PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM 390 rc abs mi kawasaki ninja 300 abs mi



Sayfa : [1] 2

erentalay
30 Aralık 2015, 16:31
ikisi arasında karasızım kawasaki ye daha çok güveniyorum ama KTM de iyi diyorlar sizlerin görüşleri nelerdir?

Murat.K.
30 Aralık 2015, 16:35
kawasaki... (bence)

blackfish
30 Aralık 2015, 16:36
ktm de iyidir. ninja 300 ü pek bilmiyorum ama 390 şehiriçi için harika bir makine. hafif ve güçlü. sürekli takip ettiğim bir motor. ben olsam 390 derdim ama duke 390.

Karalı
30 Aralık 2015, 16:37
Tabiki ninja üç yüz her türlü nincaa

gokberk6426
30 Aralık 2015, 16:38
ktmde titreşim varmiş 140-150 den sonra 250 icin konusuyorum 390 da varmı bılınmez bi test sürüşüne katıl derim . ayrıca selesi pek rahat değilmiş ama sonuça ss bi motor . kawanında parçaları pahalıymış iki motorda üzmez hangısı guzelse hangısı kendınıze yakın gelıyorsa onu alın

erentalay
30 Aralık 2015, 16:43
görüş belirten herkese teşekkür ederim.Şunu eklemeyi unutmuşum hafta içi günde maksimum 15 km falan yapıyorum, haftasonu viraj yapacağım torku yüksek bir makine istiyorum çok konforlu olması gerekmiyor

sheriff87
30 Aralık 2015, 16:49
KTM Kawasakiyi döver.

gokberk6426
30 Aralık 2015, 17:04
görüş belirten herkese teşekkür ederim.Şunu eklemeyi unutmuşum hafta içi günde maksimum 15 km falan yapıyorum, haftasonu viraj yapacağım torku yüksek bir makine istiyorum çok konforlu olması gerekmiyor

ktm nin virajları cok iyiymiş kawa hakkında bılgım yok . motovlogları ızlemenı tavsıye ederim enine boyuna konusuyorlar motorları hakkında :)

seta34
30 Aralık 2015, 17:17
ktmde titreşim varmiş 140-150 den sonra 250 icin konusuyorum 390 da varmı bılınmez bi test sürüşüne katıl derim . ayrıca selesi pek rahat değilmiş ama sonuça ss bi motor . kawanında parçaları pahalıymış iki motorda üzmez hangısı guzelse hangısı kendınıze yakın gelıyorsa onu alın

250 tek 390 cift silindir hatirladigim kadariyla, motor karsilastirmalari guzel. Rc hosuma gitmiyor gorunus olarak (egzoz haric) ninja 300 iyidir ama parcalar cok pahali

Ahmetbahadır
30 Aralık 2015, 17:18
görüş belirten herkese teşekkür ederim.Şunu eklemeyi unutmuşum hafta içi günde maksimum 15 km falan yapıyorum, haftasonu viraj yapacağım torku yüksek bir makine istiyorum çok konforlu olması gerekmiyor

O zaman tartışmasız KTM

E-TEKİN
30 Aralık 2015, 17:39
390 tek silindir

CxAnKACx
30 Aralık 2015, 18:02
Kawa kullanmadim ama sahsi dusuncem olarak tipi daha guzel. Amma velakin rc 390 efsane bir makine. Ninja inanmiyorum ki o kadar zevkli bir surus saglasin, ve viraji gercekten cok rahat ve dengeli , ben test motorunu kullanmistim lastik falan kalmamisti buna ragmen dengesini bozmadan gitti. Ayrica tekeri cok zevkli, absli frenleri kabak lastiklerle bile inanilmaz guzel calisiyo. Ayrica tork muthis derecede guzel teker yapmak o kadar kolay ki anlatamam, ayrica hataya toleransi olan hafif bir makine.
Bunun yaninda asiri rahatsiz , R6 kadar one yatiliyo nerdeyse. Zamanla alisilabilir belki ama gereksiz derecede rahatsiz geldi bana. Oyle ki herkesin sikayet ettigi duke motoruma bindigimde kendimi mercedese binmis gibi hissettim. Bir denemeden karar vermeyin derim kawa alip sonra test ederseniz pisman olma ihtimaliniz vardir diye dusunuyorum...

AWESQME
30 Aralık 2015, 18:03
Tabi ki de KAWASAKİ lütfen...

Thracian
30 Aralık 2015, 18:10
görüş belirten herkese teşekkür ederim.Şunu eklemeyi unutmuşum hafta içi günde maksimum 15 km falan yapıyorum, haftasonu viraj yapacağım torku yüksek bir makine istiyorum çok konforlu olması gerekmiyor

Tork istiyorsan KTM doğru adres.Tek silindiri ile deli torklu ve belli hızlara kadar 600 cc ye yakın bir hızlanması var.Hafif,fabrika çıkışı lastikleri güzel,viraj kabileyi güzel,oturuş pozisyonu fena değil.Ama son hız ve ses dersen Ninja derim.

Pisman
30 Aralık 2015, 18:52
bence KTM, sadece tasarımı soru işareti bana göre

Memory42
30 Aralık 2015, 20:04
Eren bey merhaba,ben ninja 300 sahibiydim kaza yapana kadar.Motosikletten genel olarak memnundum, ilk gördüğümde baya şaşırmıştım, sebebi Yanılmıyorsam En kalıplı makine 300cc sınıfına kadar.Boyunuz 180 üzeriyse,gösteriş ve uzun devir aralığıysa istediğiniz ninja alabilirsiniz. Ktm'ye gelince kaza sonrası moto arayışına girdim. Şans eseri Ktm sürüş etkinliklerine rastladım ve Rc250 deneme fırsatım oldu. Makine ninjaya göre biraz slim geldi bana,kalite açısından bakıldığından aldığınız hissiyat doğrultusunda Kawaya yakındı.Sürüş sonrası ivmelenme fena değildi,fren performansı güzeldi,tek sorunu bana göre fazla titremesi oldu.Devir yükseldikçe tek silindir olması sebebiyle baya hissettiriyordu kendisini.Demem o ki iki makinede gerçekten güzel, çevreden aldığım beğeni Ninja daha ağır basıyor ama Ktm Rc seriside farklı tasarımıyla dikkat çekiyordu.

brooklynnn
30 Aralık 2015, 21:12
Devirli motor kullanıyorsanız kawa. Ktmde devir 10500 de redline. Denemek nasip olması ama duke 200um vardı. Otobanda giderken titreşimden vites çubuğu dusmustu

jimi_hendrix
30 Aralık 2015, 21:25
ktm 390 benim gibi birisine bile ufak geldi.(171cm 50kg) hareket etmesi ve kontrolü çok kolay viraj hızlanma vs... fakat selesi çok sert inanılmaz sert ya biryere gideyim gezeyim 2 saat yol yapayım yok mümkün değil o sele ile... bir de gidon o kadar çok alçak kalıyor ki... Son hız olayı sıkıntı.Bir de ben bu makineyi 2 ay kadar kullandım bana denk gelmedi ama Su kaynatma ve ısınma problemleri varmış.Onun dışında kalitesi çok iyi tork felan iyi makine hissettiriyor kendisini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

ha bir de unutmadan titreşimi sıkıntılı geldi bana

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------


250 tek 390 cift silindir hatirladigim kadariyla, motor karsilastirmalari guzel. Rc hosuma gitmiyor gorunus olarak (egzoz haric) ninja 300 iyidir ama parcalar cok pahali

390tek silindir abi

Lukocan
30 Aralık 2015, 21:59
başka bir gözle bakarsak ilerde motorunu değiştirmeyi düşünebilirsin. Rc390 ikinci el nerdeyse yok 3-4 ayda bir tane bazen düşüyor.

efendy06
30 Aralık 2015, 22:34
Ninja 300 için grenajların birleşme yerleri zamanla açılıyor diyordu AEA. Duke 390 derim ben. Hem parçası daha uygun, hem +90 cc, hem de ktm.

astrofizik
30 Aralık 2015, 22:44
Tork ne kadar yüksekse, motosiklette sürüş keyfide o kadar yüksek oluyor.
Duke yüksek torku daha düşük devirde veriyor,bu hem eğlenceli hemde daha ekonomik bir durum.
Aynı durumda kalsaydım duke 390'ı tercih ederdim,
Duke'nin tek hoşuma gitmeyen yönü titreşimli olması ama artıları daha ağır basıyor,
Ama ikiside elbette güzel motorlar,
Her şekilde memnun kalırsınız

burak burk
30 Aralık 2015, 22:57
aynı soruyu bende düşünüyorum kawasakinin çift silindirli olması eni boyunun daha gösterişli olması kafamı karıştırıyor.günlük hayatta 2 silindir baya rahat ettirir adamı diye düşünüyorum.tork olarak evet çok çok iyi rc390 ama çok titrediğini söylüyorlar kendim denemeden bu konu üzerine hiç bir yorum yapmicam.lastikler abs kaydırmalı debriyaj hafif olması görüntüsü ktm rc390 nı kawasakinin önüne geçiriyor tabi hakkını verirsen.alta tükürsen sakal üste tükürsen bıyık :)
hangisi düşeş gelirse o diyorum

nzm75
30 Aralık 2015, 23:32
390 ktm harika motor ninja 300 de çok iyi ama ktm daha üstün kesinlikle ktm 390 nacizane fikrim

brooklynnn
31 Aralık 2015, 00:05
Ninja 300 için grenajların birleşme yerleri zamanla açılıyor diyordu AEA. Duke 390 derim ben. Hem parçası daha uygun, hem +90 cc, hem de ktm.

sokaktan topluyoruz grenajları
dogru demıs
Adam ne derse dogru tabıı

volkantoprak
31 Aralık 2015, 00:17
Ninja 300 sahibiyim. Sizinle aynı ikilemde kalmıştım. Öncelikle şunu söylemek isterim, ikisi de pişman etmez. Farklı yönleri tabiiki var. Rc 390 da kullandım birkaç defa. Gidiş olarak hiçbir fark yok. 0-100, 30-100 gibi motorları değişerek yaptığımız denemelerde hiçbir fark göremedik. Aynı viteste gaz açtığımızda da değişen birşey olmadı. Ninja daha ağır. Ktm nin +90cc motor hacmi ve 5hp artısı olmasına ramen gariptir ki aynılar. 150km hızdan sonra bariz ninja daha iyi gidiyor. Ktm 178de kesiciye girerken ninja 185-190 gibi hızlara rahat çıkıyor. Yakıt konusuna gelirsek ninja alırsan eğer, keşke ktm alsaydım diyebilirsin. Ciddi fark var. Ben bir depo ile uzun yolda hız sınırlarına uyarak 390km gittim, agresif kullanımda 240km gidiyor. Viraj konusunda ninja gerçekten güven veriyor çünkü amortisörleri sert. Viraj girişinde yada çıkışında hiçbir zaman yığılma yapmıyor çizgisinden çıkmıyor. Ktm de ise amortisörlet biraz yumuşak olduğundan ( motora tam hakim olamamamdan da kaynaklanabilir) viraj içinde araç zıplıyor. Sert amortisör yüksek hız ve virajda gerçekten avantaj. Fakat ktm' nin amortisörlerinşn güzelliği şehir içinde farkını ortaya koyuyor. Her ne kadar selesi rahatsız da olsa amortisörler çukur ve setlerle gayet iyi başa çıkıyor. Ninja biraz rahatsızlık veriyor şehir içinde. Ktm titriyor evet. Fakat alacak olan adam bunun bilincinde olmalı. Sonuçta tek silindir bir araç alıyorsun titrediğini biliyorsun. O yüzden aldığında titreşime şaşırmayacaksın pişman olmayacaksın. Ninjanın oturuş pozisyonu fazlasıyla dik. Ha onda da çok rüzgar yemeyelim diye sorarsanız hiç merak etmeyin çünkü geniş ön cam ve büyük depo üzerinde motora kapanmak gayrt basit oluyor. Ktm nin oturuş pozisyonu bana göre daha karizmatik. İnstagramdan volkan toprak diye aratırsan sayfamda ninja ve rc nin yan yana fotolarını ve ninja ile bir viraj fotoğrafım var onları görebilirsin. Lafı uzattım kusuruma bakmayın :) ben kararımı ninjadan yana vermiştim pişman değilim. Gidişi duruşu virajı güven veriyor tasarımı beni tatmin ediyor. Bu yazdığım yorumda tamamen objektif olduğumu söylersem yalan olur. Rc390 sahibi olup ninja300 deneyen arkadaşların yorumlarını da dinlersen senin için daha iyi olur. Mobilden girdiğim için tek paragraf yazdım kusuruma bakmayın. Herkese iyi akşamlar

erentalay
31 Aralık 2015, 01:11
görüş bildiren herkese çok teşekkür ederim devamını bekliyorum özellikle ktm si olan arkadaşlardan :):cat:

Memory42
31 Aralık 2015, 01:20
Takipteyiz :) Bende duke 390 yada ninja alabilirim tekrar.Yalnız fiyat ve euro böyle giderse duke daha yakın gibi :)

Bir düzenleme yaparak;
ninja grenajına ayrılıyor diyen arkadaşlar, kullanımını gözden geçirsin ben ondaki mazeme kalitesini başka eş değer sınıfta görmedim doğrusu !

erentalay
31 Aralık 2015, 01:23
kawasaki çok pahalı hocam öylede gidecek gibi,yedek parçaları da öyle

ROT
31 Aralık 2015, 02:34
Cbr500r ya da cb500f

SuleymanE
31 Aralık 2015, 04:34
Soru bu sefer zor yerden geldi. :) Hani bu her motor için denmez ama bu iki motor arasında yazı tura atılır, seni üzmeyecek harika motorlar.

Ancak kawasakinin parça fiyatlarından oldum olası korkutmuştur. (Allah muhafaza) bir kaza durumunda kasko yoksa motorda ciddi bir hasar alırsa tamiratı sıfır fiyatını geçer.

Motor almadan önce mutlaka bir parça fiyatlarına bakarım. Bence kawasaki herkesin rahatça alıp binebileceği bir marka değil maalesef. Maddi güç gerektiren bir motor.
Gerçi son günlerde tüm japonlar yedek parçaya bindirim yapmaya başladı da kawasaki 1.liği hala kimseye bırakmadı :)


Bence başkalarından çok kendi iç sesini dinle ve tercihini o yönde yap, şimdiden hayırlı olsun.

Merdo
31 Aralık 2015, 04:43
Yabancı forumlarda suzuki sv650, street triple ve ninja 300 cok tutuluyor. Tabi turkiyede 300un vergi dilimi ve servisten dolayi pek tutmamis sanirim bence en onemli kriter servis memnuniyeti, parca fiyati olmali.

erentalay
31 Aralık 2015, 08:47
Ktm nin bir de 2. El piyasası çok gelişmiş değil.Peki satarken zorluk çeker miyim acaba

Memory42
31 Aralık 2015, 10:05
kawasaki çok pahalı hocam öylede gidecek gibi,yedek parçaları da öyle

Euro çok yüksek TL karşısında desek sanki daha doğru olur gibi hocam :) Bu arada vergi dilimi farklı olmasına karşın böyle giderse yamaha honda aradaki farkı giderek kapatıyor, ninja alınmaması Süpriz olur gibi ileride ☺️
Birde parça fiyatını benden iyi kimse bilemez :) km saati 2850tl ön jant 2000tl full grenaj 6000tl en ufak plastigi 700 lira aynalar 250-300 gibi birşey teki hemde ����

caglar48
31 Aralık 2015, 17:01
DURUN GELDIM TABIKI DUKE 390 NINJA 300 DE NEYMIS PEEEH DUSUNME CEK BI DUKE BUTUN HERYER YANYAN VUTUTUTU

erentalay
31 Aralık 2015, 18:25
Naked hoşuma gitmiyor duke de güzel ama:silent:

DKN
31 Aralık 2015, 19:01
tabiki ktm 390 ::yanliss:

Keoma
31 Aralık 2015, 19:49
Ninja derim.Naked motosiklette rüzgar manyağı oluyon.

erentalay
11 Ocak 2016, 08:40
Cevap veren,görüş bildiren herkese çok teşekkür ederim ktm 390 rc nin test sürüşünü yaptıktan sonra karar verceğim ama galiba 4 ay kadar bekleme kararı aldım :)

brooklynnn
11 Ocak 2016, 09:47
İki motoru da kullan. Devirli olan motora aklın kayacaktır.

trancexp
11 Ocak 2016, 09:53
ikisi arasında karasızım kawasaki ye daha çok güveniyorum ama KTM de iyi diyorlar sizlerin görüşleri nelerdir?

kağıt üstünde rc 390 , mantık olarak 500r derim . Ha naked deseydin mt-07 derdim. Macera istiyorsan dediğin motorlara bakabilirsin.

something123
11 Ocak 2016, 10:43
Cevap veren,görüş bildiren herkese çok teşekkür ederim ktm 390 rc nin test sürüşünü yaptıktan sonra karar verceğim ama galiba 4 ay kadar bekleme kararı aldım :)

ktm rc 200 kullanıcısı idim..
Gecenlerde 390 test surusune de super motodan yaptım, ktm rc serisi iki motorda birbirinin hemen hemen aynısı surus açısından, biri daha guçlu sadece ve 10 kg daha agır, ktm tireşim falan öyle çok rahatsız edici bir tarafı var diyemem açıkcası, ktm rc serisi insan bindiginde keyif veren bir motor kesinlikle, yedek parça servis vs sıkıntısı yok, 2. el dersen kısmet o işler öle gozunuzu korkutmayın, sagolsun forumdan yakın bir arkadaşımıza sattım motoru, gayette hızlı oldu, yani belli olmuyor bu işler,
ben rc 200 kullanırken hiç şurdan ses geldi sole mekanık sorunu var demedim, gayet basarılı bir ss motor..

Ama gel gelelim aynı sorunu yasayan ben.. rc 390, ninja 300, honda 500r arasında takılmış vaziyetteyim, ninja 300 z motorda yok o yuzden deneyemedim test suruste yok.. bende 2 motora da binip denemelisin, kawasakiden bende biraz yedek parça fiyat konusunda çekiniyorum desem yeridir.. sanki hondaya kaymak lazım gibi geliyor.. rc 390 seni asla pişman etmez ss keyfi alırsın, ben rc 200 den sonra tamamen farklı bir deneyim olması için marka deiştirmek taraftarıyım.. ama rc 390 kesinlikle tavsiye ederim, rosso lastik taktın mı birde, motordan cok guzel verim alırsın keyif alırsın..

Sti
11 Ocak 2016, 12:37
300 luk ninjanin biraz kovalandiginda 5 litre gibi yakitlara ulastigini DUYDUM. Aslini astarini bilmem. Ktm de titresim var,rahatsiz eder etmez tartisilir. Tip olarak ben ninjayi daha albenili buluyorum. Ama ktm in cc farkida goz ardi edilemez. Sonucta ikiside yuksek vergi diliminde yer aliyor.

kuvvetmira
11 Ocak 2016, 12:44
aea izle ninja 300 videousunu izle ince işcilik yok diye ninjada bence ktm al

jimi_hendrix
11 Ocak 2016, 15:35
ktm rc 200 kullanıcısı idim..
Gecenlerde 390 test surusune de super motodan yaptım, ktm rc serisi iki motorda birbirinin hemen hemen aynısı surus açısından, biri daha guçlu sadece ve 10 kg daha agır, ktm tireşim falan öyle çok rahatsız edici bir tarafı var diyemem açıkcası, ktm rc serisi insan bindiginde keyif veren bir motor kesinlikle, yedek parça servis vs sıkıntısı yok, 2. el dersen kısmet o işler öle gozunuzu korkutmayın, sagolsun forumdan yakın bir arkadaşımıza sattım motoru, gayette hızlı oldu, yani belli olmuyor bu işler,
ben rc 200 kullanırken hiç şurdan ses geldi sole mekanık sorunu var demedim, gayet basarılı bir ss motor..

Ama gel gelelim aynı sorunu yasayan ben.. rc 390, ninja 300, honda 500r arasında takılmış vaziyetteyim, ninja 300 z motorda yok o yuzden deneyemedim test suruste yok.. bende 2 motora da binip denemelisin, kawasakiden bende biraz yedek parça fiyat konusunda çekiniyorum desem yeridir.. sanki hondaya kaymak lazım gibi geliyor.. rc 390 seni asla pişman etmez ss keyfi alırsın, ben rc 200 den sonra tamamen farklı bir deneyim olması için marka deiştirmek taraftarıyım.. ama rc 390 kesinlikle tavsiye ederim, rosso lastik taktın mı birde, motordan cok guzel verim alırsın keyif alırsın..

valla hocam ben olsam aralarından cbr500r yi alırdım. 3 motoru da denedim.
kawasaki çok iyi fakat karenajlar açılıyormuş hakkaten de bir noktadan sonra. hacim olsun bizim olsun derim ben. rc 390 bana çok konforsuz selesi çok sert geldi oturuş pozisyonu çok garipti ama fırlıyor böyle atak motor.

Stunt
11 Ocak 2016, 15:52
ninja çok yakar

something123
11 Ocak 2016, 17:47
valla hocam ben olsam aralarından cbr500r yi alırdım. 3 motoru da denedim.
kawasaki çok iyi fakat karenajlar açılıyormuş hakkaten de bir noktadan sonra. hacim olsun bizim olsun derim ben. rc 390 bana çok konforsuz selesi çok sert geldi oturuş pozisyonu çok garipti ama fırlıyor böyle atak motor.

açıkcası 500e bende daha sıcak bakıyorum 390 bana fuze gibide gitse keyif vermior 200 rc aynısı suruş aynı..
kawa hiç surmedim..
500 daha kalıplı motor evet ara motor, 600 alsana diyenler var.. ama oda bir tecrube yavas yavas 4 silindire gecmek lazım..

brooklynnn
12 Ocak 2016, 02:08
biri osurdu millet s..yor
karenajların acıklıgını gordunuz mu arkadas
parmak soktunuz mu resımledınız mı

07mehmet07
12 Ocak 2016, 02:42
Zamanında ninja 300 kullanmış birisi olarak söyleyeyim hayatında kullanabileceğin en keyifli motorlardan birisi, test etme imkanın varsa sakın kaçırma test et ne demek istediğimi anlarsın, tek silindir ile çift silindir arasında ses bakımındanda hız bakımındanda fark var, AEA'ın videosunu izleyipte sakın aldanma Kawasaki'den bahsediyoruz işçiliğin kötü olma ihtimali nedeyse sıfır, büyük olasılık onun kullandığı motor çok hor kullanılmış bir motordu, o kadar zaman kullandım tık ses ya da gevşeme gibi bir sorun yaşamadım, ayrıca Kawa'nın abs sistemi motor piyasasının belkide en kaliteli abs sistemidir, kesinlikle kawasaki'yi öneririm, bir kez daha söylüyorum kullan ne demek istediğimi o zaman anlayacaksın ve inan bana bir daha kawasaki'den başka motor almaya tövbe edeceksin, o kadar da iddialıyım bu konuda...

erentalay
12 Ocak 2016, 19:51
Zamanında ninja 300 kullanmış birisi olarak söyleyeyim hayatında kullanabileceğin en keyifli motorlardan birisi, test etme imkanın varsa sakın kaçırma test et ne demek istediğimi anlarsın, tek silindir ile çift silindir arasında ses bakımındanda hız bakımındanda fark var, AEA'ın videosunu izleyipte sakın aldanma Kawasaki'den bahsediyoruz işçiliğin kötü olma ihtimali nedeyse sıfır, büyük olasılık onun kullandığı motor çok hor kullanılmış bir motordu, o kadar zaman kullandım tık ses ya da gevşeme gibi bir sorun yaşamadım, ayrıca Kawa'nın abs sistemi motor piyasasının belkide en kaliteli abs sistemidir, kesinlikle kawasaki'yi öneririm, bir kez daha söylüyorum kullan ne demek istediğimi o zaman anlayacaksın ve inan bana bir daha kawasaki'den başka motor almaya tövbe edeceksin, o kadar da iddialıyım bu konuda...

O derece ��

07mehmet07
20 Ocak 2016, 02:01
O derece ��

Off hem de nasıl :cherry: