PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : YBR 125 ESD YARDIM LÜTFEN !



burkanyavuz
14 Nisan 2015, 19:00
Arkdaşlar hepinize öncelikle merhaba motosikletim ybr 125 esd 2012 kullanıcısıyım
motosikletimde 5 vites 7000 devir den yukarı çıkmıyor ve 95/kmh yukarı çıkmıyor
sizce neden olabilir ?
CEVAPLARINIZ İÇİN HEPİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER KAZASIZ GÜVENLÜ SÜRÜŞLER

Sado39
14 Nisan 2015, 20:35
7000 devirde 95 km/h gören bi ybr ye sahipseniz ve muhtemelen ilk sahibi değilsiniz. Dişlilerde oynanma olabilir.

burhank
14 Nisan 2015, 20:37
karbüratörün içi tıkanmış olabilir, aynı olay cbf kullanan bir arkadaşımın başına geldi içindeki benzinle yaklaşık 2 ay yatan motora bide energyden benzin koyunca oldu tahminimizce, motor 70 den yukarı çıkmıyordu, kısaca gitmiyordu motor. İki seçeneğimiz vardı ya karbüratör değişecekti yada iyice temizlendikten sonra düzelirse üzerindeki karbüratör kullanılacaktı. Allahtan temizlikle kurtardık işi, daha sonra depodaki tüm benzini boşalttık ve shellden almaya başladık artık benzini ve sürmeye devam....

burkanyavuz
15 Nisan 2015, 10:32
7000 devirde 95 km/h gören bi ybr ye sahipseniz ve muhtemelen ilk sahibi değilsiniz. Dişlilerde oynanma olabilir.

evet ilk sahibi değilim motosikletimde ön 15 arka 45 dişli var

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------


karbüratörün içi tıkanmış olabilir, aynı olay cbf kullanan bir arkadaşımın başına geldi içindeki benzinle yaklaşık 2 ay yatan motora bide energyden benzin koyunca oldu tahminimizce, motor 70 den yukarı çıkmıyordu, kısaca gitmiyordu motor. İki seçeneğimiz vardı ya karbüratör değişecekti yada iyice temizlendikten sonra düzelirse üzerindeki karbüratör kullanılacaktı. Allahtan temizlikle kurtardık işi, daha sonra depodaki tüm benzini boşalttık ve shellden almaya başladık artık benzini ve sürmeye devam.bi..
karbüratörü temizletiyim deniyim ama ondan olcagını sanmıyorum 1 2 3 4 ünci viteslerde normal hızlanması normal ancak son hızda ve 5 vitesin devririnde sıkıntı yaşıyorum

AydınOğlu09
15 Nisan 2015, 10:54
5 vites zaten rahatlatmak için motosikleti hız yapamaz o vites'te anca yokuş aşağı :)

Zuzuuw
15 Nisan 2015, 10:56
Ben YBR orjinal ön dişlisinin 14T olduğunu biliyorum, senin ön dişlin 15T ise eğer sebebi budur.

Yeterli tork üretemediği için motor çekişten düşüyor. 125 cc ve YBR gibi 8-10 beygirlik motorlarda dişliler ile oynamak böyle sonuçlar doğurur.

14T ön dişli alırsan titreşim ve devir yükselik, çekişi düzelir.

burkanyavuz
15 Nisan 2015, 11:23
Ben YBR orjinal ön dişlisinin 14T olduğunu biliyorum, senin ön dişlin 15T ise eğer sebebi budur.

Yeterli tork üretemediği için motor çekişten düşüyor. 125 cc ve YBR gibi 8-10 beygirlik motorlarda dişliler ile oynamak böyle sonuçlar doğurur.

14T ön dişli alırsan titreşim ve devir yükselik, çekişi düzelir.

evet doğru biliyorsunuz 14T ama antalyadaki ustaların %99 u 15 dişli takıyor hepsi öneriyo buğün bi karbüratör temizligi ve 14 dişli takıp denicem

Zuzuuw
15 Nisan 2015, 11:45
evet doğru biliyorsunuz 14T ama antalyadaki ustaların %99 u 15 dişli takıyor hepsi öneriyo buğün bi karbüratör temizligi ve 14 dişli takıp denicem

Beni motorumun orjinali 15 T, mh 125 drift. Ben ona 16 T taktığım zaman kalkışından, hızlanmasına, yokuş çıkarkenki performansından rüzgarlı havada çevirebildiği evire kadar herşey çok değişiyor.

zaten ne canı varki 125 cc motorun, dişli değişimine karşı çok hassas. Drift bile dişli değişiminde sapıtıyorsa, daha sakin bir motor bloğuna sahip YBR nin bayılması çok normal.

Ne demişler, 90'ı aşma orjinalden şaşma. :mrgreen:

burkanyavuz
15 Nisan 2015, 14:19
cevaplarınız için herkeze teşekkür ediyorumbuğün ilk işim tekrar 14 dişliye çevirmek olucak