PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Gt250r F1 ikaz lambası



DelikanlıMTV
16 Eylül 2015, 01:00
Merhaba. Sahibinden.cam'da almaya niyetlendiğim hyosung gt250r için sahibi hiçbir sıkıntısının olmadığını ancak taktığı abart egsozdan sonra f1 ikaz lambasının yanmaya başladığını söyledi. Hyosung veya diğer markalarda böyle birşey başına gelen varmıdır? Yalan söylüyor olabilirmi ?

BatuhanK
16 Eylül 2015, 01:04
Sorun egzozdan kaynaklı değil, kaç model bilmiyorum ama yenilerin cihaza bağlanması gerekiyor. Eskilerde diagnostik error code vs yazarsanız youtube da kısa devre yaparak hata kodu bulma videoları var

DelikanlıMTV
16 Eylül 2015, 01:40
2012 model 16 binde. farklı şehirlerdeyiz belirttiğiniz işlemleri yapamam

BatuhanK
16 Eylül 2015, 02:15
Cihaza bağlanması gerekiyor zaten 2012 ise, o da serviste barsa tabi.
Tekrar edeyim fi lambası egzozdan yanmaz

UNdocab
16 Eylül 2015, 08:16
2012lerde kuyruktaki kısa devre ile hata kodu gösteren sistemi kaldırdılar. Diagnostiğe bağlanmak zorunda ne yazıkki

Lambda sensöründen dolayı egsozdan FI lambası yanabilir. Madem öyle orjinalle beraber versin, verirken de geri taksın FI söndüğünü görün.

yasdal
16 Eylül 2015, 09:44
Eğer söktüğü egzozun üzerinde sensör varsa tabi ki FI verebilir. Eski egzozu geri takınca sönmeme ihtimali de var. Diagnostiğe takıp silmesi gerekebilir

keremkrmn
16 Eylül 2015, 10:04
F1 ışığının yanmasının birden çok sebebi var. Benim motorumda da üstünde orj egzozu takılı olmadığından yanmakta şuan.

BatuhanK
16 Eylül 2015, 10:15
Hacılar hyoda sensör egzoz öncesinde, ben bırakın başka egzoz takmayı Egzozsuz çalıştırdığımda dahi hata almadım

zonta
16 Eylül 2015, 11:49
2008 hyo kullandım 5 sene boyunca üstünde tiger vardı.birkez bile FI ikazı vermedi.şimdi 2014 kullanıyorum.alışkanlıkdan yeni tiger aldım 2 ay kadar kullandıktan sonra sesi tatmin etmediği için(orjinalden bir tık iyiydi o paraya değmez dedim} sattım.oda birkez ışık yakmadı.fuel injeksiyon hatası yakıt sisteminde bir arıza oldugunda çıkar.mesela benim en son yaşadıgım olayı paylaşayım.yolda giderken birden bire motorun rölanti yükseldi 4 bine sanki gaz veriyormuşum gibi.sağa çektim stop ettim. kontağı kapatıp açtım FI yaktı kapattım 5-10 dakka bekledim tekrar açtım bu sefer FI yakmadı.marş bastım çalıştı ama rölanti 2500 devirden aşagı düşmüyor.yapacak bişey yok yavaş yavaş giderim dedim servise.yola çıktım motorda bir sıkıntı yok gibi 2 ye attım vitesi motor gaz yemiyor devir 7 binde motor 40 km yi geçmiyor.3 e attım yine aynı anladımki motor tek silindir çalışıyor.yavaş yavaş servise gittim.herşeye baktık buji pipolarına bujilere sigortalara statör konjektör akü hepsini ölçtük.hava sensörünü çıkatıp temizledik hava filtresini çıkartıp temizledik benzini boşaltıp yeni benzin koyduk,artık devriyaj balatasını açıp bakmaya gelmiştikki birde baktık gaz telinin teki kopmuş arka silindire benzin gitmiyor.fakat oda ön silindir kadar sıcaktı.heralde o yüzden atladık.gaz telini değiştirdik şimdi canavar gibi oldu..:cat::cat:

puser
16 Eylül 2015, 12:01
2008 hyo kullandım 5 sene boyunca üstünde tiger vardı.birkez bile FI ikazı vermedi.şimdi 2014 kullanıyorum.alışkanlıkdan yeni tiger aldım 2 ay kadar kullandıktan sonra sesi tatmin etmediği için(orjinalden bir tık iyiydi o paraya değmez dedim} sattım.oda birkez ışık yakmadı.fuel injeksiyon hatası yakıt sisteminde bir arıza oldugunda çıkar.mesela benim en son yaşadıgım olayı paylaşayım.yolda giderken birden bire motorun rölanti yükseldi 4 bine sanki gaz veriyormuşum gibi.sağa çektim stop ettim. kontağı kapatıp açtım FI yaktı kapattım 5-10 dakka bekledim tekrar açtım bu sefer FI yakmadı.marş bastım çalıştı ama rölanti 2500 devirden aşagı düşmüyor.yapacak bişey yok yavaş yavaş giderim dedim servise.yola çıktım motorda bir sıkıntı yok gibi 2 ye attım vitesi motor gaz yemiyor devir 7 binde motor 40 km yi geçmiyor.3 e attım yine aynı anladımki motor tek silindir çalışıyor.yavaş yavaş servise gittim.herşeye baktık buji pipolarına bujilere sigortalara statör konjektör akü hepsini ölçtük.hava sensörünü çıkatıp temizledik hava filtresini çıkartıp temizledik benzini boşaltıp yeni benzin koyduk,artık devriyaj balatasını açıp bakmaya gelmiştikki birde baktık gaz telinin teki kopmuş arka silindire benzin gitmiyor.fakat oda ön silindir kadar sıcaktı.heralde o yüzden atladık.gaz telini değiştirdik şimdi canavar gibi oldu..:cat::cat:

arka kelbek açılmadığı için bu silindire bağlı hava basınç sensörünün arızalı olduğunu sanmış sistem. içeri sızan hava ölçüsünde yanma gerçekleşmiştir.

kadango
16 Eylül 2015, 12:48
Bende diyorum ne alaka... Hayal gücümün sınırlarını zorladım, uzun süredir böyle hayal gücü jimanstiği yapmıyormuşum meğer. Sabah mahmurluğundan kaynaklı geç fark etme durumu da oldu tabi. Sandım ki adamın biri F1 çakar lamba almış motosikletine takmış, ilk etapta çalışmıyormuş abarth egsoz takınca çalışmaya başlamış, hani dedim titreşimden bir yerlerde temassızlık mı vardı yoksa montaj esnasında mı düzeltildi elektronik aksamı diye düşündüm. Meğer arkadaş FI(Fuel Injection)lambasından bahsediyormuş...

:queen:

DelikanlıMTV
16 Eylül 2015, 13:39
Bende diyorum ne alaka... Hayal gücümün sınırlarını zorladım, uzun süredir böyle hayal gücü jimanstiği yapmıyormuşum meğer. Sabah mahmurluğundan kaynaklı geç fark etme durumu da oldu tabi. Sandım ki adamın biri F1 çakar lamba almış motosikletine takmış, ilk etapta çalışmıyormuş abarth egsoz takınca çalışmaya başlamış, hani dedim titreşimden bir yerlerde temassızlık mı vardı yoksa montaj esnasında mı düzeltildi elektronik aksamı diye düşündüm. Meğer arkadaş FI(Fuel Injection)lambasından bahsediyormuş...

:queen:
Yanlış bildiğimden yanlış yazmışım ama sizede beyin egzersizi olmuş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------


2012lerde kuyruktaki kısa devre ile hata kodu gösteren sistemi kaldırdılar. Diagnostiğe bağlanmak zorunda ne yazıkki

Lambda sensöründen dolayı egsozdan FI lambası yanabilir. Madem öyle orjinalle beraber versin, verirken de geri taksın FI söndüğünü görün.

Kesinlikle çok mantıklı. Takıp denemesini isteyeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------


Cihaza bağlanması gerekiyor zaten 2012 ise, o da serviste barsa tabi.
Tekrar edeyim fi lambası egzozdan yanmaz
Peki sahibine ileteceğim ışık sönmedikçe almıyacağım. Buna karşılık sahibi göstergenin ampulünü çıkarıp al şimdi yanmıyo :d

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------


2008 hyo kullandım 5 sene boyunca üstünde tiger vardı.birkez bile FI ikazı vermedi.şimdi 2014 kullanıyorum.alışkanlıkdan yeni tiger aldım 2 ay kadar kullandıktan sonra sesi tatmin etmediği için(orjinalden bir tık iyiydi o paraya değmez dedim} sattım.oda birkez ışık yakmadı.fuel injeksiyon hatası yakıt sisteminde bir arıza oldugunda çıkar.mesela benim en son yaşadıgım olayı paylaşayım.yolda giderken birden bire motorun rölanti yükseldi 4 bine sanki gaz veriyormuşum gibi.sağa çektim stop ettim. kontağı kapatıp açtım FI yaktı kapattım 5-10 dakka bekledim tekrar açtım bu sefer FI yakmadı.marş bastım çalıştı ama rölanti 2500 devirden aşagı düşmüyor.yapacak bişey yok yavaş yavaş giderim dedim servise.yola çıktım motorda bir sıkıntı yok gibi 2 ye attım vitesi motor gaz yemiyor devir 7 binde motor 40 km yi geçmiyor.3 e attım yine aynı anladımki motor tek silindir çalışıyor.yavaş yavaş servise gittim.herşeye baktık buji pipolarına bujilere sigortalara statör konjektör akü hepsini ölçtük.hava sensörünü çıkatıp temizledik hava filtresini çıkartıp temizledik benzini boşaltıp yeni benzin koyduk,artık devriyaj balatasını açıp bakmaya gelmiştikki birde baktık gaz telinin teki kopmuş arka silindire benzin gitmiyor.fakat oda ön silindir kadar sıcaktı.heralde o yüzden atladık.gaz telini değiştirdik şimdi canavar gibi oldu..:cat::cat:

yazdığınıza göre bu lamba yakıt sistemiyle alakalı ise abart egsozlar yakıt kullanımını etkileyebiliyor diye biliyorum Bu yüzden yakmış olabilir ama dediğinize göre sizin iki hyo da böyle bir durum olmamış :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

Söylediklerinizi arac sahibine ilettim. orjinal egsozu takıp tekrar bakmasınıda istedim aldığım mesaj: Tamam bakabilirsiniz. Eksoz daki son sensör verdiğini söylediler. Orjinal eksozu yok.fı ikaz lambası bu arabalardada var.arabama lpg takdırdım ondada yanıyor arıza lambası. Bu arıza olduğu anlamına gelmez

Mengu16
16 Eylül 2015, 13:47
F1 değil FI(Fuel Injection) :)

DelikanlıMTV
16 Eylül 2015, 13:57
Evet öyleymiş cahillik kötü :d