pişman değilim :)

cbr parçaları pahalı mı ? şaka gibi ya hahaha

BatuhanK
31 Aralık 2015, 18:56
Ooo kullananlara sorsan daha ne kadar iyi çıkar şaşırırsın. Bak profil fotoğrafımdaki eski motorum

Blackeagletr
31 Aralık 2015, 19:40
cbr parçaları pahalı mı ? şaka gibi ya hahaha

E tabi, özellikle yeni kasa CBR 250 ile GT 250 R parça fiyatları atla deve değil sonuçta.
Cbr de 750 TL olan orjinal Krank GT'de 900 TL
Cbr orjinal ön far 687 TL, GT 574 TL, yeni kasa 718 TL
Cbr grenaj/manet vs gibi ufak parçaların fiyatlarının nispeten ucuz olduğunu biliyorum. Ama yine de ucuz değil.
Benzer ağır bir kaza yapsan YBR'yi 300 TL'ye, CBR'yi 1000 TL'ye, Hyosung'u 1200 TL'ye toplarsın.
Yani ne bileyim, öyle dağlar yok bence arada ? şaka gibi ya da hahaha lık bir durum göremedim.

Green Arrow
31 Aralık 2015, 20:26
Ooo kullananlara sorsan daha ne kadar iyi çıkar şaşırırsın. Bak profil fotoğrafımdaki eski motorum

Bu durum her marka ve model için geçerlidir. Herkes kendi motoruna nesnel yaklaşamaz. Motorun yaşadığı sorunlar zaten nette fazlasıyla şeffaf şekilde mevcut. Yaşanan krank sorunları, pipo sorunları, stok akünün kullanılmaz ise çok çabuk bitmesi ve bunun sebebinin çok iyi bir elektrik tesisatına ve aksamına sahip olmaması. Kurcalanan motorlarda yaşanabilen beyin ve sensör sorunları. Koredeki fan sayfasına üyeyim ben sağolsunlar ingilizce bilenlerle bir sürü muhabbet dönüyor. Bizim yaşadığımız sorunları adamlar ilginç bir şekilde kronik olarak yaşamamışlar elin adamının ordan bana yalan söyleyeceğini düşünmüyorum. Mesela benim motorda başıma gelmedi ancak bazı insanlarda marş motoru problemi oluyormuş Korede ve bazı ülkelerde. Kore dışında olanlar fiyatından yakınıyorlardı 150 dolar demiş Koredeki adam ben sana 30-50 dolar arasında göndereyim diyor. Hyosungwholesale ve source gibi sitelerden çok çok ucuza satan korece siteler mevcut araştırınca bulunabiliyor. Sorunsuz motor yapmak gerçekten çok zor bir olay. Japon motorları bu konuda 1 numara ona lafım yok ancak ben o kısımda da çok fazla üstü kapatılan ve buraya yansıtılmayan olay biliyorum ufak cclerdeki Japonlar bende Hyosung'un yarattığı tasarımsal heyecanı yaratamıyor maalesef.

BatuhanK
31 Aralık 2015, 21:44
Bu durum her marka ve model için geçerlidir. Herkes kendi motoruna nesnel yaklaşamaz. Motorun yaşadığı sorunlar zaten nette fazlasıyla şeffaf şekilde mevcut. Yaşanan krank sorunları, pipo sorunları, stok akünün kullanılmaz ise çok çabuk bitmesi ve bunun sebebinin çok iyi bir elektrik tesisatına ve aksamına sahip olmaması. Kurcalanan motorlarda yaşanabilen beyin ve sensör sorunları. Koredeki fan sayfasına üyeyim ben sağolsunlar ingilizce bilenlerle bir sürü muhabbet dönüyor. Bizim yaşadığımız sorunları adamlar ilginç bir şekilde kronik olarak yaşamamışlar elin adamının ordan bana yalan söyleyeceğini düşünmüyorum. Mesela benim motorda başıma gelmedi ancak bazı insanlarda marş motoru problemi oluyormuş Korede ve bazı ülkelerde. Kore dışında olanlar fiyatından yakınıyorlardı 150 dolar demiş Koredeki adam ben sana 30-50 dolar arasında göndereyim diyor. Hyosungwholesale ve source gibi sitelerden çok çok ucuza satan korece siteler mevcut araştırınca bulunabiliyor. Sorunsuz motor yapmak gerçekten çok zor bir olay. Japon motorları bu konuda 1 numara ona lafım yok ancak ben o kısımda da çok fazla üstü kapatılan ve buraya yansıtılmayan olay biliyorum ufak cclerdeki Japonlar bende Hyosung'un yarattığı tasarımsal heyecanı yaratamıyor maalesef.

Aynı şekilde üstü kapatılan bir çok hyosung olayı da var. yani motor sırf japon diye bir şey gizlenmiyor :) Hyoda çok dillenmesinin nedeni sorunu çözecek kişinin olmayışı ve sık olması. Sendeki motosiklet zaten yeni çıkan bir model hiç kullanmadım bilmyiorum. Fakat 2013 ten sonraki hyoların grenaj aksamı ve önceki kasalardan farklı aksamları bahsettiğiniz sitelerde yok. Motorum ısınınca tekliyordu, hiç de kurcalanmadı. Pipolar değişti vs fakat sorun çözülmedi. Saçma sapan sebepten garanti iptal edildi o oldu bu oldu. İşin özeti benim için motosikletin ederi kadar para verilmelidir. yoksa hyosung elbette bir çin malı kalitesinde değil, fakat çin malı motosiklet de alınır. Ama hakettiği fiyatla.
Benim aldığım senede hyo cbr ile başa baş gidiyordu. bana kalırsa en az 2-3 bin tl altına satılmalıydı.
Şimdi hyosung sapasağlam deseler alır mıyım? Almam. Çünkü doğru düzgün bir servisi en azından burada yok

Ali1903
31 Aralık 2015, 23:03
E tabi, özellikle yeni kasa CBR 250 ile GT 250 R parça fiyatları atla deve değil sonuçta.
Cbr de 750 TL olan orjinal Krank GT'de 900 TL
Cbr orjinal ön far 687 TL, GT 574 TL, yeni kasa 718 TL
Cbr grenaj/manet vs gibi ufak parçaların fiyatlarının nispeten ucuz olduğunu biliyorum. Ama yine de ucuz değil.
Benzer ağır bir kaza yapsan YBR'yi 300 TL'ye, CBR'yi 1000 TL'ye, Hyosung'u 1200 TL'ye toplarsın.
Yani ne bileyim, öyle dağlar yok bence arada ? şaka gibi ya da hahaha lık bir durum göremedim.

e pekte bir fark yokmuş arada