PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT125



Sepya
07 Ekim 2015, 22:08
125 cc racing aşkımdan vazgeçip bu motora ilgi duymaya başladım, sormak istediğim sorular var. Bu motora sahip olup uzunyola çıkmış birileri var mı? Konforu nedir nasıldır? Uzun yol için yeterli mi? Yakıt sarfiyatı nedir? R125 in çıplak versiyonu denmişti tahminimce yakıt tüketimide benzerdir diye süşünüyorum fakat sormak istedim. Ve son olarak sahibi olsanızda olmasanızda motor hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

İyi forumlar, tekeriniz düz bassın.

TOTEMONS
07 Ekim 2015, 22:58
2014 model mt 125 sahibiyim.Motorum 6500 km de.
Şehiriçi ağırlıklı kullanıyorum.Artçı hariç selesi çok rahat fakat 3 kez 400 km lik ŞA tur yaptım.3 kez mola verdim.Herhangi bir rahatsızlık yaşamadım.Sadece yaşımdan dolayı ayaklarımda ve ellerimde uyuşma meydana geldi.Bisiklet kullanırken daha fazla uyuşma oluyor gerçi.
11.5 lt benzin alıyor deposu ve Şİ kullanımda 450-500 km yol alabiliyorum.ŞA sürüşlerinde 80-90 km hız ile 30 tl benzin 360 KM yaptım.
Motor 80-90 lı hızlarda ŞA sürüşlerde çok rahat,dengeli ve stabil gidiyor.Bu hızlarda 6. viteste yol bilgisayarındaki anlık yakıt tüketimimi 1.7 gördüm.100 km hızlardan sonra rüzgar rahatsız etmeye başlıyor ama bunun altındaki hızlarda yediğim rüzgarın verdiği zevk gibisi yok.
Makinadan memnun olmamak mümkün değil.Sıfır almanı fiyatından dolayı tavsiye etmem.Keza rodaj kurallarından dolayı bu makinadan sıkılabilirsin.
Temiz 2.el mantıklı bir seçim olacaktır.
Yeni sezonda 940+940 KM gidişli dönüşlü yolculuk yapmaya niyetim var.

ömerky
08 Ekim 2015, 01:02
Bence o motora o parayı vermek biraz acımasızlık gibi (paraya acımasızlık :P ) Zenginseniz paranız çoksa alın binin tabi :cherry:

Sj's
08 Ekim 2015, 01:32
Bizim grupla beraber cok uzun olmasa da 200km+ yol yapmis arkadaslar var. Hic bir sorunu yok motorun, ayrica bir cogumuzun gozunde MT-07lerden bile guzel detaylara sahip bir alet MT-125.

potasyum
08 Ekim 2015, 07:33
Kalıplı bir motor arkadaşımda vardı istanbul izmir yapmıştı sürekli mola vermek zorunda kaldığından bahsetmişti yakıt tüketimi 2 lt civarında olması lazım dengeli hoş motor fakat sıfır alacaksan pahalı bir alet

ELque
08 Ekim 2015, 07:49
Bilindiği üzere Yamaha diğer markalara oranla daha hesaplı ama diğerleri kadar performanslı makinalar üretiyor eğer bir naked 125 e bu kadar fiyat veriyorsa bence vardır bi hikmeti

iduzen
08 Ekim 2015, 08:42
aramaya inanmak diye bir şey var. forumun mt 125 kullanıcıları başlığına bakarsan merak ettiğinden çok daha fazlasını öğrenirsin bence... (al sen bu motoru al)

Sepya
17 Ekim 2015, 17:27
Yorum atanlara teşekkür ederek sormak istediğim bir şey var,artçı oturuş pozisyonu racingeki gibi depodan tutunma usulü mü yoksa, commuter şeklinde mi?

DKN
17 Ekim 2015, 18:03
depoya tutunamaz ama 90 derecede gidemez. zaten artçıya göre de değildir. binmeyeceğim hatta yolda görünce dikkatimi dahi çekmeyecek bişey. yeni pcx gayet güzel düşün bence

Sepya
17 Ekim 2015, 18:21
Yorumun için teşekkür ederim fakat naked isteyen adama pcx önermekte güzelmiş :)

Mexico
17 Ekim 2015, 18:23
Dostum mt 125 gercekten guzel motor. Tipi, durusu falan bence 10 numara. Ama 125 cc motor 13 bin tl insaf yahu. O motorun hakki su anki piyasaya gore en fazla 9, bilemedin 10 bin. Yokusta bayilacak, sollamada dua okutturacak bir motor. Zorlasan 2 pulsar alirsin yahu yuh.

Sepya
17 Ekim 2015, 18:26
O motora 13 verecek bir insan değilim, istesemde veremem :D Hem muhabbet olsun hemde ehliyet alınca kafamda bir şeyler otursun diye açtım başlığı ehliyetim olduğu zaman şöyle 8.5 veya 9 a bulursam alırım bulamazsam hayırlısı

mithrelios
17 Ekim 2015, 18:42
kısa da olsa sürme imkanım oldu, her şeyiyle güzel ve rahat bir motor. sürüş pozisyonu çok eğik değil, süspansiyonlar güzel, şekil, malzeme kalitesi epey iyi. tek sorun neticede 125cc olması, 3-5'in hesabını yapmayacak ekonomik durumun varsa ve illa 125'lik isterim dersen bence alınacak bir motor. yoksa fiyat/performans açısından bakılırsa işler değişir, o neredeyse yarısına aşağı yukarı aynı işi yapacak kaliteli aletler var piyasada.

uzun yola gelmez (bence 250'likler bile uzun yolda anca idare eder), yakışı da epey az. bence en kaliteli 125cc motosiklet piyasadaki, yani mümkün olsa, 125cc'lük bloğu söksen 500cc blok taksan geri kalan aksam yeterli olur gibi bir hissiyat veriyor bana.

Sepya
17 Ekim 2015, 18:46
Yaştan dolayo 125 cc süreceğim 2 sene, düşüncem şudur 125 cc naked ile iki yıl geçirip ardından bir R25. Uzun yola gelmeyecek bir motor bile yoktur. Doğru devir ve doğru kullanımda isterseniz bir 100lük ile ülke turu bile yapabilirsin. Cgler ile şehirler arası yol yapan insanlar tanıyorum. Teşekkrler yorum için

TOTEMONS
17 Ekim 2015, 19:32
Yaştan dolayo 125 cc süreceğim 2 sene, düşüncem şudur 125 cc naked ile iki yıl geçirip ardından bir R25. Uzun yola gelmeyecek bir motor bile yoktur. Doğru devir ve doğru kullanımda isterseniz bir 100lük ile ülke turu bile yapabilirsin. Cgler ile şehirler arası yol yapan insanlar tanıyorum. Teşekkrler yorum için

Sepya kardeş eğer imkanın varsa ne yap et bu makinayı mutlaka al.
Mt 125 yüksek cc ye geçmek için bile satılabilecek bir motor değil bence.
Evet makina 125 cc ama kendisinden beklenmyecek performansı var.(Diğer 125 liklerle kıyaslanamaz)
Top speed beklentin yoksa bir uzun yol aracı aynı zamanda.Türkiye turu atan bir arkadaşımız var.
Naked yapısı sebebiyle tabiki rüzgar alıyor ama 100 km hızlara kadar bu rüzgar çok eğlenceli.
Yakıt sarfiyatı muazzam ekonomik
Göze çar en ufak kalitesiz malzeme yok.
Dashboard şiir gibi çok fonksiyonel.
Ön far çevresinde ki led aydınlatma ayrı bir güzellik ve ihtişam katıyor motora.
Bence tek kusuru artçı konforu iyi olmaması.
Allahaşkına bir pcx ile mt 125 i yanyana getirin pcx e tövbe edersiniz.
PCX de üst ayak bırakma yeri bile tam değil ayak sığmıyor maalesef.Kaporta çizgilerinde birleşme noktalarındaki işçilik ve kalite çok kötü

Sepya
17 Ekim 2015, 21:14
İçten ve samimi yorumun için teşekkürler abi. Artçı konforu nasıl iyi değil? Uzun yolda bu çözülebilir mi (ek yastıklar mı ne vardı konusu açılıyordu) açıkçası 110 ve 120 arasında sabit gitmesi yeterli benim için. Birde üzerinde fotoğrafınız varsa ve atabilirseniz efsane olur.

A.Türker
17 Ekim 2015, 21:58
Yaştan dolayo 125 cc süreceğim 2 sene, düşüncem şudur 125 cc naked ile iki yıl geçirip ardından bir R25. Uzun yola gelmeyecek bir motor bile yoktur. Doğru devir ve doğru kullanımda isterseniz bir 100lük ile ülke turu bile yapabilirsin. Cgler ile şehirler arası yol yapan insanlar tanıyorum. Teşekkrler yorum için

çok yanlış düşünüyorsun. 200 cc altı şehiriçinde bile yetersiz.

Sepya
17 Ekim 2015, 22:14
http://www.mehmetorhan.net/ybr-125-ile-dunya-turu-yapan-gustavonun-mukemmel-hikayesi-fotograflarla/

Saygılarımla

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

http://www.mehmetorhan.net/ybr-125-ile-dunya-turu-yapan-gustavonun-mukemmel-hikayesi-fotograflarla/

Saygılarımla

DKN
17 Ekim 2015, 22:26
Yorumun için teşekkür ederim fakat naked isteyen adama pcx önermekte güzelmiş :)

rica ederim. naked kuvvetli olmazsa naked değilde ybr sürüyomuş gibi hissedersin. oysa ki 'aynı' hızlarda pcx ile bacakları uzatıp keyfine bakarsın. yardımcı olabildiysem ne mutlu, yada okuyacak başka arkadaşlara..

TOTEMONS
17 Ekim 2015, 22:32
çok yanlış düşünüyorsun. 200 cc altı şehiriçinde bile yetersiz.

50 cc scooter lar ve elektrikli scooter lar şehirlerde karıca gibi türemişken söylediğin çok komik kaçmış.

Şehiriçinde ve şehirdışında uygulanan yasal hız sınırlarınıda düşünürseniz aslında gündelik yaşam için en uygun ulaşım aracı 125 cc ve altındakilerdir.

Aslında 600 cc motor sahiplerinin bile sürüş pozisyonları ortalama 120 km/h ve altıdır.
600 cc 4 silindir motorla sürüş pozisyonunun % 80 i 120 km altında seyreden çok arkadaşım var.
Otoban haricinde ülkemiz karayolu şartlarında zaten bu hız üstünde seyretmek tüm makinalar ve sürücüler için risklidir.

Sepya
17 Ekim 2015, 22:35
300 cc ve üzerini günlük hayat için gereksiz buluyorum

caglar48
18 Ekim 2015, 03:00
2014 model mt 125 sahibiyim.Motorum 6500 km de.
Şehiriçi ağırlıklı kullanıyorum.Artçı hariç selesi çok rahat fakat 3 kez 400 km lik ŞA tur yaptım.3 kez mola verdim.Herhangi bir rahatsızlık yaşamadım.Sadece yaşımdan dolayı ayaklarımda ve ellerimde uyuşma meydana geldi.Bisiklet kullanırken daha fazla uyuşma oluyor gerçi.
11.5 lt benzin alıyor deposu ve Şİ kullanımda 450-500 km yol alabiliyorum.ŞA sürüşlerinde 80-90 km hız ile 30 tl benzin 360 KM yaptım.
Motor 80-90 lı hızlarda ŞA sürüşlerde çok rahat,dengeli ve stabil gidiyor.Bu hızlarda 6. viteste yol bilgisayarındaki anlık yakıt tüketimimi 1.7 gördüm.100 km hızlardan sonra rüzgar rahatsız etmeye başlıyor ama bunun altındaki hızlarda yediğim rüzgarın verdiği zevk gibisi yok.
Makinadan memnun olmamak mümkün değil.Sıfır almanı fiyatından dolayı tavsiye etmem.Keza rodaj kurallarından dolayı bu makinadan sıkılabilirsin.
Temiz 2.el mantıklı bir seçim olacaktır.
Yeni sezonda 940+940 KM gidişli dönüşlü yolculuk yapmaya niyetim var.

Hocam uyuşma titreşimdendir :) bi ktm öneririm size

A.Türker
18 Ekim 2015, 04:01
50 cc scooter lar ve elektri scooter lar şehirlerde karıca gibi türemişken söylediğin çok komik kaçmış.

Şehiriçinde ve şehirdışında uygulanan yasal hız sınırlarınıda düşünürseniz aslında gündelik yaşaa en uygun ulaşım aracı 125 cc ve altındakilerdir.

Aslında 600 cc motor sahiplerinin bile sürüş pozisyonları ortalama 120 km/h ve altıdır.
600 cc 4 silindir motorla sürüş pozisyonunun % 80 i 120 km altında seyreden çok arkadaşım var.
Otoban haricinde ülkemiz karayolu şartlarında zaten bu hız üstünde seyretmek tüm makinalar ve sürücüler için risklidir.

yoğurdum ekşi dememek için bu kadar çabalamana gerek yok bende 125 cc kullanıcısıyım bütün olay son hız değil ara hızlanma yokuş ve yük diye birşey var.
Hangi şehirdesin bilmiyorum haramidere yokuşunu akşamları iki kişi çıkarken motor 125 cc 70 kmh de zorlanıyor ve arabalar vızır vızır geçerken sen dibine girmiş kamyonla yokuşun bitmesi için dua ediyorsun.
Yine hızlı seyreden bir yola bağlarken senin 0-100ü 1 saat süren motorun ne kadar sağdanda gitsen senin için tehlike arz ediyor.
Yazdıklarımı tecrübelerim doğrultusunda yazıyorum. Başlığı açan arkadaşın anladığım kadarıyla tecrübesi yok kağıt üstündeki bilgilerle konuşuyor yanlış yönlendirmeyelim.

Keoma
18 Ekim 2015, 04:45
Kendileri ilk motorumdu :) mt 125 görünüş kalite hissiyat olarak on numaradır.125 cc lerin şahıdır.örnek.cbr125 0-80 km ye 9.6 saniyede çıkarken bu makine 8.0 saniyede ulaşıyor.Ve yolda kafalar sana döner.diğer 125 likler gibi cücük değildir.kalıplıdır,babayiğittir.Gelelim eksilere:

-Naked olduğu için uzun yolda motordan bıktırır.Rüzgarı şakağına yedikçe affallarsın.Adı üzerinde sokak dövüşçüsü.Şehir içi için biçilmez kaftandır.
-100 km hızı üstü uzun süre kullanamazsın.Yırtınır, yeter la !! diyerek.Düz yolda son hızı 125 km dir.
-Artçıyla hafif bi rampa vardı, çıkayım dedim.Motor boğuldu.Vites düşürme gibi bi mallık yaptım.Motosiklet tek tekere kalktı.Artçı yeri öptü bende bacağımı motorun altında sıkıştırdım.Sonrasını boşver.
-Acemisin benim gibi.Bi mal önüme kırdı.Yamaha buhem de mt dedim asıldım önle arka frene.Sonra arka lastik zınk diye kitlendi yanıma geldi "Abiii naabion !!!" Dedi sonra kirli çamaşır gibi fırlattı üstünden beni.Gözlerimi ambulansta açtım.Sağ kolu hissetmiyorum.Şu an kürek kemiğim eğik...Sonra yedek parça diye giren 480+Nakliyeden bahsetmeme gerek yok sanırım.
-Öğrendimki motosiklette teker kitleme diye bir mevzu varmış,ilacıda ABS imiş.
Abs'siz motosiklete binme.Sağlıcakla kal dostum.İnşallah yardımcı olmuşumdur.

Sepya
18 Ekim 2015, 11:10
125CC bir commuter ile 13.500 KM tecrübem var

TOTEMONS
18 Ekim 2015, 12:32
Kendileri ilk motorumdu :) mt 125 görünüş kalite hissiyat olarak on numaradır.125 cc lerin şahıdır.örnek.cbr125 0-80 km ye 9.6 saniyede çıkarken bu makine 8.0 saniyede ulaşıyor.Ve yolda kafalar sana döner.diğer 125 likler gibi cücük değildir.kalıplıdır,babayiğittir.Gelelim eksilere:

-Naked olduğu için uzun yolda motordan bıktırır.Rüzgarı şakağına yedikçe affallarsın.Adı üzerinde sokak dövüşçüsü.Şehir içi için biçilmez kaftandır.
-100 km hızı üstü uzun süre kullanamazsın.Yırtınır, yeter la !! diyerek.Düz yolda son hızı 125 km dir.
-Artçıyla hafif bi rampa vardı, çıkayım dedim.Motor boğuldu.Vites düşürme gibi bi mallık yaptım.Motosiklet tek tekere kalktı.Artçı yeri öptü bende bacağımı motorun altında sıkıştırdım.Sonrasını boşver.
-Acemisin benim gibi.Bi mal önüme kırdı.Yamaha buhem de mt dedim asıldım önle arka frene.Sonra arka lastik zınk diye kitlendi yanıma geldi "Abiii naabion !!!" Dedi sonra kirli çamaşır gibi fırlattı üstünden beni.Gözlerimi ambulansta açtım.Sağ kolu hissetmiyorum.Şu an kürek kemiğim eğik...Sonra yedek parça diye giren 480+Nakliyeden bahsetmeme gerek yok sanırım.
-Öğrendimki motosiklette teker kitleme diye bir mevzu varmış,ilacıda ABS imiş.
Abs'siz motosiklete binme.Sağlıcakla kal dostum.İnşallah yardımcı olmuşumdur.


Bence saydıkların motorun eksileri değil senin eksilerin anlatımından anlaşılan o.Bir motor yüksek viteste boğuluyorsa,küçülttüğündede şaha kalkıyorsa kullanıcı hatasıdır motorun kusuru değil.
Rampada olsun düz yolda olsun doğru vitese zamanında geçmen gerekir.Arabalardada motorlardada bisiklettede olay aynıdır.
Sayısız motor kullandım yanlış viteste asla boğulmayan her viteste devirlenen asla nefessiz kalmayan 2 motor var piyasada Suzuki Bandit 1200 ve Honda CBF 1000.Bunların dışında hangi araç olursa olsun yanlış viteste yanlış zamanlama ile yapılan vites değişiklişklerinde araç anormal tepki verecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------


Hocam uyuşma titreşimdendir :) bi ktm öneririm size

O duvar yazılarına benzer çubuk şeklinde yazıları olan motordanmı bahsediyorsun?
Traktöre bindiğim günleri bana hatırlatıyor bana o motor.

Şaka bi tarafa RC 390 modeli tam bana göre ama fiyatı mantıklı değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------


yoğurdum ekşi dememek için bu kadar çabalamana gerek yok bende 125 cc kullanıcısıyım bütün olay son hız değil ara hızlanma yokuş ve yük diye birşey var.
Hangi şehirdesin bilmiyorum haramidere yokuşunu akşamları iki kişi çıkarken motor 125 cc 70 kmh de zorlanıyor ve arabalar vızır vızır geçerken sen dibine girmiş kamyonla yokuşun bitmesi için dua ediyorsun.
Yine hızlı seyreden bir yola bağlarken senin 0-100ü 1 saat süren motorun ne kadar sağdanda gitsen senin için tehlike arz ediyor.
Yazdıklarımı tecrübelerim doğrultusunda yazıyorum. Başlığı açan arkadaşın anladığım kadarıyla tecrübesi yok kağıt üstündeki bilgilerle konuşuyor yanlış yönlendirmeyelim.

125 veya 250 lik hiç farketmez artçılı sürüşlerde bu motorlardan makul bir performans ve rahatlık beklemek anlamsız.
Devamlı artçılı kullanım için parası ve tecrübesi olan birisi her zaman touring/sport touring/enduro touring tip motorlar seçmelidir.
Ben 250 cc Mz 251 motora bile 90 lı yıllarda artçı alıp kullanırken biliyorum motorun dengesi ve karekteri tamamen bozuluyordu.

A.Türker
18 Ekim 2015, 17:02
Kendileri ilk motorumdu :) mt 125 görünüş kalite hissiyat olarak on numaradır.125 cc lerin şahıdır.örnek.cbr125 0-80 km ye 9.6 saniyede çıkarken bu makine 8.0 saniyede ulaşıyor.Ve yolda kafalar sana döner.diğer 125 likler gibi cücük değildir.kalıplıdır,babayiğittir.Gelelim eksilere:

-Naked olduğu için uzun yolda motordan bıktırır.Rüzgarı şakağına yedikçe affallarsın.Adı üzerinde sokak dövüşçüsü.Şehir içi için biçilmez kaftandır.
-100 km hızı üstü uzun süre kullanamazsın.Yırtınır, yeter la !! diyerek.Düz yolda son hızı 125 km dir.
-Artçıyla hafif bi rampa vardı, çıkayım dedim.Motor boğuldu.Vites düşürme gibi bi mallık yaptım.Motosiklet tek tekere kalktı.Artçı yeri öptü bende bacağımı motorun altında sıkıştırdım.Sonrasını boşver.
-Acemisin benim gibi.Bi mal önüme kırdı.Yamaha buhem de mt dedim asıldım önle arka frene.Sonra arka lastik zınk diye kitlendi yanıma geldi "Abiii naabion !!!" Dedi sonra kirli çamaşır gibi fırlattı üstünden beni.Gözlerimi ambulansta açtım.Sağ kolu hissetmiyorum.Şu an kürek kemiğim eğik...Sonra yedek parça diye giren 480+Nakliyeden bahsetmeme gerek yok sanırım.
-Öğrendimki motosiklette teker kitleme diye bir mevzu varmış,ilacıda ABS imiş.
Abs'siz motosiklete binme.Sağlıcakla kal dostum.İnşallah yardımcı olmuşumdur.

bende bunları anlatıyorum da millet malına toz konduramıyor :) geçmiş olsun.

Keoma
20 Ekim 2015, 21:00
Teşekkürler

TR_96
20 Ekim 2015, 21:10
Ona bir dünya para verme git pulsar al hem 200cc hemde az yakıyor yedek parçasıda ucuz daha ne olsun.

Sepya
21 Ekim 2015, 20:12
Kurbanınız olayım yorumları okumadan yorum atmayın bakın rica ediyorum, 125 cc demiştim.

Seko
21 Ekim 2015, 21:10
Kalite olarak MT-07'den bir farkını göremedim. Her yönüyle (artçı konforu hariç) çok iyi bir motor, hatta bana göre 125 cc'de daha iyisi yok fakat fiyatı onu alınmazlar kategorisine sokuyor. İkinci elleri bile alınmaz fiyattan satılıyor. Eğer tecrübe kazanmak ve ehliyet süresini doldurmak için 125 cc alacaksan ikinci el YBR veya sıfır Salcano Wolf gibi klonlarından al geç. YBR'yi aldığın paraya da satarsın.

dalangıç
21 Ekim 2015, 21:16
Ben bu motorla istanbul dan ankaraya gittim oturuş pozisyonu alışık olduğum gibi olmadığı için biraz zorlandım boy 190 iyice bitirdi beni dizlerim, sırtım... Sele bildiğin traka uzun yolda cidden yoruyor ama şehir içi çok güzel şekil falan gitmesi durması... Hız olarak 137 gördüm kaldı sonrası yok dedi üç defa radara girdim cezayı da tabi arkadan yolladılar :)

snappy x
21 Ekim 2015, 23:21
bende wr125x ile mt125 arasında kararsızım büyük ihtimal ikinci el düşünüyorum,ikiside çok şık ama farklı tarzlar neyse önce b ehliyeti alalım sonrası kolay:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------


https://www.youtube.com/watch?v=7QkW82quBsU

işte bu yaa:)

SenC_an
22 Ekim 2015, 05:38
Başlangıç motoru olarak en güzel makinedir kendileri fiyatı yüksek evet ama parası olan adam için gayet güzel seçim. Ayrıca ilerde cc büyüten adam bile garajında tutmalı bu motoru bence şehir için performansı gayet yeterli (yokuşta çıkar merak etme) benzin tüketimi son derece ekonomik , ayrıca görüntü gayet oturaklı yanlış anlaşılmasın kafenin önünde güzel görünür şekil yapılır adına söylemiyorum bir ybr ile çık trafiğe bide mt ile bak bakalım hangisinde üstüne üstüne sürecek arabalar.

Portiwashere
22 Ekim 2015, 08:03
Bende bununla pulsar 200RS arasında kaldım ikisine de gidip baktım Pulsar'ın abs ve 200 cc olması avantaj gibi geldi sonuç olarak halen karar veremedim : (

ataykaan
22 Ekim 2015, 08:31
ne marka olursa olsun 125 cc uzun yolda veya artçılı kullanımda üzer. aynı fiyatlara 2. el 250 cc japon bakın derim kesinlikle.
z 250 sl bile yetersiz kalıyor bazı durumlarda 0 - 100 ü 8 saniyenin altında max. süratide 150 km nin üstünde olduğu halde.