PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : [FOTOĞRAFLI] Motosikletimi Satacağım, Fiyatta Kararsızım, Birlikte Belirleyelim.



Sayfa : [1] 2

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 00:45
Merhaba arkadaşlar, bu yaza Kawasaki Vulcan S ile girebilmek için motosikletimi satacağım. Ancak forumda sahibinden.com üzerindeki tüm ilanlara yapılan genel yorum olarak gördüğüm "çok pahalı" damgasını yemek istemiyorum. Öte yandan motosikletimin çok ucuza da gitmesini istemiyorum.

Fotoları eklemeden önce;

Motosiklet hakkında bilgiler:

Marka: HYOSUNG
Model: GV 250 Aquila
Tipi: Cruiser
Üretim Yılı: 2014
Trafiğe Çıkış: 09.10.2014
Renk: Lacivert
Muhafaza: Ücretli Kapalı Garaj
Katettiği Yol: 1200 km (düzenli kullanımda olduğundan artabilir)
Son Periyodik Bakım: 1009 km - 11.04.2015
Bakımların Yapıldığı Servis: Kadıköy BAY-MOTO
Kalan Garanti Süresi: 1,5 yıl veya 28800 km

Aksesuarlar:
1. El yapımı fiber kafa karenajı, kısa camlı, füme cam filmli, önünde Airbrush Hyosung Logolu - 1200 TL
2. Karenaj Boya işçiliği - 300 TL
3. Ön çamurluk tampon demiri - 250 TL
4. Arka çamurluk tampon demiri - 250 TL (Henüz takmadım)
5. Önde çiftli led sis farları, karenajın içinde açma kapama switch'li - 70 TL, elektrik işçiliği - 100 TL
6. Depodaki çıkartma olan marka model yazıları sökülüp airbrush ile Aquila yazımı - 350 TL
7. Orta Sehpa - 50 TL
8. Highway Hawk Sürücü ve Artçı Uzun Yol Peg'leri - 500 x 2 = 1000 TL (link (http://www.feyizoglu.com/Kullanici-Ayak-Koyma-Yeri-734-060-_45312.html#0))
9. MSA yapımı paslanmaz çelikten ön koruma demiri - 300 TL
10. MSA yapımı paslanmaz çelikten sırt minderli sissy bar - 250 TL
11. MSA yapımı paslanmaz çelikten sissy bara monteli port bagaj (yüklük) - 125 TL
12. Nikelajlı artçı ve çanta koruma demirleri - 500 TL
13. Armode AR 750 Kilitli deri çantalar - 300 TL
14. App plaka - 25 TL
15. 2. bir stop lambası, ledli, çakarlı, portbagaja ve frenlere bağlı - 25 TL, elektrik işçiliği - 100 TL
16. Çanta demirlerinin arkasında yüksek araçların görebilmesi için açılı duran led sinyaller - 50 TL - elektrik işçiliği 100 TL
17. Portbagajın üstünde kenarlara doğru açılabilen nikelajlı, ayarlı geniş yük taşımaya elverişli taşıyıcılar - 200 TL
18. Michelin City Grip takım lastikler - 550 TL

Kısaca 6095 TL değerinde aksesuarı mevcut.

Hediyeler;
Prosev mafsallı dizlik,
Prosev yazlık fileli deri, kemik koruyuculu eldiven
Shinko marka hiç kullanılmamış sıfır km orijinal lastikler (aldığım gün değiştirdim, 1 km dahi kullanılmadı)

Yanında verilecek diğer evrak ve eşyalar:
Orijinal takım çantası ve aletleri
Yedek anahtar
Garanti Belgesi
Fatura
Hem Türkçe hem İngilizce Kullanım Kılavuzu (Türkçesini ben bastım)
Soğuk damgalı büyük plaka (Muayene için bu plakayı takmalısınız, muayene pulunu ona yapıştırıyorlar)
Orijinal sürücü ve artçı peg'leri

Eksiler:
İlk aldığım gün kontrol edemeyip egzostu, fren manetini ve aynanın arka bağlantı parçasını duvara sürttüm. (Tek kazası)
Ön çamurlukta rötuşlanmış, taş ve çizikler. Rötuş yapmama rağmen, yeni çizikler yine var, engel olamıyorum.
Arka çamurluktaki çizikler.

Şimdi arkadaşlar bu motosikletin 12500 TL olan piyasa fiyatı + plaka, ruhsat, trafik sigortası masrafları ~400 TL + benim yaptığım aksesuarları 6095 TL eklediğimizde 18995 TL oluyor. Benim aklımdaki fiyat 14500 TL. Sizce uygun mudur, değil midir ? Önerileriniz nedir ?


Fotoğraflar(*)

(*)Telefon ile çekildiğinden kaliteleri iyi değil


http://i.hizliresim.com/WVNbkq.jpg (http://hizliresim.com/WVNbkq)
http://i.hizliresim.com/39mALO.jpg (http://hizliresim.com/39mALO)
http://i.hizliresim.com/pRdEzN.jpg (http://hizliresim.com/pRdEzN)
http://i.hizliresim.com/kjqEB7.jpg (http://hizliresim.com/kjqEB7)
http://i.hizliresim.com/N5zkAN.jpg (http://hizliresim.com/N5zkAN)
http://i.hizliresim.com/aoVX3R.jpg (http://hizliresim.com/aoVX3R)
http://i.hizliresim.com/YvY4ka.jpg (http://hizliresim.com/YvY4ka)
http://i.hizliresim.com/DlQ321.jpg (http://hizliresim.com/DlQ321)
http://i.hizliresim.com/mGQE6y.jpg (http://hizliresim.com/mGQE6y)
http://i.hizliresim.com/EVX389.jpg (http://hizliresim.com/EVX389)
http://i.hizliresim.com/22Dj10.jpg (http://hizliresim.com/22Dj10)
http://i.hizliresim.com/BZq8Pj.jpg (http://hizliresim.com/BZq8Pj)

AurorAbeam
13 Nisan 2015, 01:13
Çok gözüksüz diye bütün fiyatları bol keseden yazmışşınız maşallah. Daha en baştan çok pahalı damgası yeme isteğinizi meşrulaştırma ve potansiyel müşteri için bu konuyu açmışsınız.

Fiyat ne olmalı? Daha tecrübeli forumdaşlar karar versin.

redlion999
13 Nisan 2015, 01:22
Umarım istediğiniz fiyattan satarsınız.. Ancak trafik sigortası sadece sizi ilgilendiriyor onu fiyata dahil etmemeliydiniz.. Aksesuarların montaj ve işçilik fiyatlarını dahil etmişsiniz ancak başka birisi tüm aksesuarları kendi takabilirdi onları fiyattan silseniz daha iyi..

Ben alıcı olarak hesaplarsam;

Motor 1200 km de rodajı yapılmış.. Ne şekilde yapıldığını bilmediğimden sıfıra yönelirim.. Ancak aksesuarları çok para tam da benim istediğim gibi dersek;

Motorun 2014 teki %85 değeri+ Takılan aksesuarların %50 fiyatı(işçiliklerin çıkarılmış hali).. Şeklinde hesaplardım ben..

Yoksa aşağıdaki ilan gibi gözükür başkalarına;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-aksesuarli-r25-207864828/detay

MotorKafa
13 Nisan 2015, 01:30
Öncelikle bu fiyatlar cruiser piyasasında gayet notmal. Hatta bazı aksesuarlar uygun fiyatlı yazılmış.

Ancak aksesuar işi tamamen zevk meselesidir. Yani sen kafa grenajını seviyorsun diye, yeni alacak kişi sevmek zorunda değil.
Seninle aynı aksesuarlardan hoşlanacak bir alıcı bulmak da zor.

Ayrıca 250'lik bir motor için çok fazla aksesuar var.
Yani bu motoru alacak olan adam yüksek ihtimalle başlangıç için tercih edecektir. Ve başlangıç motoruna da sırf aksesuar için bu kadar para vermez.
En azından aklı varsa..

GV'lerin piyasasını net bilmiyorum. Ancak senin motorunun piyasası 7.000 TL ise, sen 8.500'den kapı açarsın 8.000'e gider.
Ben senin yerinde olsam daha fazla zorlamam

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

Ayrıca redion'ın yazdıklarına da katılmamak mümkün değil

bozok_54
13 Nisan 2015, 01:59
Genel olarak söyleyeyim beni yanlış anlamayın plaka+ruhsat muhabbetini hiç sevmiyorum. Siz de bir de sigorta eklemişsiniz eksik kalan tüyü olmuş.
Bence bu motora aksesuar biraz ölü yatırım olmuş. Ben olsam bende aksesuarları bedavaya vermek istemem. Motorun sıfır fiyatından 1000₺ civarında düşün bence yoksa zor satılır. Aksesuarları çıkarıp satmayı da duşunun derim. Bir başka alternatif motora aksesuarsız fiyat biçip aksesuar için ayrı pazarlık yapın. Öyle ilanlar da var piyasada.
Bana kalsa motordan aksesuarları çıkarıp satardım. Çünkü istediğiniz fiyat sıfırını aşıyor yanlış bilmiyorsam. O fiyata 250 cc bir çok motorun sıfırı alınabilir.

kordinaryus
13 Nisan 2015, 03:52
nokta atışı yapıp tam da böyle bir motor arayan alıcısını bulamadıktan sonra o motoru o paraya satman çooook çok zor. hakkında hayırlısı.

bu arada, sattıktan sonra sigortadan kalan parayı alabiliyorsun. alan kişi de yeni sigorta yaptırıyor. istersen onu düş masraf kaleminden.

eek
13 Nisan 2015, 08:25
Öncelikle ilanın abartılı gözükmemesi için aksesuarların güncel fiyatlarını ile hesaplama yapmanız gerekir. Tek tek bakamadım ama örnek olarak çantalar 200-240TL aralığında satılıyor. İşçilikler için yazdığınız rakamlar da fazlaca yukarı yuvarlanmış gibi duruyor. Bir de motoru aldığınız fiyat değil de güncel zamlı fiyatı üzerinden hesapladığınız için çıkan fiyat oldukça yüksek olmuş. Ben bu ilanı görsem açıkçası ilgilenmem, direk geçerim.

Motor sizin, emek sizin, baya uğraşmışsınız ve bence çok güzel gözüküyor. Bu konuyu açarken potansiyel alıcılar ne düşünür diye açtığınızı varsayarak düşüncemi paylaştım. Bence chopper/cruiser kategorisindeki ilanları inceleyin, aksesuar fiyatı ne kadar etkilemiş hesaplayın ve gerçekten satmak istiyorsanız ona göre bir fiyat belirleyin, nacizane tavsiyem budur.

antilop_skul
13 Nisan 2015, 08:39
motorun güzel fakat buna 14.5 verene kadar 2-3 daa koyup 600 cc cruiser alınır.

DKN
13 Nisan 2015, 08:58
Açıkcası biraz daha ekleyip xvs 650 dragstar gibi bir makinayı tercih ederim. 9 lira yaz nabzı yokla bi bakalım, duruma göre bakarsın.

solmyr
13 Nisan 2015, 09:07
anlamıyorum ya. bir türlü aklım ermiyor bu işlere :P ben de chopper'cıyım ama 1000km sonra satacağım motora neden yarı parasında masraf yapıyorum?

alpsarac
13 Nisan 2015, 09:22
Aquila hariç her şeye benziyor.

maktama
13 Nisan 2015, 09:33
Bu nasıl bir elektrik işçiliğiymiş ki toplam 150tl'lik ekipmana toplam 300 tl işçilik masrafı çıkmış, hani immobilizer(karışık birşeydir diye örnek verdim) falan da değil ki takılan, sis, stop, sinyal falan!! Ben o paraları vermek yerine kendim yapardım mesela(ki yaptım da).

Arkadaşların dediği gibi, siz tabi ki masraf etmişsiniz ama bu motora almak iiçin bakacak olan adamın genel olarak ne 300tl işçilik masrafı vermek isteyeceini ne de 1000tl'lik ayak pegi isteyeceğini zannetmiyorum. Ha mutlaka isteyen vardır ancak onu da bulmanız oldukça zor gibi.

Ekipmanları söküp ayrı olarak satmayı düşiünün, tabiki bu daha fazla uğraştıracak sizi ancak o şekilde motoru satmanız kolaylaşır. Yoksa o fiyata bu motor zor gibi, inşallah satarsınız.

Seko
13 Nisan 2015, 09:59
nokta atışı yapıp tam da böyle bir motor arayan alıcısını bulamadıktan sonra o motoru o paraya satman çooook çok zor. hakkında hayırlısı.

bu arada, sattıktan sonra sigortadan kalan parayı alabiliyorsun. alan kişi de yeni sigorta yaptırıyor. istersen onu düş masraf kaleminden.

Katılıyorum, bu motoru ancak 250 cc tam böyle bir motor arayan birisi alabilir. Mesela ben normal fiyatına bile almam, orjinallikten yanayım. Ayrıca aksesuarları çok fazla ve abartılı buldum. En iyisi o (indirimli) fiyattan ilanı ver, bir yokla bakalım ne mesajlar gelecek ? Çok ilgi çekeceğine eminim, en azından bir kez bakarlar. Bir de tavsiye; ilanı verirken bu yapılan işçilikleri ve parça fiyatlarını falan detaylı yazma ki insanlar yorum yapmasın. Sadece değişiklikleri yaz yeter.

banro
13 Nisan 2015, 10:17
Aksesuar işi yazıldığı gibi keyif işidir. Kimse 2. el aksesuara o kadar para vermez.Bence Çanta ve koruma demirleri ve orta sehpa hariç tüm aksesuarı sök, ayrıca ilan verip parça parça sat.Yada yeni alacağın motora uyarla.Gereksiz ıvır zıvırdan hoşlanmadığım için çanta ve koruma demirleri hariç aksesuar takmıyorum. Sanıldığı gibi aksesuarlar motorun değerini çok artırmaz, sadece meraklısı varsa satışını kolaylaştırır.

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 10:46
Öncelikle yorum yapan herkese teşekkürler. Bunun bir ilan olmadığını bilmenizi isterim. Bunu paylaşmamdaki niyetin sahibinden.com'daki çılgın fiyatlara bir yenisinin eklenmesini istemeyişim. Tek tek eleştirilerinize cevap hakkımı kullanmak istiyorum, çünkü eleştirilerin çoğu at taşı yar başı cinsinden:




Çok gözüksüz diye bütün fiyatları bol keseden yazmışşınız maşallah. Daha en baştan çok pahalı damgası yeme isteğinizi meşrulaştırma ve potansiyel müşteri için bu konuyu açmışsınız.

Fiyat ne olmalı? Daha tecrübeli forumdaşlar karar versin.

Fiyatlar faturalarıyla elimde olan bilakis aşağı yuvarlanmış, küsüratları silinmiş fiyatlardır. Yüksek olan nedir siz söyleyin, indireyim. Ayrıca potansiyel müşteri bulma hedefim yok. Art niyetinizin neden kaynaklandığını bilemiyorum. Ama şundan eminim ki kalıba, özel imalatlara nasıl paralar gidiyor pek bilginiz yok.


Umarım istediğiniz fiyattan satarsınız.. Ancak trafik sigortası sadece sizi ilgilendiriyor onu fiyata dahil etmemeliydiniz.. Aksesuarların montaj ve işçilik fiyatlarını dahil etmişsiniz ancak başka birisi tüm aksesuarları kendi takabilirdi onları fiyattan silseniz daha iyi..

Ben alıcı olarak hesaplarsam;

Motor 1200 km de rodajı yapılmış.. Ne şekilde yapıldığını bilmediğimden sıfıra yönelirim.. Ancak aksesuarları çok para tam da benim istediğim gibi dersek;

Motorun 2014 teki %85 değeri+ Takılan aksesuarların %50 fiyatı(işçiliklerin çıkarılmış hali).. Şeklinde hesaplardım ben..

Yoksa aşağıdaki ilan gibi gözükür başkalarına;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-aksesuarli-r25-207864828/detay

Yapıcı eleştirilerden biri. Teşekkür ederim. Trafik sigortasını bir masraf kalemi olarak yazmadım. Sıfır motor alırken, fiyatına ekleyeceğimiz unsurlar içerisinde olduğundan "plaka, ruhsat vs" gibi bir ibare kullanmadığım için ayrı bir masraf olarak girmişim gibi gözükmüş. Aksesuarların montajı tamamen bana ait. Sadece elektrik ve boya işçilikleri ücretlidir. O da bu işlerden anlamadığım için. Kablo çekmek, switch bağlamak gibi. Bu arada airbrush'lar ve boya işlemi Tarhan Telli'nin eski boyacısı tarafından yapıldı. Rodajı uzun yolda yapılmadı. Kadıköy-Tuzla arası ev-iş yolculuğunda günlük 80 km'lik yolda yapıldı. İstanbul Anadolu Yakası Sahilyolunda kullanıldı. Ortalama 70-80 km hızdan aşağı düşmedim, durmadığım sürece. Servisin önerdiği sürat, devir ve kullanıma uymaya çalıştım. 1 defa da Çanakkale-İstanbul yaptım. Sizin hesabınızla 2014 fiyatı 11.750 aksesuarları da 6000 TL kabul edersek 11750x0,85+6000*0,5=12987,5 TL ediyor. Aksesuarlarda %75 fiyat verebilirim herhalde çünkü hepsi 10 gün önce takıldı daha. Paylaştığınız ilan çok vahimmiş cidden, işte tam da o duruma düşmek istemediğimden bu konuyu paylaştım.


Öncelikle bu fiyatlar cruiser piyasasında gayet notmal. Hatta bazı aksesuarlar uygun fiyatlı yazılmış.

Ancak aksesuar işi tamamen zevk meselesidir. Yani sen kafa grenajını seviyorsun diye, yeni alacak kişi sevmek zorunda değil.
Seninle aynı aksesuarlardan hoşlanacak bir alıcı bulmak da zor.

Ayrıca 250'lik bir motor için çok fazla aksesuar var.
Yani bu motoru alacak olan adam yüksek ihtimalle başlangıç için tercih edecektir. Ve başlangıç motoruna da sırf aksesuar için bu kadar para vermez.
En azından aklı varsa..

GV'lerin piyasasını net bilmiyorum. Ancak senin motorunun piyasası 7.000 TL ise, sen 8.500'den kapı açarsın 8.000'e gider.
Ben senin yerinde olsam daha fazla zorlamam

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

Ayrıca redion'ın yazdıklarına da katılmamak mümkün değil

Yapıcı eleştiriniz için teşekkür ederim. Aksesuarlar zevk meselesi olduğundan cıvatalı bağlantılar dolayısıyla çok kısa sürede demonte edilebilir. İlle bu haliyle satmak zorunda değilim elbette, dediğiniz gibi zevk meselesi. Bugüne kadar 3 kişi fiyat sordu, satmıyorum dedim. Demek ki var meraklısı. Ayrıca aksesuarlara dikkat ederseniz çoğu güvenlik, konfor ve görünürlük adına yapılmıştır. 250'lik motor için fazla gibi gözükebilir ancak ben motoru satma fikriyle yola çıkarak yapmadım bunları. Keyifle sürmek için yaptım. Yani bu satmak adına yapılmış bir yatırım değildi. Bu motosikleti başlangıç motoru olarak alacak kişiye satmam. Kuba SL150-200 kullanmış veya 125-150-250 cc cruiser kullanıp daha kaliteli bir marka ile full aksesuar yola çıkmak isteyenlere satabilirim bulursam. GV'lerin piyasa çok fena durumda sıfır fiyatına yakın satanlar var hiçbir ek özelliği olmadığı halde.


Genel olarak söyleyeyim beni yanlış anlamayın plaka+ruhsat muhabbetini hiç sevmiyorum. Siz de bir de sigorta eklemişsiniz eksik kalan tüyü olmuş.
Bence bu motora aksesuar biraz ölü yatırım olmuş. Ben olsam bende aksesuarları bedavaya vermek istemem. Motorun sıfır fiyatından 1000₺ civarında düşün bence yoksa zor satılır. Aksesuarları çıkarıp satmayı da duşunun derim. Bir başka alternatif motora aksesuarsız fiyat biçip aksesuar için ayrı pazarlık yapın. Öyle ilanlar da var piyasada.
Bana kalsa motordan aksesuarları çıkarıp satardım. Çünkü istediğiniz fiyat sıfırını aşıyor yanlış bilmiyorsam. O fiyata 250 cc bir çok motorun sıfırı alınabilir.

Yapıcı eleştiri için teşekkürler. Ben de sevmiyorum ancak daha önce de belirttiğim gibi bu motoru sıfır alıp da bu aksesuarlara ve ilk satın alma işlemindeki ek masraflara bütçesi yetmeyen kişiler hedefim. Trafik sigortası -tekrar belirteyim- ek bir masraf olarak girilmemiştir. Alacak kişi zaten zorunlu trafik sigortası yaptırmak zorunda. Motorun aksesuarları yatırım değil keyfidir. Gerekirse aksesuarsız satarım. Sıfır motor derdi herkeste var maalesef. Sıfıra bu aksesuarları eklediğinizde 19000 TL gibi bir fiyat çıkıyor ki kimse 250 cc motosiklete esas o parayı vermez.


nokta atışı yapıp tam da böyle bir motor arayan alıcısını bulamadıktan sonra o motoru o paraya satman çooook çok zor. hakkında hayırlısı.

bu arada, sattıktan sonra sigortadan kalan parayı alabiliyorsun. alan kişi de yeni sigorta yaptırıyor. istersen onu düş masraf kaleminden.

Eleştiri için teşekkürler. Önceki cevaplarda hedef kitle ile ilgili bir açıklama yapmıştım. Biliyorum sigorta işlemlerini, uyardığınız için sağolun ancak ilk motorum değil. İmzamda kullandığım motorları görebilirsiniz. Sigorta bir masraf kalemi olarak yazılmamıştır. Genel giderlere dahil etmiştim. O 400 TL'lik kısmı 200 olarak düşünebilirsiniz.



Öncelikle ilanın abartılı gözükmemesi için aksesuarların güncel fiyatlarını ile hesaplama yapmanız gerekir. Tek tek bakamadım ama örnek olarak çantalar 200-240TL aralığında satılıyor. İşçilikler için yazdığınız rakamlar da fazlaca yukarı yuvarlanmış gibi duruyor. Bir de motoru aldığınız fiyat değil de güncel zamlı fiyatı üzerinden hesapladığınız için çıkan fiyat oldukça yüksek olmuş. Ben bu ilanı görsem açıkçası ilgilenmem, direk geçerim.

Motor sizin, emek sizin, baya uğraşmışsınız ve bence çok güzel gözüküyor. Bu konuyu açarken potansiyel alıcılar ne düşünür diye açtığınızı varsayarak düşüncemi paylaştım. Bence chopper/cruiser kategorisindeki ilanları inceleyin, aksesuar fiyatı ne kadar etkilemiş hesaplayın ve gerçekten satmak istiyorsanız ona göre bir fiyat belirleyin, nacizane tavsiyem budur.

Eleştiriler için teşekkürler. Ben çantaları buradan (http://www.motosikletaksesuarlari.com/ARMODE-Chopper-motosiklet-cantasi-SHADOW-AR-750-DERi-cANTA_941.html) almıştım 321 TL'ye şimdi 390 olmuş. Öte yandan feyizoğlunda 245 TL. Ben kazıklanmış olabilirim zamanında. Dediğiniz usulde hesap yapmak lazım. Ama benim belirlediğim kitle dediğim gibi "sıfıra yakın" bir motoru bu şekilde almayı bomboş bir "sıfır" motor almaya yeğleyecek kişiler. İşçilikler maalesef aşağı yuvarlanmıştır. O da muhtemelen benim o işleri bilmediğimden kaynaklanıyor.


motorun güzel fakat buna 14.5 verene kadar 2-3 daa koyup 600 cc cruiser alınır.

600cc cruiser fiyatlarına bakın bakalım 10 yıllık aksesuarsız motorlara 20000 TL vermek istiyorsanız, o sizin tuhaf tercihiniz olur.


Açıkcası biraz daha ekleyip xvs 650 dragstar gibi bir makinayı tercih ederim. 9 lira yaz nabzı yokla bi bakalım, duruma göre bakarsın.

10 yıllık, aksesuarsız (en azından bu kadar aksesuarı olmayan) bir motora o para verilmemeli diye düşünüyorum ben de. 9000'e satmak için delirmiş olmam lazım. 2012 modelleri 9-9,5'a gidiyorken hem de : )


anlamıyorum ya. bir türlü aklım ermiyor bu işlere :P ben de chopper'cıyım ama 1000km sonra satacağım motora neden yarı parasında masraf yapıyorum?

Moruk, tamamen keyif işi. "Nasıl olsa satarım" diye almamıştım bu motosikleti ama Vulcan S'i görünce fikrim bir anda değişti. Normalde bu kadar değişken fikirli değilimdir.


Aquila hariç her şeye benziyor.

İyi mi kötü mü dediniz bilemedim.


Bu nasıl bir elektrik işçiliğiymiş ki toplam 150tl'lik ekipmana toplam 300 tl işçilik masrafı çıkmış, hani immobilizer(karışık birşeydir diye örnek verdim) falan da değil ki takılan, sis, stop, sinyal falan!! Ben o paraları vermek yerine kendim yapardım mesela(ki yaptım da).

Arkadaşların dediği gibi, siz tabi ki masraf etmişsiniz ama bu motora almak iiçin bakacak olan adamın genel olarak ne 300tl işçilik masrafı vermek isteyeceini ne de 1000tl'lik ayak pegi isteyeceğini zannetmiyorum. Ha mutlaka isteyen vardır ancak onu da bulmanız oldukça zor gibi.

Ekipmanları söküp ayrı olarak satmayı düşiünün, tabiki bu daha fazla uğraştıracak sizi ancak o şekilde motoru satmanız kolaylaşır. Yoksa o fiyata bu motor zor gibi, inşallah satarsınız.

Eleştiri için teşekkürler. İşçiliğe tekrar bakın isterseniz, elektrik işçiliği o. Diğer montajlar bana ait. Anlamadığım kısımları para vererek yaptırdım. Siz ne güzel kavramışsınız. Keşke ben de bilseydim elektrik tesisatı işçiliğini. Ancak motora zarar vermek istemedim. O peg'ler her halükarda satılır çünkü Highway Hawk'ın üniversal modelleridir. İlle bu motorla satmayabilirim. Ekipmanlar zaten cıvatalı kolayca sökülüp takılabilir. Öyle de satabilirim.


Katılıyorum, bu motoru ancak 250 cc tam böyle bir motor arayan birisi alabilir. Mesela ben normal fiyatına bile almam, orjinallikten yanayım. Ayrıca aksesuarları çok fazla ve abartılı buldum. En iyisi o (indirimli) fiyattan ilanı ver, bir yokla bakalım ne mesajlar gelecek ? Çok ilgi çekeceğine eminim, en azından bir kez bakarlar. Bir de tavsiye; ilanı verirken bu yapılan işçilikleri ve parça fiyatlarını falan detaylı yazma ki insanlar yorum yapmasın. Sadece değişiklikleri yaz yeter.

Yapıcı eleştiriniz için teşekkürler. Abartılı diyorsunuz da kafa karenajını çıkarsak herhalde hiç abartılı durmazdı. Öyle değil mi ? : ) Tavsiyelerinizi aklımda bulunduracağım.


Aksesuar işi yazıldığı gibi keyif işidir. Kimse 2. el aksesuara o kadar para vermez.Bence Çanta ve koruma demirleri ve orta sehpa hariç tüm aksesuarı sök, ayrıca ilan verip parça parça sat.Yada yeni alacağın motora uyarla.Gereksiz ıvır zıvırdan hoşlanmadığım için çanta ve koruma demirleri hariç aksesuar takmıyorum. Sanıldığı gibi aksesuarlar motorun değerini çok artırmaz, sadece meraklısı varsa satışını kolaylaştırır.

Aksesuar dediğiniz gibi meraklısına. Önceki mesajlara yanıt olarak bunu da yanıtlamış olduğumu düşünüyorum.

Mamba09
13 Nisan 2015, 11:10
Bu kadar aksesuar yaptıktan sonra komik rakamlara satabilirsiniz. Masrafınıza yazık olur. Bence kullanın. Yıllarca kullanın. Belli ki özenle yapılmış. Ama şunu kesinlikle söyleyeyim ki, ben bu motoru şuan bedava alsam tüm aksesuarları, orta sehpa dahil kaldırır, kendim sevdiklerime göre aksesuar takarım. Yani demek istediğim, bi CBR 600RR alsanız aksesuarlar bellidir, rizoma elcik, akrapovic egzoz, siyah cam... Bu genelde her kullanıcının uyum saglayacağı ve seveceği aksesuarlardır supersport için. Ama chopper öyle değil. Binbir ayrıntiya takılan ufacık hava filtresine yüzlerce lira veren adamlar var. Bu yüzden bence aksesuarları kaldırıp hakettiği fiyata satın. O aksesuarlara o kadar para vermezler. Gerçi ben motorun boyasını falan beğendim airbrush falan harika olmuş. Ama dedim ya, zevk meselesi ben o öndeki ruzgar korumasını falan söker atarım.

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 11:19
Bu kadar aksesuar yaptıktan sonra komik rakamlara satabilirsiniz. Masrafınıza yazık olur. Bence kullanın. Yıllarca kullanın. Belli ki özenle yapılmış. Ama şunu kesinlikle söyleyeyim ki, ben bu motoru şuan bedava alsam tüm aksesuarları, orta sehpa dahil kaldırır, kendim sevdiklerime göre aksesuar takarım. Yani demek istediğim, bi CBR 600RR alsanız aksesuarlar bellidir, rizoma elcik, akrapovic egzoz, siyah cam... Bu genelde her kullanıcının uyum saglayacağı ve seveceği aksesuarlardır supersport için. Ama chopper öyle değil. Binbir ayrıntiya takılan ufacık hava filtresine yüzlerce lira veren adamlar var. Bu yüzden bence aksesuarları kaldırıp hakettiği fiyata satın. O aksesuarlara o kadar para vermezler. Gerçi ben motorun boyasını falan beğendim airbrush falan harika olmuş. Ama dedim ya, zevk meselesi ben o öndeki ruzgar korumasını falan söker atarım.

Beğenin ve eleştirin için teşekkür ederim arkadaşım. Hakikaten airbrush beklediğimden güzel oldu. Yakından görmeniz lazım. Zaten Tarhan Telli'nin eski boyacısı bunu yapan arkadaş. Şu anda aklıma gelen en makul yöntem belirlediğim fiyata göre ilanı açıp, istenmeyen aksesuarları fiyattan düşmek.

draggy
13 Nisan 2015, 11:41
Hocam benim motorda rahat 15.000 TL lik aksesuar var. Ama motorumun muaddilleri (aksesuarlı-aksesuarsız) 16-20 arasında. Şimdi ben motoruma 30 bin istesem kimse almaz..

Ayrıca 15 bin aksesuar masrafını ben satmayacağımı düşünerek yaptım. sizin hatanız, satmayı düşündüğünüz bir motora aksesuar masrafı yapmanız..

Satmayacağınız/kullanacağınız motor süslenir. Satım amaçlı alınan motora zorunlu aksesuar (sisybar, cam vb.) dışında bir masraf yapmanız zararınızadır.

Bu sebeple, eğer bu fiyata gerçek bir alıcı bulamazsanız (-ki bu amsrafı genelde yüksek cc makinalar için yaparlar) aksesuarları ayrı, motoru ayrı satmanızı salık veririm.

tyrung
13 Nisan 2015, 11:45
Bence direkt aksesuarlar için ilan açın. Hazır sezon açılırken alıcısı çıkabilir.
Motor içinde aksesuarsız fiyat verin. İstenilen aksesuarları takıp verirsiniz üstüne pazarlığı yaparsınız.

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 11:51
Hocam benim motorda rahat 15.000 TL lik aksesuar var. Ama motorumun muaddilleri (aksesuarlı-aksesuarsız) 16-20 arasında. Şimdi ben motoruma 30 bin istesem kimse almaz..

Ayrıca 15 bin aksesuar masrafını ben satmayacağımı düşünerek yaptım. sizin hatanız, satmayı düşündüğünüz bir motora aksesuar masrafı yapmanız..

Satmayacağınız/kullanacağınız motor süslenir. Satım amaçlı alınan motora zorunlu aksesuar (sisybar, cam vb.) dışında bir masraf yapmanız zararınızadır.

Bu sebeple, eğer bu fiyata gerçek bir alıcı bulamazsanız (-ki bu amsrafı genelde yüksek cc makinalar için yaparlar) aksesuarları ayrı, motoru ayrı satmanızı salık veririm.

Doğru söylüyorsunuz. Ben de satmak istemiyordum, hatta yeni motosiklet alırsam bile bu dursun arada kısa mesafe ve şehiriçinde kullanırım dedim. Ama işte kan kaynıyor,rahat durmuyor. Belki satmam da, henüz %100 karar vermiş değilim. Eski bir Dragstar kullanıcısı olarak da Yamaha'nın eğer orijinal aksesuarlarını kullanıyorsanız bazıları haddinden pahalıydı.

Arenli
13 Nisan 2015, 11:52
Satılığa çıkartırsan hayırlı satışlar. Anladığım kadarıyla bu motordan gelecek paraya ihtiyacın yok. Senin yerinde olsam satmam arada sahil yolu gezintisi yaparım. Fiyat konusunda fikrimi yazmam yol gösterici olmayacaktır. Neticede senin ödediğin para ve harcadığın zamanın kıymetini ancak sen bilebilirsin. Ama nihai fiyatı müşteri belirler unutma. Bu zamana kadar yaşadığım ve gördüğüm alışverişlerde aksesuarlar harcanan emeğin karşılığını vermiyor maalesef.

Pangea
13 Nisan 2015, 12:55
Ben olsam bu kadar emek harcayıp kendime göre dizayn ettiğim bir motosikleti satmazdım ancak illa satacağım diyorsanız aksesuarların maliyetleri%50 (işcilik dahil değil) + motosikletin o kilometredeki piyasa fiyatı olarak koyarım.Hayırlı satışlar.

Darkcity2000
13 Nisan 2015, 14:15
Motor Elektra çakması olmuş, ama güzel olmuş e fiyatta normal sayılır zaten fazlası olursa adam gider dragstar vulcan shadow alır ..

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 14:23
Motor Elektra çakması olmuş, ama güzel olmuş e fiyatta normal sayılır zaten fazlası olursa adam gider dragstar vulcan shadow alır ..

Aslında o karenaj XVS1300A Midnightstar'ın kalıbının bu motora uyarlanması ile oluştu. Mini Electra Glide diyelim. Olumlu yorumunuz için teşekkürler.

biyeybaraküs
13 Nisan 2015, 14:25
imzada gördüğüm kadarıyla eskiden büyük cc zaten kullanmışın bu motora bu kadar masraf yapıp çabuk sıkılman tuhaf olmuş bu kadar masraf yapabildiğine göre maddi durum fena değil bence tok satıcı olarak satabileceğin maksimum fiyata ilana koy alan alır almayan keyfi bilir (yok paraya gitmesin )her malın bir alıcısı vardır aksesuarları kafa grenajı dahil yeni alabileceğin motora takabiliyorsan (çok anlamam ama bağlantı demiri değişikliği gibi ufak dokunuşlarla belki uyabilir )hepsini söküp de satabilirsin

motoru çantalar ve arka bagaj full dolu artı artçıyla falan uzun yolda (bu kadar yüklü yetmeyebilir gerçi bu motorların amacı hız değil sindire sindire gezmek değilmi )kullanmıyorsan satma bence kullan on numara olmuş

motor on numara olmuş söylenecek hiç bir söz yok

Blackeagletr
13 Nisan 2015, 14:34
Hocam, motora kısa zamanda öyle bir masraf yapıp kişiselleştirmişsiniz ki, ancak "Ben bu motoru öldürene kadar kullanırım" diyen adamın motoru olmuş.
Öncelikle yaptığınız aksesuarlara da merak duyan birine satmanız lazım ki, aksesuarları değerli görsün. Şahsen ben alıcı olsam, öyle bir kafa karenajını motorumda kullanmazdım ve o kadar pahalı peglerini gereksiz görürdüm. Sizin nokta atışı yapıp bunlara ihtiyacı olan birine satmanız lazım motoru.
Böyle bir alıcı bulmanız zor, bu yüzden motoru sıfırından 500-1000 lira aşağısına satıp, aksesuarları ayrı olarak internetten satabilirsiniz.
Ha, bana kalırsa satmayın kullanın. Belli ki büyük bir keyifle kişiselleştirmişsiniz motorunuzu.

biyeybaraküs
13 Nisan 2015, 14:37
daha detaylı ve net foto varsa atta özellikle chopper cıların gözü bayram etsin

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 14:56
imzada gördüğüm kadarıyla eskiden büyük cc zaten kullanmışın bu motora bu kadar masraf yapıp çabuk sıkılman tuhaf olmuş bu kadar masraf yapabildiğine göre maddi durum fena değil bence tok satıcı olarak satabileceğin maksimum fiyata ilana koy alan alır almayan keyfi bilir (yok paraya gitmesin )her malın bir alıcısı vardır aksesuarları kafa grenajı dahil yeni alabileceğin motora takabiliyorsan (çok anlamam ama bağlantı demiri değişikliği gibi ufak dokunuşlarla belki uyabilir )hepsini söküp de satabilirsin

motoru çantalar ve arka bagaj full dolu artı artçıyla falan uzun yolda (bu kadar yüklü yetmeyebilir gerçi bu motorların amacı hız değil sindire sindire gezmek değilmi )kullanmıyorsan satma bence kullan on numara olmuş

motor on numara olmuş söylenecek hiç bir söz yok

Aman hocam sakin : ) Artçıyla geziyorum zaten + arkaya bir de büyük seyahat çantası ekliyorum. Motordan sıkılmadım, severek kullanıyorum. Severek kişiselleştirdim. İnsanların yolda "abi Harley mi bu ?", "kaç cc ?", "kaç yapıyor ?", "arabadan pahalı di mi ?" gibi soruları çok gurur okşayıcı oluyor. Olduğundan daha iri oldu motosiklet. Asıl satma sebebimden bahsetmedim. Esas şu ki 2008'de neredeyse komalık olarak geçirdiğim kaza sonucu motosiklete geri dönüşüm 6 yıl sürdü (Dragstar ile minibüsün altına girdim, motor pert ben hastanelik) ve ufak cc ile tekrar başlayıp kız arkadaşıma bu motoru hediye edecektim tekrar yüksek hacimli motosiklete geçince. Onun için daha güvenli hale getirdim. Gel gör ki kontrol etmede sorun yaşıyordu ve kullanamayacağına karar verdi. Ehliyet almaktan da vazgeçti. Ben arkamda artçı varken çok tedirgin oluyorum, bu sebeple ABS'li bir motor arayışındayken geçen sene Vulcan S'i kafaya koydum. Yani zaten alacaktım Vulcan S'i. 2 motor da bende duracaktı ama hatun istemeyince 2 motor olayından yavaş yavaş soğudum. Satmaya karar verdim. Olayın aslı bu.

arda4
13 Nisan 2015, 18:23
Motoru satma ve bin.

Verilebilecek tek tavsiye bence bu. Yok ben illa satacam diyorsanız da Fiyat = {(0km Aquila fiyatı) - 1000TL} gibi bir şey olacaktır.

Aksesuar, emek şu bu... hiçbir anlamı yok. Hatta niye orjinalini bozdun diyen de çıkacaktır :mrgreen:

O yüzden motor hurdaya çıkıncaya kadar binin. :cat:

Artçıdan tedirgin oluyorsanız (ki çok normal) artçı almayın, bir başkasının hakkına girmeyin.

serkanksk
13 Nisan 2015, 18:35
14.500 250 cc makina için çok fazla.Aksesuarlarla kimse ilgilenmıyecektir.Ama tabi ki emek harcıyoruz hepimiz.Zate gelen adam öldürmek için ıvır zıvır konusacak hayırlısı olsun sımdıden..

Macit250
13 Nisan 2015, 18:37
Dostum 14.500 tl si olan aklı başında motosiklet sürücüsü aksesuar yerine güçlü motor bloğu arar.Yani ben olsam en azından 250 cc aksesuarlı motosiklet alacağıma o paraya 600 800 cc japon bir makina alıp gezerdim.MAkinan görünüş itibariyle güzel olmş emek verilmiş ama o paraya alıcı çıkacağını zannetmiyorum.:cat:

Arkadaş mantıklıca yazmış bence sen o motosikleti iyice bir kullan bu sezonda bir daha ki sezon dene şansını.

shooter1
13 Nisan 2015, 18:54
sahibinden de ilan aç zaten gelen mesajlardan sıkılıp satmaktan vazgeçeceksin :)
emek var ama o fiyat çoğu kişiye çok gelir fakat her malın bir alıcısı vardır

Jawa350TS
13 Nisan 2015, 19:11
Param olsada ben alsam :)
Motosikletiniz gayet hoş duruyor.Fakat bu kadar masraf yaptıktan sonra satmak niye ?

HAZZILHAR
13 Nisan 2015, 20:24
Aman hocam sakin : ) Artçıyla geziyorum zaten + arkaya bir de büyük seyahat çantası ekliyorum. Motordan sıkılmadım, severek kullanıyorum. Severek kişiselleştirdim. İnsanların yolda "abi Harley mi bu ?", "kaç cc ?", "kaç yapıyor ?", "arabadan pahalı di mi ?" gibi soruları çok gurur okşayıcı oluyor. Olduğundan daha iri oldu motosiklet. Asıl satma sebebimden bahsetmedim. Esas şu ki 2008'de neredeyse komalık olarak geçirdiğim kaza sonucu motosiklete geri dönüşüm 6 yıl sürdü (Dragstar ile minibüsün altına girdim, motor pert ben hastanelik) ve ufak cc ile tekrar başlayıp kız arkadaşıma bu motoru hediye edecektim tekrar yüksek hacimli motosiklete geçince. Onun için daha güvenli hale getirdim. Gel gör ki kontrol etmede sorun yaşıyordu ve kullanamayacağına karar verdi. Ehliyet almaktan da vazgeçti. Ben arkamda artçı varken çok tedirgin oluyorum, bu sebeple ABS'li bir motor arayışındayken geçen sene Vulcan S'i kafaya koydum. Yani zaten alacaktım Vulcan S'i. 2 motor da bende duracaktı ama hatun istemeyince 2 motor olayından yavaş yavaş soğudum. Satmaya karar verdim. Olayın aslı bu.


Param olsada ben alsam :)
Motosikletiniz gayet hoş duruyor.Fakat bu kadar masraf yaptıktan sonra satmak niye ?

Biraz yukarıda sebebi açıklamıştım : )

Egee22
13 Nisan 2015, 20:33
Abi yaktığın benzinide ekleyeydin buraya tam olurdu :)

mhmtesk
13 Nisan 2015, 20:56
Dostum aksesuarlar bu kadar değerli ise hepsini sök motoru ederine ver bu kadar basit.

Aksesuarları tek tek satarsın.

Sinan Er
13 Nisan 2015, 22:44
Motor güzel.

Aksesuarlı olarak daha da güzel olmuş.

Keyifle binilecek uzun seyahatlere zevkle çıkabilecek hale gelmiş. Eline sağlık.


Motorunu satmak istemeni anlıyorum. Suya düşen planına üzüldüm.

Bu motora kız arkadaşının kollarına uygun gidon takarak kız arkadaşına tekrar sevdirebilme ihtimalin var. Bence bunu denemen daha akıllıca olacaktır.


İllaki satmak gerekirse Düşündüğün rakam oldukça makul.

Bunca aksesuarı herkes yaptırmak istemesede bazıları ihtiyaç bazıları zevk.

Tahmin ediyorum 13.500 gibi çok daha rahat satılır ki bunun en büyük sebebi "custom" oluşu.

Şu an sıfır motorların en çok satıldığı havalar başladı sayılır. Satmakta kararlıysan bahsettiğin rakamdan ilana koyup pazarlıkla biraz daha düşebilirsin.

HAZZILHAR
14 Nisan 2015, 09:16
Motor güzel.

Aksesuarlı olarak daha da güzel olmuş.

Keyifle binilecek uzun seyahatlere zevkle çıkabilecek hale gelmiş. Eline sağlık.


Motorunu satmak istemeni anlıyorum. Suya düşen planına üzüldüm.

Bu motora kız arkadaşının kollarına uygun gidon takarak kız arkadaşına tekrar sevdirebilme ihtimalin var. Bence bunu denemen daha akıllıca olacaktır.


İllaki satmak gerekirse Düşündüğün rakam oldukça makul.

Bunca aksesuarı herkes yaptırmak istemesede bazıları ihtiyaç bazıları zevk.

Tahmin ediyorum 13.500 gibi çok daha rahat satılır ki bunun en büyük sebebi "custom" oluşu.

Şu an sıfır motorların en çok satıldığı havalar başladı sayılır. Satmakta kararlıysan bahsettiğin rakamdan ilana koyup pazarlıkla biraz daha düşebilirsin.

Teşekkür ederim yorum için. Maalesef durduğu zaman motoru ayakta tutmaya pek gücü yetmiyor. Ben o sürerken yanında koşup motoru tutmak zorunda kalıyorum. Sanırım kendisine ehliyet, plaka gerektirmeyecek 100 cc altı bir scooter veya elektrikli scooter almamız gerekecek. Aynı şekilde de artçı olarak benimle devam edecek. Bakalım kısmet. Ben arka tampon demirini de taktıktan sonra ilan açmayı düşünüyorum. Önerileriniz için çok teşekkürler.

kordinaryus
14 Nisan 2015, 12:05
Teşekkür ederim yorum için. Maalesef durduğu zaman motoru ayakta tutmaya pek gücü yetmiyor. Ben o sürerken yanında koşup motoru tutmak zorunda kalıyorum. Sanırım kendisine ehliyet, plaka gerektirmeyecek 100 cc altı bir scooter veya elektrikli scooter almamız gerekecek. Aynı şekilde de artçı olarak benimle devam edecek. Bakalım kısmet. Ben arka tampon demirini de taktıktan sonra ilan açmayı düşünüyorum. Önerileriniz için çok teşekkürler.

siz 100cc altı motorlu taşıtlar için ehliyet ve plaka gerekmediğini mi sanıyorsunuz?

efendy06
14 Nisan 2015, 12:16
Dostum motorun gayet güzel, ona lafım yok. Harcamışsın üzerine epeyce, zevkine göre yaptırmışsın her şeyi. Sıkıntı şurada başlıyor, benim beğendiğim aksesuarı sen beğenmezsin. Mesela o kafa grenajına oldum olası gıcığımdır ben. Özel bir sebebi de yok, sevmem sadece. Mesela ben alsam senden bu motoru, o kafa grenajını söker depoya atarım. Çantalar gayet güzel olmuş ama bir başkası da onları beğenmeyip işte biraz daha uzun biraz daha köşeli veya oval olanını isteyebilir. Sen airbrush tercih etmişsin, ben depoya kılıf giydirmeyi severim. Kısacası elindeki motosiklet çok güzel ancak aksesuar fiyatlarını hesaba katarsan muhtemelen satamazsın. İhtiyacım yok, değeri bu satılmazsa satılmasın diyorsan sorun yok, zaten her şeyi yaptırmışsın, binersin keyifle. Ancak satmam lazım dediğin anda seçenek şu: Aksesuarları söküp motoru stok haline yakın satmak, aksesuarları ayrıca satmak.
Çünkü aksesuarlar dahil olunca isteyeceğin meblağ motorun sıfırının üzerinde, bu da insanları sıfıra yönlendirir. Keyif işidir bu diyeceksin belki, iyi de keyfi için bunu yapan kişi, bizzat kendi keyfine göre yaptırmayı tercih etmez mi?

HAZZILHAR
14 Nisan 2015, 12:36
siz 100cc altı motorlu taşıtlar için ehliyet ve plaka gerekmediğini mi sanıyorsunuz?

Pardon 50 cc altı olacaktı. Onda da hep çocuklar için cross motorları çıkıyor. 100 cc altı plaka ve MTV'den muaf oluyor.


Dostum motorun gayet güzel, ona lafım yok. Harcamışsın üzerine epeyce, zevkine göre yaptırmışsın her şeyi. Sıkıntı şurada başlıyor, benim beğendiğim aksesuarı sen beğenmezsin. Mesela o kafa grenajına oldum olası gıcığımdır ben. Özel bir sebebi de yok, sevmem sadece. Mesela ben alsam senden bu motoru, o kafa grenajını söker depoya atarım. Çantalar gayet güzel olmuş ama bir başkası da onları beğenmeyip işte biraz daha uzun biraz daha köşeli veya oval olanını isteyebilir. Sen airbrush tercih etmişsin, ben depoya kılıf giydirmeyi severim. Kısacası elindeki motosiklet çok güzel ancak aksesuar fiyatlarını hesaba katarsan muhtemelen satamazsın. İhtiyacım yok, değeri bu satılmazsa satılmasın diyorsan sorun yok, zaten her şeyi yaptırmışsın, binersin keyifle. Ancak satmam lazım dediğin anda seçenek şu: Aksesuarları söküp motoru stok haline yakın satmak, aksesuarları ayrıca satmak.
Çünkü aksesuarlar dahil olunca isteyeceğin meblağ motorun sıfırının üzerinde, bu da insanları sıfıra yönlendirir. Keyif işidir bu diyeceksin belki, iyi de keyfi için bunu yapan kişi, bizzat kendi keyfine göre yaptırmayı tercih etmez mi?

Doğru. Zaten ilanda istenmeyen aksesuarları çıkarıp fiyattan düşeceğimi belirtmiştim önceki mesajlarda.

HAZZILHAR
03 Kasım 2015, 11:16
Nisan'da yaptığım planlar Kasım'da nasip oldu ve bugün itibariyle tüm aksesuarlarıyla birlikte 12.000 TL'ye sattım. Geriye dönüp bakıyorum da 14 bine 250 cc mi olur diyenler 14.500'e satılan R25'e hiç ses çıkarmamış : ) Sıradaki motorumu da bu hafta hayırlısıyla alacağım. "Aaaa, ooo, b*k, kaka motür" şeklindeki çemkirmeleri konuyu açtığımda merakla bekliyorum : ) Umarım herkesin gönlüne göre olur.

tyrung
03 Kasım 2015, 11:33
Nisan ayında 12.000TL yazıp, VulcanS alsaydın bütün yaz keyfini çıkartabilirdin :)
Bir kere daha aksesuarın para etmediğini gördük. 6.000TL aksesuar anladığım kadarıyla 1.000TL ye gitti :)

HAZZILHAR
03 Kasım 2015, 11:41
Vulcan S kullanıp vazgeçtim. Sürüşü hoşuma gitmedi. Zaten sıfır alacaktım ve piyasada hep ABS'siz vardı. ABS'li olmayacaksa da VN900 ya da M800 olsun dedim. Aksesuar para etti gayet. Motoru 10.500'e almıştım. 6000'e de aksesuar. Motoru 9 binden, aksesuarı da 3 binden saydım. Ederini bulduğunu düşünüyorum. Ayrıca yazın değil sonbahar ve kışın kullanmayı daha çok severim, kan ter içinde kalmaktansa serinlik iyidir.

BlackGhost
03 Kasım 2015, 12:06
Motoru satan arkadaşı ve motorunu tanırım.Klübümüz olan Chaos Chopper Club nezlinde olan haftalık toplantılarımıza ve 29 ekim etkinliğinde yanımızdaydı.Motoru gayet dolu olan beğendiğimiz bir model olmuştur.Chopper severler için güzel bir tercih olabilir.

Ayrıca chopper sevgisi diğer tarzlara benzemez,bir motor alırsınız üstünde oynar,değişiklik yaparsınız sonra farklı bir model üzerinde düşünüp elinizdekini değiştirirsiniz.Bunlar olağan şeylerdir.Ayrıca chopper motorlarda aksesuar kısmı bir noktadan sonra motorun fiyatını bile geçebilecek düzeye çıkabilir,bunu ancak chopper dünyasında olan,bu işleri yakından takip edenler bilir.

Kısaca motoru gördüğümden almak isteyenler kendisi ile görüşebilir.

kurubuz
03 Kasım 2015, 12:15
Sildim..... motor zaten satılmış.

HAZZILHAR
03 Kasım 2015, 12:52
Motoru satan arkadaşı ve motorunu tanırım.Klübümüz olan Chaos Chopper Club nezlinde olan haftalık toplantılarımıza ve 29 ekim etkinliğinde yanımızdaydı.Motoru gayet dolu olan beğendiğimiz bir model olmuştur.Chopper severler için güzel bir tercih olabilir.

Ayrıca chopper sevgisi diğer tarzlara benzemez,bir motor alırsınız üstünde oynar,değişiklik yaparsınız sonra farklı bir model üzerinde düşünüp elinizdekini değiştirirsiniz.Bunlar olağan şeylerdir.Ayrıca chopper motorlarda aksesuar kısmı bir noktadan sonra motorun fiyatını bile geçebilecek düzeye çıkabilir,bunu ancak chopper dünyasında olan,bu işleri yakından takip edenler bilir.

Kısaca motoru gördüğümden almak isteyenler kendisi ile görüşebilir.

Hocam sağolasın, bugün sattım keratayı gitti. İnşallah yeni motorla da sizlere eşlik ederim. Kısmetse bu hafta halledeceğim o işi de.


Sildim..... motor zaten satılmış.

Merak ettim ne yazmıştınız ? İyi-kötü farketmez. Ben yine de insanların görüşlerini merak ediyorum.

capozzz
03 Kasım 2015, 13:08
Hacı sen görüntüye kandın, Vulcan diye diye bir hal oldun. İyi ki almadan önce deneyip görmüşsün. VN900 güzel olur bence. Esas aksesuar yapacağın makine o. Gönül rahatlığıyla istediğin gibi oynayacağın alet. Ömür boyu tutarsın elinde rahat rahat. Sonra yanına kısa yollar için küçük bir naked alınır. Mis gibi olur. hayırlı olsun.

HAZZILHAR
03 Kasım 2015, 13:46
Hacı sen görüntüye kandın, Vulcan diye diye bir hal oldun. İyi ki almadan önce deneyip görmüşsün. VN900 güzel olur bence. Esas aksesuar yapacağın makine o. Gönül rahatlığıyla istediğin gibi oynayacağın alet. Ömür boyu tutarsın elinde rahat rahat. Sonra yanına kısa yollar için küçük bir naked alınır. Mis gibi olur. hayırlı olsun.

Eyvallah ya bir tane RT-125 Karion düşünüyorum zaten. Ya aslında çok klasik motor sevmiyorum - Indian dışında ama onlar da bir ev parası. O yüzden sport cruiser'ları inceledim hep. Vulcan S çok cılız alet sürüşünde de o cruiser vuruntusu yok. Hiç keyif alamadım sürerken. Bir de aksesuarlar çooook pahalı. 30 bin TL'yi geçiyordu alet. O yüzden değmez dedim. GV 650 zaten çokça kullandım ama çok eski modeller var artık piyasada. Yenisi gelmeyeceğinden onu da eledim. Gönlüm Suzuki VZR1800'den yana aslında ama orada da fiyat devreye giriyor. Çözüm olarak spor görünümünden ötürü M800'de karar kıldım. Ama klasik alırsam da VN900. Bakalım bu hafta kararlaştırıcam.

capozzz
03 Kasım 2015, 14:11
Eyvallah ya bir tane RT-125 Karion düşünüyorum zaten. Ya aslında çok klasik motor sevmiyorum - Indian dışında ama onlar da bir ev parası. O yüzden sport cruiser'ları inceledim hep. Vulcan S çok cılız alet sürüşünde de o cruiser vuruntusu yok. Hiç keyif alamadım sürerken. Bir de aksesuarlar çooook pahalı. 30 bin TL'yi geçiyordu alet. O yüzden değmez dedim. GV 650 zaten çokça kullandım ama çok eski modeller var artık piyasada. Yenisi gelmeyeceğinden onu da eledim. Gönlüm Suzuki VZR1800'den yana aslında ama orada da fiyat devreye giriyor. Çözüm olarak spor görünümünden ötürü M800'de karar kıldım. Ama klasik alırsam da VN900. Bakalım bu hafta kararlaştırıcam.

Güzel karar vermişsin, siyah seviyorsan Vn 900 custom da güzel. (ben siyah sevmiyorum, kendim almam ama siyah sevene iyi bir alternatif). Hayırlısı olsun tekrar.