PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosan TR150 - 180cc sizce ?



bergamalee
25 Mart 2015, 22:36
İyi akşamlar abilerim babamın bugün aldıgı bir motordan size bahsedicem babam bu konularda cok meraklıdır ve yani benim görüşümce tek olabilicek bir motor aldım sayılır tek olmasıda bizim için parça sıkıntısı ortaya çıkarıcak tabiki biliyoruz orjinalden 150 cc olan bu motorumuzu ustamızla beraber 180 cc yükselttik karbüratör +extralarımız , falan hepsini motorumuza montajını yaptık ya işte ben sizden söyle bir konuda yardım istiyorum ben motorumun sadece tork üstünde olması istiyorum pek hız yapan bir kişide degilim zaten motorum ön amortisör yaylarından 6 cm falan kesildi sallamayı kesmek için amaca ulaşıldı ama ben tork istiyorum anlıycanız uzattım dişlilerimde ne gibi değişiklik yaparak 1.2 viteslerde yüksek bir güç elde edebilirim kaba tabir olucak ama 1.viteste gaza yavaş yavaş yüklendigimde uçak kalkarcasına bir his vermesini istiyorum siz zaten anladınız birde motorumdan fotoğraf atayım :)

NOT : 16 x 42 Dişli mevcuttur :)

Buda benim mavişim :) daha doğrusu babamla benim :D
http://i.hizliresim.com/M63YV6.jpg

Macit250
25 Mart 2015, 23:13
Tork 150 cc birbirinden uzak iki aşık

kinqdai
26 Mart 2015, 01:19
Maşşallah güzel motor. Tork istiyorsan güçde olmalı. 150 lik makine full seti değişmeden istediğini elde edemezsin. Sana şöyle söyleyim. Karbüratör filan bunlar ufak etkenler, senin istediğin şeyi vermiceklerdir. Piston çapını genişlet 63.5 yada 65.5 yap silindirini 200 lük yap, dereceli egzantrik ve güzel bir krank ayrıca 200 yada 250 lik karbüratör ile istediğin şeyi elde edersin. Hemde o arka dişlini o kadar büyütmene gerek de kalmaz. 1-2-3 hiç fark etmez yerinde tutamazsın, tabi güzel bir ustalık ister dediklerim herkezin yaptığı motor bir olmaz. Ama istediklerini elde etmen için en gerekli şeyleri söyledim sana. 400-600 lira aralığında motorunu güzel bir ustaya full set 200 olarak yaptır, ön istersen 18 at arka 32 yada 34 at 1.2.3 viteslerin senin 100 120 yi rahat gösterir, tork cabası :) Tabi tekrar söylüyorum yapan ustaya bağlı ayar önemli :)

Ba ba ba ba bapppp. Sonra kesiciye düşücek dooooooottt dot dot dooottt. BABA MRB. :D

Tİme_shİft42
26 Mart 2015, 01:22
En basiti ön dişli bir diş küçültülür :)

bergamalee
27 Mart 2015, 18:49
bu arada söylemeyi unutmuş olabilirim tabikide motor 150cc full olarak zaten üstten egzantrikli bir cg farkı bu yanlış yazdıysam affedin