PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung 250R - Cbr 250r



wehwetoz
06 Ekim 2015, 10:36
Merhaba arkadaşlar forumda biliyorum bu konuyla ilgili yığın bilgi var hepsini okudum ama yinede kafam çok karışık.

Şimdi bütçem = 8500TL normalde cbr 250r repsol bulsam o fiyata hiç düşünmem alırım ama o fiyata eski kasa repsol yok cbrlerde o nedenle cbr bir adım geride kalıyor.
Hyosung kore malı biliyorum cbr gibi bana sorunsuz makine değil ama görünüşü beni cezbediyor.

Boyum :190
Kilom :95
olduğu için boyutu itibariyle hysoung daha iyi duruyor .

Merak ettiğim şeyler ?
1) Hyosung almaya karar verirsem kaç modellerine bakmam lazım ?
2) Kmsi en fazla ne olmalı ?
3) Düzenli olarak bakarsam bana yinede sorun çıkarır mı ?

Birde farklı süpersport motosiklet tavsiyeleriniz varmı ?

Şimdiden teşekkür ederim.

Mamba09
06 Ekim 2015, 11:43
Hyosung temiz bakımda öyle sorunlu bir alet değil. Ama ne olur 2012 den sonrakilere bak. Canımı aldılar eski makinaların. Apaçilerin elinde dolandı. Orjinal egzozlu bulursan daha da iyi olur.

wehwetoz
06 Ekim 2015, 12:04
Hyosung temiz bakımda öyle sorunlu bir alet değil. Ama ne olur 2012 den sonrakilere bak. Canımı aldılar eski makinaların. Apaçilerin elinde dolandı. Orjinal egzozlu bulursan daha da iyi olur.

orjinal egzoz derken diğer egzozlar sorunmu cıkarıyor motosiklet için ?

BatuhanK
06 Ekim 2015, 12:16
Eski motorum 2013 hyosungtu, bir dönem çok keyif alsam da bir andan sonra küfür ettirdi. Japon candır boya kiloya takılmadan cbr al

UNdocab
06 Ekim 2015, 12:22
Her zaman alabileceğin en yeni motoru almak iyidir.
Sahibi akıllı biri olması önemli. Zirzopun birinin eline düşmemiş olma ihtimalini artırmak için en temizine yönel. Akıllı adamın elinde km önemsizdir.
Arka amortisörüne bak patlak olmasın birde konjektör statörünü ölçtür. Bitik akü ile kullanıyorlar konjektör statör cortluyor
Bunlar dışında birşey çıkmaz

wehwetoz
06 Ekim 2015, 12:42
Her zaman alabileceğin en yeni motoru almak iyidir.
Sahibi akıllı biri olması önemli. Zirzopun birinin eline düşmemiş olma ihtimalini artırmak için en temizine yönel. Akıllı adamın elinde km önemsizdir.
Arka amortisörüne bak patlak olmasın birde konjektör statörünü ölçtür. Bitik akü ile kullanıyorlar konjektör statör cortluyor
Bunlar dışında birşey çıkmaz
anladım hocam peki bakalım karar verirsme göz önünde bulundurcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------


Eski motorum 2013 hyosungtu, bir dönem çok keyif alsam da bir andan sonra küfür ettirdi. Japon candır boya kiloya takılmadan cbr al

neden kufur ettırdı hocam ?

UNdocab
06 Ekim 2015, 13:05
Harbi batuhan ne oldu senin motora?

BatuhanK
06 Ekim 2015, 13:19
Isınınca tekleme başladı 7 binde. Buji piposu değildi, şarj ve akü iyiydi, bobinlerde Problem yokru. Yine o km lerde km okuyucu bozuldu, wd40 falan düzelmedi. Sıfırı 200 kağıt. Kaza tapınca grenajları yetkili servisten getirttim başka yrrde taktırdım. Telefon konusmamdan bunu anlayıp (aylarca parça istedim yok dediler) garantiden çıkarıldı. Servisler üçkağıtçı iş bilmez. Patça acayip pahalı, paran varsa da bulamıyosun. (hyosungsoruce veya yurtdışı sitelerde yeni kasa parçaları yok) gibi gibi. Far ampulu patlar komple grenaj sökmek zorunda kalırsın -650 de öyle değil) 5-6 bin de bir Balata biter...

wehwetoz
06 Ekim 2015, 14:04
Isınınca tekleme başladı 7 binde. Buji piposu değildi, şarj ve akü iyiydi, bobinlerde Problem yokru. Yine o km lerde km okuyucu bozuldu, wd40 falan düzelmedi. Sıfırı 200 kağıt. Kaza tapınca grenajları yetkili servisten getirttim başka yrrde taktırdım. Telefon konusmamdan bunu anlayıp (aylarca parça istedim yok dediler) garantiden çıkarıldı. Servisler üçkağıtçı iş bilmez. Patça acayip pahalı, paran varsa da bulamıyosun. (hyosungsoruce veya yurtdışı sitelerde yeni kasa parçaları yok) gibi gibi. Far ampulu patlar komple grenaj sökmek zorunda kalırsın -650 de öyle değil) 5-6 bin de bir Balata biter...
anladım hocam

Iron&Road
06 Ekim 2015, 14:13
Bende hyosung düşünenler arasındaydım ama uzun zamandır edindiğim bilgi üzerine bu işin özeti, TR şartlarında en makul motosiklet (bu kategoride) cbr250, gerek yedek parça, gerek günlük kullanım rahatlığı vs. Yine bu kategoride de en iyi motosiklet r25.

Çok fazla kurcalamaya gerek yok, şahsen ben bir Aprilia rs4 e de binmek isterdim ama ülke şartları gereği piyasa tekelini elinde bulunduran marka ve modellerin aksine yol izlemek sadece bizim ülkemizdeki gibi zor para kazanan insanları üzüyor. Maalesef TR'de farklı olmak veya beğendiğin ürünü kullanmak çok zor.

Senelerce ayakları yere basmadan gezmiş birisi olarak söylüyorum, dünya da ne motosikletler olursa olsun, TR de Honda Yamaha. Başkasına bulaşmayın. Size yazık. Ha belki KTM o da size kalmış.

wehwetoz
06 Ekim 2015, 14:18
Bende hyosung düşünenler arasındaydım ama uzun zamandır edindiğim bilgi üzerine bu işin özeti, TR şartlarında en makul motosiklet (bu kategoride) cbr250, gerek yedek parça, gerek günlük kullanım rahatlığı vs. Yine bu kategoride de en iyi motosiklet r25.

Çok fazla kurcalamaya gerek yok, şahsen ben bir Aprilia rs4 e de binmek isterdim ama ülke şartları gereği piyasa tekelini elinde bulunduran marka ve modellerin aksine yol izlemek sadece bizim ülkemizdeki gibi zor para kazanan insanları üzüyor. Maalesef TR'de farklı olmak veya beğendiğin ürünü kullanmak çok zor.

Senelerce ayakları yere basmadan gezmiş birisi olarak söylüyorum, dünya da ne motosikletler olursa olsun, TR de Honda Yamaha. Başkasına bulaşmayın. Size yazık. Ha belki KTM o da size kalmış.

Düşüncelerimiz aynı ama yinede satarken zararına bile olsa almak istiyorum gibi :D Sorun cıkarmayacagını bilsem

UNdocab
06 Ekim 2015, 14:51
Isınınca tekleme başladı 7 binde. Buji piposu değildi, şarj ve akü iyiydi, bobinlerde Problem yokru. Yine o km lerde km okuyucu bozuldu, wd40 falan düzelmedi. Sıfırı 200 kağıt. Kaza tapınca grenajları yetkili servisten getirttim başka yrrde taktırdım. Telefon konusmamdan bunu anlayıp (aylarca parça istedim yok dediler) garantiden çıkarıldı. Servisler üçkağıtçı iş bilmez. Patça acayip pahalı, paran varsa da bulamıyosun. (hyosungsoruce veya yurtdışı sitelerde yeni kasa parçaları yok) gibi gibi. Far ampulu patlar komple grenaj sökmek zorunda kalırsın -650 de öyle değil) 5-6 bin de bir Balata biter...
Hacı km okuyucu 50tl falan ya salla sen buradakileri takmayacaktın.
Kısaca derdin etkisiz yetkili servislerdi
20tl lik bi avo metre ile servis herşeyi ölçebilir ama marka bağımsız servislerin hepsi kara cahil kawacılar iyi bilir.
Karenajlı motorların hepsinde far durumu aynı ne yazıkki sadece hyonun suçu değil ki :-)
Sadece endurolarda kolay yerde yapılıyor.

Garantiye girme konusu dersen ve konumuz hondaysa arkadaşın başından geçeni sana sorayım sen ne düşünürsün?
Yıl 2012 olsun son model bir cbr 250 almış ol motorun rödajını düzgün yapmış ol. İlk bakımını servis yapsın yağını değiştirsin. Bi gün gezmeye şileye giderken motordaha 6 7 bindeyken yağ yakıp yatak sarsın. Sonra Anadolu yakasının büyk bi yetkili servisine git sana desinler ki; kullanıcı hatası
Ne düşünürdün ?

Hatta sonra öğreniyorsun ki aynı kmlerde arkadaşının cbr 250 de kilitlemiş hemde aynı gün. Ama onun gittiği servis garantiden yapacakmış.
Şimdi ne düşünürdün?

Sonra sende avrupa yakasındki servise git senin motoru da yapsınlar garantiden.

Keyfi servis uygulamaları aynı gün kilitlenen yeni motorlar ve bunun sinir sitresini yaşasan ne düşünürdün?

İşte bunların hepsi yaşandı seninki devede kulak

wehwetoz
06 Ekim 2015, 14:58
ya benim sormak istediğim durduk yere sıkıntı cıkarırmı yoksa ben yag mag herbokuna bakarım durduk yere kendılıgınden dokulmesınde

BatuhanK
06 Ekim 2015, 15:22
Nerede 50 TL?
Yani problem şu ki daha sıfır 3. Bakımına girmemiş bir motosiklette bunlar miğde bulandırıyor. Yani ben neden cebimden para vereyim ki. Aylarca parça gelmemiş, kuralkan kanuni drfalarca aranmış sonuç alınamamış. Cbr meselesine gelince öyle ya da böyle karşılarında bir muhattap olmuş ve motor yenlenmiş. Hyoda yalnız başınasın. Yok kimse bana hyosung ile japonu aynı kefeye koymasın, evet bir Çin malu değil ama o parayı asla haketmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

Hocam hyoda mekanik arıza çok az, elektroniğinden kork

wehwetoz
06 Ekim 2015, 15:24
Nerede 50 TL?
Yani problem şu ki daha sıfır 3. Bakımına girmemiş bir motosiklette bunlar miğde bulandırıyor. Yani ben neden cebimden para vereyim ki. Aylarca parça gelmemiş, kuralkan kanuni drfalarca aranmış sonuç alınamamış. Cbr meselesine gelince öyle ya da böyle karşılarında bir muhattap olmuş ve motor yenlenmiş. Hyoda yalnız başınasın. Yok kimse bana hyosung ile japonu aynı kefeye koymasın, evet bir Çin malu değil ama o parayı asla haketmiyor.
aynı kefeye koymuyoruz tabıkıda honda suankı motostıkletımde repsol cbr 125 lakin kalıplı oldugum ıcın kalıplı olsun ıstıyorum yani bakalım kısmet kafam fena karısık aslında 2012 modelleri temiz duruyorda işte gel görelim yedek parca sıkıntısı ve herkes anlamıosa bu motosıkletten sorun olur. Mesela ben motosıklet alırken önce honda servısıne soktum ondan sonra aldım bunda öle servıste yok off off :D

yasin.
06 Ekim 2015, 15:50
Merhaba arkadaşlar forumda biliyorum bu konuyla ilgili yığın bilgi var hepsini okudum ama yinede kafam çok karışık.

Şimdi bütçem = 8500TL normalde cbr 250r repsol bulsam o fiyata hiç düşünmem alırım ama o fiyata eski kasa repsol yok cbrlerde o nedenle cbr bir adım geride kalıyor.
Hyosung kore malı biliyorum cbr gibi bana sorunsuz makine değil ama görünüşü beni cezbediyor.

Boyum :190
Kilom :95
olduğu için boyutu itibariyle hysoung daha iyi duruyor .

Merak ettiğim şeyler ?
1) Hyosung almaya karar verirsem kaç modellerine bakmam lazım ?
2) Kmsi en fazla ne olmalı ?
3) Düzenli olarak bakarsam bana yinede sorun çıkarır mı ?

Birde farklı süpersport motosiklet tavsiyeleriniz varmı ?

Şimdiden teşekkür ederim.

kawasaki 250 R lara bakabilirsin 9000 tl civarına temizleri bolca var fakat boyun 1.90 oldugu icin bilemedim