PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM sürenlerin bildiği 15 şey



Sayfa : [1] 2 3

Mexico
05 Ekim 2015, 12:35
http://i.hizliresim.com/MWl16N.jpg (http://hizliresim.com/MWl16N)

1. Bir KTM alırsın ilk motorun olur ama son aşkındır
2. Fiyatı diğerlerine göre pahalı hemde pazarlaması zayıf bir motordur
3. Malzeme kalitesi olarak diğerlerine fark atan makinadır
4. Sağlamlığını kanıtlamış motordur
5. Dağda, bayırda gidişini görünce vazgeçilmezliğini tekrar kanıtlayan makinadır
6. Diğerlerini satmak istersin ama bir Duke asla değiştirmek istemezsin
7. İkinci eli sıfırı kadar pahalı motordur
8. 125’liğini başlangıç motoru olarak alanı şaşırtan derecede torku olan makinadır
9. Artçıyla bindiğinizde gücüyle yoran motordur
10. Başta çocuk motoru gibi gelip motor gücünü görünce fazla geldiğini düşündüren motordur
11. Racing motorlarla kıyaslama yapanı üzen makinadır
12. Pahalı görüldüğü için bok atılmadan durulmayan makinadır
13. Kaya gibi süspansiyon, anne eli gibi yumuşak debriyajı olan motordur
14. Minik görünsede maksimum verim alınacak motordur
15. Virajlarda keyfinizi ikiye katlayan motordur

---ALINTIDIR---


Nette denk geldim ve paylaşmak istedim. Bir KTM Duke 200 kullanıcısı olarak tabi ki katılmadığım bir kaç madde var. 2. el değeri zayıf, bu en başta geliyor. Titreşim var motorda, ellerde yok ama hissedilir derecede ayaklarda var. Sele sert. Yani duke serisinde konfor beklemeyin. Artçı konforu zaten yok :) Servis zayıf. Antalya'da bir tane servisleri var ama yalnızca var. (Anladınız siz onu) Allahtan bakım aralığı uzun dedim, servisten çıkınca. (7500 km'de bir)

Yalnııız ivmelenme, viraj zevki, tek silindirin verdiği o asilik, tüm gözleri üzerine çeken tasarım, gaz hissiyatı, parça kalitesi, anlatılmaz. 200 cc olmasına rağmen çoğu 250 cc ile kapışabilir. Bu yüzden motorun üzerine çıkınca geride kalan her şeyi unutuveriyorsun. KTM neden tutkuymuş, kullandıkça anlıyor insan.

Alırken düşündüğümün aksine parça fiyatları ucuz. Yani diğerleriyle karşılaştırınca hakikaten ucuz. Motora pahalı diyordum ama düşününce çelik fren hortumu bile koymuş adamlar, boşuna bu fiyatı istemiyorlar dedim. Ha birde, yakıt var ya o yakıt ah :) yakmıyor, şöyle koklayıp, yeter abi diyor.

Bu başlığı KTM'i övmek veya milletin dikkatini çeksin diye açmadım. Zaten motorun çok satmasını istemiyorum. Kızılay dağıtmış gibi dolanmayalım ortalıkta. Kimseye bir şey kanıtlama çabasında da değilim, o yüzden eleştiri yaparken beni değilde KTM'i eleştiriseniz sevinirim :bounce:

wehwetoz
05 Ekim 2015, 12:41
Ktm iyidir ama "3. Malzeme kalitesi olarak diğerlerine fark atan makinadır" bu madde baya yanlı olmuş :)

shruikan
05 Ekim 2015, 12:52
Yalnız bi SuperDuke'üm olsa var ya, konsolos köpeği gibi kasıla kasıla gezerim valla :queen:

something123
05 Ekim 2015, 13:35
12. Pahalı görüldüğü için bok atılmadan durulmayan makinadır
13. Kaya gibi süspansiyon, anne eli gibi yumuşak debriyajı olan motordur

"Kızılay dağıtmış gibi dolanmayalım ortalıkta."

bu 3 noktayı seviyorum ktm de....
Selamlar,

TOTEMONS
05 Ekim 2015, 13:46
-125 lik modelinde ses traktör gibi;
-Düke 390 a kadar ve RC serisi 390 a kadar modellerin cücsseleri diğer markaların aynı modellerine göre 2 tık geride.
-Aktarma organlarıda dahil olmak üzere çoğu modelleri Hindistan üretimi olmasına rağmen kalite 1 tık düşük ve buna rağmen pahalı.
Modellerinde ağırlıklı olarak siyah mat boya çizilmeye çok müsait.
Enduro modellerindeki boya kalitesini arıyor insan.Ayrıca KTM renk seçeneği açısından çok tutucu bir firma.
-390 modellerinin fiyatları diğer japon markaların çift silindir 600 lük makinalarına çok yakın.Bu büyük bir pazarlama hatası bence
-Çoğu KTM sahibi kullandıkları motorların eleştirilmesine nedense katlanamıyorlar.
-Servis ağının yaygın olmaması


Övgüye değer kısımlarıda söylemeden geçemeyeceğim.

-KTM Türkiyenin Ülkemiz şartlarına göre müşteri hizmetleri daha bilgili ve yaklaşımları daha nazik ve ılımlı.
-Tüm modeller için Tüketicinin satın almadan önce test motorlarını kullanabilme kolaylığı
-Motorların Yüksek torku ile öne çıkması ve vites aralıklarının kısa tutulması sürüş zevkini arttırmakta.
-Çoğu markada opsiyonel olarak bile sunulmayan komponentlerin bazı modellerinde starndart olarak satışa sunulması.

barodi
05 Ekim 2015, 13:50
Yamaha nın malzeme kalitesine nasıl bir fark atıyormuş soyleyinde bilelim. Hadi yeni nesil çinde üretilen honda olsa neysede . yada bmw ye nasil fark atiyor kalite olarak.

something123
05 Ekim 2015, 14:24
KTM off roadda yıllardır dünya çapındaki ana şampiyona yarışlarında en tercih edilen motordur, adamlar süpercross birincisi,
isveç şirketi avrupa şirketi evet bajajın ortaklıgı var, ama hidnistan malıda da değil,


adamlar en zor şartların motorunu yapıosa da bırakın bilsinler bişey...
hakkını yerken hakkını vermeyi de göz önünde bulundurun...

Mamba09
05 Ekim 2015, 14:59
ktm'yi savunanların heralde ktm'de hisseleri var ben anlamıyorum bu fanatikliği. :D herşeye fanatiğiz. takım tutar gibi parti tutuyoruz, takım tutar gibi motosiklet tutuyoruz ama genelde altımızda hangi motor varsa onu tutuyoruz... bırakın abi bunları :) güzel motor, turuncusuna aşığım ama 390cc motora o paraları ben veremem üzgünüm yani.

agrasiwe
05 Ekim 2015, 15:04
Ktm iyidir ama "3. Malzeme kalitesi olarak diğerlerine fark atan makinadır" bu madde baya yanlı olmuş :)

buna değinecektim sen değinmişsin, bende pek öyle düşünmüyorum. Hiç kullanmadım ama pek kaliteli olduğunuda arkadaşlarımdan gördüğüm kadarı ile düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------


Yamaha nın malzeme kalitesine nasıl bir fark atıyormuş soyleyinde bilelim. Hadi yeni nesil çinde üretilen honda olsa neysede . yada bmw ye nasil fark atiyor kalite olarak.

Yeni nesil Yamaha nerede üretiliyor ?

E-TEKİN
05 Ekim 2015, 15:13
Ben bu meretin oturuş pozisyonuna hastayım aşırı geride pegler çok geniş bir gidon ve mükemmel gaz tepkisi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

130 kg 26hp olması nedeni ile ara hizlanmalar ve kalkiş çok iyi. Birde frenlri çok çok iyi. Zaten çoğu zaman frenle işiniz olmuyor motorda gazı kapatinca acayip kompresör var. Selenin sertliği falan değilde beni en çok rahatsız eden muhtemelen Egsoz un konumu gereği sesi çok çıkıyor sürekli duyuyorum sesini

Iron&Road
05 Ekim 2015, 15:36
KTM duke denedim geçen gün benim için hayal kırıklığı oldu... Çok rahatsız bir oturuş pozisyonu var bana mı öyle geldi bilemem ama benim tarzım değildi duke kesin emin olmuş oldum.

Ancak rc için aynısını söyleyemem, çoğu kişinin rahatsız dediği rc bence çok güzeldi. Gerçekten ss hissiyatı veriyor. Tek eksisi sanırım son sürat vs konusunda rakiplerinin biraz gerisinde kalması, en azından benim duyduğum öyle. Ama gel gelelim 20 km daha hızlı gidip duramayacak veya öldürecekse gerek yok.

Titreşim konusu çok konuşuluyor onu bilemiyorum tabiki çok kafamı karıştırdı. Duke titriyor anladık ta rc de titriyor mu? onu kullanamadım sadece oturup bakabildim.

cem_fb
05 Ekim 2015, 15:42
Bike Dergisi test pilotunun söylediği gibi en iyi motor olmayabilir ancak virajlı bir yolda daha zevklisi yok. 990 SMT için söylemişti bunu.

something123
05 Ekim 2015, 15:48
KTM duke denedim geçen gün benim için hayal kırıklığı oldu... Çok rahatsız bir oturuş pozisyonu var bana mı öyle geldi bilemem ama benim tarzım değildi duke kesin emin olmuş oldum.

Ancak rc için aynısını söyleyemem, çoğu kişinin rahatsız dediği rc bence çok güzeldi. Gerçekten ss hissiyatı veriyor. Tek eksisi sanırım son sürat vs konusunda rakiplerinin biraz gerisinde kalması, en azından benim duyduğum öyle. Ama gel gelelim 20 km daha hızlı gidip duramayacak veya öldürecekse gerek yok.

Titreşim konusu çok konuşuluyor onu bilemiyorum tabiki çok kafamı karıştırdı. Duke titriyor anladık ta rc de titriyor mu? onu kullanamadım sadece oturup bakabildim.

Titrıyordan kasıt nedir? ölçü nedir? ben sana bilgi verim...

Iron&Road
05 Ekim 2015, 16:03
Titrıyordan kasıt nedir? ölçü nedir? ben sana bilgi verim...

Mesela yüksek süratlerde eller ve ayaklarda titreme oluyor mu? oluyordur da ne kadar oluyor yani? Mesela sabit 110km sürat ile seyrediyorum diyelim, titreşim sebebpli ne kadar zamanda bir mola vermek gerekir?

Mexico
05 Ekim 2015, 16:10
Mesela yüksek süratlerde eller ve ayaklarda titreme oluyor mu? oluyordur da ne kadar oluyor yani? Mesela sabit 110km sürat ile seyrediyorum diyelim, titreşim sebebpli ne kadar zamanda bir mola vermek gerekir?

Sabit 100 km hızla giderken titreşim yok gibi bir şey. 8 bin devirden sonra başlıyor

something123
05 Ekim 2015, 16:20
Mesela yüksek süratlerde eller ve ayaklarda titreme oluyor mu? oluyordur da ne kadar oluyor yani? Mesela sabit 110km sürat ile seyrediyorum diyelim, titreşim sebebpli ne kadar zamanda bir mola vermek gerekir?

şöyleki dün 70 dk hiç durmadan avarage 80 km hızla yol yaptım, o dakika durmak zorunda kaldım çünkü elim uyuşmuştu, mola verdim,
yaşanmışlıkla sabit bilgi vermiş olayım,

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

daha yüksek devirde bu zaman / titreşim eğrisi düşer demek ki, :)

wehwetoz
05 Ekim 2015, 16:30
Her motosiklette var titreşim ktm kullanmadım ama kullandığım 250cc motosikletler içinde devir sabitliği en iyi cbrda vardı . 5.bin devire kitle onda gidiyor mesela ne aşağı ne yukarı. Ayrıca r25den daha kaliteli bir motosiklet değil gördüğüm rc 200. Yani yanyana dursalar zaten r25 ben burdayım diyor. Bence fiyatı biraz tuzlu ve az kullanıldığı ve yaygın olmadığı için ktm sürenler kendini özel hissediyorlar diyebiliriz :) Bu olay bana tıpkı hysoungu hatırlattı :)

Seko
05 Ekim 2015, 16:35
İki kere Duke 390, bir kere Duke 200, bir kere de RC390 sürdüm. Sürüşünden hep etkilendim ama her geri dönüşümde içimden almam dedim. Sebebi de motorun selesi ile deposu arasındaki mesafenin çok kısa olması ve de buna karşılık sürekli selede öne kayma eğilimi yaratması. İnsan kendini düzeltmekten rahat edemiyor. Kısaca ergonomisi hatalı bir motor. 690 kasasında olsa tadından yenmez diyecektim ama demiyorum çünkü çok titreşimli motorlar. RC'nin titreşimden dolayı karenajlarından yaptığı gürültüyü Çin motoru yapsa burada 15 gün makaraya alırlar.

COQ
05 Ekim 2015, 16:35
İnşaat sektöründe çalışanlar için büyük ekonomi sağladığı için çok tercih edilen bir markadır.
Başka bir marka motosiklet aldığınızda yanında birde beton kırma makinası almanız gerekiyor.
Ama bir Ktm aldığınızda hem motosiklet hem beton kırıcı olarak kullanabiliyorsunuz.:)
Bunun dışında kalitesine laf söyleyen taş olur.
Eğer enduro-kros tipi bir motosiklet hevesim olsa ilk bakacağım marka Ktm olur.

Iron&Road
05 Ekim 2015, 17:00
Sabit 100 km hızla giderken titreşim yok gibi bir şey. 8 bin devirden sonra başlıyor


şöyleki dün 70 dk hiç durmadan avarage 80 km hızla yol yaptım, o dakika durmak zorunda kaldım çünkü elim uyuşmuştu, mola verdim,
yaşanmışlıkla sabit bilgi vermiş olayım,

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

daha yüksek devirde bu zaman / titreşim eğrisi düşer demek ki, :)

O halde rahatsız edici bir durum yok gibi duruyor... Düşünülebilir.

Green Arrow
05 Ekim 2015, 17:02
İki kere Duke 390, bir kere Duke 200, bir kere de RC390 sürdüm. Sürüşünden hep etkilendim ama her geri dönüşümde içimden almam dedim. Sebebi de motorun selesi ile deposu arasındaki mesafenin çok kısa olması ve de buna karşılık sürekli selede öne kayma eğilimi yaratması. İnsan kendini düzeltmekten rahat edemiyor. Kısaca ergonomisi hatalı bir motor. 690 kasasında olsa tadından yenmez diyecektim ama demiyorum çünkü çok titreşimli motorlar. RC'nin titreşimden dolayı karenajlarından yaptığı gürültüyü Çin motoru yapsa burada 15 gün makaraya alırlar.

Hacım sele problemi aşıldı modellerdeki son güncelleme itibarıyla. KTM baya değişikliğe gitti hemen hemen her modelde 2015 itibarı ile. KTM güzel marka harbiden motorcu markası. Titreşim konusunda haklısın ben kendi motorumdan inip tekrar Duke test ettiğimde bu motor titriyor dedirtiyor yani. Bende tek silindir kullanıyorum ve bir sürü tek silindir motor test ettim. Ama titreşimi beni rahatsız etmiyor açıkcası. Tam tersine canlılık ve motor kullanıyorum hissi veriyor. Uygun şartlar oluşur ise Duke 690 almak istediğim motorlar arasında mesela...

CxAnKACx
05 Ekim 2015, 17:08
Ne elin hintli ktmsini ovuyosun burda ya misss gibi R25 dururken, suspansiyonu da iyi gidisi de iyi torku da yuksek freni de acayip fiyati da ucuz zaten dandik dandik hindistan mali degil safkan capon kendileri.

araltı
05 Ekim 2015, 17:35
En güzel motosiklet sahip olduğun motosiklettir...

ucanteneke5
05 Ekim 2015, 18:43
kim ne derse desin ben 8 yaşından beri biniyom motosiklete yani tam 34 yıl olmuş ve hep bi KTM mim olsun isterdm yıllar içinde nerdeyse tüm makinalara bindim ve tam bir Super tenere hastasıyım ama 1.5 yıldır duke200 kulanıyom şuan 60200 km de hiç bukadar yol gidipte durunca hemen tekrar yola çıkasım gelmiyodu diyer makinalarla.
yani kısacası KTM bağımlılık yapıyo ama böyle bi tur bineyimle bunu anlayamıyosun.

dyavol-77
05 Ekim 2015, 19:13
kim ne derse desin ben 8 yaşından beri biniyom motosiklete yani tam 34 yıl olmuş ve hep bi KTM mim olsun isterdm yıllar içinde nerdeyse tüm makinalara bindim ve tam bir Super tenere hastasıyım ama 1.5 yıldır duke200 kulanıyom şuan 60200 km de hiç bukadar yol gidipte durunca hemen tekrar yola çıkasım gelmiyodu diyer makinalarla.
yani kısacası KTM bağımlılık yapıyo ama böyle bi tur bineyimle bunu anlayamıyosun.
Yaw adam Safkan Çinliye biniyor....KTM'ye mok atıyor....Böyle tipler de var bu forumda....Rüyasında göremeyeceği makinelere mındar diyor yahu!!!...:mrgreen:Sen bin Çinli'ne karışma etlisine-sütlüsüne....:queen:

Seko
05 Ekim 2015, 19:14
Hacım sele problemi aşıldı modellerdeki son güncelleme itibarıyla. KTM baya değişikliğe gitti hemen hemen her modelde 2015 itibarı ile. KTM güzel marka harbiden motorcu markası. Titreşim konusunda haklısın ben kendi motorumdan inip tekrar Duke test ettiğimde bu motor titriyor dedirtiyor yani. Bende tek silindir kullanıyorum ve bir sürü tek silindir motor test ettim. Ama titreşimi beni rahatsız etmiyor açıkcası. Tam tersine canlılık ve motor kullanıyorum hissi veriyor. Uygun şartlar oluşur ise Duke 690 almak istediğim motorlar arasında mesela...

O zaman bir dahaki testte tekrar denerim. Gerçi bunlar teste hep hırpalanmış yatmış motorları getiriyorlar, yeni modeli getireceklerini sanmıyorum. Duke 690'ın ben de hastasıyım. Tanıtım sayfasında balans miline vurgulama yaptığına göre 690'da titreşimin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Titreşim bir miktar olduğunda gerçekten keyif veriyor. Bizim CBF elektrikli motor gibi geliyor insana bir yerden sonra...

DKN
05 Ekim 2015, 19:26
hiç bir marka motorunu doğru düzgün kullandırmıyo. gidip bilmediğim 100 cc motora 10 lira vereceğime 2.el 600 cc alırım

weatherman
05 Ekim 2015, 19:37
KTM'nin hangi denk modeli Suzuki ya da Yamaha'dan daha "kaliteli" örnek verebilir misiniz? Suzuki varken nasil kalite dedince KTM akla geliyor biraz anlatir misiniz?

Green Arrow
05 Ekim 2015, 20:45
O zaman bir dahaki testte tekrar denerim. Gerçi bunlar teste hep hırpalanmış yatmış motorları getiriyorlar, yeni modeli getireceklerini sanmıyorum. Duke 690'ın ben de hastasıyım. Tanıtım sayfasında balans miline vurgulama yaptığına göre 690'da titreşimin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Titreşim bir miktar olduğunda gerçekten keyif veriyor. Bizim CBF elektrikli motor gibi geliyor insana bir yerden sonra...

Şuan güncel versiyonları göremessin büyük ihtimal testte. Fuar sonrası gelen motorlar öyle olacak. Modele bağlı olarak elcik, sele, kaydırmalı debriyaj, belirli aksamlar ve parçalar da kullanıcıların şikayetlerine ve önerilerine bakılarak geliştirme ve değişim yapıldı. Her babayiğit bunu yapamaz yeni kasa veya modele geçmeden.

tyrung
05 Ekim 2015, 20:48
200CC de uzun süre en pahalı motorlardan biriyken oldukça sattı(türklerin japon aşkına rağmen). Bu sebeple pazarlaması bence gayet iyi.
Malzeme kalitesi orta seviyede bana kalırsa.
Sağlamlığını pek kanıtlamış sayılmaz, 50.000KM geçsin o zaman göreceğiz :)
Debriyajı çokta yumuşak denemez sanki.

Geri kalanına katılabilirim.

CxAnKACx
05 Ekim 2015, 21:30
KTM'nin hangi denk modeli Suzuki ya da Yamaha'dan daha "kaliteli" örnek verebilir misiniz? Suzuki varken nasil kalite dedince KTM akla geliyor biraz anlatir misiniz?

EXC :) SuperDuke :) SuperAdventure :) Anlatabildim mi :)

Millet ktmyi duke 200'den ibaret saniyo :D

Ve evet kesinlikle ustundeki wp amortisorler, bybre (brembo) kaliperler , celik fren hortumlari kaliteli degildir eminim.

Mengu16
05 Ekim 2015, 22:46
O zaman bir dahaki testte tekrar denerim. Gerçi bunlar teste hep hırpalanmış yatmış motorları getiriyorlar, yeni modeli getireceklerini sanmıyorum. Duke 690'ın ben de hastasıyım. Tanıtım sayfasında balans miline vurgulama yaptığına göre 690'da titreşimin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Titreşim bir miktar olduğunda gerçekten keyif veriyor. Bizim CBF elektrikli motor gibi geliyor insana bir yerden sonra...
CBF hiç mi titremiyo tapagaz 9000-9500 devir gidince bile titreşim yok mu ?

LynXMaSTeR
05 Ekim 2015, 23:18
hepsi tamam da çok tipsiz motor tasarlıyor

Seko
05 Ekim 2015, 23:38
CBF hiç mi titremiyo tapagaz 9000-9500 devir gidince bile titreşim yok mu ?

En çok 5000 devirde titriyor, o da vızıltı gibi geçiyor. 9 binde falan titreşim yok. Yok derken tabi ki motorun çalıştığı hissediliyor ama titreyen bir yer yok. Hele ki yokuş aşağı gidiliyorsa ve motor zorlanmıyorsa hiç yok. Adamlar müthiş dengelemişler motoru...

A.Türker
05 Ekim 2015, 23:45
Ktm daha racing piyasasına dün girdi bugün gelip kullanıcıları ahkâm kesiyor; fiyatının pahalı olması alanları tatmin ediyor bu yüzden eleştiri kaldıramıyorlar.

infernox
06 Ekim 2015, 10:01
Başlığı değiştirelim. Ktm den başka motor kullanmayanların görüşleri yapalım :)

brooklynnn
06 Ekim 2015, 10:33
Kawasaki kullanmaniz onerilir

Not: bunu diyen 20k km eski ktm kullanicisi

TAYFUNBORA
06 Ekim 2015, 10:58
Duke125-200,Lc4640,Duke690,690SM,690Enduro,990Smt(2 tane),1190 Adv.
9 tane Ktm motorumuz oldu.Bunlar dışında Hyosung Rt,Rx125,Gv250 ve Kawasaki Kle650.

Bütün motorlar güzeldir.Ktm daha güzeldir:king:

atillatopal9
06 Ekim 2015, 11:54
KTM hiç sürmedim. lakin çok arkadaşım oldu.
aldığım bilgilerle ve gördüğüm kadarı ile malzeme kalitesi yamaha kadar iyi değil. ben bu zamana kadar yamahadan daha kaliteli malzeme yapanı açıkcası görmedim. ( kendi açımdan )

KTM nin en sevdiğim yanı, tam kontrol hissi. motor sürmeyi bile bilmeyen arkadaşım duke 200 alıp bisiklet gibi kontrol ediyor. korkmuyorsun motor güven veriyor. küçük olması ve tam kontrol hissi avantajı.

ayrıca süper dukeleride sevmiyorum. zevk meselesi ama cross bana göre değil :)

merianne
06 Ekim 2015, 12:51
Enduro veya süpermoto plakalı olan, KTM 690 Smc ve Enduro r modelleri var.. Fiyatları 46500 tl ve 45 bin tl..Hadi gelde al bin.

Bu fiyata alınabilecek motosikletlere ve kalitelerine bi bakın allah aşkına..

something123
06 Ekim 2015, 14:12
hepsi tamam da çok tipsiz motor tasarlıyor

Nasıl ya? yohh artık.. turuncusu yeter ...

Iron&Road
06 Ekim 2015, 14:15
Nasıl ya? yohh artık.. turuncusu yeter ...

Bence renk sınırlamasından bahsetmiş arkadaş, yoksa hatları gayet güzel.

weatherman
06 Ekim 2015, 14:16
Superduke ve Superadventurede kullanilan kaliperler fren hortumlari ve amortisorlere kalitesiz demedim, bu motorlarin Suzuki ve Yamahadaki karsiliklarina bakalim? Hayabusa orada. Intruder , GSR serisi inceleyin kalite neymis. Yamahanin Fazer serisine buyurun hizinizi alamazsaniz (R1 R6, offroad isterseniz yine Yamaha KTMnin gerisinde kalsa da söz sahibi).

Duke 200'den ibaret sanmiyoruz KTM yi de siz fazla kaptirmissiniz. Objektif olarak fikrimi söyleyeyim Honda haric japonlari 2 konuda ezebilirse KTM bahsettigim japonlar 5 konuda KTMnin önündedir ve muhtemelen gelecekte de öyle olacaklar.

KTM iyidir de abartmayalim. Varligi maddi gücü yeten bir Avrupaliya KTM mi satabilirsiniz Suzuki Kawasaki mi?

something123
06 Ekim 2015, 14:19
Bence renk sınırlamasından bahsetmiş arkadaş, yoksa hatları gayet güzel.

her standa gittim.. honda kawasaki yahama, vs vs.. ktm ye geldim rc dedim benim olmalı :)
sezercik gibi oldu vurucam kırbacı :))

wehwetoz
06 Ekim 2015, 14:22
her standa gittim.. honda kawasaki yahama, vs vs.. ktm ye geldim rc dedim benim olmalı :)
sezercik gibi oldu vurucam kırbacı :))

bende motosiklette turuncuya hastayım ama Repsol Turuncusuna :)

something123
06 Ekim 2015, 14:28
bende motosiklette turuncuya hastayım ama Repsol Turuncusuna :)

sıralamanın 2. sırasında repsol turuncusuda vardır... :):rendeer:

Iron&Road
06 Ekim 2015, 14:37
bende motosiklette turuncuya hastayım ama Repsol Turuncusuna :)


sıralamanın 2. sırasında repsol turuncusuda vardır... :):rendeer:

Tek mavi motosiklet seven benim sanırım :) movistar falan..:wiinkk: raceblue da olabilir :)

Turuncu bende 3. sırada falan :)

something123
06 Ekim 2015, 14:39
Tek mavi motosiklet seven benim sanırım :) movistar falan..:wiinkk: raceblue da olabilir :)

Turuncu bende 3. sırada falan :)

Kara kedidir sizin için biçilmiş kaftan efenim :)

mhmtesk
06 Ekim 2015, 15:01
Arkadaş o kadar emek vermiş tebrikler. :queen:

josepth_o6
06 Ekim 2015, 15:04
Panigale kırmızısını eklemeyi kendime bir borç bilirim :)