PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : motorsikletimin performansi düştü, çekmiyor. yardim...



furcanoco
17 Şubat 2015, 05:12
Herkeze iyi günler yaşım 21 evden işe isten eve baġa bahceye bazen uzun yola (enfazla100km) kullandigim kanuni elite 100cc cup tarzi motorsikletim var sorun motorun yokus performansi aşiri derecede düşük emsal cuplarin 3. Vitesle ciktigi yokuslarda 1. Vitese dustugum oluyor motorum 30.000 bin km de yag bakimlari zamaninda yapildi cekis problemini karburator ve hava filtresini temuzleyerek arttirabilrcegim yazilmis forumda hava filtresini degistirdim karburatörü forumdan yararlanarak temizledim karburatorun markasi hondalarda kullanilan dekni marka japon karburator daha once baski balata ve debriyaj balatalari degisti motorum bu km ye kadar rektefe edilmedi motorcular bile inanmiyor fakat fren balatalari ve zincir disli takimi bile degismedi 2010 yilinda motoru alirken fiyatinin diger cuplardan 600tl pahali olup crypton la yarismasinin sebebini anladim
Degerli abilerim kardeslerim arkadaslarim cekisi arttirmak icin ne yapmam gerekiyor piston krank yatak subap v.b hangi parcalarin degismesi gerekiyor yada bu parcalari motor iflas edesiye kadar degistirtmelimiyim yoksa tamamen olmeden mi degistirmek saglikli degisecek olursa 110cc parcalarinla toplatsak masraf yukselirmi hadi 110cc parcalarinla topladik ömrü kisalir mi ne yapmaliyim ben cekisi arttirmak icin yardim edin
Lutfen 100cc den bisey bekleme vb seyler demeyin ben bisey beklemiyorum eskisi gibi tirmansin ilk aldigim zamanlarda ki gibi 90-100 km arasi hizlar yapsin yeter motorumu seviyorum aktif kullaniyorum benim isimi goren bi motor

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler

Pekbipicadam
17 Şubat 2015, 11:04
Zincir ve dişlerinden kaynaklı çekişin düşebilir veya bujiden kaynaklıkda olabilir motor kısmına girmeden önce bunlarda bakmanı tavsiye ederim .

mtgemlik
17 Şubat 2015, 16:56
Karbüratör, buji, hava filtresi vs bunun yanında subap ayarıda yaptır.

Freye
17 Şubat 2015, 18:19
ön dişliyi küçült arkayı büyült o zaman dik yokuşları çok rahat çıkar. ama normal hızın biraz düşe bilir
şimdi siz buna da apaçilik dersiniz.
tamam vurmayın gidiyorum :)

furcanoco
17 Şubat 2015, 20:09
cevaplar için tesekkürler

karbüratör ve hava filtresi tamam onlarda sıkıntı yok buji 22.000 km de ngk ile değişti ngk daha 8.000 km gitti omrü dolmusmudur ? buji kablosuda değişmeli mi ?

ateşleme bobininde yada beyinde sıkıntı olabilir mi

yanlış anlamayın amacım apaçı tarzı bi motor yapmak değil motorumu ihtiyac ve sıcak yazgünlerinde gezmek amaçlı kullaniyorum amacım kesinlikle cupla hız yapmak değil verimli kullanabileceğim hale getirmek

Samet Ağır
17 Şubat 2015, 20:48
motora gaz verdiğinde egzozdan mavi duman çıkıyormu???

necatik35
17 Şubat 2015, 21:25
Çin motosikletlerinde uzun süreli yüksek devir kullanımlardan sonra,subaplarda uzama veya subap yuvalarında bozulmalar meydana gelebiliyor.Çin malı bir motosikletim de başıma gelmişti.Subap ayarı ile kurtarmıştık durumu.

mtgemlik
17 Şubat 2015, 22:24
cevaplar için tesekkürler

karbüratör ve hava filtresi tamam onlarda sıkıntı yok buji 22.000 km de ngk ile değişti ngk daha 8.000 km gitti omrü dolmusmudur ? buji kablosuda değişmeli mi ?

ateşleme bobininde yada beyinde sıkıntı olabilir mi

yanlış anlamayın amacım apaçı tarzı bi motor yapmak değil motorumu ihtiyac ve sıcak yazgünlerinde gezmek amaçlı kullaniyorum amacım kesinlikle cupla hız yapmak değil verimli kullanabileceğim hale getirmek

Bobin arızalı olsa yakıt artar, motor randumanlı çalışmaz, çiğ benzin atar. Eğer bu gibi durumlar varsa değiştirmende fayda var. Yalnız bobinden bujiye gelen kabloyu bir kontrol et istersen. Hepsinin bir ömrü var.

mterayes26
19 Şubat 2015, 19:38
Debriyaj ayarı yap sağdan