PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Curuiserci Abiler ??



Wokiie
01 Haziran 2015, 23:51
Herkese sa . Ne kadar racing sevsemde cruiser/chooper in verdiği özgürlük hissi başka oluyor . Babam racinge karşı olduğu için Cruiser kullanıyorum . Motosiklet regal raptor 250e . Yani tam adını bilmiyorum ama ucuz bi fiyatı vardı . Güzel gözüküyor fakat sorunları var . Babam Hyosung gv250 e taktı .

Şimdi ilk sorum : Regal Raptor Daytona 350 iyimidir ? Sıkıntıları varmıdır ) Gv 250 ile karşılaştırıyorum . Tabiki birisi çin birisi kore. Bunu sormamın nedeni DD350 nin şeklinin daha hoşuma gitmesi ve seside gayet güzel .

İkinci olarak da : Şimdi 250cc lik motosikleti bir yıldır kullanıyorum fakat hep aktif olamadım . Okuldur vs. falan . 600 cc lik bi makine düşünüyorlar . Honda Shadow 600 olanından . CC farklılıklarını çok iyi biliyorum . Fakat bu cruiser dede geçerlimi ?

İlgili abiler yardım ederse sevinirim . :)

#AynayaBakBiziFarket

shadowmaster
02 Haziran 2015, 00:04
Sport Turing ya da SS motosiklet kadar olmasa da 600 CC ve üzeri demek daha fazla güç daha fazla ağırlık anlamına gelir ve elbette daha fazla yakıt tüketimi. Bu nedenle deneyim iyice artana kadar 600 önermem. Bahsettiğin motorları sürmediğim için net bir yorum yapmam yanlış olur, yalnızca bildiğim GV250'nin teknolojisi şu an daha ileride. Regaller yeni seri üretim getirmiyor Türkiye'ye henüz teknolojik olarak biraz daha eski modelleri.

Yeni Regalleri buradan inceleyebilirsin ;

http://www.johnnypagmotors.com/

MotorKafa
02 Haziran 2015, 00:17
Cruiser'da GV650 gibi, magna gibi modelleri tercih etmediğin sürece hacmin etkisini çok fazla hissetmezsin.
Ama düşük devirde verdiği yüksek torkun farkına bariz varırsın.
Senin düşündüğün modelde de durum dediğim gibi.
Gazı kaçırdığında 600rr gibi cbr600 gibi bir ivmelenme olmaz.
Cruiser'da sana sıkıntı çıkaracak olan şey ağırlığı ve dönüşleridir.
Shadow 600'ün ağırlığını bilmesem de, 250'lik rapotorun yanında bayağı ağır kaçacak bir motor olduğu kesin.
Bu yüzden duruş kalkışlarda, yavaş dönüşlerde dikkatli olman gerekir.

Her neyse gereksiz uzattım. Eğer gazı köklemeyeceksen, cruiser ruhuna uygun sürüş yapacaksan, shadow'la devam edebilirsin bence[

Shadowmaster yakıt tüketimine değinmiş. GV250'de şehir içi 3,5 litre, uzun yolda 3.2 litre yakıyordum.
Shadowla şehir içi 3,6 uzun yolda 3.5 yakıyorum. Yakıt tüketiminde bariz bir fark olmaz.

shadowmaster
02 Haziran 2015, 00:24
Ağırlık konusuna özellikle düşük sürat manevralarında bir miktar zorlanacağına katılıyorum. Aslında şu ana kadar olan tecrübeni yazarsan daha doğru fikir verebiliriz. Seyrek kullandım diyorsun, kaç km kullandın mesela ?

Wokiie
02 Haziran 2015, 07:49
Ağırlık konusuna özellikle düşük sürat manevralarında bir miktar zorlanacağına katılıyorum. Aslında şu ana kadar olan tecrübeni yazarsan daha doğru fikir verebiliriz. Seyrek kullandım diyorsun, kaç km kullandın mesela ?

Motosiklet 2014 ün nisan ayı gibi geldi . Ehliyetsiz kullandım hep. Tabi buda şehir içine pek çıkamamam demek . Şimdi günde 7-8 km yol yaptığım oluyodu . Ama hiç binmediğim zamanda oluyordu . Ağırlık konusunda haklısınız . 248 kg gibi bi ağırlığı var . Duruşlar ve dönüşler sıkıntı . Fakat oturuş pozisyonu olsun gerek çoğu tarza uygun olsun zevkli bi makina. Ekim 2014 den beri istanbuldayım . Yani sadece sömestr da ve arada verilen bir haftalık tatilde kullandım ekimden beri .

Asıl merak ettiğim konu ; babam regal raptor çin malı sonuçta yani güç yok makinada diyor . Uzun süredir gv bakıyordu . Ben terkrar regal diyince almayız herhalde dedi . Sesi ve görüntüsü biraz daha hoş bi alet . herhalde 350 cc de zorlanmam diye düşünüyorum . Fakat aklımı karıştıran çin malı olması . Şimdiki motorda vites geçişleri sıkıntı , 2 kere gaz teli koptu . Bi tanesi ben üzerindeyken koptu falan . Bunlardan dolayı korkum var .

Gv kullandıysanız deneyimlerinizi yada regal Raptor daytone 350 kullandıysanız yine deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum

MotorKafa
02 Haziran 2015, 08:41
Daha önce gv şu an ise shadow kullanan biri olarak söylüyorum; yukarıda yazdıklarımı unut.
Sen GV'yle devam et, regal raptorun 350'liğine falan bulaşma. şöyle en azından 3-5 bin km devir öyle geç shadow'a

natila
02 Haziran 2015, 08:52
Cruiser'da GV650 gibi, magna gibi modelleri tercih etmediğin sürece hacmin etkisini çok fazla hissetmezsin.
Ama düşük devirde verdiği yüksek torkun farkına bariz varırsın.
Senin düşündüğün modelde de durum dediğim gibi.
Gazı kaçırdığında 600rr gibi cbr600 gibi bir ivmelenme olmaz.
Cruiser'da sana sıkıntı çıkaracak olan şey ağırlığı ve dönüşleridir.
Shadow 600'ün ağırlığını bilmesem de, 250'lik rapotorun yanında bayağı ağır kaçacak bir motor olduğu kesin.
Bu yüzden duruş kalkışlarda, yavaş dönüşlerde dikkatli olman gerekir.

Her neyse gereksiz uzattım. Eğer gazı köklemeyeceksen, cruiser ruhuna uygun sürüş yapacaksan, shadow'la devam edebilirsin bence[

Shadowmaster yakıt tüketimine değinmiş. GV250'de şehir içi 3,5 litre, uzun yolda 3.2 litre yakıyordum.
Shadowla şehir içi 3,6 uzun yolda 3.5 yakıyorum. Yakıt tüketiminde bariz bir fark olmaz.

shadow nasıl şehir içinde 3,6 yakıyor hocam? kullanmadım ama okuduklarımdan 5 bile yaksa öpte başına koy diyorlar...

MotorKafa
02 Haziran 2015, 09:17
shadow nasıl şehir içinde 3,6 yakıyor hocam? kullanmadım ama okuduklarımdan 5 bile yaksa öpte başına koy diyorlar...

İşte ben de onların nasıl 5,5 6 litre yaktığını anlamıyorum.
Yalnız normal olan onlarınki değil.

berkekolik1
02 Haziran 2015, 09:36
Kardesim, seni sasirtmiyim ama hic motosiklet bilmeyen kardesim vrod ile basladi :) 1200cc 122hp Harley Davidson... Dün hoca tuttuk ogrensin diye.

Wokiie
02 Haziran 2015, 09:40
Şimdi abiler regal raptor yerine gv al diyorsunuz yani . Cc olayını anladım. Fakat aklımı kemiren diğer konu aslında .

Yani görünüş açısından falan regal daha iyi gibi . Daha önce hiç Gv görmedim . Kullanmadım kullanan arkadaşımda olmadı .

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------


shadow nasıl şehir içinde 3,6 yakıyor hocam? kullanmadım ama okuduklarımdan 5 bile yaksa öpte başına koy diyorlar...

Hocam deneyimlerinizden biraz bahsedermisiniz ? Yani GV 250 nasıl bir motosiklettir ? Kronik bir sorunu var mıdır ? Titreşimi falan nasıldır ?

İki arada kaldım

natila
02 Haziran 2015, 10:01
[QUOTE=Wokiie;3635184]Şimdi abiler regal raptor yerine gv al diyorsunuz yani . Cc olayını anladım. Fakat aklımı kemiren diğer konu aslında .

Yani görünüş açısından falan regal daha iyi gibi . Daha önce hiç Gv görmedim . Kullanmadım kullanan arkadaşımda olmadı .

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------



forumda gv250 kullanıcılarına girersen çok şey yazıyor.
10 ayda 7500 km yaptım ilk motorumdu tem de 120-130 u gördüm, titreşim falan hissetmiyorum yalnız 120 de ayak pegleri titremeye başlıyor motorun bi sıkıntısı yok bakımlarını zamanında yaparsan 100000 i rahat görürsün diyorlar yalnız gv lerde elektrik aksamı sıkıntılı oynarsak sıkıntı çıkartıyor örneğin sis farı çakmaklık vb taktırırsan...diyolrki ustası takarsa olmaz oluyor hocam...özellikle enjeksiyonlular ki bunlar 2007 ve üstü çok hassas...100 km de 4.1 falan yakıyor şehir içinde. gt250 ile motoru aynı yani seri de...ne bileyim şimdilik aklıma gelenler böyle...türkiyede 250 lik cruiserların kralıdır hyo...tabiki raptor daytonanın tipinedekimse laf edemez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

tabii unuttum vites geçişleri biraz! sert ama alışıyorsun

Wokiie
02 Haziran 2015, 15:50
[QUOTE=Wokiie;3635184]Şimdi abiler regal raptor yerine gv al diyorsunuz yani . Cc olayını anladım. Fakat aklımı kemiren diğer konu aslında .

Yani görünüş açısından falan regal daha iyi gibi . Daha önce hiç Gv görmedim . Kullanmadım kullanan arkadaşımda olmadı .

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------



forumda gv250 kullanıcılarına girersen çok şey yazıyor.
10 ayda 7500 km yaptım ilk motorumdu tem de 120-130 u gördüm, titreşim falan hissetmiyorum yalnız 120 de ayak pegleri titremeye başlıyor motorun bi sıkıntısı yok bakımlarını zamanında yaparsan 100000 i rahat görürsün diyorlar yalnız gv lerde elektrik aksamı sıkıntılı oynarsak sıkıntı çıkartıyor örneğin sis farı çakmaklık vb taktırırsan...diyolrki ustası takarsa olmaz oluyor hocam...özellikle enjeksiyonlular ki bunlar 2007 ve üstü çok hassas...100 km de 4.1 falan yakıyor şehir içinde. gt250 ile motoru aynı yani seri de...ne bileyim şimdilik aklıma gelenler böyle...türkiyede 250 lik cruiserların kralıdır hyo...tabiki raptor daytonanın tipinedekimse laf edemez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

tabii unuttum vites geçişleri biraz! sert ama alışıyorsun

Anlıyorum hocam . Mesela vites geçişleri sert demişsiniz . Regal dede sert . Yani Cruiserlerin genelinde var herhalde . Bide ben artçıyla çok geziyorum .Yani mecburi olarak . Artcıdan yana sıkıntı olurmu ?

Bide güç olsun istiyorum makinada . TAbiki bi 600 cc gücünü üretmesin ama kalkışlarda ,yokuşlarda benide mahcçup etmesin

natila
03 Haziran 2015, 09:24
raptor 350: 24 beygir 22 tork gv250 : 26 beygir 20 tork artçıda sıkıntı yaşayan duymadım...

Wokiie
04 Haziran 2015, 22:23
raptor 350: 24 beygir 22 tork gv250 : 26 beygir 20 tork artçıda sıkıntı yaşayan duymadım...

SuperLight için ne düşünüyorsunuz hocam ? ? Oda baya hoş bi makina

natila
05 Haziran 2015, 07:42
valla tipi çok hoş geçen yıl önce ona niyetlendim ancak geç getirdiler bende kızıp gv mi aldım 6 binliraya alınır yalnız bi ara forumuna baktım kontrol edilmesi ayarlanması sıkıştırılması gereken bitakım kronik sorunları varmış ama çok ta önemli değilmiş diye okumuştum...bu ara daelim daystar a da bakmanı öneririm kaliteli diyorlar o da koreli

Seko
05 Haziran 2015, 09:08
Regal'in 350 cc motorla o torku vermesi ayıptır. Hayatımda hiçbir 350 cc motorun 250 cc torku verdiğini başka markada görmedim, okumadım. Normalde 30 Nm civarı torku olması gerekirdi ve öyle olsaydı çok daha fazla satardı. Resmen bunun için uğraşmışlar.

Rona
05 Haziran 2015, 09:53
Daha önce gv şu an ise shadow kullanan biri olarak söylüyorum; yukarıda yazdıklarımı unut.
Sen GV'yle devam et, regal raptorun 350'liğine falan bulaşma. şöyle en azından 3-5 bin km devir öyle geç shadow'a

Bulaşma derken ????? Neye göre bulaşmamak lazım ???




Regal'in 350 cc motorla o torku vermesi ayıptır. Hayatımda hiçbir 350 cc motorun 250 cc torku verdiğini başka markada görmedim, okumadım. Normalde 30 Nm civarı torku olması gerekirdi ve öyle olsaydı çok daha fazla satardı. Resmen bunun için uğraşmışlar.

Öncelikle şunu belirteyim Daytona350, 350 cc değil 320cc dir. GV250 den 70 cc daha hacimlidir yerden yere vurduğun tork değeri normal bence daha ne olsun istiyorsun.
Eğer Daytona350 kullanan birine denk gelirsen deneme turu atmanı öneririm.En azından motosikleti bilmeden,sürmeden,denemeden ahkam kesmeler olmaz.
Daytona350 motor teknolojisi hariç görünüş,yol tutuş,frenleme olsun GV250 den çok çok daha iyi bence ki Daytona 350 yi seçtiğim için de pişman değilim.Karbüratörlü olması da istediğiniz gibi oynama ve ayar yapılmasına imkan tanıyor.Ne kadar basitlik o kadar az sorundur.:cat:

Wokiie
05 Haziran 2015, 10:09
valla tipi çok hoş geçen yıl önce ona niyetlendim ancak geç getirdiler bende kızıp gv mi aldım 6 binliraya alınır yalnız bi ara forumuna baktım kontrol edilmesi ayarlanması sıkıştırılması gereken bitakım kronik sorunları varmış ama çok ta önemli değilmiş diye okumuştum...bu ara daelim daystar a da bakmanı öneririm kaliteli diyorlar o da koreli

Aynen hoş duruyor daelim de . SuperLight Daelim bide GV250... Bunlar arasında karşılaştırma yapmak lazım . Gv görmedim daha önce . Superlight hergün görüyorum fakat yine çin malı olduğu için pek dikkat çekmez babam için . Daelimi ise hiç görmedim . Ne sesini biliyorum ne de başka bişey .

Kafalar karışık yani hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------


Bulaşma derken ????? Neye göre bulaşmamak lazım ???





Öncelikle şunu belirteyim Daytona350, 350 cc değil 320cc dir. GV250 den 70 cc daha hacimlidir yerden yere vurduğun tork değeri normal bence daha ne olsun istiyorsun.
Eğer Daytona350 kullanan birine denk gelirsen deneme turu atmanı öneririm.En azından motosikleti bilmeden,sürmeden,denemeden ahkam kesmeler olmaz.
Daytona350 motor teknolojisi hariç görünüş,yol tutuş,frenleme olsun GV250 den çok çok daha iyi bence ki Daytona 350 yi seçtiğim için de pişman değilim.Karbüratörlü olması da istediğiniz gibi oynama ve ayar yapılmasına imkan tanıyor.Ne kadar basitlik o kadar az sorundur.:cat:

Peki siz biraz daytone 350 den bahsedermisiniz ? Yani deneyimlerinizden . Bende regal raptor var fakat sonuçta çin malı bir motosiklet . Güzel gözüküyor falan seside hoş d350 nin . Bizim motosiklet bana biraz sorun çıkarttı bu yüzden biraz isteksizim ama bir yanım almam gerektiğini söylüyor . gaz teli yolda koptu falan . Biraz deneyimlerinizden bahsedermisiniz ?

vader
05 Haziran 2015, 13:02
Herkese sa . Ne kadar racing sevsemde cruiser/chooper in verdiği özgürlük hissi başka oluyor . Babam racinge karşı olduğu için Cruiser kullanıyorum . Motosiklet regal raptor 250e . Yani tam adını bilmiyorum ama ucuz bi fiyatı vardı . Güzel gözüküyor fakat sorunları var . Babam Hyosung gv250 e taktı .

Şimdi ilk sorum : Regal Raptor Daytona 350 iyimidir ? Sıkıntıları varmıdır ) Gv 250 ile karşılaştırıyorum . Tabiki birisi çin birisi kore. Bunu sormamın nedeni DD350 nin şeklinin daha hoşuma gitmesi ve seside gayet güzel .

İkinci olarak da : Şimdi 250cc lik motosikleti bir yıldır kullanıyorum fakat hep aktif olamadım . Okuldur vs. falan . 600 cc lik bi makine düşünüyorlar . Honda Shadow 600 olanından . CC farklılıklarını çok iyi biliyorum . Fakat bu cruiser dede geçerlimi ?

İlgili abiler yardım ederse sevinirim . :)

#AynayaBakBiziFarket

Shadow 600 ile ilgili bilgi arıyorsanız buyurun :

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/140112-honda-shadow-600-kullanicilari-buraya.html?prefixid=02_Honda_Motosiklet&daysprune=-1

Saygılarımla.

MotorKafa
05 Haziran 2015, 13:33
Bulaşma derken ????? Neye göre bulaşmamak lazım ???





Öncelikle şunu belirteyim Daytona350, 350 cc değil 320cc dir. GV250 den 70 cc daha hacimlidir yerden yere vurduğun tork değeri normal bence daha ne olsun istiyorsun.
Eğer Daytona350 kullanan birine denk gelirsen deneme turu atmanı öneririm.En azından motosikleti bilmeden,sürmeden,denemeden ahkam kesmeler olmaz.
Daytona350 motor teknolojisi hariç görünüş,yol tutuş,frenleme olsun GV250 den çok çok daha iyi bence ki Daytona 350 yi seçtiğim için de pişman değilim.Karbüratörlü olması da istediğiniz gibi oynama ve ayar yapılmasına imkan tanıyor.Ne kadar basitlik o kadar az sorundur.:cat:

Bir Japon atasözü der ki "Çinli motorlara bulaşma kardeş"

ogzcngdk
05 Haziran 2015, 13:46
bütün yazıları okudum, bana göre 600cc için daha erken. öyle 10 km mahallede kullanmakla malesef olmaz bu işler..

ne kadar paran var bilmiyorum ama regal yerine kesinlikle gv 250 almalısın. neden mi?
- 250 cc üstü olmadığı için extradan devlete vergi vermeyeceksin.
- gv 250 daha güçlü
- parça kalitesi daha iyi


regalinde iyi olduğu yönler var tabi. mesela?
- görünüş olarak daha iyi
- parçaları daha ucuz

Wokiie
05 Haziran 2015, 13:56
bütün yazıları okudum, bana göre 600cc için daha erken. öyle 10 km mahallede kullanmakla malesef olmaz bu işler..

ne kadar paran var bilmiyorum ama regal yerine kesinlikle gv 250 almalısın. neden mi?
- 250 cc üstü olmadığı için extradan devlete vergi vermeyeceksin.
- gv 250 daha güçlü
- parça kalitesi daha iyi


regalinde iyi olduğu yönler var tabi. mesela?
- görünüş olarak daha iyi
- parçaları daha ucuz

aslında vergi çok önemli değil 250 cc liğinde aynı görünüşte olanı var . Superlightda çok hoşuma gidiyor OWL cruiser'in kullandığı yani . Mat siyah falan sesi de iyi . Neden sese çok taktım şu aralar . :/

Rona
08 Haziran 2015, 13:50
Aynen hoş duruyor daelim de . SuperLight Daelim bide GV250... Bunlar arasında karşılaştırma yapmak lazım . Gv görmedim daha önce . Superlight hergün görüyorum fakat yine çin malı olduğu için pek dikkat çekmez babam için . Daelimi ise hiç görmedim . Ne sesini biliyorum ne de başka bişey .

Kafalar karışık yani hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------



Peki siz biraz daytone 350 den bahsedermisiniz ? Yani deneyimlerinizden . Bende regal raptor var fakat sonuçta çin malı bir motosiklet . Güzel gözüküyor falan seside hoş d350 nin . Bizim motosiklet bana biraz sorun çıkarttı bu yüzden biraz isteksizim ama bir yanım almam gerektiğini söylüyor . gaz teli yolda koptu falan . Biraz deneyimlerinizden bahsedermisiniz ?

Anladığım kadarıyla sizde Regal Raptor DD250 9B eski kasalardan var.Daytona'nın bu kasalarla alakası yok oturuş pozisyonu,sürüş şekli tamamen farklı.4 yıl oldu kullanıyorum,şanzuman problemi dışında hiçbir sıkıntısı olmadı.2012 üretimlerine kadar şanzuman hatası vardı garanti kapsamında halledildi.Şikayet ve uyarılarımızı dikkate alarak yeni üretimlerde de bu hatayı düzelttiler şu an sorunsuz bir hale geldi.İkinci el 2012 ve öncesi modeli alacaksan şanzuman hatası düzeltilmiş olsun.Böylelikle uzun bir süre sıkıntısız kullanabilirsin.Daha fazla bilgi için http://raptorriders.com.tr yi ziyaret edebilirsin.Aklına takılan tüm soruların yanıtlarını orada bulabilirsin.

nines
08 Haziran 2015, 15:19
regal 350 cc ve gv 250 için konuşuyorum. motorumu alacağım dönem bende aynı ikileme girmiştim ama regal 350 cc vergisi daha fazla gücü biraz daha az. yani gereksiz para vermek gibi oluyor. tavsiyem gv 250 olur. ama şöyle dezavantajlarıda var. aksesuarları PAHALI ya özel yaptıracaksın ya koreden getirteceksin. bi koruma demirine en aşağı 300 lira para verirsin haberin olsun (ne olduğu belli olmayan malzemeden yaptırırsan tabikide daha ucuz). kısacası bütçe işi eğer aksesuara vs param var sıkıntı olmaz dersen kesinlikle gv 250 derim. bence listene daelim daystar'ıda ekle. kullananlar ondanda çok memnun. ha onu kullanmadım orası ayrı.