PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 cc 4 Silindir ss Motosikletler Tekrar mı Geliyor?



Yiğit_
11 Ekim 2015, 14:02
Uzun zamandır bu konunun takipcisiyim.600 cc bir ss almaya ekonomik durumum ondan öncesi tecrübem yetmez ondan öncesi de:Paçıkcası büyük motorla uğraşmak istemiyorum.Önemli olan 4 silindir sesini alıp çok tehlikeli olmayan bir motor edinmek.Çıkıcağın en fazla hız 140 civarı olur.

Kawasaki'nin bu motor üzerinde çalıştığını duydum.Honda global sitesinde bir motor gördük takip edenler bilir onunda 4 silindir olma ihtimali varmış.Hindistan motor cenneti olmasına rağmen vergi konusunda bizden bile kat kat kötü hemde büyük bir pazar.250-500 cc arası %50 vergi 500cc ve üzeri %70 vergi dilimi var yanılmıyorsam.İlk olarak bu tip pazarlar için üretim yapılacağı bizde dahil duyumunu aldım.
Sizin bu konuda bir bilginiz var ise aktarırmısınız çoğu kişide benim gibi kuyruğa girmiş zaten.

wantura
11 Ekim 2015, 14:19
cahilim bu konuda fakat silindir sayısı artıkça sanırım motorun atakları da değişiyor. 250cc 4 silindirli bir alette büyük bir makina gibi affetmez sanki yanlış mıyım?

TrailBraking
11 Ekim 2015, 16:44
cahilim bu konuda fakat silindir sayısı artıkça sanırım motorun atakları da değişiyor. 250cc 4 silindirli bir alette büyük bir makina gibi affetmez sanki yanlış mıyım?

Alt devirlerde tek ve çift silindire göre daha bayık, üst devirlerde gaza daha canlı cevap verir. Fakat 250cc olduğundan mütevellit istediği kadar silindiri olsun affedemeyeceği seviye çok yükseklere çıkamayacaktır. Bir nevi kuru gürültü yapacak yani.

shruikan
11 Ekim 2015, 17:00
Gün içinde 10 motordan 3'ü kulaklara tecavüz ediyordu, bu sayı artık 7-8'i bulur.

CxAnKACx
11 Ekim 2015, 17:23
Cevirdikleri devir sayisi yine 20k olursa motor omru ve yakit tuketimi konusunda pek basarili olabilceklerine inanmiyorum... Devir ekonomi devri malesef...

Blindfire
11 Ekim 2015, 19:03
R25 gibi gitsin, 600 lük gibi ses versin kafi. :)

anılbel
11 Ekim 2015, 19:39
Küçük cc 4 silindir japonlar 20k ve üzeri devir çevirir 40-45 hp civarı güç üretir (1992 Honda Cbr 250 rr) rahatlıkla 180+ hızlara çıkabilirler , ömürleri kısadır , işletim maliyetleri 600 cc den aşağı kalmaz.

Nadir motosikletler olacakları için fiyatları da 600cc lere yakın olacaktır , parça fiyatlarını hiiç söylemiyorum bile .

Yeni teknolojileri de bütün bunların üzerine eklersek , r 25 in 15 lira olduğu memlekette , 20 liradan aşağı olmaz . (çok iyimser bir tahminle)

Yani, olmayacak duaya amin denmez.

Yiğit_
11 Ekim 2015, 20:23
Küçük cc 4 silindir japonlar 20k ve üzeri devir çevirir 40-45 hp civarı güç üretir (1992 Honda Cbr 250 rr) rahatlıkla 180+ hızlara çıkabilirler , ömürleri kısadır , işletim maliyetleri 600 cc den aşağı kalmaz.

Nadir motosikletler olacakları için fiyatları da 600cc lere yakın olacaktır , parça fiyatlarını hiiç söylemiyorum bile .

Yeni teknolojileri de bütün bunların üzerine eklersek , r 25 in 15 lira olduğu memlekette , 20 liradan aşağı olmaz . (çok iyimser bir tahminle)

Yani, olmayacak duaya amin denmez.

18-20 arası benim için ideal kuyruğa bile girerim:)

harung
11 Ekim 2015, 21:01
KTM 600cc tek silindir üretiyor neden diye bir düşünün :)

cemmoto41
11 Ekim 2015, 23:16
Küçük cc 4 silindir japonlar 20k ve üzeri devir çevirir 40-45 hp civarı güç üretir (1992 Honda Cbr 250 rr) rahatlıkla 180+ hızlara çıkabilirler , ömürleri kısadır , işletim maliyetleri 600 cc den aşağı kalmaz.

Nadir motosikletler olacakları için fiyatları da 600cc lere yakın olacaktır , parça fiyatlarını hiiç söylemiyorum bile .

Yeni teknolojileri de bütün bunların üzerine eklersek , r 25 in 15 lira olduğu memlekette , 20 liradan aşağı olmaz . (çok iyimser bir tahminle)

Yani, olmayacak duaya amin denmez.

aynen dediğiniz gibi ve motorların satış yapabileceğini sanmam mt07 ayarında motorlara yönelir insanlar aşağı yukarı aynı para olacağı için