PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Japon polislerin motosiklet testi



ayzek
30 Mayıs 2015, 12:11
Videoda dikkatimi çeken bir diğer noktada motosiklerin arka ayaklık kısmında da koruma demiri olması biz neden yaptırmıyoruz..

https://www.youtube.com/watch?v=J99mT1GJYTw

ilkerabi
30 Mayıs 2015, 12:19
İyi fikir, kuyruk grenajını da korur, bacakları da motor altında kalmaktan korur..

HONDA lar güsell :)

Levent
30 Mayıs 2015, 12:26
Bunlar eğitim yapıyorlar farkındamısınız ? Böyle bir demir trafikte sizi ciddi oranda rahatsız eder, kötü şeylere neden olabilir kanımca.

Murat.K.
30 Mayıs 2015, 12:27
arka koruma demiri sayesinde hiç birinin ayağı motorun altında kalmadı. süper bir şeymiş

ayzek
30 Mayıs 2015, 12:38
Bunlar eğitim yapıyorlar farkındamısınız ? Böyle bir demir trafikte sizi ciddi oranda rahatsız eder, kötü şeylere neden olabilir kanımca.

onu hesaba katarak kullanamazmıyız peki veya bıraz daha kısasını

Levent
30 Mayıs 2015, 12:46
Görüntüsüne katlanacaksanız kullanırsınız hatta motorunuzun tipine göre özel kesim yaptırırsınız çevresini sararsınız. Bu size kalmış.. Ben motorum koruma topuzu / takozu dahi takmiyorum.

mehmetenis
30 Mayıs 2015, 12:49
Bence arka koruma demiri çok mantıklı benim kullanım şeklinde genelde bu şekilde dir aslen trafikte de benim büyük vitesli makinelerim de de hep arka arka ayaklığı açık kullanırım fakat arka ayaklığın katlanma özelliğinden dolayı düştüğümüzde arka ayaklık sadece bir yere kadar korur ama bu video daki motorların demirleri hemen hemen tüm düşmelerde sürücüyü korudu.Bu arada şu ana kadar sadece bir kere düştüm başka kazam olmadı.
Güzel fikir tasarım gurularını bekleriz.

gobsistem
30 Mayıs 2015, 12:50
Görüntüsüne katlanacaksanız kullanırsınız hatta motorunuzun tipine göre özel kesim yaptırırsınız çevresini sararsınız. Bu size kalmış.. Ben motorum koruma topuzu / takozu dahi takmiyorum.

sebebi ne ?

Levent
30 Mayıs 2015, 12:58
Avantajlarinin yaninda dezavantajlarini begenmedigim icin. Yuksek suratlerde motorun yatmasi durumunda takozlar daha uzun bir sure yuksek hizda suruklenme saglayabiliyor ayrica bir engebeye takildiginda motosikletin takla atma olasiligini da arttirabiliyor. Durdugu yerde ve dusuk hizlarda ise yaradigi gercek birde bu tarafi var olayin

EneS_Turker
30 Mayıs 2015, 13:29
Birde bizim polislerin eğitimleri gösterseler ^^ 250cc 10 yıllık döküntü motorlarla 2 gün sürdürüp,tamam öğrendin deyip ehliyet verip , sonra altlarına 1300 1200cc motor verip ölüme yolluyolar.. :)

Mengu16
30 Mayıs 2015, 13:39
O kadar çok düşüyolar ki o koruma demirleri olmasa yarım saat içinde motorlar kullanılmaz hala gelir. Düşerken uçup canını baya yakanlar var ama 0:52'de ayağını yere koymayı unuttuğu için düşen adama çok güldüm :)

ayzek
30 Mayıs 2015, 13:45
O kadar çok düşüyolar ki o koruma demirleri olmasa yarım saat içinde motorlar kullanılmaz hala gelir. Düşerken uçup canını baya yakanlar var ama 0:52'de ayağını yere koymayı unuttuğu için düşen adama çok güldüm :)

aslında sol ayagını koyarken görunuyor ama sonrası lastıkten görunmuyor sola koyuyar ama saga yatıyor motoru tutamıyor :)

A.Volkan
30 Mayıs 2015, 14:31
Bu motorlar hondanın hangi modeli ? vfr750 mi?

ayzek
30 Mayıs 2015, 19:41
Bu motorlar hondanın hangi modeli ? vfr750 mi?

Aynen Honda VFR750F

LynXMaSTeR
31 Mayıs 2015, 01:51
koruma demirleri çok iyiymiş yaa grenajlara hiç zarar verdirmiyor.
bu arada motoru kaldırmak için kucaklıyolar, kimse tersten kaldırmıyor :)

Onurhan D
31 Mayıs 2015, 02:42
Birde bizim polislerin eğitimleri gösterseler ^^ 250cc 10 yıllık döküntü motorlarla 2
gün sürdürüp,tamam öğrendin deyip ehliyet verip , sonra altlarına 1300 1200cc motor verip ölüme yolluyolar.. :)
Yunusların eğitimini izlediniz mi ?
Yani benim bildiğim iyi bir eğitimden geçiyorlar.Videolarını izlemiştim.

sezer0696
31 Mayıs 2015, 04:03
ben o koruma demiri yere degmeden hepsinden gecerdim cok dar donuyolar oyle donulurmu biraz geniş alsalar