PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vites bazen gecmiyor CGL 125



GYNK14
14 Mayıs 2015, 13:53
S.a motorumun vitesleri zor geciyor bazen gecmiyor kaliyor zorlayinca geciyor nedendir sorun debriyaj balatalari yeni

Alisilin
14 Mayıs 2015, 14:20
Yağa baktınız mı? az ya da eskimiş olabilir. debriyaj teli ayarlı olmayabilir kontrol edin.

mozgur
14 Mayıs 2015, 14:32
Motor yağını değiştirmeyi dene bir istersen.

GYNK14
14 Mayıs 2015, 14:40
Motor yagini degistireli 300 km olmadi bulunduguz yerde yağ pek yok bilinmeyen bir markaninkini almak zorunda kaldim 10-40 yag koyuyorum bu sorun sanzumandan olma ihtimali varmiki motorun icinden bazen debriyajlardan ses geliyor ondanmiki

Mengu16
14 Mayıs 2015, 14:46
Kaplin lastiğini ve zincirini kontrol et bunlar boşluk yaparsa şanzıman dişlileri doğru hızda dönmeyeceğinden vitesler zor geçer.

Alisilin
14 Mayıs 2015, 14:47
Balatalar yeni değişti diyosun, bu sorun balatalar değiştikten sonra başladıysa muhtemelen ustalık hatası olabilir, takılan parca orijinal olmayabilir ya da uyumlu olmayabilir,

GYNK14
14 Mayıs 2015, 14:59
Yeni derken 1000 km once degisti zincir gergin ona baktim dandik yağ var icinde sebep olabilirmiki o kaplin lastigi derken abi nedir o

Mengu16
14 Mayıs 2015, 15:05
Yeni derken 1000 km once degisti zincir gergin ona baktim dandik yağ var icinde sebep olabilirmiki o kaplin lastigi derken abi nedir o
Zincir gerginliği değil dediğim zaten zincir yukarı aşağı 2-3 santim oynamalı, Kaplin lastiği arka dişli göbeği ile arka jantı birbirine bağlayan lastik parçasıdır, parçalandıysa boşluk yapar vitesler zor geçer. Motor orta sehpadayken motoru vitese takıp tekerleği elinle çevirmeye zorlayıp görebilirsin arka dişli göbeğindeki boşluğu, çok esnemiyosa sökmene gerek yok.

GYNK14
14 Mayıs 2015, 15:08
Hee onlar iyi durumda abi balata takarken baktim bisey dikkatimi cekti teker donerken zincir titriyordu bundan dolayimiki

Mengu16
14 Mayıs 2015, 15:12
Hee onlar iyi durumda abi balata takarken baktim bisey dikkatimi cekti teker donerken zincir titriyordu bundan dolayimiki
Zinciri çok gerersen titrer, ayrıca şanzıman rulmanlarına zarar verirsin biraz boşluk olucak motora oturduğunda çukurdan geçtiğinde zincir daha çok gerilir o yüzden boşluk olması gerekli. Bu arada zincirin eskimiş de olabilir 10 bin km yaptıysa zincir at çöpe yenisini tak. Zincir dönerken takılma falan yapıyosa çok uzadığındandır.

GYNK14
14 Mayıs 2015, 15:13
Zincir 2000 km olmadi degiseli zincir cok gergin degil orta halli ins bulunur sorun sanzuman dislisinden felan cikmazinda sorun

Alisilin
14 Mayıs 2015, 15:16
Zinciri çok gerersen titrer, ayrıca şanzıman rulmanlarına zarar verirsin biraz boşluk olucak motora oturduğunda çukurdan geçtiğinde zincir daha çok gerilir o yüzden boşluk olması gerekli. Bu arada zincirin eskimiş de olabilir 10 bin km yaptıysa zincir at çöpe yenisini tak. Zincir dönerken takılma falan yapıyosa çok uzadığındandır.

29.000 km'deki motorumun zinciri hala orijinal zinciri ve hala iyi durumda. Sen 10.000 km'deki zinciri çöpe at diyorsun.

GYNK14
14 Mayıs 2015, 15:22
10.000 kmde zincir olmezdir baktiktan sonra baya gider benm motor ayni zincirle 70.000 kmde yapmiz ben degistirdim zincrini yeni

mterayes26
15 Mayıs 2015, 01:52
Zincir gerginliği değil dediğim zaten zincir yukarı aşağı 2-3 santim oynamalı, Kaplin lastiği arka dişli göbeği ile arka jantı birbirine bağlayan lastik parçasıdır, parçalandıysa boşluk yapar vitesler zor geçer. Motor orta sehpadayken motoru vitese takıp tekerleği elinle çevirmeye zorlayıp görebilirsin arka dişli göbeğindeki boşluğu, çok esnemiyosa sökmene gerek yok.


1 cm den fazla olmaz 2-3 çok ondan gecmıyor olabılır , vn 800 ün nerdeyse balatalarını degıstırıyordum . Baktımm aaaaa zincir bolarmıs

Mengu16
15 Mayıs 2015, 09:54
1 cm den fazla olmaz 2-3 çok ondan gecmıyor olabılır , vn 800 ün nerdeyse balatalarını degıstırıyordum . Baktımm aaaaa zincir bolarmıs
Motora oturunca arka amortisör sıkışınca zincir geriliyor o yüzden 1 santim az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------


29.000 km'deki motorumun zinciri hala orijinal zinciri ve hala iyi durumda. Sen 10.000 km'deki zinciri çöpe at diyorsun.
Zincir uzadıysa 10000km yaptıysa da değiştireceksin, her motora aynı zinciri taktıklarını mı sanıyorsun.

GYNK14
18 Mayıs 2015, 13:32
S.a abilerim sorunum buyudu motoru 2 gun once sattiydim bende hic bi sorun yoktu motoru verdikten sonra 30 dk sonra e-5 te motor stop etmis kitlenmis ayak marsi felan kitlenmis alan kisi ustaya gostercekmis bende hic boyle bisy olmamisti bu sorun nasil neden olur yardimlariniza ihtiyacim var acil

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Guncel...@@

memocan12345
29 Mayıs 2015, 14:31
Yağ Motosiklet içn olanmı ismi duyulmamış 10-40 yazmışsınız ama Araba yağı Motosikletlerin canına okuyormuş Motosiklet için özel üretilmiş Sentetik yağ kullanacaksın
Mantık olarakta düşünürsen En kral araba 6.7bin devirde kesiciye giriyor Dizel zaten 5binde kesiciye giriyor 6bin devir Kırmızı işaretli Yani Otomobil motoru için üretilen yağ o şartlara
göre üretiliyor
Motosikletlerde 12-13bin devirlere kadar çevirebiliyor motor üstünde 10-40 yazsada Kullanım alanları farklı ısınıp soğuma yüzeye tutunma tepkimeleri farklı
Yağın kalınlığı o 10-40 yazan değer Kullanım amacı önemli Motosiklet için özel üretilmiş Sentetik 10-40 yağ Mümkünse Paraya kıyıp KALİTELİ bir markanın yağı Motorlu araçlar malum kalbi motor Kalbi fazla yormamak gerekir Pintilik etmemek gerekir Yağ konusunda

Motosiklet arabalardan farklıdır Motor yağı şanzuman yağı ayrı değil Aynı yağ Şanzumanı yağlar Bence sorunun uygunsuz yağ ile Şanzumanı mahfetmişsin gibi

GYNK14
29 Mayıs 2015, 17:39
Aldigim yere sordum motosiklet yagi dedi herkez ordan aliyor sorun kullanici hatasi sattgim kisi motoru kitlemis nedense yagdan dolayi kitlencegini sanmiyorum

mterayes26
30 Mayıs 2015, 00:25
adamım birgün eskişehire gel , bana 35 bir rakı aç . Motorunu indirip açalım şanzımana kadar , gereken parçaları yenileyelim her ayarı yapalım . Şıkır şıkır olsun , 1. viteste motor teke kalkmazsa motorunu ben alcam

XuRTo
30 Mayıs 2015, 08:18
adamım birgün eskişehire gel , bana 35 bir rakı aç . Motorunu indirip açalım şanzımana kadar , gereken parçaları yenileyelim her ayarı yapalım . Şıkır şıkır olsun , 1. viteste motor teke kalkmazsa motorunu ben alcam

ıstanbulda olsam 35 lik değil sana 100 lük açarım

mterayes26
30 Mayıs 2015, 15:36
Bende İstanbulda değilim

GYNK14
30 Mayıs 2015, 23:06
Eskisehirdemisin ozmn

XuRTo
30 Mayıs 2015, 23:17
Bende İstanbulda değilim

pardon reis ıstanbulda olsan yazacaktim yolun düşerse haberleşelim sözüm herzaman geçerli

mterayes26
31 Mayıs 2015, 01:30
İstanbula nasılsa bir daha geleceğim o zaman grş


evet arkadaslar eskişehirdeyim söylemesi ayıp mct 250 topluyoruz , sübaplar alıştırılıyor

GYNK14
31 Mayıs 2015, 07:57
İstanbula nasılsa bir daha geleceğim o zaman grş


evet arkadaslar eskişehirdeyim söylemesi ayıp mct 250 topluyoruz , sübaplar alıştırılıyor

iyi ozmn bana cok uzak degısın 100 km uzktasın bırgun gelecgım ıns yanına