PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motomax'ın Yaptığı Ayıp



canerol
04 Mart 2015, 11:22
iyi günler forumdaşlar
fuar öncesi motomaxın yaptığı %30luk indirimden yararlanarak 5 adet ürün aldım.(kross kask,motul zincir yağı,eldiven,apaçi kask süsü,birde buff)
kargo geldi aldım eve gittim açtım buff yok...aradım sorunu dile getirdim tamam inceleyeceğiz dediler.aradan 5 6 gün geçti aradım dün sorumlu arkadaş burda değil ama buffları saymışlar fazlalık yok dediler...altı üstü 13 15 tllik bişe ama hakkımı helal etmiyorum.bundan sonra sizlerede tavsiyem kargo geldiğinde şubede açıp kontrol edin eksik bişe varsa tutanak tutturun şahitiniz olsun...

Mt şikayet bölümüne isterseniz taşıyabilirsiniz..buraya yazmış bulundum bikere...

oluroyle
04 Mart 2015, 11:30
Merhaba,

Gecmis olsun.%30 indirimde Bende zincir yagi ve topcase aldim, sipariş doğru ve eksiksiz geldi..

Siz buffun parasıni ödemişmiydiniz haliyle ödemissinizdir.

Kargoyu kontrol ederek teslim almakta fayda var cidden.. Su an hak talep edemiyormusunuz

canerol
04 Mart 2015, 11:55
ödedim tabi faturasını bile kesip göndermişler..haliyle şahit olmadığından hak talep edemiyorum zap gibi kaldım böyle :)

kaanklky
04 Mart 2015, 11:57
Şubeye gerek yok kapıya kadar getiren elemanın eşliğinde açıp kontrol etseniz de olur, geçmiş olsun. Ama yine de ayıp, müşteri memnuniyeti diye bir şey var.

infernox
04 Mart 2015, 11:59
Hocam bende motomax ile sorun yaşadım info@motomax.com.tr ye mail attım kısmen de olsa sorunu çözdüler ve yardımcı olmaya çalıştılar.

Ramazan Can
04 Mart 2015, 12:01
aynen kargo ile benimde başıma geldi.. motomax değil ama başka firmada oldu.. sonra firmayı ara kargoyu ara en son 15 gün sonra bulundu parça ama mahfolmuş.. koli nasıl açılmıssa düşmüş... sonra firma yetkilisi başka parça gönderdi oda kısa çıktı en sonunda nalet ettim... en güzeli kargo elemanın yanında açıp almak...

VESPERA
04 Mart 2015, 12:02
Motomax,ı hiç sevmiyorum. Dükkanlarına gittiğimde ilgi alaka sıfır, tam bir tok satıcılar. Alacaksan al almayacaksan yürü git der gibi yüzüme bakan tipler var. Nedir ya 15 tl lik bir buff için müşteri memnuniyetsizliği yaratmak?

Feyizoğlu abi, on numara ilgili kişiler. Her alışverişimde hediye yolluyorlar, çok ilgililer. Adamlar da memnuniyet öncelikli durumda. Helal olsun diyorum, esnaflık budur. Kadıköy de oturmama rağmen, motomax, mototas gibi tok satıcılardan gidip bişey almak yerine uzakta kiokmeydanına feyizoğlu'na gidiyorum.

pnongrata
04 Mart 2015, 12:03
"buffları saydık fazlalık yok" ne aptalca bir cevap öyle.

Demek ki motomax'de, gönderi işleri bölümünde, bir hırsız var.

efizikci
04 Mart 2015, 12:09
Geçmiş olsun helal etmeyin tabi ki bakalım bende ilk kez geçen gün seri sonu ürünlerden sipariş çektim bakalım ne zman gelecek iyi oldu bunu gördüm açarak alacağım.

yagiz456
04 Mart 2015, 12:11
buflara para vermeyin bence. bende gittim bi 15 lira verdim nasıl bişey oldugunu bilmediğim için daha sonra gittim kumaş satan yerden yarım metre kumaş aldım 3 tane buff cıktı. toplamda 4 lira maliyet...

Brs.
04 Mart 2015, 12:14
Bende %30 indirim de kask siparişi vermiştim. Ayın 23 yada 24 u idi sanirsam. siparisi verdiğim gibi havaleyide yaptım. Bunca zaman geçmesine rağmen hala kargom gelmedi. Aksi gibi sitede "odeme bekleniyor" yazıdı dün kalktı. Kalkmasının nedeni de artik milyar kez arayip/mail atip/ iletisim formu doldurmamdi. Bir cok siteden aliş veriş yaptım aynı gün, elime ulasti, büyük beden geldi iade edip degistirdim o bile geldi, motomax dan 1 adet kaskımız gelemedi. Bir daha motomax mı? Tövbe. Ayrıca bu söylediğinizden sonra kargoyu yanında acacağım kuryenin ki ezik cikar hasarlı çıkar aldığımız 1. Dk hasarli mal almis olmayalım.

atillatopal9
04 Mart 2015, 12:15
Ben oradan yüklü miktarda alış veriş yaptım. çok ilgilendiler ama mağaza dışı öyle değil demekki.
geçmiş olsun

canerol
04 Mart 2015, 12:24
ben daha öncede siparişler vermiştim bi sorun yaşamadım ama ilk defa başıma geldi..bundan sonra kontrol etmeden almak yok...birde kaskın kolisine koymuşlar diğer ürünleri heryeri bantlı kapalı idi yani hiç koyulmamış koliye..kargoda falan düştü desemde öyle bi imkan yok gibi..

CompanERROR
04 Mart 2015, 12:27
Ben Feyizoğlu'ndan aldım siparişle yinede ilgilendiler ama hediye filan yoktu :P Feyizoğlu ilk tercihimdir.

Bune
04 Mart 2015, 13:02
Şimdiye kadar motomax' e 2000 lira harcamışımdır şirinevler şubesinden alırım hep hepsi ilgili alakalı insanlar illa mal satma peşinde de değiller açıkçası beni bir çok konu da aydınlattılar güvenimi kazandılar o yüzden başka yere gitmeden ilk motomax' e giderim, sizin ki talihsizlik olmuş şikayet edin bakalım ne olacak.

Onurhan D
04 Mart 2015, 13:15
% 30 indirim sebebiyle çok yoğunluk yaşayıpta bu tür sorunlar oluşmuşta olabilir ama buff ları saydık fazlalık yok nedir ya.

fatek95
04 Mart 2015, 13:50
Evet yoğunluk sebebiyle bu tür sorunlar olmuş olabilir. Çünkü bende de oldu. Ama sorunum çözüldü olayı anlatayım.

Geçen pazardı sanırım siparişi verdim. Eldiven ve shad sh39 sırt dayama padi almıştım. Yurtta kaldığım için tam olarak ne zaman geldi bilmiyorum. Çarşamba günü paketi aldım sadece eldiven çıktı kargodan. Daha önceden de motomaxtan siparişlerim olmuştu. Farklı mağazalardan gönderiyorlardı bazen ve kargolar farklı zamanlarda gelebiliyordu. Öyle olduğunu sanarak çok dikkat etmedim. Sonra odamda faturaya bakarken aynı mağazadan yollandığını farkettim ve ikisinin de faturası vardı. Önceki alışverişlerimde farklı mağazadan gelecekse kağıda not düşüp belirtmişlerdi. Cuma günü aradım böyle böyle diye anlattım. Kusura bakmayın ürününüz büyük ihtimal kargoya verilmemiştir, en geç pazartesi elinizde olur dediler. Dün danışmaya gittim kargom gelmiş. Teslim aldım ürünü sorunsuz biçimde.

Sizinki talihsiz bir olay olmuş keşke benimkisi gibi çözselerdi sorununuzu...

RAMİREZ
04 Mart 2015, 17:56
Motomax "sürüm" esnafıdır. Çok kaliteli veya ilgili bir anlayış yok bunlarda. Mağazaya girersin, bakarsın, sorarsın, varsa ne ala, yoksa "yok" der arkadaş. Yani muadili falan tavsiye etmez. Çok bişey beklememek lazım. Sonuçta piyasada ucuz ve "nispeten" kaliteli ürünler için buraya gidiliyor.

forewer
04 Mart 2015, 18:09
Motomaxdan bişey aldın mı bi daha kolay kolay sahip çıkmıyo(garanti olayı da sıkıntılı), fakat bazen sağlam indirimleri oluyor,bu riski göze alarak çok malzeme almışlığım vardır kendilerinden.

LynXMaSTeR
04 Mart 2015, 18:54
genelde kargocular sabırsız oluyo, önce imzayı alıyo sonra sen incele diyolar, ne kadar surat da yapsa, bıdı bıdı da yapsa ben önce paketi açar bakarım, sonra imzayı atarım. ola ki bi eksik veya kırık vesaire olursa tutanak tutarız.

ryangt
04 Mart 2015, 19:36
son açılan başlıkların yarısından çoğu şikayet başlığı...

Sado39
04 Mart 2015, 20:31
Motomax'a (şirinevler) 2014 eylülünde gitmiştim, bu kadar berbat, bu kadar tok ve alakasız esnaf ben hiç bir yerde görmedim.

F54
05 Mart 2015, 00:07
Motomax tan bende alış veriş yapacaktım kampanya bitmiş
Iyiki bitmiş
Bu arada kurnazlık yapmışlar
% 20 indirim yapmışlar ama ilk önce şişirmişler sonra indirim

efizikci
05 Mart 2015, 00:27
dün yazmıştım mont ve pantalon sipariş ettim diye 2 günde geldi şaştım kaldım :)

hkn34
05 Mart 2015, 00:38
motomax dan bende bıseyler aldım ama tamamen acemılıgıme geldı ordan ıgne alınmaz abı ne esnaflık var ne ılgı alaka robot gıbıler esıme yazlık mont ve eldıven almıstım kasada alıskanlık ıste esnafızya pazarlık yapıım bakıım dedım demez olaydım bana uzaylı gıbı bakıp burda pazarlık yok bız kurumsal markayız dedıler bende barı bı tane buf hedıye edın dedım bufflarımız su kadar fıyat almak ıstersenı dedıler basıretım baglandı aldıklarımı bırakıp gıdesım geldı ama yapmadım ıste.. ordan sonra motosuperstore dukkanına gırdım tam tersı ılgı ve alaka ıle karsılastım ındırım pazarlık hedıye havalarda ucusuyo bı daha baska yere gıtmem herseyımı ordan alıyorum...

Siyah&Beyaz
05 Mart 2015, 00:54
Buradaki sikayetlerin aksine ilk ekipmanlarimi ve arada bazi alisverislerimi Hasanpasa Motomax.dan yaptim. Cok memnun kaldim. Ozellikle acemi olarak gittigim ilk alisveriste kask pantolon ve eldiven secimimde inanilmaz yardimci olup cok guzel yonlendirme yaptilar. Satis danismanlari oldukca bilgili. Tabii bir buff icin yapilan bu davranis hos olmamis. Bazen firmalar kucuk detaylara veya burokratik sureclerine takilip musteri memnuniyetsizligi yaratabiliyorlar. Bu da kurumsallikla ilgili. Bu konuda hep ornek verdigim bir firma var. Ikea. Eve kutuphane aldim monte ettim. Bir baktim ki olculeri tam hesaplayamamisim ve dusundugum yere uymadi. Tekrar demonte ettim ikeaya goturdum. Gorevli iade sebebini sordu ve acip bakmadi bile hasarli mi vb diye. Yine benzer baska iadelerimi de ayni sekilde geri aldilar. Ama mesela Teknosa da bir ornek yasadim ki bir daha alisverisi kestim. Bana hediye olarak bir portatif dvd alinmisti. Kutuyu actim ve baktim ufak ekran. Teknosaya goturdum uzerine para koyup buyuk ekran almak istiyorum dedim. Baktilar daha ambalaji jelatini yerinden oynamamis tertemiz. Kutu acildigi icin sirket politikasi geri alamayiz dediler. Musteri iliskileri vb aradim ayni cevap. Tamam kardesim acilan ve kurcalanan urunu geri alma ama bunun daha tusuna bile dokunulmamis. Bu nasil bir yaklasim anlamak mumkun degil.

forumcu
05 Mart 2015, 18:12
Sinek küçük ama mide bulandırıyor işte.

Ancak benim tecrübem biraz farklı oldu. Geçen hafta yaklaşık 550 tl internet üzerinden alışveriş yaptım. Kask, mont, maske, disk kilit aldım. 2 günde geldi ancak kask küçük geldi benim de kaskım olmadığından şubelerini arayıp durumu anlattım iade prosedürüyle zaman kaybetmeyip mağazanızda değiştirebilir miyim diye. Kabul ettiler ve nitro kaskı iade edip yerine held kask alıp farkını verecektim. Yalnız ben iade ederken almış olduğum kampanya bitmişti ve iadeyi indirimsiz fiyattan aldılar yanlış hatırlamıyorsam held için 70 tl fark verecekken hem held kaskı aldım hem de üzerine 60 tl kadar alışveriş fişi verdiler. Kalan parama da termal içlik ve buff aldım çıktım. Eve geldiğimde buff ın iplik kaçırmış olduğunu gördüm ama uğraşmadım yeterli kolaylığı sağladılar zaten diye. Bu arada fişlerimi evde unutmuştum ve bay personelden birisi fiş yoksa olmaz dedi. İnternette faturamın kopyasının olduğunu söyledim ama ilgilenmedi başka bir bayan hiç sormadan başlatmış işlemleri ve her ürünle de tek tek ilgilendi. Bu bahsettiğim Kadıköy'deki şubede oluyor. Yani benim alışverişim gayet iyiydi ama o bayan olmasaydı ilk sorunumla ilgilenen arkadaş sanırım pek de memnun göndermeyecekti beni. İlk alışverişim böyle gerçekleşti bunun hatırına bir şans daha verebilirim bu firmaya. Feyizoğlundan da eldiven ve maske aldım yine ilgi alaka çok iyiydi. Kask vs gibi yüklü alışverişte de fiyat konusunda yardımcı olabileceğini eklediler ama başka alışveriş yapmak kısmet olmadı.

canerol
05 Mart 2015, 18:38
diyorumya benimde başıma daha önce böyle bi durum gelmedi..ama bu ders oldu benim için daha kolay kolar kafama yatan bi üründe indiirm olmadan sipariş vermem motomaxa..

Siyah&Beyaz
05 Mart 2015, 23:26
Dun bahsettigim yazidaki alisverisleri motoplus.dan yaptigimi az once motoplus nasil bilirsiniz baslikli topigi gorunce uyandim. Motolar karismis uzgunum :)

MetinK.
06 Mart 2015, 02:06
Motosikletim.com.tr'yi Tavsiye Ederim.Mağazaları Evimin Yakınında Gerek Mağazadan Olsun Gerek İnternet Sitesinden Olsun.Gerçekten İlgili,Güzel İnsanların İşlettiği Bi Firma.5 Kurus Fazla Veriyorum,Buradan Alıyorum.İnceleyin Arkadaşlar Pişman Olmazsınız.

MELİH
06 Mart 2015, 07:15
geçmiş olsun kardeşim kulağımızda olsun motomaxtan bir şey almayalım. yaptıkları doğru değil. ama internetten alışverişlerde bu tip sorunlar olabiliyor. en iyisi mağazadan görerek almak..

sandıkçı
06 Mart 2015, 09:36
İçine baksaydım diye düşünüyorsun.karşılaşabileceğin diĞer bir konu Kargo konusu....yakın zamanda sipariş verdim(bilgisayar parçası) gelen yurtiçi kargo görevlisinin dediği laf şu=imzayı atarsanız koliyi alırsınız diğer türlü iade yazarım...şubeyi arıyorum onlardada aynı cümleler.gönderen firmaya dönüyorum sizin talimatınızmı var diye hayır kesinlikle imza atmayın koliyi açın diyor.bir kaç ayrı kargo firmasında bu sıkıntıyı yaşadım.kendilerince kurnazlık yapıyorlar.baffta çıkmaz -salatalıkta çıkabilir..bi garip ülkenin at çiftliği..koştuRunn

canerol
06 Mart 2015, 09:55
İçine baksaydım diye düşünüyorsun.karşılaşabileceğin diĞer bir konu Kargo konusu....yakın zamanda sipariş verdim(bilgisayar parçası) gelen yurtiçi kargo görevlisinin dediği laf şu=imzayı atarsanız koliyi alırsınız diğer türlü iade yazarım...şubeyi arıyorum onlardada aynı cümleler.gönderen firmaya dönüyorum sizin talimatınızmı var diye hayır kesinlikle imza atmayın koliyi açın diyor.bir kaç ayrı kargo firmasında bu sıkıntıyı yaşadım.kendilerince kurnazlık yapıyorlar.baffta çıkmaz -salatalıkta çıkabilir..bi garip ülkenin at çiftliği..koştuRunn
birçok korgo firmasındakiler arkadaşlarım abilerim beni tanıyolar yanı şubede oyüzden bana açtırırlarda ben gerek duymadım ne olcek adamlar koca firma dedim açaydım keşke...

Sinan Aksu
06 Mart 2015, 09:55
Geçmiş olsun Erol.

Aynı durum benim başıma Feyizoglu'nda geldi, adamları arayıp durumu izah ettim,
10 dakika sonra sizi arayacagız dediler ve gerçekten de arayıp özür dilediler.
3 liralık kulak tıkacı için belki 8-10 TL kargo parası ödeyip magduriyetimi giderdiler.

Feyizoglu müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas, bir çok defa zarar etme pahasına da olsa müşteriyi memnun ettiklerine şahit oldum.

enescanatar
06 Mart 2015, 10:12
yorum yazmıyorum.

http://i.hizliresim.com/q4yV9D.png (http://hizliresim.com/q4yV9D)

http://i.hizliresim.com/M6Rm9Q.png (http://hizliresim.com/M6Rm9Q)

garabel67
06 Mart 2015, 11:03
:thumleft: Feyizoğlu candır can :thumleft: yaklaşık bir buçuk sene öncesinde mağazasından şuan kullandığım motorumu aldım. mağaza sahiplerinden adem bey akşam beni aradı "kardeşim haber vermedin, merak ettim eve vardın mı". Sattığı malı ve müşterisi önemseyen bir firma benim gözümde. Reklam olarak anlaşılmasın kan bağımız falan yok. :)