getelcek
14 Nisan 2015, 14:40
Merhabalar,
Elimde 2011 model Yamaha YBR motorsikletim var. Aldığımdan beri bu sorun var en sonunda tamamen bozuldu hiç sarj etmiyor. Konjektör ve akü değiştirildi hiçbir değişiklik olmadı.Avometre ile ölçüm yaptığımda
Akü 9-10 volt
Motor çalışırken 11.20 lere yükseliyor.
Beni şaşırtan Eksi kutubu şaseye değdirdiğimde 14 voltlara kadar çıkıyor.
Aküye gelen Eksi kutupta sıkıntı olabilir mi
Eksi kutup yerine saseye baglı bir kablo çeksem şarj sorunu çözülür mü ?
Elimde 2011 model Yamaha YBR motorsikletim var. Aldığımdan beri bu sorun var en sonunda tamamen bozuldu hiç sarj etmiyor. Konjektör ve akü değiştirildi hiçbir değişiklik olmadı.Avometre ile ölçüm yaptığımda
Akü 9-10 volt
Motor çalışırken 11.20 lere yükseliyor.
Beni şaşırtan Eksi kutubu şaseye değdirdiğimde 14 voltlara kadar çıkıyor.
Aküye gelen Eksi kutupta sıkıntı olabilir mi
Eksi kutup yerine saseye baglı bir kablo çeksem şarj sorunu çözülür mü ?