PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung GV250 4000 devir civarı gaz kesme problemi



Riquan
03 Ağustos 2015, 00:08
Merhaba arkadaşlar.

Önümüzdeki hafta gv250 almaya niyetliyim. Enjeksiyonlu modelinden bakıyorum. Forumlarda yaptığım inceleme sonucunda 1-2 saniyeliğine bir gaz kesme olayından bahsedilmiş.

1)Bu sollama yaparken beni riske atmaz mı ?

2)Bu gaz kesme olayı karbüratörlü modellerde mi vardır?

3)Aslında bir arıza olduğu söylenmiyor. Hyosung'un başka 250'lik motorlarında da olduğundan bahsedilmiş. Motorun kendini korumaya alması olarak nitelendiriliyor. Buna bir çözüm getirilebilir mi ? Enjeksiyonlu modeli kullanan arkadaşlardan böyle bir problemle karşılaşan var mıdır ?

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

AliCem Yener
03 Ağustos 2015, 00:25
Abi bence birde gv250 başlığına yazın bu durumu onlar daha iyi bilirler.(yazdıysanız mesajımı kaide almayınız)

ssates
03 Ağustos 2015, 00:58
2010 model gv250'imde 4000 devirde bir saniyelik kesiklik oluyordu. Ben agresif kullanmadığımdan çok fark etmiyordum. Çok hızlı devir yükselttiğimde hissediyordum. Redline yakın her vites değiştirişinden sonra gazı sona dayayıp vitesi atınca 4000 devirdeki kesiklik hissediliyordu. İvmelenme çok sert olduğu için sanırım.
2014 modelinde sorunu çözmüşlerdi.

natila
03 Ağustos 2015, 01:59
2014 gvmi 9000 km kullandım böyle sorunla karşılaşmadım...canavar gib motor sınıfının kralı ancak servis ve distribitör problemi var yani sahipsiz kimseler de motordan anlamıyor yani aldığınızda ampül gibi ortada kakçlıyosunuz dua ediyosunuz da motora bişey olmasın...bu arada elektirik aksamı sıkıntılı herhangi bir ilaveyi örneğin sis farı çakmaklk vb kaldırmıyo mutlaka sorun çıkartıyor

HAZZILHAR
03 Ağustos 2015, 09:40
2011 sonrası hiçbir enjeksiyonlu modelde bu şikayetle karşılaşmadım. Bende şu anda satılık olarak 2014 modeli var, böyle bir sorun yaşamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------


2014 gvmi 9000 km kullandım böyle sorunla karşılaşmadım...canavar gib motor sınıfının kralı ancak servis ve distribitör problemi var yani sahipsiz kimseler de motordan anlamıyor yani aldığınızda ampül gibi ortada kakçlıyosunuz dua ediyosunuz da motora bişey olmasın...bu arada elektirik aksamı sıkıntılı herhangi bir ilaveyi örneğin sis farı çakmaklk vb kaldırmıyo mutlaka sorun çıkartıyor

Bende önde çiftli led sis, arkada ekstra led stop + ekstra led sinyal var. Şu ana kadar elektrikle ilgili hiçbir arızası olmadı. Konjektörü de, statörü de değiştirmedim. Ama evet elektrik aksamı biraz çorba. Doğru dürüst, dikkatli ve özenli işler yaparsanız sorun olmaz. Servis problemine katılıyorum. Ancak iyi bir usta bulup, parçaları da Hyosung Source'tan temin ettiğiniz sürece servise de ihtiyacınız olmaz.

Thracian
03 Ağustos 2015, 10:41
2013 model GV 250 kullanıyorum ve şimdiye kadar böyle bir sorun ile karşılaşmadım.Yaklaşık 2 yıl ve 5000 km den beri elektriksel ve genel olarak tek karşılaştığım sorun bir kere park ampülü yandı ve değiştirdim.Bunların dışında beni rahatsız eden ufak tefek şeyler;

-Boya işçiliği birazcık kötü gibi.Çok çabuk çiziliyor.
-Ön taraftan devire bağlı olarak küçük bir zırıltı şeklinde ses geliyor tam olarak nereden geldiğini çözemedim.
-Benzin pompası biraz sesli çalışıyor.Bu sorundan herkes şikayetçi.Ama insan zamanla alışıyor.

Bunlarında dışında beni rahatsız eden hiç bir sorun olmadı.

HAZZILHAR
03 Ağustos 2015, 10:51
-Ön taraftan devire bağlı olarak küçük bir zırıltı şeklinde ses geliyor tam olarak nereden geldiğini çözemedim.

O ses büyük ihtimalle egzantrik zincirinden kaynaklı. Garantiden ücretsiz olarak değiştirilebiliyor.

Thracian
03 Ağustos 2015, 11:10
O ses büyük ihtimalle egzantrik zincirinden kaynaklı. Garantiden ücretsiz olarak değiştirilebiliyor.

Motorun iç kısmından değil dışardan gelen bir ses.Debriyaj manetinin vidalari sıktım biraz kesildi.Birde sanki ön maşanın contalarında bir şey var gibi.Titreşimin fazla olduğu devirlerde çok az ses geliyordu şu anda kesildi gibi.

dadaş-bb
03 Ağustos 2015, 11:54
Gaz kesiyor demeyelimde devir kesici diyebiliriz..bende 2007 model karburatorlu var ve 5000 devirde kesiciye giriyor bir kac saniye sonra duzeliyor ve akip gidiyorsun. Bana zoru yok sadece uzun yolda egimli yokuslarda devir dustugu zaman motor kesici deviri 5000 devire denk geliyor. Bende vites kucultup hizimi dengeleyip kesici devrinin ustune cikiyorum ve yoluma devam ediyorum.

Eger sollamalarda kafana takilirsa sende devirli kullan bas gaza solla gec. Zaten sollama yaparken o devirde pek bir hizin olmayacagi icin en az 6000 7000 devirde basar gecersin o yuzdende sorun yasamazsin.

ns_elessar
03 Ağustos 2015, 12:08
2013 model GV 250 kullanıyorum ve şimdiye kadar böyle bir sorun ile karşılaşmadım.Yaklaşık 2 yıl ve 5000 km den beri elektriksel ve genel olarak tek karşılaştığım sorun bir kere park ampülü yandı ve değiştirdim.Bunların dışında beni rahatsız eden ufak tefek şeyler;

-Boya işçiliği birazcık kötü gibi.Çok çabuk çiziliyor.
-Ön taraftan devire bağlı olarak küçük bir zırıltı şeklinde ses geliyor tam olarak nereden geldiğini çözemedim.
-Benzin pompası biraz sesli çalışıyor.Bu sorundan herkes şikayetçi.Ama insan zamanla alışıyor.

Bunlarında dışında beni rahatsız eden hiç bir sorun olmadı.

zırıltı plakalıktan geliyor olabilir..

siyahus
03 Ağustos 2015, 12:11
Motorun iç kısmından değil dışardan gelen bir ses.Debriyaj manetinin vidalari sıktım biraz kesildi.Birde sanki ön maşanın contalarında bir şey var gibi.Titreşimin fazla olduğu devirlerde çok az ses geliyordu şu anda kesildi gibi.

Ön tarafta deponun önünde iki tarafa doğru gelen plastik kısımlar dan bir tanesi gevşemiş olabilir. Yüksek devirde zırıltı yapıyodu bendeki sağ taraftaki. Görünmez bir yerine depoyla arasına lastik sıkıştır kesilir.

bende 2013 model 3000 km dir kullanıyorum ne 4000 de ne de başka devirde gaz kesme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Motorun kendine korumaya aldığı zaman ki devir tam olarak bakmadım ama 11000 devir üzeri(tam devrini bilmiyorum bikaç kez devreye girdi ondada dikkat etmedim) devir kesici çalışıyor. Onun dışında bikesme yok. 100-110 km ile titreşimsiz çok rahat seyahat ediliyor. 110 üstü titreşim başlıyor daha doğrusu 7500 devir üstü.