PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tel jant tubeless çevirme ve lastik tavsiyesi



onx09
11 Eylül 2015, 23:43
Arkadaslar iki sorum olacak

motorum yamaha dragstar 650 classic malum motorum tel jantli henuz bu motorumla lastik konusunda hic yolda kalmadim ama ic lastik kullanmak istemiyorum tubeless yapmak istiyorum

Yabanci ve yerli forumlarda arastirdim ama yeterli bir cevap bulamadim tel janti nasil tubeless yapabilirim (ic lastiksiz) ozellikle belirtiyorumki tubeless yazan lastigi ic lastikle kullan bisi olmaz demeyin diye :)

İkinci sorum ise malum lastik fiyatlari lastiklerimi yenilemek istiyorum ama fiyatlar ciddi anlamda ucuk

Bilindik markalarin lastiklerini almaya kalksam 1100 lira ile 1400 lira arasi rakamalara cikiyor

Yabanci forumlardan arastirdigim kadari ile Kenda marka lastiklerin uygun fiyatli ve kullanisli oldugunu okudum
Ulkemiz yollarinda bu lastikler nasildir bilgisi olan varmi
2015 tarihli takimina 700 lira gibi bir fiyat istediler lastigin yumusakligi benim hosuma gitti ama yol tutusu nasildir yada dayanikligi nasildir bilmiyorum
Yilda ortalama 20 bin km civari yol yapiyorum ve ben bir sofuoğlu degilim tapa gaz virajlara felan dalmiyorum 80 90 100 km hiz ile artcimla sehir ici ve disi karisik hemen hemen hergun yol yapiyorum tavsiye edermisiniz ?


Lastikler bunlar

http://i.hizliresim.com/ylrdn0.jpg (https://hizliresim.com/ylrdn0)

http://i.hizliresim.com/5k194q.jpg (https://hizliresim.com/5k194q)

oyunageldim
11 Eylül 2015, 23:55
Tel jant mantık olarak dublex'e dönmez,janta bağlanan her telin yalıtımını sağlamak lazım

onx09
12 Eylül 2015, 00:03
Tel jant mantık olarak dublex'e dönmez,janta bağlanan her telin yalıtımını sağlamak lazım

Jant ayarini guzelce yapip tel baslarinin bulundugu kanali bir nevi silikon tarzi bir solusyon ile kapliyorlarmis ne derece dogru yada ne derece islevsel bilmiyorum

oyunageldim
12 Eylül 2015, 00:22
Zannetmiyorum,o teller sürekli çalışma halindeler kasisler,zıplamalar,çarpmalar havayı içeride tutmak zor
Birde dublex'in jant yanaklarına oturma uyumuda var tabii
Tek çözüm jant değişimi

onx09
12 Eylül 2015, 00:36
Zannetmiyorum,o teller sürekli çalışma halindeler kasisler,zıplamalar,çarpmalar havayı içeride tutmak zor
Birde dublex'in jant yanaklarına oturma uyumuda var tabii
Tek çözüm jant değişimi

Peki lastikler hakkinda bilgin varmi abi nasil bu lastikler mantiklimi sencede dragstarda yoksa şu bildigimiz markalarami yoneleyim

BatuhanK
12 Eylül 2015, 00:58
Tellerin janta bağlandıkları kısma. Conta dedikleri silikon ile kaplıyorlar düzgünce. Oluyor. Ama ömrü ne olur bilinmez

oyunageldim
12 Eylül 2015, 11:46
Çoğunun berbat dediği irc lastikleri senelerce kullandım ben hiç sorunda yaşamadım
Bence önemli olan kullandığın malzemenin sınırlarını bilmek

onx09
12 Eylül 2015, 20:08
Çoğunun berbat dediği irc lastikleri senelerce kullandım ben hiç sorunda yaşamadım
Bence önemli olan kullandığın malzemenin sınırlarını bilmek

haklısın aslında

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

sanırım kenda hakkında kimsenin bilgisi yok