PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 125 drift yardım



ahmet3558
29 Mayıs 2015, 23:50
arkadaşlar bazen görüyorumda 125 driftlerin arka tarafını havaya kaldırıyorlar sanırım süspansiyonlarla ilgili bişeymiş ama tam bulamadım çok araştırdım bi sonuç çıkmadı. bana yardımcı olabilecek var mı? nasıl kaldırırım motorun arka tarafını şekil olarak çok hoşuma gidiyor:cherry:

Zuzuuw
29 Mayıs 2015, 23:59
Konu başlığında sor

hakikiteker
30 Mayıs 2015, 00:06
Pıstıran mı istersin, g.tünü kaldıran mı istersin :mrgreen: Yapamamışlar galiba bu motosikleti :P

ahmet3558
30 Mayıs 2015, 00:12
nasıl konu başlığında sorayım arkadaşım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

arka tarafını kaldırmaları güzel aslında benim hoşuma gitti fotoğraflarda iyi çıkıyor :mrgreen:

beyefendi
30 Mayıs 2015, 00:15
Sitede her motosikletin kendi konu başlığı vardır kullanananlar ve almayı isteyenler baksın bilgi paylaşılsın diye, mobilden link atamıyorum ama google amcaya mondial mh125 drift kullanıcıları yazarsan bizim sitenin linki çıkar ordan yazarsan yardımcı olurlar :)

ahmet3558
30 Mayıs 2015, 00:18
teşekkür ederim bu daha açıklayıcı oldu :) yeni üyeyiz pek bilmiyoruz napalım :)

Zuzuuw
30 Mayıs 2015, 00:44
teşekkür ederim bu daha açıklayıcı oldu :) yeni üyeyiz pek bilmiyoruz napalım :)

:mrgreen:

Mh 125 drift kullanıcıları yaz, ama artık kalabalık yaptın madem buradan cevap verelim. Önünü pıstırıp arkaya YBR amasörü yakacaksın, daha uzun daha yüksek, olay bundan ibaret.

Amasörler 55 liraydı en son, çin malı. Önünü pıstırmak için motorun far tasının sol sağ ve alt tarafında bulunan 13 - 14 anahtarla dönen vidaları gevşet ve kafası aşağı düşecek zaten.

C.Kaan
30 Mayıs 2015, 00:46
:mrgreen:

Mh 125 drift kullanıcıları yaz, ama artık kalabalık yaptın madem buradan cevap verelim. Önünü pıstırıp arkaya YBR amasörü yakacaksın, daha uzun daha yüksek, olay bundan ibaret.

Amasörler 55 liraydı en son, çin malı. Önünü pıstırmak için motorun far tasının sol sağ ve alt tarafında bulunan 13 - 14 anahtarla dönen vidaları gevşet ve kafası aşağı düşecek zaten.

Üst mesnet tornalanma'dan ancak bir kaç santim düşüyor üst mesnetin tornalanması şart.

Zuzuuw
30 Mayıs 2015, 00:55
Üst mesnet tornalanma'dan ancak bir kaç santim düşüyor üst mesnetin tornalanması şart.

Çekiçle kavala dokunan o küçük noktalar vura vura yamultulduğu zaman sıkıntı olmaz, ama daha temiz işçilik için torna daha iyi olur tabi. Ama sanayide mengeneye sıkıştırıp iki dakikada ebesine atlanabilir :D

Naked150
30 Mayıs 2015, 02:34
Tornacımı dediniz o benim baba mesleğimdir :D usta sayılırım :bounce:

atasun10
30 Mayıs 2015, 12:18
Yapmayın arkadaşım şu motorlara şöyle şeyler önünü basanmı istersin arkasını kaldıranmı istersin yav tasarlayan mühendislerden dahamı iyi biliyorsunuz oynuyosunuz motorlarla şu apaçi gençlik yüzünden çok beğenerek aldığım motorumu satılığa çıkardım ya

montrello
30 Mayıs 2015, 22:34
Pıstıran mı istersin, g.tünü kaldıran mı istersin :mrgreen: Yapamamışlar galiba bu motosikleti :P

:) aynen

snappy x
31 Mayıs 2015, 00:08
:mrgreen:

Mh 125 drift kullanıcıları yaz, ama artık kalabalık yaptın madem buradan cevap verelim. Önünü pıstırıp arkaya YBR amasörü yakacaksın, daha uzun daha yüksek, olay bundan ibaret.

Amasörler 55 liraydı en son, çin malı. Önünü pıstırmak için motorun far tasının sol sağ ve alt tarafında bulunan 13 - 14 anahtarla dönen vidaları gevşet ve kafası aşağı düşecek zaten.

hocam cub tipi motorlarda nasıl yaparız bunu malum gidonu farklı amortisörler gidondan çıkamaz ?

Zuzuuw
31 Mayıs 2015, 01:33
hocam cub tipi motorlarda nasıl yaparız bunu malum gidonu farklı amortisörler gidondan çıkamaz ?

Zerre bilgim ve fikrim yok, cub motoru oynayıp ne yapacaksınız anlamadım ki? Çok şirin zaten onlar :)