PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 100 cc CG 200 cc ye nasıl yükseltirim?



cihanbursa16
22 Ağustos 2015, 20:47
Selamun aleykum arkadaslar 100 cc falcon sk 100 cg var arkadaşımda komple 200 cc yükseltmek için hangi parçaları takıcaz tektek eksiksiz parçaları yazarsanız tedarik edicem.

Mengu16
22 Ağustos 2015, 21:11
Motoru şaseden sök gönder bide banka hesabıma 800 lira. 10 gün içinde Full Set Cg 210 veya isteğe bağlı 220cc olarak yapıp gönderirim :) Tüm parçaları aldıktan sonra motoru yarma toplama 2 gün.

snappy x
22 Ağustos 2015, 21:14
Motoru şaseden sök gönder bide banka hesabıma 800 lira. 10 gün içinde Full Set Cg 210 veya isteğe bağlı 220cc olarak yapıp gönderirim :) Tüm parçaları aldıktan sonra motoru yarma toplama 2 gün.

bu arkadaşa güvenme benim snpapiye cbr1000 rr motoru takması için gönderdim takmamış üstüne üstlük 100lük motorumu alıp mobilet motoru takmış...

Mengu16
22 Ağustos 2015, 21:16
bu arkadaşa güvenme benim snpapiye cbr1000 rr motoru takması için gönderdim takmamış üstüne üstlük 100lük motorumu alıp mobilet motoru takmış...
Hehe çok şakacısın :cherry:

cihanbursa16
22 Ağustos 2015, 21:26
bana alınacak parça listesi lazım komple ?

emrb
22 Ağustos 2015, 21:29
biraz daha katıp ybr al.Ne uğraşıp duruyon?

Sepya
22 Ağustos 2015, 21:31
Ciddi anlamda imkanın varsa menguye bırak :) Şöyle anlatayım kaliteyi, "Beğenmezsen ben ödeyeceğim"

Mengu16
22 Ağustos 2015, 21:38
Ciddi anlamda imkanın varsa menguye bırak :) Şöyle anlatayım kaliteyi, "Beğenmezsen ben ödeyeceğim"
Kendi motoruma yaptım 900km yol yaptım modifiyeden sonra, saat gibi çalışıyo motor :) Motoru toplarken göz kararı yaptığım subap ayarı bile bozulmadı daha. Yüksek devirde bi vuruntu olayı vardı onu bujinin yaptığını fark ettim bugün. Farklı tipte bir buji alıp o sorunu da çözüme kavuşturucam.


bana alınacak parça listesi lazım komple ?
Parça listesi konusunda da cihan kardeş, geçen sana Mondial'in 200cc set linkini atmıştım. O seti alırsan hiç uyum sorunu yaşamazsın, hatta o sette piyasada bulunmayan parçalar da var. 250'lik karbüratöre uygun hava filtresi bağlantısı, Üst kapak şase bağlantı sacı gibi.
http://bizimmotor.com/cg-modelleri-icin-125cc-den-200cc-ye-gecis-seti

Sepya
22 Ağustos 2015, 21:55
Reis motor kısmında oynama yapmak muayene de sıkıntı çıkarmıyor değil mi?

Mengu16
22 Ağustos 2015, 21:59
Reis motor kısmında oynama yapmak muayene de sıkıntı çıkarmıyor değil mi?
125'i 150 cc yapıp muayeneden geçirdim ama buna ne derler görücem seneye. 100'lüklerde daha sıkı tutuyolar vergiden dolayı. Belki muayeneye giderken 125'lik üst kapağı takıp giderim :cherry: o zaman anlamaları çok zor. Yarım gün idare etsin beni o üst kapak diye yanma odasını oyup genişleticem önceden.

Sepya
22 Ağustos 2015, 22:01
Ss olarak ccsi yükseltilmiş bir motor almak ne kadar doğru olur sence?

Mengu16
22 Ağustos 2015, 22:06
Ss olarak ccsi yükseltilmiş bir motor almak ne kadar doğru olur sence?
Modifiyeyi yapan işini düzgün yaptıysa. Sürücü de motorun canını çıkartmadan, yağını eksik bırakmadan sürdüyse bir sorun olacağını sanmıyorum. Benim motoru satmak gibi bir derdim yok ama :) Pulsar'ı satarım bunu satmam asla.

muAff
22 Ağustos 2015, 23:36
Mengu, bu linkteki 200 cc set, 100cc motor için de uygulanabilir mi ?

Ayrıca siteye ne kadar güvenebiliriz ?

Mengu16
22 Ağustos 2015, 23:41
Mengu, bu linkteki 200 cc set, 100cc motor için de uygulanabilir mi ?

Ayrıca siteye ne kadar güvenebiliriz ?
100'lüğe oluyo. Ben piston-silindir krank ve bikaç parçayı burdan aldım 1 günde geldi sorunsuz.

muAff
22 Ağustos 2015, 23:46
Mengu müsaitsen bu işlerin profosyoneli olarak sana bir sorum olacak.

Biliyosun ki benim motorun aynı şekilde 150cc versiyonu var. Daha önce de bu konuda bir konu açtım ama sen gelmedin, cevap da bulamadım...

Benim motor 100 fakat aynı motorun 150'liğinde silindir kısmında hiçbir fark yok gibi gözüküyor. Balansör zaten yok. Ama silindir ve üst kapak acayip büyük 150'de.

Şimdi sormak istiyorum. Aynı motor oldupu için, 150cc yapmak istesem 150 modelinin hangi parçalarını alıp değiştirmem lazım ?

Aynı model olduğu ve fabrika çıkışı orjinal yedek parçaları olduğu için bu şekilde daha sorunsuz olur diye tahmin ediyorum. Sen ne düşünüyorsun ?

Yoksa en temiz böyle bir siteden set alıp yan sanayi uydurmak da sorunsuz olur mu ? Çünkü sağda solda hep sıkıntı çıkarabilir diyorlar.

Mengu16
23 Ağustos 2015, 00:14
Mengu müsaitsen bu işlerin profosyoneli olarak sana bir sorum olacak.

Biliyosun ki benim motorun aynı şekilde 150cc versiyonu var. Daha önce de bu konuda bir konu açtım ama sen gelmedin, cevap da bulamadım...

Benim motor 100 fakat aynı motorun 150'liğinde silindir kısmında hiçbir fark yok gibi gözüküyor. Balansör zaten yok. Ama silindir ve üst kapak acayip büyük 150'de.

Şimdi sormak istiyorum. Aynı motor oldupu için, 150cc yapmak istesem 150 modelinin hangi parçalarını alıp değiştirmem lazım ?

Aynı model olduğu ve fabrika çıkışı orjinal yedek parçaları olduğu için bu şekilde daha sorunsuz olur diye tahmin ediyorum. Sen ne düşünüyorsun ?

Yoksa en temiz böyle bir siteden set alıp yan sanayi uydurmak da sorunsuz olur mu ? Çünkü sağda solda hep sıkıntı çıkarabilir diyorlar.

Bu sitedeki set yan sanayi değil Mondial marka. Deltaforce Mondial'in yedek parça markası, çinli veya japon malı bir sürü motor için parça satıyolar artık. 150'lik yapacaksan üst kapak Kuba Çitanınki gibi 4 köşe bişeyse Kuba parçaları kullan yoksa başka markalar da olur. Motor bloğu siyahsa yine siyah parçalar alki dikkat çekmesin trafikte. 150'lik yapacaksan Piston-silindir krank ve üst kapak değişecek. Ve tabiki zincir dişli.

cihanbursa16
23 Ağustos 2015, 02:30
mengu abimiz hepimizi aydınlattı teşekkürler abi

mustafa42121
08 Haziran 2016, 01:32
Kendi motoruma yaptım 900km yol yaptım modifiyeden sonra, saat gibi çalışıyo motor :) Motoru toplarken göz kararı yaptığım subap ayarı bile bozulmadı daha. Yüksek devirde bi vuruntu olayı vardı onu bujinin yaptığını fark ettim bugün. Farklı tipte bir buji alıp o sorunu da çözüme kavuşturucam.


Parça listesi konusunda da cihan kardeş, geçen sana Mondial'in 200cc set linkini atmıştım. O seti alırsan hiç uyum sorunu yaşamazsın, hatta o sette piyasada bulunmayan parçalar da var. 250'lik karbüratöre uygun hava filtresi bağlantısı, Üst kapak şase bağlantı sacı gibi.
http://bizimmotor.com/cg-modelleri-icin-125cc-den-200cc-ye-gecis-seti

Abi bu parcalari alinca baska bir seye gerek varmi?

tinerci
08 Haziran 2016, 02:14
Mengü eski avatarını geri istiyoruz.

jimi_hendrix
08 Haziran 2016, 02:18
Mengü eski avatarını geri istiyoruz.

aynen geri istiyoruz. MazhaRR arkadaşımızı da görmek isterdik konuda; o da ybr ye 200cc kit yapmıştı bildiğim kadarıyla.

Mengu16
08 Haziran 2016, 02:37
Mengü eski avatarını geri istiyoruz.
İsterseniz kullanabilirsiniz hem de büyük boy fotosunu koydum :) Şunu hazırladığımda tarih 26 kasım 2012'miş vay be
http://i65.tinypic.com/15mo08k.jpg

tinerci
08 Haziran 2016, 09:42
Böyle daha orijinal :mrgreen:

http://i1055.photobucket.com/albums/s518/ulaskarabulut/Mobile%20Uploads/2016-06-08%2009.40.14.png (http://s1055.photobucket.com/user/ulaskarabulut/media/Mobile%20Uploads/2016-06-08%2009.40.14.png.html)

yns_cvz
19 Haziran 2018, 15:20
Selamun aleyküm bende 100 lük kuba sj 100 motorumu 200 e çevirttim egzantrik üst kapak karbüratör plastik monifold silindir piston değişti 200 lük olarak değişmeyen sadece krank var ve motor 150 r goldları kalkışta bile geçemiyor birde ön dişli biraz büyüğü takıldı son olarak yaptığı hız 120 kendi ibresiyle 130 motor tahminen 20 25 kurus civarı kilometrede yakıyor yaktığı kadarda gitmiyor ve fark edilir bir şekilde egzozdan mavi duman atıyor biraz yağıda eksiltiyor bu sorunları nasil çözebiliriz yardımcı olursanız sevinirim