PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : motorumun hangi ebatlarda zincir dişli setini desteklediğini nasıl öğrenirim?



velizrsln
09 Ekim 2015, 19:16
zincir ve dişlileri değişmesi gerekiyor ama orjinalinden almak zorunda mıyım? mesela biraz daha küçük alsam iki tarafıda son hızda rahat eder kalkışta yavaş olur başka bir dezavantajı olur mu?
motorum tvs rtr 150

byinfaz.42
11 Ekim 2015, 12:48
Ben celik cg 100 15 lik olan on carki 17 taktin 4 vites 90 iken 120 yukseldi ama 5 vitese attigimda hiz 100 dusuyor motor gaz yemiyor
Simdide piston kapagi 150 cc yaptim yarin 17 lik carki tekrar takacam

velizrsln
05 Nisan 2016, 16:05
Ben celik cg 100 15 lik olan on carki 17 taktin 4 vites 90 iken 120 yukseldi ama 5 vitese attigimda hiz 100 dusuyor motor gaz yemiyor
Simdide piston kapagi 150 cc yaptim yarin 17 lik carki tekrar takacam

son hızı arttırıcam diye çok fark atınca tam tersi düşer son hız, ama naked motorda 150 den fazlası gereksiz

ZümeR
05 Nisan 2016, 16:12
www.gearingcommander.com

Neyi ne yaparsan ne kazanır ne kaybedersin ayrıca zincir değişmesi gereklimi değil mi kısaca her şey..

velizrsln
06 Nisan 2016, 23:21
www.gearingcommander.com

Neyi ne yaparsan ne kazanır ne kaybedersin ayrıca zincir değişmesi gereklimi değil mi kısaca her şey..

bu sayfa için eğitim seti falan var mı?

velizrsln
08 Nisan 2016, 00:06
Arkadaslar simdi arka dislinin daha guzel gozukmesi icin onu 2 arkayi 4 buyulteyim diyorum nasil olur sizce?

Carbonoxide
08 Nisan 2016, 00:10
Arkadaslar simdi arka dislinin daha guzel gozukmesi icin onu 2 arkayi 4 buyulteyim diyorum nasil olur sizce?

Amacın çekiş gücü, son hız değilse tahminen sende simetri takıntısı olabilir..

Neyse işin en basit teknik izahı aşağıdaki linktir.

http://www.sprocketcalculator.com/

velizrsln
08 Nisan 2016, 00:17
Amacın çekiş gücü, son hız değilse tahminen sende simetri takıntısı olabilir..

Neyse işin en basit teknik izahı aşağıdaki linktir.

http://www.sprocketcalculator.com/

Peki simdi orda 13t 48t orj
Ben 14t 52t taktim degerler cok degismedi hemen hemen ayni, ama arka disli buyudu goruntu guzellesti simetriyle ilgisi yok sonucta motorumun arka tekeri disk mi onu bile hatirlamiyorum
Ama simdi fark ne olur goruntuden baska? Acaba yakit?

Carbonoxide
08 Nisan 2016, 00:20
Peki simdi orda 13t 48t orj
Ben 14t 52t taktim degerler cok degismedi hemen hemen ayni, ama arka disli buyudu goruntu guzellesti simetriyle ilgisi yok sonucta motorumun arka tekeri disk mi onu bile hatirlamiyorum
Ama simdi fark ne olur goruntuden baska? Acaba yakit?

Bu konuda 2 çift kelamım olabilir, bu site vasıtası ile arka dişlimde yaptığım müdahelede aşağı yukarı doğrulayan sonuçlara ulaştım.

Hasılı istisnada olabilir, denemeden birşey demek güç.

velizrsln
08 Nisan 2016, 00:37
Bu konuda 2 çift kelamım olabilir, bu site vasıtası ile arka dişlimde yaptığım müdahelede aşağı yukarı doğrulayan sonuçlara ulaştım.

Hasılı istisnada olabilir, denemeden birşey demek güç.

bence değerler aynı kalsa bile her dişli değişikliginde yakıt artıcaktır çünkü zaten adamlar bunları 50 yıl önce denemiştir ve sürekli en optimizesini ayarlıyorlardır, hani ben yarın çıkıp motoru sabit bir devirde ayaklıkta belli bir benzin miktarıyla 2 farklı dişli setinide denesem %90 eminimki orjinal daha uzun zaman çalışıcaktır o benzinle